2018年9月22日 星期六

公屋阿婆

(幕開)
(狹小的劏房空間內,一名穿着襯衣,打扮得甚為 smart casual 的男子正坐在床沿,身前就是一張摺枱,上面放着一部手提電腦。)
(男子凝視螢幕,操作着滑鼠,左按按右按按。)
(忽然,電腦響起聲音。)
(男子大喜,一手以滑鼠和鍵盤進行操作,另一手從櫃桶裡掏出一把梳,梳了梳頭。)
男子:(調較着 web cam 的鏡頭角度)Hi, 我係慾焱撩森,請問小姐點稱呼呀?
(電腦那邊傳來一把半老徐娘的聲音。)
徐娘:你...你就係森哥?好高興見到你真人啊!?你叫我「公屋婆婆」就得架喇!
森哥:小姐,你太嫌喇。我知道華人都習慣把自己說的比實際差一些,但看你年紀,要我叫你婆婆,實在叫不出來。
徐娘:嘻嘻!你真懂得逗人歡喜!我話你聽,我個仔都有你咁大了!
森哥:點都好喇!不如我叫你做「公屋姐」喇!「公屋姐」,我有咩嘢可以幫到你呢?
公屋姐:係咪問你任何問題都得架?包括感情、親子、買樓、同埋收息都得架?
森哥:小姐,你睇我網名「慾焱撩森」,「森」跟「心」同音;撩森者,撩心也。另外,古人以木建屋,三火配三木,乾柴烈火,有樓則有高潮也;故此不論是生活還是性生活,都是要由投資理財開始。
公屋姐:(大喜)哇!森哥,你真是厲害啊!我個仔有你咁叻就好了!
森哥:多謝公屋姐賞識。為表敬意,現在我就唱枝歌仔給你聽好不好?(唱)
「出俾你果份唔係糧,係賠償,雖然話一千幾百,猶如垃圾,
富貴於我如浮雲,但係浮雲於我如命根,我地滿身傷痕,
身無分文,之但係Buffet不妨食過份,出貓豈容你太高分啊?
哎喲返工緊係睇鐘,今日最希望係聽日打風,搵食唧,犯法呀,我想㗎?」


公屋姐:森哥,你真係能夠洞察世情!不如你就教吓我喇!我個衰仔,佢借咗我同老公成百萬退休金同條女夾份買樓結婚,點知依家兩人分咗手,個衰仔賣咗層樓套現,然後仲借埋我個人頭去學人炒樓...好嘞,依家係就係賺咗錢,但食我嘅住我嘅不特止,家用仲愈比愈少,咁你話點算好呢?可唔可以俾啲意見我?
森哥:(嘆氣)公屋姐,你的經歷,我深表同情。關於呢方面的親子問題,我可以轉介俾我嗰拍檔去跟進。佢對呢一方面好有經驗架!不過,依家我拍檔去咗同個客睇樓,遲啲佢返嚟,就會聯絡你架喇!
公屋姐:(嘆氣)哎呀!咁森哥你快啲介紹你個拍檔俾我認識,等我定啲喇!我依家個心真係囉囉孿,我真係估唔到個仔會咁對我!希望你個拍檔可以帶到佢迷途知返喇!(唱)
「年少裡一點無知
人大了只想隨意
試著去遺忘昨天不斷試
你有多難過 我都知
假使世界原來不像你預期
仍懷著一顆謙卑 來面對不安的天氣
風雨不會沒了期 終於會等到夢寐
全城在變遷 不減你是你」

森哥:(柔聲安慰)唔使擔心嘅!有些網上專家淨係識以鬧爆啲按揭中介來做招徠,但係我地就唔同,你搵得我地,就會有最專業、貼心、同埋國際化的服務,就連哈利王子都係我地嘅客戶。
公屋姐:(驚訝地)吓!?乜哈利王子唔係結咗婚喇咩?
森哥:(嘆氣)哈利王子佢只係被事頭婆逼婚。我地同王子講,事頭婆都係要佢種生機啫,佢種完生機,大可以遠走高飛,過嚟我地呢個前殖民地居住,我地已經搵到間連租約、價值1.8億的豪宅俾佢。到時萬一有獨立勢力奉他為主,做皇帝都得喇!(唱)
「也許相戀這條路
擠迫的懷抱
不夠讓我高攀進內才摔倒
踏上分手這條路
才令我突然看到
你的天空宇宙只夠我流淚
不可跳舞
回頭路窄
然而肉眼總找得到
要走得比你早」

