2020年1月11日 星期六

又・人蔘雞湯

睇返舊文,原來在2018年又係1月頭,便已經介紹過大家樂(00341.HK)嘅呢款人蔘雞湯小菜晚餐;兩年後嘅今日,又有得食喇!
其實魔術師最鍾意飲的,是老父煲的田七雞湯,田七嗰種回味同甘味,魔術師就覺得唔係人蔘可以比得上。當然,人蔘都係好香;何況魔術師叫呢個沙薑鹽焗雞套餐,都只係61個我城貨幣,真係可以話係抵到爛。

嗯,咪住!究竟大檸樂係唔係「黃色飲食圈」的一份子呢?魔術師正準備起筷時剛剛想起呢一點。雖然唔知公司有無搞過款俾星火又或者慘無人道,不過起碼大檸樂無流膿牆又無米豬蓮 logo,應該都可以食得安心嘅。
食完飯返屋企 fact check 吓,原來大檸樂竟然被歸類為藍店!但大檸樂咁耐都無俾裝修,只係得美心遭殃,明顯「裝修」只係針對老太子女批評有青的行為。
(圖片來源:各區黃藍商戶圖, retrieved on 10 Jan 2020)

順手又撳去拉燈網睇吓,出乎意料之外竟然見到有拉燈仔批評龍門冰室啲嘢唔好食、員工態度差!仲要有 reply 話「黃色經濟圈」就係要意識形態行先,話返樓主轉頭!睇完真係笑咗!

(圖片來源:拉燈網:龍門冰室老闆麻煩你入嚟,有野同你講, retrieved on 10 Jan 2020)
***
伸延閱讀:
新時代消費地圖 NeoGuideHK
人蔘雞湯

50 則留言:

  1. 好多間所謂藍店都頗有實力,見到一班人在自製煩惱,真係好好笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 班無業遊民,自己搵啲嘢做無咁悶都好,唔好四處破壞就得。

      刪除
  2. 用 wechat pay/alipay 平幾蚊。

    有無做 大家X 會員 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. //wechat pay/alipay

      我唔太鍾意呢類要儲值的電子錢包。

      //會員

      大檸樂曾試過會員資料外洩,制唔過。

      刪除
    2. //我唔太鍾意呢類要儲值的電子錢包。

      其實唔洗儲值的, 直接碌卡便可, 我一直都是這樣用
      其中尤其是wechat可以直接碌銀聯, 回贈高過visa

      刪除
    3. 係。WeChat應該係 update 咗,做到好似 Payme 咁。舊版 WeChat Pay 要7仔(例)充值,我試過有一次想用麥當當 WeChat 都唔得,搞到我以後都無試。

      刪除
  3. // 用 wechat pay/alipay 平幾蚊。

    藍上加藍 :D

    // 就係要意識形態行先

    大陸民間在八十年代初已不講這些。香港的民智真是......

    回覆刪除
    回覆
    1. 拉燈仔的意識形態己自動先行「送中」。

      刪除
    2. 我公司夠有班黃人, 把口就非黃不吃, 但叫佢去支持多口澤食大X活
      佢地居然答:"唔好啦,太難食......."
      我一早就睇死佢地唔會同自己個胃作對

      刪除
    3. 學拉燈仔話齋, 唔食甲黃店可以食乙黃店嘅啫.

      刪除
  4. //都只係61個我城貨幣
    諗返起幾年前中環返intern,去大家樂食個晏竟然要成70蚊,明白到中環返工一族嘅辛酸。

    btw名門讌客幾好食,之前試過佢啲炒飯,綠色嘅幾得意(唔知而家仲有冇)。

    回覆刪除
    回覆
    1. //去大家樂食個晏竟然要成70蚊,明白到中環返工一族嘅辛酸。

      所以中環都有「和你 lunch」。

      //名門讌客

      我通常只吃一人餐,無去過。

      刪除
    2. 見到香港地剩係一盅燉人蔘鷄湯都88元

      刪除
    3. 人蔘雞我第一印象係諗起韓國XD ,佢同泡菜先至係韓餐嘅靈魂,而唔係生醃嘅醬油蟹(真係望到都唔開胃)或者乜乜炸雞啤酒。

      刪除
    4. //炸雞啤酒

      呢啲gimmick 嘢可以不理喇!

