2018年9月12日 星期三

新聞雜評(二百零九)

林鄭月娥指房屋是施政重中之重 更新:2018/09/09 17:14

行政長官林鄭月娥出席電台施政報告諮詢節目時,重申土地、房屋是施政重中之重,又指要興建市民購買得起、供得起的資助房屋,必須要有土地,亦要多管齊下去覓地,如果只用現時的地建屋,是欠缺長遠規劃、與時脫節。
還有一個月,林鄭月娥就公布她上任後第二份施政報告,她早上出席諮詢會聽取市民意見,出席的逾百人是由港大抽樣選出。林鄭月娥一開始就強調土地及房屋問題是施政的重中之重,在會上多次指要有樓先要有地。不過,她強調軍事用地不可以隨便用來發展。
有市民用自己居住狀況希望特首予以援手,有市民就指不是無地無樓,而是太多外資炒樓,又建議計算有多少單位入伙後仍然空置。林鄭月娥指辣招後,非本地居民買樓的比例已經很低,又稱若果開徵二手樓的空置稅,問題會很複雜,暫時沒有計劃。
1. D,呢條中出達人,成日掛住扑嘢,年紀輕輕就生咗隊籃球隊出嚟,依家仲想搲居屋?睇嚟佢唔只係無錢買樓,係連套套都無錢買啫!
2. 又,乜依家仲有「炒樓」呢枝歌仔唱嘅咩?辣招強硬令二手供應縮減,結果就係人人惜貨唔賣,轉投機炒賣為長線投資做過收租仔;如果係二手空置連租都不屑去收的話,好肯定係班土豪喇!佢地根本就係有錢便任性,罰幾多稅都無用架喎!
林鄭指增建公共街市解決領展問題 更新:2018/09/09 18:13

行政長官林鄭月娥出席電台施政報告諮詢節目,在諮詢會上,林鄭月娥又指近日多了意見,認為不能忽視國家安全、領土完整,令她覺得要就二十三條立法審時度勢。至於多個市民要求減少一百五十個單程證配額,林鄭月娥認為他們來港是家庭團聚,不應該再拖長等候時間。
地少人多,未找到地建屋,多個市民都問特首可否從人多著手,減少每天一百五十個單程證配額又或者取回審批權。有市民亦關注國家安全,要求林鄭月娥盡快就《基本法》二十三條立法及重啟政改,林鄭月娥指政府以往曾處理同一問題,但不成功。
她上任時面對三座大山,林鄭月娥在諮詢會主動提到施政報告會對取消強積金對沖有具體安排。至於領展她承認已經軟硬兼施,林鄭月娥又指在一些地區只有領展商場和街市,政府會增建公共街市,希望可以幫到市民。
3. 呢位阿叔貌似係巷蜀派,搞到777馬上要話阿叔係踩界打擦邊球。點知其實阿叔話「有主櫂的國家、地區便有權決定誰人有出入境、移民的權利」,咁咪正好反映咗我城並唔係一個獨立主體,所以就無櫂決定誰進誰出囉!
***
胡孟青登報道歉 承認批評耀才暗盤的言論屬虛構

獨立股評人胡孟青(青姐)今日於《信報》和《東方日報》刊登半版道歉聲明,承認批評耀才暗盤的言論屬虛構,並向耀才證券道歉。
事緣胡孟青去年11月13日於新城電台節目「開市直擊」中,指「耀才暗盤交易市場」買賣雷蛇的成交是假的。耀才證券於12月入稟高院,指胡孟青的言論涉誹謗,對其聲譽及業務均構成損害。耀才指,公司在有關交易時段網站並無出現異常,更有逾800名客戶成功以每股6元價格進行買賣,故要求胡孟青作出賠償和撤回有關言論。
胡孟青的道歉聲明,全文如下:
本人胡孟青,於2017年11月13日在新城電台「開市直撃」節目中,就「耀才暗盤交易市場」 買賣雷蛇時,作出以下虛構:
甲、
虛構「耀才暗盤交易市場」買賣雷蛇的成交是假的,由於當時「耀才暗盤交易市場」的成交高於「某證券行的暗盤交易市場」。
乙、
虛構當天有好多朋友未能進入「耀才暗盤交易市場」,全是虛構出來的
本人承認上述言論是在無真憑實據的情況下向公眾蓄意發放虛假消息,以毀壞耀才證券名譽。本人在此澄清有關說法是與事實不符,本人在此收回該說法,並對耀才證券及其客戶做任何困擾和不便致以最誠懇的道歉。

4. 嘩!昨日一打開份人言報,就見到「獨立股評人」青姐呢篇道歉聲明!果然係婊子無情,戲子無義;財演出得來行,既收金主肉金,又做埋大戲見大貓33蚊便流下鱷魚淚,真係婊子戲子乜都做齊:信佢一成,雙目失明是也!
5. 咁睇法,689告臘腸誹謗都唔係好大件事啫(見《新聞雜評(二百零六)(2nd edition)》)!臘腸新聞有「主場」之利,到時開一格仔道歉聲明,刊出一天,話都無咁易喇!

