2020年1月3日 星期五

新聞雜評(二百四十九)

中環晚上有人在滙豐銀行外及港鐵站縱火 警方出動水炮車驅散 2020/01/01 21:40

【有線新聞】晚上六時許,遊行解散後有黑衣人在畢打街打爛交通燈,又分配裝有液體的玻璃樽,在德輔道中一帶架設路障,有人掘磚,渠蓋亦被撬走。
畢打街滙豐分行外的櫃員機遭人縱火,期間加入雜物助燃,消防到場救熄。在滙豐總行門口的兩隻獅子,下午已經被人潑紅油及貼標語,到晚上再被人點火,獅子的口冒煙。
港鐵站再次成為目標,德輔道中出口被人縱火,當時站內有警員戒備。
晚上7時過後,警方舉黑旗並開始驅散,又出動水炮車射水,裝甲車亦試圖鏟過路障。警方之後在中銀總行外搜身,帶走至少兩男一女,期間有警員不適洗眼。

1. 在滙豐總行門口的兩隻獅子,下午已經被人潑紅油及貼標語,到晚上再被人點火,獅子的口冒煙。
都話咗架喇!好得罪唔得罪,大貓竟然敢得罪拉燈仔?魔術師真係要考慮下去股東會,問吓主席係咪唔撐「香港人」先!咁依從規矩,要凍結戶口就凍結戶口,依家銀行牌照緊要,定「光復香港,時代革命」緊要先?作為股東,最緊要係公司有業績支持,有股息派。你俾黃色經濟圈抵制,俾老美制裁罰款,點能夠向股東交代?如果大貓仲繼續奶共,魔術師怕到時被逼「咬住煙頭」、口中冒煙的不是「死物」銅大貓,而係主席先生你喎!
(圖片來源:[白宮聯署] 制裁匯豐 刻不容緩, retrieved on 1 Jan 2020)
(圖片來源:HSBC,割蓆的考驗, retrieved on 1 Jan 2020)
(圖片來源:匯豐門前嗰對獅子喺歷史上淨係得兩次被破壞, retrieved on 1 Jan 2020)
2. 又,魔術師最近多番細閱各個網誌、FB、拉燈網等言論(其中以 SeekForValue 君在本 blog《禾不是傷巷人》的眾多留言,甚具參考價值),終於明白黃C認為「裝修、鶳」的主要原因是來自721事件,即黑警的不作為(任由白衣毆打黑衣),兼且往後態度惡劣,死不認錯,而拘捕其他有青剛極速提堂,執法不公。由於有青見到黑警任由白衣「鶳」自己,於是便「自暴自棄」,將自己變成白衣人,去打砸燒,傷害無關係的商家途人:如果黑警拘捕有青,就再次顯示執法不公(為何當日放生白衣人?);如果黑警不執法,有青就賺咗(可以打壓異見)。
但其實,整個「自暴自棄」的邏輯是頗為精神分裂的:黑暴青既然認為警方在721當日應保護自己,當場拘捕白衣人;咁當黑暴青「裝修、鶳」時被捕,豈不是正正就是警察做得對,彰顯法治?如果黑暴青同意721當日黑警不作為,就連自己的「裝修、鶳」也應該放生,那還有什麼理據去投訴警方執法不公呢?
有青化身自己的敵人,「犧牲自己」來抗爭,「彰顯」「本來的公義」,而唔係「己所不欲,勿施於人」,魔術師只覺這種思維頗為扭曲,也許這就是「成年人唔明白年青人的想法」了。
***
有人籌組網上平台 為示威者提供住宿、工作機會2019/12/30 20:58