      刪除
  5. 嘩,田七好補㗎哥哥,有冇流鼻血夾生痱滋,冇你就係寒底喇,手腳長期冰冷,血液循環慢易血凝結,易患急性心血管病,教你避免長時間缺水同缺乏運動,盡量保持肢體温暖。
    N年前去韓國旅行個導遊話個statistic話韓國女人好長命同健康都係拜食得多人參同埋泡菜。
    原來我都係幫襯藍營多,黃營咁差咪當畀拉登仔訓話下,仲冇改進,抵畀前線砸,到時拉登仔同黃營食店主動割添,睇到拉登仔佢哋都唔係咁隨便畀人支持,求能其話支持就送免費餐佢都未必吃,保理大廚房佬就係心灰意冷煮餐畀你班蛋散吃,又嫌3嫌4碗又唔洗,煮飯都要有班知音人㗎嘛,支持竟然搞到自己個朵仲臭咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我女仔寒底,手腳長期冰冷,田七岩我食嗎
      我平時已食緊補氣血中藥,唔食唔得果隻
      快死了...

      刪除
    2. 想長命,最緊要早睡,昨日去了一個90多歲的婆婆家中食飯, 佢好精靈,識買餸煮飯煲湯,又會自己爬梯上去鏟乾淨天花板的掉灰.
      她每晚九點幾瞓到早上七點,瞓得是福呀。XD

      刪除
    3. //N年前去韓國旅行個導遊話個statistic話韓國女人好長命同健康都係拜食得多人參同埋泡菜

      香港人好似長命過韓國人。我睇唔到人蔘除咗㷛湯好味之外有乜實質好處。

      刪除
    4. //我女仔寒底,手腳長期冰冷,田七岩我食嗎

      你可以試下嚟完經後飲,如果冇爆瘡冇口爛又好瞓就OK。我就係燥底,一飲田七或者鹿茸之類補血就生晒痱滋,好靈can。中藥真係唔可以食咁多,依家話好多重金屬同會傷肝臟,有啲搞到免疫系統亂晒坑,飲多啲湯水同飲滋潤糖水都好好。你浸多啲足浴都暖啲。女人最傷係每月來經。

      //長命,她每晚九點幾瞓到早上七點

      我想精靈加健康可以了,太長命唔好喇卦。日日同一pattern生活同少出街係好長命㗎,好多百歲人魔在老人院,依家100歲唔死都唔係新聞。

      //我睇唔到人蔘除咗㷛湯好味之外有乜實質好處。

      可能今時唔同往日,依家佢哋韓國整容泛濫,打好鬼多酸同膠入體內,始終爭緊啲會香快啲。

      刪除
    5. //田七好補㗎哥哥,有冇流鼻血夾生痱滋,冇你就係寒底喇,手腳長期冰冷,血液循環慢易血凝結,易患急性心血管病,教你避免長時間缺水同缺乏運動,盡量保持肢體温暖。

      我怕熱多過怕冷。睇靚女中醫分析,我憑該係平和至陰虛之間。

      【個人體質】不只寒底、熱底? 一文看清中醫分辦的9大體質

      //手腳長期冰冷,田七岩我食嗎
      我平時已食緊補氣血中藥,唔食唔得果隻//

      可以一試熟田七(可以到余仁生、裕華、或華潤堂查詢)。孕婦或月事期間忌服。

      三七(田七)粉的功效與作用禁忌詳解

      //想長命,最緊要早睡

      我肯定唔合格。

      //香港人好似長命過韓國人。

      可能可能係因為港豬無咁多整容 XD

      //我睇唔到人蔘除咗㷛湯好味之外有乜實質好處。

      人參仲係小說題材添!

      刪除
    6. //你可以試下嚟完經後飲
      //依家佢哋韓國整容泛濫,打好鬼多酸同膠入體內,始終爭緊啲會香快啲。

      俾你搶住答咗先!

