2018年9月5日 星期三

2018我城大學有青寫照

【開學】中大學生會會長開學禮談及港獨 寄語新生遇不公挺身而出

撰文:文雪萍 鄧穎琳
2018-09-03 13:37
最後更新日期:2018-09-03 15:08
中文大學今早(3日)舉行開學禮,中大學生會會長區倬僖致辭時指出,現時香港政制崩壞,主權受到「相鄰國家」威脅,「經濟文化等各方面受到北方帝國殖民,人權自由受到前所未有剝削」,寄語新生應時刻謹記自己的身份,遇到不公義應挺身而出。
中大學生會會長區倬僖在開學禮發言時指,現時香港政制崩壞,主權受到「相鄰國家」威脅,「經濟文化等各方面受到北方帝國殖民,人權自由更係受到前所未有剝削」;有同學為堅守價值,參與學生運動、校園抗爭,惟校方向相關同學進行紀律處分。
他批評,校方一方面強調政治中立,卻又發表聲明以讉責同學的政治取態。他續指,有年輕人為公義走上街頭,為種群爭取民主、獨立,卻因此面對以年計的刑期威嚇。他形容,現時正處於荒誕的時代,寄語新生應時刻謹記自己的身份,遇到不公義到挺身而出,肩負起大學生身份以予的責任。
區倬僖及後解釋,「鄰國」及「北方帝國」是指中國,但強調自己無推動港獨,與新生探討港獨問題是應有之義。
新亞學生會臨時會長:「香港獨立」是一個正常的政治主張
另外,新亞學生會臨時會長孫昊賢亦於會上表示,「香港獨立」是一個正常的政治主張,並反問:「可以勾起咩慘劇?憑咩成為言論自由禁區?」他說,作為大學生需要有智慧,以及離經叛道的勇氣,形容大學是一個最思想自由、開放和深入的地方,若同學仍然保持沉默、接受政權的「偽道德觀」,如同香港最大的背叛。他指出應該有討論港獨的自由,希望新生要有獨立思考。
區倬僖:未感到校方對港獨有大壓力
中大學生會會長區倬僖在開學禮後見記者時,被問到演辭中提及北方帝國殖民、族群等字眼的意思,以及學生會對港獨立場時,他說:「相信大家都不會否認香港人是一個族群,而事實上,社會的確正在爭取一種民主及一種更高度的自治,而獨立也未嘗不可。」他又說,大學生有社會責任關心社會,面對不公義時要挺身而出;而在開學禮中指出問題是「應有之義」。
被問到中大學生在港獨言論、張貼有關港獨的海報時有否受到打壓,以及對張建宗今早重申「港獨」完全無空間的言論有何看法時,區稱,現時校方除了一再強調大學立場不支持港獨、大學不可作為政治角力場所外,暫時未感到有關港獨的太大壓力。
區指,演辭中提及港獨,與香港民族黨被禁運作無關,他形容,近年中央及港府對港人自由的底線是愈拉愈高,「永遠不會知道民主在明天會否變成禁忌」,直言是「無得避」;而學生會暫時未有計劃有其他行動。
1. 鄉大學生會會長的發言又係行禮如儀,基本上年年都係講類似嘅嘢,悶唔悶架?尤其是,條有青會長個樣小學雞到呢~~你叫人「拋頭髗洒熱血」,搵鬼信咩?
2. 「他批評,校方一方面強調政治中立,卻又發表聲明以讉責同學的政治取態。」咁校方都有言論自由啫!
3. 「有年輕人為公義走上街頭,為種群爭取民主、獨立,卻因此面對以年計的刑期威嚇。」又偷換概念。為公義上街無問題,至於為種群爭取民主、獨立,如果係用違法手法,被捕坐監是應有之義吧?
4. 「相信大家都不會否認香港人是一個族群」對魔術師來說,「傷民」只是一個 collective noun,而唔係「一個族群」喎!
中大民主牆有港獨字眼屬鼓吹嗎?  段崇智無直接回應

