2019年3月8日 星期五

跨國代購第一擊:銀河英雄精工錶

感謝讀者 April 來郵,forward 咗呢段新聞俾魔術師睇:
《銀河英雄傳說 Die Neue These》出手錶!呢兩款粉絲必買
撰文:gamebase 2019-02-26 20:00 最後更新日期:2019-02-26 20:00

鐘錶製造商SEIKO繼與《北斗神拳》合作後,下一彈推出的是與動畫《銀河英雄傳說 Die Neue These》合作的手錶。因應動畫中兩大勢力,這次當然也是推出兩個款式,分別是銀河帝國款及自由行星同盟款。
帝國款適合日常使用,以伯倫希爾及巴爾巴羅薩兩艘戰艦的形象為時針和分針做造型,而錶面文字則以軍服印象為設計靈感,金色圖騰與銀色數字的搭配也為這支錶帶來一種高雅、適合正式場合佩戴的氣氛。而自由行星同盟款則搭載了計時、速度、距離等多功能的錶面設計,還使用令人聯想到同盟軍戰艦的配色,在錶面上也配置了紋章,甚至使用了可以在極端環境下依然可正常使用的材質來製作這款手錶。手錶背面還有刻上《銀河英雄傳說 Die Neue These》與SEIKO各自的LOGO,無論是做為低調的宅物配件或是紀念性質都是相當適合的一款收藏,價格含稅是45000日圓,今天起到4月28日為止接受預約,七月下旬將會開始陸續發貨。
魔術師見了,不禁食指大動,真係未睇動畫便先要課金,馬上問下谷歌神可處可以訂購,得出答案是皇國的 DMM.com 網站:

(圖片來源:Seiko x 銀河英雄傳說 special collaboration watch, retrieved on 7 Mar 2019)

帝國版與及同盟版每只分別為 45,000 皇幣,7月31日發貨:
(圖片來源:【予約】SEIKO × 銀河英雄伝説 Die Neue These スペシャル・コラボレーション・ウオッチ 銀河帝国モデル, retrieved on 7 Mar 2019)
(圖片來源:【予約】SEIKO × 銀河英雄伝説 Die Neue These スペシャル・コラボレーション・ウオッチ 自由惑星同盟モデル, retrieved on 7 Mar 2019)

魔術師本來想馬上訂貨,但不幸地, login 後,才發現 DMM 是不會做海外生意(好在科技發達,有即時翻譯),果然係跟皇民一樣咁閉關自守!

(圖片來源:DMM.com よくある質問, retrieved on 7 Mar 2019)

不得已,魔術師便馬上轉移目標,又問谷歌神有無我城代購(走水貨?)好介紹,得出來的就係呢間叫「買+易」的代購店:
(圖片來源:買+易官方網站, retrieved on 7 Mar 2019)

魔術師印象中都好似聽過吓呢間嘢,說不得,只好馬上落訂單,並可以 Paypal 付款,算是有保障:

原來每單預定貨品仲要收多500皇幣,不過個數太細,真係無乜感覺:

至於匯率,魔術師並唔係將皇國當成係自己「第二家園」的巷豬,對 0.076 呢個兌換率是平是貴根本無概念,只能跟平通全城嘅 Interactive Brokers 的報價對照一下,原來1我城貨幣兌14.210皇幣,即係100皇幣對7.0373我城貨幣,代購比 IB 貴了約8%(=7.6/7.0373—1):
(圖片來源:Interactive Brokers Trader Workstation, retrieved at 23:55 7 Mar 2019)

最後,呢間代購公司係可以用順豐代運的,非常方便:
(圖片來源:買+易取貨方式, retrieved on 7 Mar 2019)

18 則留言:

  1. 乜唔係搶星你一巴貓爪杯咩? XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. https://holiday.presslogic.com/article/112641/內地starbucks推出超萌貓爪杯-貓迷為咗搶購大打出手

      炒到成千蚊人仔?真係人傻錢多。

      刪除
  2. 哈哈,C嬸應該有搶貓爪杯了。
    恭喜魔術師兄買到心頭好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開心得太早了!

      今天店家來郵,話 payment cannot be processed,會退還按金咁話。

      問緊點解,同時趁假期研究下樓下網友提到嘅集運同代運。

      刪除
    2. Oh, 好事多磨,咁當你終於買到的時候,就會更加開心囉 XD

      刪除
    3. 要再花時間搞, 呢排有啲忙, 明日早起有嘢做, 晏晝再寫.

      刪除
  3. 你可以用集運,將佢運落香港就得啦,唔洗比中介費,但就比運費囉,約廿幾蚊一磅黎香港
    咁除非間店不接受海外信用卡啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家就係話 payment cannot be processed, 暸解緊乜情況。

      刪除
  4. 星你一巴貓爪杯真係冇咩特別,除非日日有果汁或有顏色既液體啦
    另外,已經財自左好L耐既魔兄買野都唔洗點睇價錢就當然直接買~~
    集運要左等右等的未必合用吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇幅圖真係麻麻地。

      //買野都唔洗點睇價錢

      哈哈,我真好少去格價,覺得為慳少少搞咁多嘢,都唔知做乜。

      刪除
  5. 可用日本代收公司,就唔需要比中介人手續費和貴匯率。

    回覆刪除
    回覆
    1. 會考慮。依家就係話 payment cannot be processed, 暸解緊乜情況。

      刪除
  6. 甚至有朋友到日本旅行,可請他們幫忙,把手錶郵寄到酒店,託朋友帶回香港,再唔係,魔術師自己去日本旅行,就唔洗麻煩人。另外,格價是我的嗜好,我唔覺得煩,兼且我樂在其中。

    回覆刪除
    回覆
    1. //可請他們幫忙,把手錶郵寄到酒店,託朋友帶回香港,再唔係,魔術師自己去日本旅行,就唔洗麻煩人。

      哈哈, 有少少難. 始終呢個係預訂貨品, 發貨日期實在話唔埋, 好難話到時到候book到酒店一定收到.

      刪除
    2. 咁多傷巷"唔去旅行會死"嘅人,仲係皇國,照計唔難搵到人帶貨XD

      刪除
    3. 最大問題係唔知訂唔訂到貨, 同埋要一早填定地址. 有啲嘢好難預計.

      刪除
  7. Buyippee可以代運,你照落order,送貨地址填返佢日本office就得。收到出貨通知再同Buyippee落代運order就可以。代購有機會俾DMM blacklist咗。

    再唔係可以試吓Tenso/Buyee,我見DMM都有佢哋條link。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝提點, 現在才知道代睛有可能被 black list...

      刪除