      刪除
    7. //我想精靈加健康可以了

      我就認為要長命首先要心境平和,情緒穩定啲至然少壓力,亦都冇咁易病,加上控制飲食咁就最好。

      //人參仲係小說題材添!
      小說就諗唔到,但我突然間諗起大長今XD

      刪除
    8. 其實人蔘是知名藥材,有其藥用價值:

      維基百拜:人蔘
      《神農本草經》中記載人參:「主五臟、安精神、定魂魄、止驚悸、除邪氣、明目、開心、益智、久服輕身延年」。近代中國將人參的臨床效果與藥理作用總結為人參七效說:「補氣救脫、益血復脈、養心安神、生津止渴、補肺定喘、健脾止瀉、托毒合瘡」。

      //小說就諗唔到

      求其又引一段《射雕》, 人物正是參仙老怪梁子翁:

      當年梁子翁在長白山采參,見到獵犬与野狐在雪中相搏。那野狐狡詐多端,竄東蹦西,靈動异常,獵犬爪牙雖利,纏斗多時,仍是無法取胜。他見了野狐的縱躍,心中有悟,當下人參也不采了,就在深山雪地的茅廬之中,苦思數月,創出了這套“野狐拳法”。

      - 《射雕英雄傳》第二十二回 騎鯊遨游

      刪除
    9. 祖千秋笑道:"我取了你這八顆丸藥,只怕於不死姪女身子有妨,這一些人參給她補一補罷。"說著俯身取過一只竹簍,打開蓋子,掏出一把把人參來,有粗有細,看來沒有十斤,也有八斤。老頭子道:"從哪裡弄了這許多人參來?"祖千秋笑道:"自然是從藥材鋪中借來的了。"老頭子哈哈大笑,道:"劉備借荊州,不知何日還。"

      - 《笑傲江湖》 第十五回 灌藥

      刪除
    10. 我就對佢藥用價值存疑,我基本上不会看中医。

      刪除
    11. //女人最傷係每月來經//

      @貓
      我也是寒底,以前差不多每次來經都痛到死去活來><如果妳也同一情況也可試試以下食療:
      經前兩三天(如果經期不算非常穩定,來經第一天也好)去吃正宗印度式咖哩,內含的香料也有鎮經作用。開始這食療之後,我確實經痛程度低了不少。
      生了孩子後,坐月期間吃了很好有薑的食物,豬腳姜、薑炒飯、生薑紅棗水,總之逢我飲食的必加大量薑!之後我來經都沒覺痛,只是少許酸軟和易疲累。(亦有可能經過地獄式的十級陣痛,月經那種收縮程度子宮已覺只是小兒科了XD)
      寒底女子,多喝暖飲,就算夏天也不好喝冷飲、雪糕、雪條...等生冷食物,沙律也少吃,吃煮過的菜。水果可吃提子、橙、火龍果等。
      語娘的方法,適量運動+食療,持之以恆,可以改善。

      刪除
    12. //我就對佢藥用價值存疑,我基本上不会看中医。

      中藥食材比較難以科學去驗證療效, 這也是真的.

      維基百科:人蔘

      人參的正面功能很難以現代科學加以證明,不同的研究報告往往出現相互衝突的結論。支持者聲稱這是由於測試的人參樣本品質參差不一所導致。不過東亞地區所做的研究,中立性及可信度也遭遇學界的質疑。另外,由於人參研究的研究成果無法以專利加以保護,如此一來科學家研究的動力便削減了大半。不過諷刺的是,最近較優秀的研究所使用的卻是有著專利權人參品種[24]。

      人參被珍视为一种适应原(一种对身体无害,但能够增强身体抵抗力的产品)。可是这种性质也很难以科学方法证明。

      一个比较,当评估生活素质的增长时,一项随机化且双盲的政府研究指出它是“一种有前途的饮食增补剂”[25]。

      在相关的动物实验中人参似乎体现出抑制癌症的特性;不过,人类对于此功效还不清楚[26]。人蔘亦被用於心血管、糖代謝、中樞神經、性腺、抗衰老等與荷爾蒙相關之研究。

      主要成分
      人參皂苷(ginsenosides)

      人參皂苷的化學結構皂苷Rg1
      人參皂苷按其苷元的化學結構可分為三類:人參二醇系皂苷,人參三醇系皂苷,齊墩果酸。截至目前為止,人參皂苷已鑑定者有三十餘種,而其中以人參總皂苷與人參皂苷-Rb,-Rg,較常被研究其藥理作用。