***
信報 2018年9月8日
余錦賢 香港脈搏
炮轟講獨 外交部出手非等閒
常言道大學是社會縮影,新學年伊始校園本應朝氣勃勃,惟幾間大學卻炮聲隆隆,相當符合「港情」。教育大學和中文大學學生會代表日前按傳統在開學禮致詞,明確談及港獨議題。聽在北大人耳裏,無異於鼓吹及煽動國家分裂。有資深建制派人士指出,近日對港獨炮火最猛烈的是外交部,顯示國家對港獨形勢評估逐步升級,情況殊不樂觀。
港獨議題再被炒起,緣於7月中保安局提出取締香港民族黨,及後外國記者會(FCC)邀請該黨召集人陳浩天演講,遭前特首梁振英在Facebook連番狙擊,外交部駐港特派員公署發表千字文斥責;可是,中港政府高調打壓民族黨,反而激起新一代不滿,近年向本土派靠攏的大學學生會藉開學禮「講獨」,實在不令人意外。
有接近北京的建制派人士質疑,學生「講獨」並非第一次,但院校仍然是一副息事寧人態度,予外界的印象是「怕事」、「唔想得失學生」,發出錯誤訊息。該人士稱,校方若決心處理港獨,可採用的行政手段極多,強硬的可在演講中途「熄咪」,甚至禁止學生會上台致詞;溫和的可加以勸導,解釋港獨不可行,「唔係講幾句門面說話就當無咗回事」。至於會否有違學術和言論自由原則?該人士認為,學生會代表致詞只是「單向」表達政見,談不上學術交流討論,「最大問題係佢上得台致詞,大學就要上身。領導人打開電視聽到大學生『講獨』,第一個問題就係點解校方會容許。」了解內情的教育界人士則直言校方並非沒做工夫,只要細心留意,便能發現今年中大和教大開學禮與往年有明顯分別,當學生會代表致詞時,背後是一排排「空凳」,並無校方代表在席。官方說法是開學禮「已經完結」,實情是校方不願為學生會言論負責。同時,兩間大學都沒有邀請傳媒採訪,有關片段只是學生會自行拍攝,然後放上社交網站,才得以廣泛流傳。有資深建制派人士警告,港獨野火燒不盡,形勢發展很難再以「一小撮人言行」來辯解,亦不能寄望中央有信心特區政府自行妥善處理,尤其是一再開腔的外交部不屬於國務院港澳工作系統,只會從國家利益出發,「佢出聲明係唔使問過特區政府甚至港澳辦」,所以,若中央直接出手,為本港國家安全立法,他不會感到驚訝。
6. 「院校仍然是一副息事寧人態度,予外界的印象是『怕事』、『唔想得失學生』」大學唔想得失學生的文化,就係由嬸早搖同嗎啡針在縮骨遮革命時帶起,下下都話「愛護學生」,底線一退再退,班有青就梗係上得床時牽被冚架喇!
7. 網友 ec 在《2018我城大學有青寫照》一文中,問「台上一個人都冇嘅?」。原來答案就係:「當學生會代表致詞時,背後是一排排『空凳』,並無校方代表在席。官方說法是開學禮『已經完結』,實情是校方不願為學生會言論負責。」原來鄉大都學曉咗劉波波「空凳」口嗰招,真係估佢唔到,高招過教大校長學前一哥咁播音樂掩蓋學生代表講話多多聲!
***
伸延閱讀:
2018我城大學有青寫照
新聞雜評(二百零六)(2nd edition)