撰文:鄧穎琳
2018-09-03 13:18
最後更新日期:2018-09-03 17:05
中大校長段崇智在開學禮後見傳媒,被問及對多間大學學生代表致辭時提及港獨有何看法時,他重申,法治是香港社會基石,大學不支持港獨,但有言論自由、學術自由,強調「言論自由是大學核心價值,我們一定會保持!」但被記者要求以「是」或「否」回應,大學內懸掛或民主牆張貼有涉及港獨字眼,是否等同煽動或鼓吹?段未有直接回應,只表示希望每位大學成員抱持以和平理性、彼此尊重,對自己言行負責為原則,「我暫時無見到學校裡對言論自由有任何阻撓」。
被問到曾否面見中聯辦時,段稱,中大作為香港大學,要聆聽社會份子或階層聆聽意見,包括中聯辦、政府;被追問到與中聯辦哪人見面、聽到什麼意見時,他重申大學對社會負責任,會聆聽每人意見,並重申「院校自主永不動搖」。
另外,中大學生會今日(3日)在社交網站出帖文,指深夜及清晨時份兩度嘗試在文化廣場懸掛橫額,卻遭保安組多次阻礙,帖文中指,保安組聲稱收到指示要檢查橫額內容後才可懸掛。學生會對保安組出手阻撓學生會幹事懸掛橫額予以譴責,重申學生會毋須得到保安組或校方批准,便有權在在文化廣場上空懸掛任何內容的橫額,憂慮保安檢查橫額,會干預學生的權利,要求保安組就有關行為作交代。
中大副校長吳基培在開學禮後,否認校方曾要求保安檢查橫額內容,並指相信屬溝通問題。

5. 「但被記者要求以『是』或『否』回應,大學內懸掛或民主牆張貼有涉及港獨字眼,是否等同煽動或鼓吹?段未有直接回應,只表示希望每位大學成員抱持以和平理性、彼此尊重,對自己言行負責為原則」唔怪得段校長俾班學生話 hea 佢地喇!嗰啲 banner 同埋大字報,是否屬於煽動或鼓吹,作為校長,好應該有個立場。你話要「以和平理性煽動或鼓吹、彼此尊重,對自己言行負責為原則」,無問題,魔術師的解讀係,段暫時應為呢類banner 同埋大字報只屬「討論巷蜀」,但討論與煽動鼓吹只一線之隔,你玩大咗就要「對自己言行負責」咯!
***
科大生𢱑200雞翼贊助甩底 老闆︰連一點點尊重都唔識
最後更新: 0829 22:20 / 建立時間 (HKT): 0829 21:03

