2019年1月19日 星期六

家徒四壁屋

首置客買2,000萬西貢豪宅,厘印只需俾75萬(相對來說,有樓揸手者就要俾DSD,即是150萬),究竟啲錢係點嚟嘅呢?靠父母幹,定係「換樓」:先沽後買都可以當成係「首置」,呢種語言偽術又係點現法呢(37:03—47:18)?
樓盤傳真 2018/12/29 2018/12/29 23:37

2018 年樓市:先升、後跌、再回穩,上半年連創癲價紀錄,下半年隨即跌價、撻訂,有喜亦有悲,又一次引證香港樓市之極端現象,而推跌樓價?元凶,往往是前所未有的事,拖累發展商賣樓成績及政府賣地收入大減,各方對 2019 年樓市前景,繼續好淡爭持。
至於二手市場,2018 全年成交量,尚算追貼去年全年,而涉及的成交金額,大約有 3,320 億元,創八年新高。過去一年二手放盤,大約一半成功沽出,豪宅較難轉手。
年度驗樓高分王,由信和、新世界、新地三分天下。而何文田 KADOORIA 管理費每呎 9.2 元,跑馬地服務式住宅 THE UNIT 最細單位 91 呎,皆創出歷史紀錄。
夫婦習慣租住服務式住宅,首次置業,買入 2,000 萬元豪宅,設計要求延續服務式住宅感覺,時尚感最重要。
兩夫婦習慣租住服務式住宅,最多加埋個工人,三個人一齊住,唔需要追求「家的感覺」,只需要型,咁設計C就易辦喇!

本案為「三房半一套」,所謂「半間房」,其實就係位於單位上方的一個類似房的「空間」;由於無窗,所以亦唔能夠裝門建「房」(左上)。由於單位只有屋主夫婦二人加工人居住,於是設計C便將原主人房與及「半房」及房2打通,變成特大主人套房加男女戶主各自的衣帽間;房1則變成書房/打機房/影音房/客房,節目並沒有詳細介紹(右上)。飯廳有三幅特式牆:從客廳望去,左面擺滿人面碟子裝飾(雖然這些人面碟子並非人像、面譜,但魔術師仍然認為此等裝飾可免則免);由大門引伸過來的就是水泥瓷磚牆特色牆,上面的燈掣仲好似 fire alarm;另一幅牆就係黑色斜條子牆身(左中、右中)。黑色斜條子上建有暗門,可通往廚房;廚房沿用交樓標準,沒有改變(左下、右下):

基本上整個客飯廳都無乜櫃同裝飾,非常簡潔,認真係「家徒四壁」(左上)。餐枱可以拉長,可以透過玻璃枱面看到裡的金屬機關,帶點 Roland Iten 皮帶扣 feel;而餐椅都係黑色,同背面的黑色牆身配合,造成保護色的效果(右上)。Free stand 電視唔係好大,但就方便旋轉,無論係坐係梳化、定係食緊飯,都可以睇住楊ONQ發言(左中);電視機頂盒及其他影音設備則拉線到連接房1牆後的企身櫃(右中),櫃的另一邊就用來放唔去旅行會死的拖篋(左下)。同樣,客次沿用交樓標準,沒有改變(右下):

主人房擴闊後相當寬敞,三邊落床係奉旨的,床頭板和床頭櫃沿用簡潔設計,無甚花巧(左上、右上)。男戶主的衣帽間實際係得三邊櫃,不過以現今 dress down(即係黃C上司叫魔術師唔好着得咁身光頸靚)的潮流,男戶主仲有咁多西裝同領帶實在是非常 impressive(左中、右中)。女戶主則佔用了整個「半間房」來攏包包和衣妝,弧形衣櫃轉過去就係梳妝枱,並可作屏風之用(左下);而梳妝枱張凳就十分似「滿清十大酷刑」中的「木馬」(右下):

唯一無講到嘅就係,客房1都算有個企身櫃睇吓,至於工人房,就無得睇,無從知道2000萬豪宅內,工人姐姐的居住質素喇!
***
參考資料:
(圖片來源:《建築師的揀樓智慧》蔣匡文編著 萬里機構出版 2010年二月第二次印刷)
(圖片來源:Roland Iten Mechanical Belt Calibre R822 "Predator", retrieved on 19 Jan 2019)
***
伸延閱讀:
香港政府一站通:印花稅收費

11 則留言:

  1. 廚房廁所都冇整,咁就用咗一球喇!
    夫婦習慣租住服務式住宅,又乜都冇咁,好有可能唔喺真.傷巷人。

    回覆刪除
    回覆
    1. //好有可能唔喺真.傷巷人

      設計C: 水魚嚟喇!

      刪除
  2. 人面碟子,陰天或下雨時,望過去,有時會嚇一跳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁嘅設計, 只顯得戶主同設計C都「百無禁忌」.

      刪除
    2. 想起「瀛寰搜奇」書中一個故事--浴室牆上出現人臉!

      刪除
    3. 因為業主夫婦忙, 要搵多幾對眼睇實個工人

      刪除
  3. 機頂盒收入後面房, 咁係咪要喺房轉台...

    回覆刪除
    回覆
    1. // 機頂盒收入後面房, 咁係咪要喺房轉台...

      後面房... 係咪工人房?!
      又無細路, 又無動物, 咁個工人可能會好HEA. 以巷人嘅特色,咩都要lam 到盡, 點會俾姐姐得閒呢又....

      刪除