公屋姐:(驚嘆)哇!你地好專業呀!
森哥手機:喔噢~~
(森哥望了一眼手機。)
森哥:公屋姐,我頭先已經順手將你個 case send 咗俾我拍檔,佢建議你約阿仔返屋企食飯,斬料加餸,提議買斷公屋租俾親戚,自己返鄉下居住,咁你地就可以過着財務自由的退休生活了!詳情就等我拍檔返嚟,再出個 proposal 俾你好唔好?
公屋姐:(猶疑着)乜真係得嘅咩?我怕我地兩老縱慣咗佢,佢只會話我地無同理心,唔知道佢的生活負擔有幾重(唱)
「頑童常在惹禍 你說不錯
像孝子 體貼如我 做母親 都不愛惜我
誰就像你心中次貨 勤力去做好功課
期望去換你一笑 都不理我」

森哥:咁樣喇,不如我地出嚟面談。我同我拍檔,加埋公屋姐你,三火配三木,正是三人行之象,到時玩返兩手,必定能釋放你嘅疑慮。擇日不如墥日,就今晚等我拍擋返嚟再電聯喇,好嗎?
公屋姐:哦~~~不過,三人行我真係未試過。我瞞住老公做呢啲嘢,會唔會唔係幾好架?
森哥:咁就我自己一個單刀赴會都得嘅!我敢擔保,全城就只有我地嘅專業服務能夠幫到你。(唱)
「我插得不夠入時妳別皺眉
我願意和妳試盡五味
我只想碌野落油擘大妳髀
請妳別嫌我冰火五重奉獻給妳

還能憑甚麼 短棍若未令妳興奮
抬頭後發揮 變做長州的勇敢
還能憑甚麼 怕做愛不可感動人
用套的哥兒 破壞了質感

誰人又相信 一插一抽這膚淺性技
來吧送給妳 對幾百萬人顏射過的精
如從未聽過 巨陽如迪加超人
才令我因妳 要呼天叫地插插插插那麼深

將我慢慢充血 一擊衝上銀河
誰同露乳 誰觀音坐蓮過 分開雙翼夾我
我退出想再入時有液會流 要是怕痕癢擘大個口
轉花式口爆射顏放在乳溝 比渴望六九 three play 更簡單 未算罕有
給妳用力插二十下不需抖氣 還令到妳嗌生嗌死
給妳賣力插二十下施展真氣 屎忽窿都搞到見紅

無人及我 妳怎麼竟然說 不舉之王 是我」

(唱罷,森哥解開了襯衣胸前的鈕扣,露出毛茸茸的胸膛。)
公屋姐:(有點氣喘)森...森哥...你好衰架,唱埋啲咁嘅歌!
森哥:(淫笑)嘻嘻,森者,深也。你明架喇!嗱,今次嘅顧問費,我已經電郵咗俾你。相金先惠,格外留神;如果你幫襯我地主理嘅虛擬採礦機合約或者債劵投資,仲會有佣金回贈添!呢期我地推介生薑堅燭,十號風球停水停電,爉蠋照亮萬民,為民生必需品,有強勁護城河,好嘢嚟架。
公屋姐:(猶疑地)咁...咁...
森哥:今次對話時間差唔多,我都要收線喇。記住,風災過後無車搭;就今晚9點,維記賓館見!
(森哥不讓公屋姐有任何機會回應,截斷了直播頻道。)
(幕下)
***
參考資料:
三人行:《磚頭導師 (四):磚頭道友與公屋阿婆 (下集) 全系列完》
***
伸延閱讀:
新聞雜評(二百零八)
新聞雜評(二百零五)
磚頭道友

29 則留言:

  1. 佢講得幾好
    https://youtu.be/KF8BUzK5JQk

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得麻麻, 好鬼藍C讀稿feel, 而且時常食螺絲, 唔似發自內心, 呢啲細節位黃C會做得好好多. 內文則太多數字上的 background information, 卻沒有跟進分析, 反而講得太頊碎

      刪除
  2. 魔兄,預祝中秋節快樂,繼續創意大爆發!
    下集不如講下博友至愛的抽水對象鯰蛇,好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇下點喇. 最近我有啲意興闌珊。畢竟我無意擺大番薯叔叔上枱,俾外人人肉搜索(我搜索的原因是因為佢係我同事,見佢工作表現頗不對辦, 便需要tune 下個 expectation, 呢一點應該同其他網友無關), 似乎我開blog 10幾年, 眾網友還未能暸解我的本意. 所以暫時都係寫緊一啲儲落的題目先算.