      人參多醣(ginseng polysaccharides)
      目前已從人參中分離到幾十種多醣類物質,人參多醣主要含有酸性雜多糖和葡聚糖。雜多糖主要由半乳糖醛、半乳糖、鼠李糖和阿拉伯糖構成,它們的結構十分複雜,而且含有部份的多醣體,分子量為10,000-100,000。該類化合物具有調整免疫、抗腫瘤、抗潰瘍及降血糖等藥理作用。

      其它
      紅參中含有麥芽醇(maltol),該化合物具有強抗氧化作用。人參含有0.05%揮發油,並已檢驗出30餘種化學成分,但至今尚未發現這些物質具有何種藥效。此外,人參中尚含多種活性苷、生物鹼等。這些成分有待進一步探討并研究其效用。

      保健食品
      人參保健食品為全球前十大草藥類產品[27],並有相關保健產品通過「降低血清中GOT、GPT含量和增加血清中白蛋白含量」等功能的認證[28]。

      強化腎上腺和生殖腺,可加強免疫功能,促進肺臟功能和刺激食慾。對於支氣管炎、血液循環疾病、糖尿病、體力差和壓力大很有幫助;可戒古柯鹼[來源請求];防止輻射線傷害。運動員為了加強身體的強度而使用人參,也可改善老年人因藥物或酒精而造成的肝臟功能損失。

      刪除
    13. //- 《笑傲江湖》 第十五回 灌藥

      依家好多人都「唔熟書」, 人話乜佢就話乜.

      刪除
    14. //我就對佢藥用價值存疑,我基本上不会看中医。
      //中藥食材比較難以科學去驗證療效, 這也是真的.
      的確好少,不過都有成功例子,例如抗瘧疾藥:

      屠呦呦

      屠呦呦以及她的工作團隊希望在中國傳統醫學中尋找對抗瘧疾的物質,他們查閱大量古代醫學典籍,察訪民間藥方,拜訪各地在世的老中醫,選出約2千個有關對抗瘧疾的藥方,篩選後集中針對200種中草藥的380個可能藥方研究,最終鎖定從青蒿中提取抗瘧疾藥。
      ...後屠呦呦等人在由中國晉代(340年)葛洪的《肘後備急方》中發現與後來使用煎煮法不同的服藥方法:「青蒿一握,以水二升漬,絞取汁,盡服之」,獲得靈感,進而用乙醚萃取黃花蒿,經過一系列純化,獲得青蒿素

      刪除
  6. 魔術師洗唔洗扮沮喪,等睇下有幾多支持你或是奚落你的出現XD,近排周街blogger玩END到。

    回覆刪除
  7. // 女人最傷係每月來經
    我睇過有理論話,女人一般比男人長壽,就係因為有月經,可以加快新陳代謝,換咗啲淤血。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個理論一定係男人講,我記得媽咪講過佢小產時話老豆都同佢講舊血嚟之嘛,話口未完bid完一個又bid一個,諗起都覺得老豆肚餓前嘅技両。

      刪除
    2. 我自己有句語錄「女人多病,男人短命」

      刪除
    3. //諗起都覺得老豆肚餓前嘅技両。

      男人不壞 女人不愛

      刪除
  8. //就係因為有月經,可以加快新陳代謝,換咗啲淤血。//

    月經算是新陳代謝嗎?
    女性卵子是一出生已經存在,青春期開始逐漸成熟為可受精狀等待「出宮」,未能等到安排「出宮」,就只能老死「宮中」了。
    不似男性精子是每日「新鮮製造」,排出來才是名符其實的「新陳代謝」吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又再想起咸豐年13歲14歲最經痛嘅畫面,痛到要瞓床。我最近先知私人公司放產假收3份1定3份2嘅人工咋,對待女人真活該。

      嗰隻陳義莊仲阻住晒推行14星期產假方案,冇生育嘅女人係唔會有同理心過生育過和有孩子嘅女人的,仲要講國歌法緊急啲,民主=民不聊生。女人呀女人你哋出下聲抗議好冇,男人呀男人你哋幫下口幫下手幫下女人好冇。

      刪除
    2. //民主=民不聊生。女人呀女人你哋出下聲抗議好冇,男人呀男人你哋幫下口幫下手幫下女人好冇。

      當會考0分, 偽俊都讀唔成的有青也可以上流成為區議員, 你便知道民主的可貴之處了.