大學迎新營又爆出「𢱑」贊助「甩底」事件,有科大生向西貢一間開業兩個月、以賣雞脾聞名的食店要求贊助迎新營食品,老闆本着幫助年輕人,又可將食品分享他人品嘗、大家開心的心態,應承供應200隻炸雞翼,今早提早開工準備,誰知學生最後僅WhatsApp老闆稱:「sorry」、「cancel」沒有按約定時間取食物,老闆氣憤又失望在fb吐苦水:「究竟應唔應該做好人呢?」
髀魔-雞髀第一店陳老闆向《蘋果》講述事件,約兩星期前一名自稱科大生青年到食店,向老闆遞上一份「2018-2019年度香港科技大學學生會冰川社三學生會迎新營贊助計劃書」,希望食店贊助他們雞脾小食,老闆指雞脾製作時間長,提議贊助200隻雞翼,約定今早10時半取貨。
老闆指青年禮貌麻麻,「一句多謝都冇,反而仲話可以幫到我哋小店喺科大做宣傳!」日前,該青年又指忘記取食品時間,再次向老闆查問。至今凌晨1、2時他WhatsApp老闆問可否提早至早上10時取食品。老闆當時已入睡,今早才看見訊息。食店原本中午12時才營業,老闆已特地提早回店炮製雞翼,10時07分完成已即時WhatsApp通知科大生,對方回覆:「ok。」
但一小時後對仍未現身,食店再聯絡他,他回覆不好意思,正安排人手;老闆直言當時已經有少少嬲,「你話趕我趕俾你,遲到有啲過份!」他再追問時,科大生僅以兩個WhatsApp回覆:「sorry」、「cancel」,更封鎖食店的WhatsApp。
大學生白白浪費食店一番心意,陳老闆不想浪費食物,最後將雞翼分享給隔離左右的街坊享用。老闆慨嘆不想令事件變成公審科大生,但難明現今部份年輕人「連一點點尊重、禮貌同珍惜都唔識。」他稱若科大生誠懇道歉他樂意接受。在老闆與《蘋果》傾談之後,晚上7時許,6、7名科大生包括負責與食店洽談的青年,到食店向老闆道歉,並謂他們「做錯咗,處理得好差」老闆接受他們的道歉,並表示不欲事件再發酵。
陳老闆稱,他們一行人好有誠意道歉,「我同佢哋講,年輕人做錯事我唔介意嘅,我亦都會原諒佢哋,因為佢哋真係好有誠意同我道歉!」他又說,最重要他們肯面對及承認錯誤。該班科大生指會在fb公開道歉。今次事件會否嚇怕老闆以後不敢再贊助迎新營?陳老闆表示,日後仍會繼續幫人,但會清楚了解對方組織及背景後才應承。
而網民亦看不過眼,食店fb有逾700個留言,「好過份」、「垃圾」、「家d所謂大學生真係唔多掂,基本尊重都唔識,讀書黎都無__用架喇。支持小店做好人個行為,你嘅食物對於有心搞活動但無資金嘅團體真係好有用,不過下次遇到一代d大學生, 而且係一開始已經態度麻麻嘅,真係唔洗俾面佢,趕走佢哋la!」
陳老闆謂,日後仍會繼續幫人,但會清楚了解對方組織及背景才應承。
科大發言表示,就有科大宿舍學生會向食店徵求贊助後失約事件,已向相關同學作出了解,有關成員承認於處理事件手法上有所不當,已於今晚偕同科大學生會主席親身前往相關店舖,向店主鄭重道歉。發言人續稱,科大有就學生會的迎新活動提供指引,提醒同學應時刻留意言行、尊重自己及他人,並注意社會對接受高等教育學生的期望和要求。
6. In the first place,點解要贊助?新生入可唔可以科款入迎新營?係唔係要俾錢就唔去?嘅然睇錢睇到天咁大,即係唔係由 IB 入學的富家子弟喇!原來最肯支持基層向上流的就是雛技大學!
7. 魔術師當年只去了鄉大的書院大O,物理系的反而無去。查實無去迎新營圍威喂真係無乜損失。要識人又唔會爭嗰幾日,上堂後自然會識架喇。至於學生會咯喎,搞唔成又有乜後果?無面?
8. 「陳老闆表示,日後仍會繼續幫人,但會清楚了解對方組織及背景後才應承。」係囉!大學學生會搞巷蜀架!大把水喉射住,使貪你嗰幾隻雞翼?況且,君子不立危牆下,陳老闆都係唔好再幫大學學生會,廢事俾人賴你支持巷蜀喇!
雞翼「甩底」事件再發酵 非涉事學生會成員為「冰川社三」抱不平捱轟
2018-08-30 21:28