      刪除
    2. 八卦係人性。要有同理心!XDXD

      刪除
    3. 魔兄,真係有人人肉搜查大番薯叔叔?有時網絡世界認真恐怖。其實俾你八到搜到又如何?除了滿足好奇心,真的沒多大意義。學C嬸話齋,人要有同理心,可惜這年代,不是所有人都願意換位思考。

      刪除
    4. //八卦係人性。要有同理心!XDXD

      我對於八卦真係無乜同理心, sorry for being 離地.

      //其實俾你八到搜到又如何?除了滿足好奇心,真的沒多大意義。

      同意.

      //學C嬸話齋,人要有同理心

      c 嬸所指的同理心應該係指「八卦是人性」, 跟三兄所指「八到又如何, 換位思考」的同理心完全是兩碼子事.

      當然, 如果要反駁, 都可以話鬼叫魔術師放大番薯叔叔的資料出來? 魔術師不是常說女士衣著性感被人非禮,跟財不可以露眼一樣, 不是為犯罪的人開脫, 而是 in the first place, 每個人都要懂得保護自己嗎? 那魔術師沒有好好「保護」大番薯叔叔, 那有甚麼好說呢?
      的確如此, 但這個blog寫不寫下去, 也是在於我自己的信念; 有人跟我玩嘢, 大不了我不跟他一起玩就是了, 對我來說沒損失的. 而我也相信, 長期讀者不會不知道我一向都對人肉搜索不以為然, 故也希望各位能夠尊重一下魔術師的想法. 雖然我無法控制其他網友做什麼, 但我總是希望各位能夠明白我的原則吧.

      刪除
    5. 其實我相信魔兄原意都只是列一堆大番薯的專業資歷俾大家笑下,我開頭都連該截圖都無放大睇到,後來某網友留言話好易搜到,我心諗“有無咁易”,就儘管用佢資歷當keyword去搜下,點知其中一個資歷好似全世界得佢一個有咁,一搜就搜到佢係排頭位...

      我估魔兄都估唔到大番薯其中一個資歷有如此“特徵”吧(事實上我都覺得好奇怪...)

      刪除
    6. //我估魔兄都估唔到大番薯其中一個資歷有如此“特徵”吧(事實上我都覺得好奇怪...)

      到現在, 我都未曾有興趣去做任何其他的 search.

      //我相信魔兄原意都只是列一堆大番薯的專業資歷俾大家笑下

      摩摩, 我的本意的確如此. 本來諗住笑完就算, 沒想到有人會去人肉搜尋. 如果各位有經linkedin click 入去大番薯的 personal profile,其實是會俾佢知你睇過佢的;所以我也只是在 search list 中用 mouse over 去睇, 免得令其生疑.

      本月尚有三篇預設 quota, 我會先將之完成. 其後十月份再作安排, 最大可能是不再貼出所有有關職業博覽及親戚朋友的發文.

      另外, 工作上已經要諗埋咖哩廠仔嗰份, 又要兼顧「個位數都要問一餐」的洋腸, 容錯率實在太低, 精神壓大是相當的大, 這是我開初始料未及; 我寫下blog 文抒發下, 都只是想排洪減下壓, 而唔係要有咁多顧忌, check勻全世界的 search engine 再post, 壓力好似比日常工作更大, 倒不如不post 更好.

      刪除
    7. 有曬相、手機號碼、住址?如果冇都唔算人肉搜索。其實當時人睇到都會知講緊自己。寫嘢都難免出賣身邊人(同自己)的故事。我試過有人自己對號入座之後要求唔㑭我寫。哈哈!其實我只係對笑點有興趣,譬如有人問我「陳小姐姓咩?」呢啲咁嘢。至於佢係邊個懶得理,又唔係小鮮肉。 XD XD

      刪除
    8. //有曬相、手機號碼、住址?如果冇都唔算人肉搜索。

      我對你嘅定義有同理心, 但我不認同你的定義. 我認為,基於某些片面的資料(例如學歷),在search engine 中試圖找到真人(包括姓名、照片)已經算是人肉搜尋.

      刪除
    9. //試圖找到真人(包括姓名、照片)//
      咪話咗冇相囉!係留咗姓名啫!乜呢啲link嘅設計咁儍㗎,唔用編號代替,用真名。

      刪除
    10. 只要 data enough to identify 個人就涉及私隱啦!呢個 LinkedIn 都幾牙煙個喎!

      刪除
    11. LinkedIn 係幫人搵工的 online platform,大把 headhunter, recruiter 進駐, 當然是要要提供照片、真名、學歷、與及工作經驗喇, 否則叫人如何聯絡你?

      刪除
    12. 用編碼代號,睇啱受權嘅機構先入得去睇聯絡資料。

      刪除
    13. 你咁講無用. 我依家係話大番薯真人是誰,根本不重要, 我本意只是諷刺這些 academic qualifications 對工作有何意義. 網友走去search, Google 也好, LinkedIn 也好, 也算是人肉搜尋.