信報 2018年9月4日
金箴 金針集
官員防蚊更要「防獨」
每年9月開學日,熱門話題一般是交通有沒有阻塞或混亂, 學生哥書包重不重之類,今年加多一項關注,就是近期成為健康大患的登革熱疫情及滅蚊措施,不過,官員掛在嘴邊的,還有「港獨」。
作為政府第二把手的政務司司長張建宗,開學日一大清早便上京,登機前除表示會加強滅蚊打擊登革熱外,不忘強調港獨在校園沒有「空間」,以此回應有大學生在開學禮提及港獨話題。
要為教育及學生事務問責的教育局局長楊潤雄說得更肉緊、更詳細,認為大學開學禮沒必要討論個人對港獨的看法,亦不是個適當場合,「港獨在法理上、實際情況上、歷史上均不可行,亦不切合香港作為國家一部分的情況,因此在學校內沒有必要,也不應該宣傳或討論。」局長還明示暗示老師需要協助學生處理「港獨的疑惑」,令他們明白港獨不可行。
「阿爺」視港獨為心腹大患,遠在北京的港澳辦主任張曉明不懈批評港獨,特別是向香港民族黨上月的「港獨」言論發炮,認為逾越法律底線,必須嚴辦。何況已有大學學生會在開學和迎新場合談港獨,即使純粹自說自話自high,風氣仍可能蔓延,特區政府官員於防蚊的同時不忘「防獨」,趁開學第一天再表明立場,希望把校園的港獨文化撲熄,不難理解。教育大學最早開課,學生會代表選擇在開學禮上談港獨,被校長張仁良以let theparty begins(派對開始)為由大播歡樂音樂掩蓋,沒有多少同學聽到。若是兩三年前校方這樣的行動必定引起反彈,學生衝去包圍佔領校長辦公室或開學禮堂,可是這一回除了發言的學生會長自己抗議及譴責,又在學生會貼出演詞外,大部分同學跟隨校長的說法,let the party begins,享受開P樂趣。街外反應同樣冷淡,聲討教大之聲近乎零。港大今年的注意力更被大學宿舍發生的教授涉嫌殺妻案吸引,學生代表說的港獨議論同樣沒多少報道。昨天中大開課,學生會會長也有談港獨,但主要批評校方處理港獨橫額事件不當,呼籲同學們不要習慣不公義的事,迴響渺然。細看學生代表們的港獨演說,要不是行禮如儀就是人說我又說,跟民族黨陳浩天在FCC的激昂發言差很遠。其實,大學學生會作為政治力量已今非昔比,跟4年前佔中時期不可同日而語,這一方面跟社會氣氛低迷有關,另一方面也因為學界拆大台搞分裂已成習慣,跟泛民、本土政團固然無偈傾,學生會之間也互相開片多於合作,現時學聯只剩下幾個大學學生會,其他紛紛退出。在各自為政下,大學學生會的港獨議題自然發不起。不過,官們大概還是不會放鬆,未來一段時間繼續在大中小學校園防獨。

42 則留言:

  1. 689 單嘢,臘腸登報道歉即承認亂噏,承認 689 響呢件事上面係清白,無得再有意無意攞呢個題目炒作。
    如果臘腸有料就攞出嚟證明佢講嘅嘢係事實,只有辭窮先用絶招 -- 人身攻擊。

    趕毒呢個題目同中學生不應談戀愛一樣咁無聊!都唔明點解開學演講要比大學學生會講。
    都唔知佢哋有乜代表性,有乜意義。要講自己整嘅學生會報講,強迫其他人一齊聽佢講好似好多人支持佢咁!
    Let's the party begin. 都幾抵死㗎喎!我係學生跟著一齊跳。睇下邊個開 P?! XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //臘腸登報道歉即承認亂噏,承認 689 響呢件事上面係清白,無得再有意無意攞呢個題目炒作。

      所以,一日唔告佢地,呢班黃C傳霉一日都唔知驚!

      //要講自己整嘅學生會報講,強迫其他人一齊聽佢講好似好多人支持佢咁!

      一於乜都試下,下年就唔俾佢地發聲!! XD

      刪除
  2. 係我哋西方民主國家,胡女士自認造謠,除咗向當事人道歉和賠償。好容易引發 class action,全部誤信謠言嘅投資者走出嚟要你賠償,佢隨時要輸身家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地無集體訴訟, 足證唔係民主「地區」XD

      刪除
  3. 「虛構...,全是虛構出來的」,與「我冇話過我冇講大話」,異曲同工!

    回覆刪除
  4. 開學禮講港獨,婚禮司儀開場白,可否又是講港獨?洞房花燭夜時,新郎可否講獨?自瀆算了。命令新娘千奇唔好除衫除褲,佢要獨立搞惦。

    回覆刪除
    回覆
    1. //洞房花燭夜時,新郎可否講獨?

      最好搵過真.教徒做新娘, 到時洞房花燭夜, 新郎哥一舉衝破高牆, 直射進雞蛋之內.

      刪除
  5. 房屋問題, 重中之重.....好遺憾.....講到口臭啦.