科大學生會「甩底」小食店贊助200隻雞翼事件有新發展。網上出現疑為科大學生會抱不平的言論,指「講咗話唔要仲想點?」、「Block佢(小店)好正常」等等,有關言論其後被轉載其他fb專頁,惹來網民猛烈評擊。
網民‎Chloe在fb群組「巴打絲打 Facebook Club」貼圖,圖中一位名叫Timothy的網民疑為科大學生會「甩底」抱不平,留言指「都唔要人雞翼,Block佢好正常。Ocamp咁忙,個電話大把msg(信息),梗係要過濾。講咗話唔要仲想點?舖頭唔識賣咗佢嘅?如果舖頭最後丟咗啲雞翼,浪費嗰個係舖頭唔係個莊囉。」該網民又指,「莊年中r幾十間鋪頭sponsor,漁翁撒網,最後比預期多左,最後拒絕要sponsor又係正常不過,你贊助我就一定要?」又指全港的莊都是這樣,今次「冰川社三」「不幸」上報都是因為店舖老闆小器。
Chloe把有關留言截圖再上載,並指「依家大學生啲思想真係好得人驚」,引起網民熱烈討論有網民怒斥「無家教」、「不知所謂」等,亦有網民指「其實唔要唔係一個問題,個問題係你嘅態度真係好差!」並指「你唔單止浪費左食物,仲要係負責人嘅一片心機」。
有網民懷疑Timothy是涉事學生會成員,不過「冰川社三」否認,指發文者是其他學生組織成員,而非「冰川社三」的幹事或成員,有關言論亦不代表他們的立場。
9. 「講咗話唔要仲想點?舖頭唔識賣咗佢嘅?」哈,人地平時可能唔使整咁多雞翼呢?賣唔哂有乜出奇?
10. 「如果舖頭最後丟咗啲雞翼,浪費嗰個係舖頭唔係個莊囉。」DKLM,佢阿媽當年無人流落咗你,反而生咗你仲養到咁大,就真係浪費米飯嘞!
11. 「莊年中r幾十間鋪頭sponsor,漁翁撒網,最後比預期多左,最後拒絕要sponsor又係正常不過,你贊助我就一定要?」真係惡人先告狀,同伸手黨無乜分別!
***
城大迎新疑爆性騷擾 要求女生氣球塞胸 師兄無啦啦裸體

建立時間 (HKT): 0831 00:01
城大會計系迎新活動爆出懷疑性騷擾事件。有女新生向《蘋果》投訴,迎新營籌委要求部分女新生將氣球塞入衣服內近胸部位置,作為在集體遊戲中落敗的「懲罰」,斥活動「變咗色情活動」。迎新營營長和校方更稱有關行為只是個別同學「自發」,強調從沒安排類似活動。有律師認為事件或涉及性騷擾,在場女生若感到冒犯可向平機會投訴,或入稟法院民事索償。
記者 鄧力行
涉事的是城大學生會會計學學科聯會在上周三(22日)舉辦的迎新活動(O Day)。投訴的女新生表示,參加活動只是希望認識其他同學和師兄師姐,卻發現「遊戲就越來越過分」,部分師兄更「無啦啦除晒衫裸體」,後來更要求集體遊戲中輸了的女新生將氣球塞入衣服內,當時有籌委說「唔好怕啦,入大學乜都試,唔係玩完就怕輸下話」之類的說話,其組內就有兩名女生在「半推半就咁慫恿」下照做。至於該會迎新營(O Camp)將於下月7至9日舉行。
迎新營營長Edon回覆《蘋果》查詢時否認曾安排上述活動,強調只是個別同學的「即興自發行為」,重申「從來沒有安排、亦不會安排類似活動予會員參與。」
本身是律師的教育大學高級講師莊耀洸表示,作出不受歡迎且涉及性的行徑,使人感到冒犯、侮辱或威嚇,就是《性別歧視條例》所界定的性騷擾。性騷擾不是刑事罪行,不需要有動機,即使只想「玩下」,客觀效果也可構成性騷擾。莊認為,將氣球放在胸部這行為與女性的生理特徵有關,屬於涉及性的行徑,若事主或在場其他女性對此行為感到不安和冒犯,便屬於性騷擾。莊相信事件不涉刑事,而性騷擾屬民事性質,女生可向平機會投訴,或直接入稟法院民事索償,賠償額料數以萬元計。
城大發言人覆稱,校方得知,會計學系系會迎新活動的有關同學並無設計涉及脫衣或將氣球放入衣服內的活動;照片中學生的行為純屬「自發」,亦沒有要求其他同學參與。發言人續指,迎新活動是學生會及其屬會自行為新生舉辦的活動,以幫助他們適應大學生活,校方會建議他們舉辦任何活動時,需以安全、彼此尊重為原則。
12. 「唔好怕啦,入大學乜都試,唔係玩完就怕輸下話」試唔試下做G?
13. 「莊認為,將氣球放在胸部這行為與女性的生理特徵有關,屬於涉及性的行徑,若事主或在場其他女性對此行為感到不安和冒犯,便屬於性騷擾。」係咪我城啲大學生一係就搞巷蜀,一係就玩淫賤(又或兩者兼得),可能DSE壓力真係太大,睇嚟呢啲都係致力幫助基層學生「上流」的大學。IB出嚟嘅當家子弟,package 超正,要囡有囡,又點會玩埋啲咁嘅 cheap 精嘢呢?所以話,一日有淫賤Ocamp,一日都係基層學生當道!
***
伸延閱讀:
基層 is more equal than 富人

