2018年9月14日 星期五

居屋當入樽

兩公婆兩年前買入樓齡十八年的居屋(即係以綠表買入),5成折扣率,300多萬,生活質素好過住納米新樓多多聲(36:15—46:42):
樓盤傳真 2018/08/25 2018/08/25 23:00

近日各銀碼二手成交都有劈價個案,一手新盤開價亦克制,樓市呈現微妙逆轉,究竟是否十年一遇的跌市之初?還是大漲小回、反而提供入市時機?同時分析今年最大型新盤、日出康城 LP6 位置優劣及景觀分布。
細碼單位配單幢樓,是過去幾年不少物業投資者的致勝之道,有如今集放盤單位的業主看準加辣前時機入市,三年鬆綁後果斷賣樓,租值、升值二者兼得,惟今後要再重演經驗就有難度。
新世界屯門 THE PARKVILLE 入伙,有 15 個單位屬新世代首置名額,驗樓單位正正是其中之一,業主現身說法, 7.5% 首期加上 40 年供款,上樓容易但有加人工壓力。
男戶主是籃球迷,球衣、球星模型、球賽照片,都是他的珍藏。新婚搬進粉嶺居屋昌盛苑, 650 呎只有兩人居住,當然要善用空間,展示他的藏品。
話說戶主有好多FB朋友要招呼,所以既要加闊客廳,又要增加主人房收納量,仲要展示收藏品。咁即係將客廳的空間用來擺啲唔等使嘢,而自己就攬住啲雜物一齊返房訓咯!

豬扒設計師先將其中一間客房斬去一半,變成雜物房;再拆去客廁浴缸,縮細客廁增大客廳;最後就係用例牌招數,拆牆以櫃來間牆,以增加收納量(左上、右上)。豬扒設計師在門前玄關地面鋪上雲石分隔(左中);而一入大門要望見一扇窗直通天井位,風水不佳,所以豬扒設計師便索性將窗封掉(將來如何驗窗?),建上一幅牆,再砌上一片吧枱,讓兩夫婦一邊面壁一邊品紅(右中)。豬扒設計師又拆去廚房門旁的牆身,造出鞋櫃,以至一到儲物櫃直至客廳(左下、右下):

間屋650呎,明明大把空間,設計卻要左偷右偷,原來就係要擺啲唔等使的籃球模型。客應展示櫃用來放籃球隊模型(左上),飯枱隔離就掛住件波衫(右上),日對夜對。客廳十分簡潔,連茶几都無張(左中)。由疑似是 Dyson 風扇隔離的隱藏門推門而入,就係雜物房,內有單人反床一張,都唔知可以招呼到乜嘢朋友(右中)。客廁整個無浴屏的花灑,十分公屋 feel;為免花灑整濕廁所門導致發霉,於是豬扒設計師便以不銹鋼將木門包住(左下、右下):

整完客飯廳咁多陳列櫃,可能已經唔係好夠 budget,所以主人房直係齋到暈,丁點兒裝飾都無(左上)。豬扒設計師為免個睡房太寡,於是就在窗邊整咗張多用途枱,用來放電視,與及俾女房主可憐兮兮咁誓張凳化妝(右上)。戶主夫婦的衣櫃就是與客房相隔的入牆櫃(左中)。豬扒設計師又將主廁企缸拆去,造了浴缸以供將來生了BB可以一齊玩水,然後在主人房偷位放洗手盤(右中)。其餘無聊嘢包括「酒店式燈掣」(左上),與及將調味品放到低一低的拉籃,以供仲十分鍾意煮食的男戶主「享用」(右下):

魔術師以前間居屋都係650呎,空間感一樣好足夠,最衰就係樓望樓風水麻麻地,所以先趁689的白居二重啟「換樓鏈」而搬上私樓,否則以一早供完的居屋來說,真係40歲唔使都可以財務自由,印印腳唔使憂了。

6 則留言:

  1. //所以豬扒設計師便索性將窗封掉(將來如何驗窗?),建上一幅牆,再砌上一片吧枱,讓兩夫婦一邊面壁一邊品紅(右中)

    封咗窗其實會唔會影響消防救災。
    吧枱後面就有枱點都好過面壁思過,無謂浪費空間。
    客廳嗰幅大型結婚相真係肉麻又老土。
    客次花灑咁近次紙,咪成日都濕透?

    回覆刪除
    回覆
    1. //封咗窗其實會唔會影響消防救災。

      應該會.

      //吧枱後面就有枱點都好過面壁思過,無謂浪費空間。

      吧枱在玄關對出, 應該唔夠位擺四人座.

      //客廳嗰幅大型結婚相真係肉麻又老土。

      幅相放睡房就夠了.

      //客次花灑咁近次紙,咪成日都濕透?

      哈哈,係喎!我都無留意添!

      刪除
  2. Dyson 入屋,風扇加吸塵機成萬銀。再加個一萬銀既電飯煲,生活就有品味了。

    回覆刪除
    回覆
    1. //一萬銀既電飯煲

      我都曾經想過買,不過諗諗下,除咗打風之外都無乜機會會用到,所以都係作罷.

      刪除
  3. 個設計師都ok丫,or其實豬扒啱我掛

    間屋明明六百五十呎,但拆完又整櫃之後,感覺細間左好多,究竟展示玩具有幾重要?改細間房做儲物室同埋改細個客廁實在是阿茂整餅,多出果少少空間唔見得有好好善用,但實用性大減:間雜物房預第日塞姐姐入去住?比隻窗人抖下氣係咪會死?仲有好地地做乜改到要在廁所地面沖涼?搏漏水落樓下無得整?所謂客廁,睇位置其實本應是整間屋的主要廁所,沖完涼地下濕晒,又係自己受?呢個設計真心唔欣賞!

    回覆刪除
    回覆
    1. //個設計師都ok丫,or其實豬扒啱我掛

      各花入各眼啫...

      //改細間房做儲物室同埋改細個客廁實在是阿茂整餅,多出果少少空間唔見得有好好善用,但實用性大減

      同意, 真係為改而改.個廲大咗少少其實都唔多覺.

      //所謂客廁,睇位置其實本應是整間屋的主要廁所,沖完涼地下濕晒,又係自己受?

      佢地沖涼應該用主人套次吧.

      刪除