2018年9月30日 星期日

Blog 務安排(2018年10月1日生效)

魔術師欣然宣佈,本網誌版規更新如下:
本網誌(及其前身)一向歡迎各方友好留言討論、辯論,基本上不刪文章/留言,但不歡迎廣告、滋擾、謾罵、質問、尋釁滋事得行為,面斥不雅。另外,為尊重他人私隱,私人問題如非當事人願意公開,留言不宜對魔術師本人、或魔術師文中所提及人物、與及其他讀者網友背景,作出無責任的搜尋或胡亂猜度,以免造成不便。版主有權直接將違規留言刪除,毋需事先警告,敬請自重。
魔術師在前文《Headcount 為我開(2nd edition)》中提及同事大番薯叔叔,本來旨在分享工作上的苦與樂,並諷刺一下所謂「資歷」與實際工作能力的落差,無意提供資料讓讀者網友作人肉搜尋。有網友作出此舉動,實非魔術師本意。
當然,這事由魔術師貼出大番薯叔叔 masked off 了的部份 LinkedIn 資訊而起,沒有好好保護同事私隱,魔術師責無旁貸,怪不得人。雖然話長期讀者都應該明白魔術師一向對人肉搜尋此等無聊事不以為然,但魔術師亦希望網友能夠自律和亙相尊重,請勿公開或私底下有意無意間騷擾到他人。同時,為免身邊親戚朋友、同事同學等受不必要騷擾都好,魔術師決定減少刊出有關「親朋戚友」、「職業博覽」等生活分享,截圖等硬證據亦可免則免。總之是魔術師說了算,信不信由你。

31 則留言:

  1. 幾驚你欣然宣布,「本blog由盈轉虧」...

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜 blog 都有盈虧?

      刪除
    2. //「本blog由盈轉虧」...

      唔使客席主持供股(稿)的 XD

      //乜 blog 都有盈虧?

      對某些開班blogger來說, blog吸唔到生意就係蝕.

      刪除
  2. 還有你投資心得所上傳旳信件,有次都漏mask
    小心小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資就唔記得了, 係上次出院時claim 保險的截圖 mask 漏了我自己個名, 後來多得摩摩提醒, 迅速更正.

      刪除
  3. 如果話有人同大蕃薯一個樣,又難免引起人地好奇心,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢 LinkedIn 張相已經係執正咗...平時返工索顏(仲要有體味), 真係叫人唔係好想搵佢.

      刪除
    2. 有體味的確難受,我以前有同事朕味勁到十幾分鐘後仲未散,最後大家要向人事部反映⋯

      刪除
    3. //最後大家要向人事部反映⋯

      哈哈, 咁反映完你地希望人事部可以做啲乜呢? 勸籲呢位同事用古龍水?

      刪除
    4. 最後神奇地無乜味了,聽講呢位仁兄原來慣咗無乜點沖涼同埋洗衫(冬天有時仲臭),HR搵咗個同佢同一國家嘅同事用最柔軟的身段委婉地勸說XD

      刪除
    5. //止汗劑

      止汗劑只係塞住啲毛孔,唔俾排汗, up 住仲衰.

      //聽講呢位仁兄原來慣咗無乜點沖涼同埋洗衫(冬天有時仲臭),HR搵咗個同佢同一國家嘅同事用最柔軟的身段委婉地勸說

      吓? 唔通係咖哩人?

      刪除
    6. 好似係孟加拉之類…呢位仁兄其實身懷絕技,有啲嘢真係只有佢先搞得掂,所以背後同事(非洋腸)叫佢做西毒XD

      刪除
    7. //呢位仁兄其實身懷絕技,有啲嘢真係只有佢先搞得掂

      果然係隱世宅男。

      刪除
  4. 魔兄,總之撐你!加油!

    回覆刪除
  5. 一樣米養百樣人,
    一舊蕃薯食死人.
    所以我個 Blog 的留言一早已是filter式先出街.

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白, 但留言過濾會減少亙動性,同埋自己會多咗好多嘢做.

      刪除
  6. 魔兄其實係差左個秘書小姐做校正同守尾門呀,考慮下快D搵返個啦XD~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 菲列特利加要有知性美,港女難尋呀!

      刪除
    2. 難就自己培養吧,找個年輕如白紙青澀的又可以搓圓按扁的慢慢後天育成吧~~

      育成不到也有個秘書傍身吧

      刪除
    3. 哈哈,我諗起古代 DOS/V 遊戲 Princess Maker XD

      刪除
    4. 光源氏計劃?

      亞力士

      刪除
    5. 正解~~ 今時今日由十歲起就太不現實了,從十八歲開始吧XD~~

      刪除
    6. 16歲就培訓得了,唔會衰11也 XD

      刪除
    7. //今時今日由十歲起就太不現實了

      記得呢個game 有secret code 可以叫女兒穿國王的新衣。

      //16歲就培訓得了

      小心#Me too

      刪除