22 則留言:

  1. 喂,魔兄今日發文,title似乎係《2018我城大學有青寫照》更貼切喔!~

    唉我真係覺得鄉大呢個小學雞會長真係幼稚得好好笑,夜少少訓都要留埋言先:

    巷蜀係你(地)既立場,ok。但而家未獨立吖嘛?如果唔係你地都唔會日日嘈啦?咁仲咩突然變咗“主權受到「相鄰國家」威脅”?乜我城曾經有過自己主權的歷史咩?佢咁講法,其實同喜歡一個老公係土豪的美女,你可以想搞到佢地離婚等你可以媾到美女(當然,可以唔離婚都做成媾到的事實,但為免複雜化個邏輯,略過此境況),但因為想媾人,就話“自己同美女的婚姻關係被土豪威脅”...會唔會打飛機打得太明顯呢?

    至於“經濟文化等各方面受到北方帝國殖民”...我建議小學雞會長應該立刻組織民間糾察,然後巡查各大街小巷、食肆同交通工具,見到有人拿住手機睇《延禧攻略》就即刻批鬥甚至打爛對方手機;遲啲仲要去新城市廣場驅蝗...不過今次係驅蝗店“喜茶”,迫到佢當場落閘就啱,仲要即場批鬥兼驅散肯定會去排隊飲芝士奶蓋的傷民...

    PS 《延禧攻略》對我城族群的禍害程度,竟然連我都覺得驚訝...

    回覆刪除
    回覆
    1. //喂,魔兄今日發文,title似乎係《2018我城大學有青寫照》更貼切喔!~

      係喎, 寫寫下都唔覺添. 徇客席主持要求, 題目已改.

      //喜歡一個老公係土豪的美女
      //自己同美女的婚姻關係被土豪威脅

      土豪老公: 武大郎
      我城:潘金葷
      有青:Simon 慶
      戲子陳/毛掹淨: 王婆

      //見到有人拿住手機睇《延禧攻略》就即刻批鬥甚至打爛對方手機;遲啲仲要去新城市廣場驅蝗...不過今次係驅蝗店“喜茶”,迫到佢當場落閘就啱,仲要即場批鬥兼驅散肯定會去排隊飲芝士奶蓋的傷民...

      Before that,鄉大有青會要求申請政府/院校交通津貼...

      //《延禧攻略》對我城族群的禍害程度,竟然連我都覺得驚訝...

      傷民識聽支那話架咩!?

      刪除
  2. 果啲 banner 唔係宣傳唔通係校名?收佢廣告費啦!又唔係咩學術嘢!
    想煽動不過煽動唔到咋嘛!煽動唔到就唔係煽動啊?煩嘅程度同法輪功公園大媽放聲大喊有得 fight!

    雞翼事件就咁嘅,店主點樣做生意呢就同啲學生點樣做人呢係冇掛鉤嘅!
    唔好掛住人身攻擊店主,做好自己先啦!
    好明顯冰川班細路都唔識做人,求人無求人態度。然後出咗事唔去到或唔要啲雞翼,又唔識點處理。
    重 block 埋電話 -- 逃避。呢個動作話表示佢係知道咁係唔啱嘅,所以佢先至要block店主,因為佢唔識處理。
    到件事報咗光啊,避無可避嘞,先至死死地氣出嚟面對件事。有乜嘢咪 4466 傾掂佢囉!
    依家啲巨港孩大學嘞都重係一張白紙乜都唔識㗎!我覺得佢會經一事長一智。
    至於嗰啲駁嘴駁舌盲撐嘅人就冇得救��!