    回覆刪除
  6. 今時今日,惡毒全霉當道,搞到社會民革意識高漲,惟上至當權者,下至社會名流各大校長,個個只求搵真銀,至緊要有錢賺,其次個個月有糧出,需知阻人發達,尤如殺人父母,無謂搞到自己被批鬥,被標籤成咩做高牆欺壓雞蛋,或者打壓言論自由/學術自由之類,結果無人敢撥亂反正,個個有權而不敢用!

    回覆刪除
    回覆
    1. //結果無人敢撥亂反正,個個有權而不敢用!

      你一用權,就會俾班刁民話你有權用到盡!

      刪除
  7. //又,乜依家仲有「炒樓」呢枝歌仔唱嘅咩?

    離地之王林超英話仲有...

    //余錦賢 香港脈搏
    //金箴 金針集

    點解兩篇寫既嘢唔同既?

    不過我同意金箴多啲...

    //近日對港獨炮火最猛烈的是外交部,顯示國家對港獨形勢評估逐步升級,情況殊不樂觀。
    //外國記者會(FCC)邀請該黨召集人陳浩天演講
    //跟民族黨陳浩天在FCC的激昂發言差很遠

    唔係你FCC搞屎棍,外交部點有藉口插手呢?

    另外,“情況殊不樂觀”--係指巷蜀不樂觀、還是我城穩定不樂觀?還是巷蜀不樂觀,所以我城就不樂觀?

    //街外反應同樣冷淡

    個個掛住睇《延禧攻略》嘛...

    //這一方面跟社會氣氛低迷有關

    乜嘢低迷?抗爭氣氛低迷?投資氣氛低迷?睇亞運氣氛低迷?還是社會整體低迷?...定話筆者眼中,抗爭氣氛低迷=社會整體低迷?

    咁777民望點解又會升?

    //現時學聯只剩下幾個大學學生會

    有無發覺比較務實的幾間先留返係學聯?

    //Let's the party begin. 都幾抵死㗎喎!

    “水球大戰,現在,正式開場!”

    https://youtu.be/2zBb707hhKc?t=1h26m20s

    //搞到社會民革意識高漲

    “民革”是“中國國民黨革命委員會”的簡稱,屬現今中國大陸多黨協商政制下合法之民主黨派之一 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //點解兩篇寫既嘢唔同既?

      這叫編採自主啊!

      //“情況殊不樂觀”--係指巷蜀不樂觀、還是我城穩定不樂觀?還是巷蜀不樂觀,所以我城就不樂觀?

      樁秧發功,巷蜀不樂觀,殃及池魚,我城亦不樂觀;巷蜀樂觀,則我城更不樂觀矣!

      //抗爭氣氛低迷=社會整體低迷?

      抗爭者民不聊生。

      //有無發覺比較務實的幾間先留返係學聯?

      因為較務實的就不夠「獨立」啊!

      //“水球大戰,現在,正式開場!”

      仲以為係波波片。

      //我的少女时代

      未睇。

      //“民革”是“中國國民黨革命委員會”的簡稱

      哈哈,好在無誹謗罪啫。

      刪除
  8. 講獨都真係得個講字,同DLLM一樣,都係吸引下你注意嘅反建制情緒發洩。
    校方呢種無視佢嘅做法,其實好過熄佢咪禁佢言。我估當日冇人理佢,佢自己響到9up應該係非常無癮。又唔見全霉報晒8間U,所有學生會會長發言? 好明顯問題在於專業搞屎棍嘅全霉,係都要炒作,令學生會會長為呃like“被迫”講講毒。
    相比起侵侵fake news得咁開心,思歪最多都只係出下信告下人,在任期間又冇全面封殺毒果,對全霉亦實在太厚道啦。
    p.s.最簡單驗身方法,俾枝炮俾學生會會長,睇下佢夠唔夠雷打響香港第一炮。莫講話射唔射得出,我估佢隨時不舉添啊~

    回覆刪除
    回覆

    1. //好明顯問題在於專業搞屎棍嘅全霉,係都要炒作,令學生會會長為呃like“被迫”講講毒。

      基本上學生會不笨土不巷蜀都無市場,真真正正的為反而反。

      //俾枝炮俾學生會會長

      佢可能會即時「求警協助」。

      刪除
    2. 呢啲時候又識叫警察. 無恥.

      刪除
  9. //當學生會代表致詞時,背後是一排排『空凳』,並無校方代表在席。
    學生會連派幾個學生上台充吓場面都唔識/唔肯/唔敢,真喺小學雞。一個人上台齋噏,同打JJ自hi有咩分別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 打JJ通常都會配合性幻想,真係「諗下都唔俾咩」?

      刪除
    2. 咁打JJ都仲要叫人嚟圍觀, 嗰下頂癮嘛.....