      //男性精子是每日「新鮮製造」,排出來才是名符其實的「新陳代謝」吧?

      打JJ可以防癌 XD

      信報 2019年11月15日

      何立言醫生 泌尿淺談

      每月射精21次?
      上月,香港癌症資料統計中心公布了最新的香港癌症數字,一如預期,因為人口老化,癌症數字節節上升。其中前列腺癌的上升數字最為顯著,比較2007年的數字,上升了86%,相當驚人。

      面對這個趨勢,我們一個很常遇到的問題,就是「怎樣預防?」什麼生活習慣、什麼食物,能有效預防前列腺癌?

      上世紀,在美國開始了一個很有趣的研究,向新入職的年輕醫護人員定期派一份問卷,調查他們的生活習慣,例如飲食煙酒、運動社交,甚至性生活等等,如是者一直追蹤他們,直到他們進入中年,累積了大量數據,然後看看他們的心臟病、癌病等發病率。3年前,哈佛大學的研究人員把其中性生活的頻率和前列腺癌的發病率做了一個比對,發現兩者好像有點關係:每月射精21次以上的人比起其他人,前列腺癌的數字低了約五分一!

      當年不少報章也有提到這「爆炸性」的研究,到底這樣頻密的射精是否真的能預防前列腺癌?是否真的有些身體的物質經精液排出後會減低患癌的風險?到目前為止還沒有實際的研究證實以上設想。就連發表這報告的學者都在往後的撰文中提醒大家這發現只是一個觀察,不能下結論兩者有任何因果關係。

      換句話說,不一定是因為頻密射精所以預防了前列腺癌。然而,當深入研究其中數據,頻密射精的,同時間也比其他人多做運動;或許他們有更多的健康生活習慣,令他們患癌的風險降低。

      食物方面,茄紅素近年也有很多大型研究,到底它能否預防前列腺癌呢?答案是令人失望的,其他的食物也是如此。

      保持運動、良好生活習慣、均衡飲食仍然是保養身體的不二法門。當然,男士年過五十,特別是有家族病歷史和泌尿症狀的,就應該找醫生驗驗PSA,評估風險。

      作者為泌尿外科專科醫生

      刪除
    3. //民主=民不聊生//

      民主選舉既結果, 往往係短時期既精神亢奮 >> 長時間既生活困頓

      所以, 搵 D 亢奮野搞下就可以就無事

      畢竟, 馬屎奴金字塔上層 效果當然係遠超 下層

      -- Dogdogchi

      刪除
    4. //搵 D 亢奮野搞下就可以就無事

      「Make love, no war」

      刪除
  9. 點解變咗婦女台嘅?「新陳代謝」,有過話係去哂D唔等使的鐵質,有個調節作用云云,唔關D eggs事。

    另有一說係其實原先設計係十幾歲就要做媽咪,現代人普遍遲婚/唔結/結咗唔生,所以擾亂哂原有節奏,女人身體就差咗 (講係咁講,我有懷疑過 touch wood好多姊妹話有的問題我乜都冇... 好可能因為我有定時定候生仔!!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺你都幾叻搵位讚自己 XD

      刪除
    2. 冇呀,我D 選擇好多人嗤之以鼻的... 講返個餐。

      多多兩條菜就完美了!

      刪除
    3. //條菜

      我以為你另有所指添! XD

      刪除
  10. //各區黃藍商戶圖
    更新日期是2019年10月30日,即足足兩個半月無更新!是黃藍店數目這兩個半月來沒改變?還是,星火收了皮,無糧出,罷工唔update?

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然有 attention to details,讚!

      其實我成日都收埋呢類黃藍店的 whatsapp/wechat 短訊,不過來源成疑又難fact check,於是便去 search 網站。咁啱呢個網站有各個黃藍小店,加上以上呢幅本市連鎖店圖,於是便用上了。我無睇「各區黃藍小店分類」是否有定期更新呀!

      刪除
    2. 魔術師,這是另一藍黃店分類網站,聲稱有fact check喎!仲有多國語言添!
      https://neoguidehk.com

      刪除