    至於性騷擾,就講個鹹濕笑話都係性騷擾㗎!
    呢單野班友好難解釋自己唔知當事人唔鍾意囉!
    亦都好難解釋自己唔係 intentionally 囉!
    唉!旨意佢哋發聲,搞講俗,真係等到人類滅亡都未有一撇!

    回覆刪除
    回覆
    1. //想煽動不過煽動唔到咋嘛!煽動唔到就唔係煽動啊?

      咁簡單嘅嘢但係又好似無人指出嘅?

      //逃避。呢個動作話表示佢係知道咁係唔啱嘅,所以佢先至要block店主,因為佢唔識處理。

      又係唔識處理就逃避? 《一念無明》同《幸運是我》咩?

      //亦都好難解釋自己唔係 intentionally 囉!

      根本就係整蠱他人取樂, 咁多嘢玩唔玩係都要搞呢啲無聊嘢,完全係 no reason.

      刪除
  3. 確實識朋友唔差在ocamp個幾日,我只去過細O但宜家同細O識個d人唔會再有聯絡,因為話不投機。宜家熟絡嘅都係堂上識嘅朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外都希望個兩位女生唔好怕事,學個籌委話齋「唔好怕啦,入大學乜都試」,一於試下挺直腰板告所有涉事者性騷擾。

      唔係個迎新莊安排就可以卸責?迎新活動係你地搞,自然要負責糾察場地內發生嘅事,冇阻止就係縱容默許性騷擾。

      刪除
    2. 老實講,年年玩賤,年年嘈。D女入得camp無理由唔知班大師兄想點。若想悍衛女權,真係要發聲。否則一年比一年賤。遇正個心弱的,自殺都可能。

      刪除
    3. //確實識朋友唔差在ocamp個幾日,我只去過細O但宜家同細O識個d人唔會再有聯絡,因為話不投機。宜家熟絡嘅都係堂上識嘅朋友。

      唔去Ocamp真係無損失凡.

      //一於試下挺直腰板告所有涉事者性騷擾。

      又係喎, 大學生要打破禁忌吖嘛!一於報警!

      //迎新活動係你地搞,自然要負責糾察場地內發生嘅事,冇阻止就係縱容默許性騷擾。
      //年年玩賤,年年嘈。D女入得camp無理由唔知班大師兄想點。

      ocamp 莊設計對白:「年年玩賤,年年嘈。你入得嚟ocamp 就應該對淫賤活動有合理預期, 唔能夠#MeToo. 就算你話自己俾人性侵, 你自己都有 contributory negligence,而唔係個莊囉!」

      刪除
  4. 中大學生會會長區倬僖應該在婚禮做司儀,他致辭時可以指出,現時香港婚姻崩壞,男權受到「相鄰富家」威脅,「經濟文化等各方面受到北方男民壓迫,男權自由受到前所未有剝削」,寄語男生應時刻謹記自己的身份,遇到不公義應挺「州」而出,不可閉精自瀆。

    回覆刪除
    回覆
    1. //「經濟文化等各方面受到北方男民壓迫,男權自由受到前所未有剝削」

      但港女唔吼宅男, 多數只會吃洋腸.

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. //正如仔女要獨立,好應該自立門戶,而唔係趕老豆老母走囉!

      班有青應該唔會接受「父母子女」的比喻.

      //點解班垃圾學生會咁得意要搶人地既地方獨立既?有種去非洲買個孤島起個新香港出嚟呀笨?真係睇到人眼火爆!

      明明係「自己家園自己建立」,但佢地又會選擇性失憶.

      刪除
  6. 政府夠pok咪話只要有港獨學生會,政府就唔請嗰間大學嘅學生,而家齋吹有咩用

    回覆刪除
    回覆
    1. 目標唔係要Blacklist, 而係要啲大學生表態, 大學學生會基本冇人投票, 有誘因或反過嚟有壞處, 先會有人去投票, 誘因或壞處夠強力, 仲可以影響投票走向

      刪除
    2. 表態才無用吧?我城的民主選舉一向無反對票制度,表態最多都係投白票,無用架喎!只要門檻夠低,個莊要當選並不是難事。

      刪除
  7. //係喎, 寫寫下都唔覺添. 徇客席主持要求, 題目已改.