      刪除
    3. 當眾打JJ,我真係接受唔到囉!

      刪除
  10. 有時我真係唔明白佢哋個腦係點諗嘢. 要獨立需要咩條件都未攪清, 就係度九叫. 又話咩抛頭顱,灑熱血. 頂, 同當年民不聊生有得揮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 班有青就好似日日發白日夢,想搵個高富帥/白富美做男/女伴咁,明知係幻想都要煞有介事。依家班「大人」連幻想一下都要踢爆,逼班有青面對現實,班有搞又點會唔發脾四兼𦧲地呢?

      刪除
    2. 「要獨立需要咩條件都未攪清」
      你錯了!有南海油田及海水化淡,又可從台日韓、東南亞、歐美進口食品,基本條件已齊(一笑)。

      刪除
    3. 南海油田雖然之前已經笑過,但實在太膠所以要笑多次:南海係蝗國領海,唔通俾你獨立之餘仲送埋油田當嫁妝俾你?使唔使將三沙市劃埋俾你傷巷共和國?

      刪除
    4. //南海係蝗國領海,唔通俾你獨立之餘仲送埋油田當嫁妝俾你?

      只要笨土唔承認蝗國的存在, 咁佢地自然可以為所欲為喇!

      刪除
  11. 學生會港獨宣言也只是行禮如儀吧。
    外國記者會單嘢,大陸不用大大聲一講再講。講一次,然後由香港政府陰乾便可。
    兩邊都是「低手」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無聲狗才咬死人,要對付人就不用大鑼大鼓說出聲的。

      刪除
  12. 後生哥雖然成日硬,但我相信真正原因,系幕後黑手在籌畫定期活動。侵侵要全方位封殺中國,什麼真假人權機構、委員會會借勢全力發功。你睇下河童黨最近的記者會,真係無厘頭到得啖笑。好明顯就系要定期交功課。777唔落番個下馬威,呢支歌係唔會停嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我覺得侵侵稱王後美帝開始玩真小人,唔講人權剩係講生意喔!?

      我懷疑佢開始cut budget,所以河童個記者會開得都衰過人就真~

      刪除
    2. 痴瘋交啲咁嘅功課,開完記者會後冇乜人點理,甚或有唔少人恥笑,俾我都cut佢budget喇。不過今次佢畫個圖冇錯字都有啲進步嘅XD 可憐啊咁快就變舊電池。

      刪除
    3. //幕後黑手

      係咪真係有咁多幕後黑手會搵定班後生上莊? 真係幾難想像.

      //你睇下河童黨最近的記者會,真係無厘頭到得啖笑。好明顯就系要定期交功課。好明顯就系要定期交功課。
      //但係我覺得侵侵稱王後美帝開始玩真小人,唔講人權剩係講生意喔!?我懷疑佢開始cut budget

      同意摩摩所言. 開記招開到無成本效益,非生意人之道也.

      //開完記者會後冇乜人點理

      我直程無留意到添.

      刪除
    4. 我諗美帝係會分散投資的。前幾年痴瘋仔跑出,但到依家已無力再向前行,又睇下由邊個接棒?

      刪除
  13. 侵侵(所有美國總統)講人權當然係天大笑話。祇不過在仇中的氣氛下,所有的所謂人權組織,政制研究智庫,可以更加肆無忌憚去反中。
    最近睇完 james patterson 同雪茄總統合寫的 the president is missing,其中有段情節,講追查國際恐怖黑客源頭,除咗老布殊提出的邪惡軸心蘇联、伊朗、同埋北韓,仲多咗我地蝗國。流行小說都噉講,證明反共,反中係好有市場。侵侵只是借風駛悝生意人。
    至於人權組織,學術智庫背後的資金操縱,我而家睇緊 jane mayer 的 dark money 就有好詳盡解釋。係政黨,資本家,CIA 黑手活動的白色煙幕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝嚴兄好介紹!

      //流行小說都噉講,證明反共,反中係好有市場。

      請問係邊本小說呢?

      刪除
    2. https://www.goodreads.com/book/show/35097255-the-president-is-missing

      不過書寫得好爛,Goodreads 上面我俾兩粒星。

      刪除
    3. 多謝嚴兄推介,已放上本網站右手邊的書單分享之中。

      刪除
  14. 係啊,獨立都唔錯,香港的宅男受軍訓嗰陣,可以一齊打 JJ 鬥遠。維繫本土民族感。

    回覆刪除
    回覆
    1. //宅男受軍訓

      乜唔係去搵冰室妹妹咩?

      https://magicianyang.blogspot.com/2017/10/paradise-in-service.html

      刪除