      刪除
    14. //其實是會俾佢知你睇過佢的

      logout睇就得,不過就睇唔到profile相了.

      //最大可能是不再貼出所有有關職業博覽及親戚朋友的發文.

      亦不需如此一刀切,唔好放一啲硬資料便是.

      例如嗰位唔使覆的讀者的作品。

      //我寫下blog 文抒發下, 都只是想排洪減下壓

      但係唔寫自己嘢,會有苦無處訴.

      //同理心

      同理心不一定「感同身受」,同對方同一諗法,知道對方的感覺同點諗就得,好的psychopath會用同理心嚟manipulate別人,呢樣佛爺應該有更深涉獵。

      刪除
    15. Typo:

      同理心不一定「感同身受」,同對方同一諗法,只要知道對方的感覺同點諗就得,好多psychopath會用同理心嚟manipulate別人,呢樣佛爺應該有更深涉獵。

      刪除
    16. 我個「要有同理心」係套用 BB 要人無條件/unproportionally遷就自己時就猛叫的那個「同理心」。係 sarcastic。
      人性有善有惡。作惡時用人性開脫都justify唔到惡行㗎!

      刪除
    17. 摩摩:

      //logout睇就得,不過就睇唔到profile相了.

      有幾多網友會用 logout mode 去 search,我唔知道;但點都好,搞到大番薯叔叔被人 search,實非我的本意。

      //亦不需如此一刀切,唔好放一啲硬資料便是.

      記得在《八號風球工作天》一文中,我提及前黃C上司要在八號風球下為客戶搞宣傳活動,於是便有網友即時猜度那客戶是誰。我不知道這些網友是八卦、是想證明自己推理能力了得,抑或是想順藤摸瓜找到前僱傭兵公司、前黃C上司等人,進而找到魔術師真身。無論其動機點都好,就算寫一些很 soft 的東西,都會有人左猜右猜。網友們私底下猜度我管不了,但寫到出來又叫人開心share 就是兩回事了。

      //但係唔寫自己嘢,會有苦無處訴.

      我知,不過呢排真係好倦。咖哩廠仔攞正牌做錯嘢,洋腸就成日問問問,就連本地隔離 team 都係成班問題中女、問題中佬(自己要做的事都 hands off,靠哂魔術師)、又有大番薯叔叔添煩添亂;寫下 blog 又有胡混留言,仲要俾人叫我去道歉(我強烈考慮緊寫唔寫出來),寫下返工感受又累到人被 search... 我真係開始頂唔順。

      //只要知道對方的感覺同點諗就得

      我就係唔知班起底人點諗。

      C嬸:

      //係 sarcastic。

      我都知。咁除去你的 sarcasm,我只能將你的意思解讀成「八卦是人的天性,係咁架喇!睇開啲喇!」。
      但同時你又話,「人性有善有惡。作惡時用人性開脫都justify唔到惡行㗎!」咁我只能夠話,「八卦」唔能夠算係惡行,咁唔知人肉搜索算不算是「惡行」呢?

      刪除
    18. 我從來都冇同意過人肉搜尋喎!我只係叫佢將「笑點」share 啫。
      你話佢 MBA 但乜都唔識都係笑點喎!

      刪除
    19. //仲要俾人叫我去道歉
      真奇怪,明明係宅君係人地嗰blog糾纏,要道歉應該佢道歉先啦。如果宅君真係想繼續發聲要have the last word,點解唔係自己地盤繼續寫夠十篇鬧我等高級奴隸,有性趣嘅話我會去昅吓嘅。一向blog界都係咁做法。

      至於人肉搜索(我冇),我諗就算佢留意到,都只會以為有人想請佢/做networking。幾次人肉搜索都似係一兩個路過,應該是非常少數。魔兄寫得其實已經好隱晦。

      如果真係頂唔順,可以試下喺留言區講自己嘢,應該會少啲路過,不過就貼唔到圖。

      刪除
    20. //幾次人肉搜索都似係一兩個路過,應該是非常少數。魔兄寫得其實已經好隱晦。

      謝謝! 算喇! 我唯有暫時唔寫呢類題目住...

      刪除
  3. 認真衰!森哥也是網上光棍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 夾埋上一篇睇,就會知道公屋姐就係明媽,而森哥的拍檔就係阿明 XD

      刪除
  4. 拍案叫絕, 魔兄創作力驚人!幾個故仔同埋時事都連得埋一齊, 好野!

    回覆刪除