    失敬失敬.

    //土豪老公: 武大郎
    我城:潘金葷
    有青:Simon 慶
    戲子陳/毛掹淨: 王婆//

    我城一直話自己國際化,又源自買版文化,當然如潘金蓮閱人無數啦!

    王婆岩毛掹淨多啲.

    會唔會抬舉左有青?

    可惜蛇齋黨仲未出到武松式人物...

    //Before that,鄉大有青會要求申請政府/院校交通津貼...

    仲要沿途要黑警保護,但自己行為並不在法律規範之列.

    //傷民識聽支那話架咩!?

    除了CCTVB惡毒地用我城方言巧妙包裝殖民文化外,我偸睇到好多傷民手機睇既都係殘體字幕的.

    //魔術師當年只去了鄉大的書院大O
    //確實識朋友唔差在ocamp個幾日,我只去過細O但宜家同細O識個d人唔會再有聯絡,因為話不投機

    我想講,我無去過Ocamp...

    始終大學四年,我最深刻就是第三年出去一年intern的日子.

    //真係惡人先告狀,同伸手黨無乜分別!

    呢個Tim生真係極品,不過話說回頭,好似CCTVB最霸權既年代,對贊助可能都係咁態度啫;阿Tim生最大問題是,「不知莊閒是誰」、而且認為自己上莊好重要好偉大,所以只有人就佢、唔使佢就人。咁自試過高,講巷蜀已經係其次了,吹到「主權被威脅」也是很自然的事。

    //點解班垃圾學生會咁得意要搶人地既地方獨立既?

    搶既時候人地不能反抗、搶輸左對方不能懲罰自己、而自己就繼續嘌傫地.

    //政府夠pok咪話只要有港獨學生會,政府就唔請嗰間大學嘅學生

    我睇過一篇報導話商界近年的確請少左藍大鄉大,而請多左比較務實既保你大同雛大,可惜我揾唔返篇報導。好難話正苦有無呢啲hidden agenda,但要打開口牌就有啲強人所難.

    回覆刪除
    回覆
    1. //王婆岩毛掹淨多啲.

      真係好啲似.

      //可惜蛇齋黨仲未出到武松式人物...

      武松在粱山好漢中武功都算排在最前列嗰幾個, 蛇齋黨遠遠未能出到咁好打嘅人喎.

      //我無去過Ocamp...

      真係無損失的.

      //而且認為自己上莊好重要好偉大,所以只有人就佢、唔使佢就人。

      港孩就是自我中心.

      //搶既時候人地不能反抗、搶輸左對方不能懲罰自己

      販民不嬲都係咁,慘得過有民意支持.

      //我睇過一篇報導話商界近年的確請少左藍大鄉大,而請多左比較務實既保你大同雛大

      我都係覺得,除非係講緊醫科劣C嗰類兩大有絕對優勢的學科,否則其他非神科的話, 其他大學出來的也未必太差.

      刪除
  8. //中文大學今早(3日)舉行開學禮,中大學生會會長區倬僖致辭時指出
    台上一個人都冇嘅?

    //發現「遊戲就越來越過分」,部分師兄更「無啦啦除晒衫裸體」,後來更要求集體遊戲中輸了的女新生將氣球塞入衣服內,當時有籌委說「唔好怕啦,入大學乜都試,
    拍鹹片?XD
    "乜都試"包唔包括女女女?

    //在老闆與《蘋果》傾談之後,晚上7時許,6、7名科大生包括負責與食店洽談的青年,到食店向老闆道歉,
    冇推上報就分分鐘唔會知衰

    回覆刪除
    回覆
    1. //台上一個人都冇嘅?
      //拍鹹片?XD

      導演:「場已清, action!」

      //冇推上報就分分鐘唔會知衰

      分分鐘係怕咗俾人起底.

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. //難怪個個爭住做有智慧又勇敢的有青

      代價起碼是張 return home card 被註銷。

      //都係成虫大哥講得好,中國人的確是要管的,尤其是我城呢班有青

      我城有青才不是蝗民呢!

      刪除