2019年1月24日 星期四

禪味佛系屋

女戶主要襌修,會唔會搞到男戶主欲求不滿架(36:51—47:17)?
樓盤傳真 2019/01/05 2019/01/05 23:53

2019 新盤巡禮︰推盤量介乎 15,000 至 26,000 伙,視乎市況如何,五大重貨區面對推盤壓力大,打頭炮是大埔的天鑽,只敢貼市價開出,以價換量。而首個港人首置上車盤、馬頭圍的煥然懿居,暫定六二折定價,但折算市價後,比私人樓凱匯貴,而且有五年轉售限制,究竟是否入得過?
新盤由大埔區掀開序幕,對同區二手氣氛有一定影響。參觀區內對上一個千伙大盤嵐山,二手盤開始減價出售。兩年多樓齡、可以即時入住,或有資格與新盤對壘。
2019年首個驗樓盤,信置粉嶺囍逸,位處聯和墟,主攻細單位。樓盤未過 SSD 禁售期,已出現首宗二手轉售,對比放租有 3 厘以上淨回報,反映部份投資者意向。
太太禮佛兼有禪修習慣,丈夫也有供奉祖先的要求,要把家居設計融合宗教信仰,設計師用了17種物料,營造禪味十足的家居。
單位戶主兩夫婦與工人同住,仲養咗三隻狗仔(但係無出鏡),但係女戶主又有禪修禮佛的習慣,故此便以1,193萬買入了這間位於一樓望向內園,,附設大露台,較為寧靜(?)的單位。可是本單位向東,下午較暗,設計C便又有得借啲易搞呢搞路:

本案單位873呎,但竟然就間了四房一套,可見每間客房都十分迷你,唔實用(左上);於是設計C便將好地地一間新屋的所有客房間牆拆去,製造建築廢料之餘,將兩間客間合成成為開放式工作間,並升高地台;又將細客房(儲物室?)跟主人房打通,成為衣帽間並納入走廊通道,擴闊主人房(右上)。廚房次所設備新淨,不用修改,但就連浴屏都無裝,呢個年代新屋仲用浴簾,實在難以想像(左下、右下):

露台設有戶外傢俱,可以供戶主夫婦享受人生(左上、右上)。全屋以木系、金系設計,走佛系簡約路線,所有房門櫃門都係以隱藏式設計,又栽種有植物,製造寧靜和詣氣氛(左中、右中);但客廳中央的金色裝飾櫃卻裝滿烈酒,要知酒肉穿腸過,真係罪過(左下)。至於金光閃閃的效果,當然就要交俾射燈處理(右下):

書枱面由原條樟木造成,電腦旁仲放咗個佛頭;金光閃閃的矮櫃上有疑似係達賴喇嘛(DLLM)張相(誤)、同埋一個用來化緣的缽來做裝飾,再延伸過去是一個入牆式的神位,男戶主仲可以對住神位做健身添(左上)、(右上)。所有櫃桶都同埋地台櫃都係用無手抽設計,貫徹簡約風格(左下)。而更離奇的是,在工作間的天花設有路軌,記者妹話如有客人留宿,可以掛上布簾打地鋪咁話(右下):

走廊與衣帽間中間的間牆其實係個共用櫃,兩邊都有門對穿,用來放些日用品(包括次紙),設計C話咁樣工人就唔會打擾到戶主,保障到戶主私穩咁話(左上、右上),就係唔知工人使唔使幫戶主洗次所?衣帽間有幾層嘅櫃,可以見到男戶主有勁多眼鏡,而女戶主都唔係一名尼姑,隨了有幾串念珠之外,仲有唔少首飾(左中、右中);另外一面牆有金色梯子用來掛手袋同埋放高跟鞋,仲有全身鏡幫手作打扮,明顯兩夫婦都十分着重副臭皮嚢同埋名相,十分入世(左下)。主人房升高地台,床頭板又係金箔色,十分大雄寶殿 feel(右下):

成間屋唔知有乜空間俾狗仔活動,唔通要訓露台?

12 則留言:

  1. 酒肉穿腸過,佛祖心中留,我地呢啲凡夫塵子,真係識條鐵咩。
    業主膝下無兒無女,要清幽,直接入住庵堂就FIT哂﹗後山仲有一大堆野狗可以俾佢地收養。

    回覆刪除
    回覆
    1. //後山仲有一大堆野狗可以俾佢地收養。

      酒肉和尚... XD

      刪除
  2. //女戶主要襌修,會唔會搞到男戶主欲求不滿架
    人哋修歡喜禪㗎
    //設計師用了17種物料
    點都睇唔出有十七種囉
    //廚房次所設備新淨,不用修改
    冇改都用咗一球幾?難怪要拆牆啦
    //設計C話咁樣工人就唔會打擾到戶主,保障到戶主私穩
    真好笑,都同工人一齊住啦仲講咩私隱?
    //而女戶主都唔係一名尼姑,隨了有幾串念珠之外,仲有唔少首飾
    高僧都著比堅尼揸平治啦XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //人哋修歡喜禪㗎

      合體雙修 XD

      //冇改都用咗一球幾?難怪要拆牆啦

      睇嚟拆房的基本消費起碼要一球.

      //都同工人一齊住啦仲講咩私隱?

      真係無嗰樣整嗰樣.

      //高僧都著比堅尼揸平治啦XD

      「新3D肉蒲團」

      刪除
  3. 眼鏡櫃似眼鏡舖,首飾櫃似首飾店,酒櫃似酒舖一角。禪修?似朱門酒肉臭多‵啲喎!狗狗們應該上埋大床瞓卦!

    回覆刪除
    回覆
    1. //眼鏡櫃似眼鏡舖,首飾櫃似首飾店,酒櫃似酒舖一角

      係喎!

      //狗狗們應該上埋大床瞓卦!

      唔通已經變咗狗肉煲?

      刪除
  4. 佛系?真係 what the 佛。
    成間屋土豪金,我諗業主要搽勻全身金油,擺多個18銅人pos 屎先准入屋。
    查實大殿(客飯廳)中央係唔係應該擺尊金佛呢? 咁就真係夠晒佛系啦

    回覆刪除
    回覆
    1. //中央係唔係應該擺尊金佛呢? 咁就真係夠晒佛系啦

      可以擺埋骨灰龕 XD

      刪除
  5. 露台最舒服,可惜只有樓景,看不到山或者樹木。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為只有一樓才有露台, 魚與熊掌,不可兼得也.

      刪除
  6. 特登搞到屋企好似澳門貴賓房咁, 大隱隱於市

    回覆刪除