【有線新聞】反修例示威持續半年,有6,000多人被捕,不少是年輕人和學生。有人在網上籌組平台,為他們提供住宿及工作機會,為何要這樣做?
自8月開始,Katrina與丈夫Ricky開放居所,讓無家可歸的示威者入住,但他們坦言不鼓勵人離家出走,「即使年輕人來到說,他的家是藍的,我們也不會這麼容易就說,你跟家裡政見不同,好吧,搬過來住吧。」
4個月以來,他們接待過六個年輕人,21歲的Jack是其中一個,「他們很和善,但也很陌生。未曾住過陌生人的家。」他與家人的關係一直不好,於是搬了出來,到6月開始走上前線抗爭,因為請假太多,公司逼他辭職。8月因為沒錢交租,結果要寄人籬下。Jack又說,認識了一群人出去抗爭,不會像以前有獨自一人的感覺。
Ricky對記者表示,他起初不支持這場運動,抗爭後帶來一個撤回,他開始去想,「如果他們(示威者)爭取得到,我們也有份。多數問他們心情時,他們都說很疑惑,知道自己正在為理想做事,又知道自己過了界,到底對不對呢?我的角色是聆聽。」
除了一個安樂窩,過去幾個月,三餐溫飽對部分示威者來說亦非理所當然。小幽8月涉嫌非法集結被捕,媽媽趕她出家門、截斷生活費、學費,開支都要靠自己。但保釋條件令她很難找到工作,最後透過Telegram一個求職群組成功配對僱主,「我告訴僱主,保釋條件是宵禁、報到,對方聽到後說,你出一聲便可以了,可以請假。」
這個助人求職的Telegram頻道,有超過兩萬人訂閱,至今已幫800人找到工作,高峰期有2,000多個空缺。頻道發起人說,有些僱主知道你被捕,甚至被告暴動,當然不讓你上班,「不如幫他們配對一些明白處境的良心僱主,手足真的不懂上班、不懂寫履歷、不懂面試,各方面都在學習中。」
小幽說如果不是這個頻道,現在這段日子,她可能還是餓一餐飽一餐。

3. 他與家人的關係一直不好,於是搬了出來,到6月開始走上前線抗爭,因為請假太多,公司逼他辭職。8月因為沒錢交租,結果要寄人籬下。
咦?有青唔係最討厭巷豬返工嘅咩?依家有得奉旨「被罷工」,仲唔拍手歡呼?呢啲逼人辭層的無良僱主做乜唔鶳?乜租屋要俾錢嘅咩?唔幫收租仔裝修已經係俾咗屋租喇!係咪!?
4. Jack又說,認識了一群人出去抗爭,不會像以前有獨自一人的感覺。
有青就係存在感和自我認同感,所以咪要在無手足之間的 brotherhood,核爆都唔割搵返嚟囉!武力愈升級,愈考驗「不割蓆」的堅持,就愈能夠加強手足間的 bonding!
5. 抗爭後帶來一個撤回,他開始去想,「如果他們(示威者)爭取得到,我們也有份。」
究竟撤回修例可以給這位 Ricky 有份「享用」到甚麼呢?木宰羊。如果「示威者爭取得到,我們也有份」是講得通的話,那麼蛇齋黨「成功爭取」綠公仔多兩秒,黃C也是一樣的「也有份」,咁點解又唔見黃C感激下蛇齋黨的貢獻嘅?
6. 他們都說很疑惑,知道自己正在為理想做事,又知道自己過了界,到底對不對呢?我的角色是聆聽。
如果連「對不對」都唔知,只係用「角色是聆聽」來卸膊,咁呢位 Ricky 都好應該俾于老闆省鋪勁!

7. 媽媽趕她出家門、截斷生活費、學費,開支都要靠自己。但保釋條件令她很難找到工作,最後透過Telegram一個求職群組成功配對僱主...如果不是這個頻道,現在這段日子,她可能還是餓一餐飽一餐。
嗰啲乜鬼慘無人道基金乜唔係會支援手足的生活費嘅咩?又話有助養活動嘅?「餓一餐飽一餐」都仲咁好肉地,呢位女手足平時都應該儲落唔少脂肪...
8. 手足真的不懂上班、不懂寫履歷、不懂面試,各方面都在學習中。
D,人地偽俊仔都考得入做 PoPo,你班手足竟然「不懂上班、不懂寫履歷、不懂面試」?巨嬰嚟架?唔識返工呢黃色經濟圈都養你唔到,憑乜鬼攬炒?憑乜鬼逼人罷工?
***
信報 2019年12月25日
聖誕外遊人數料挫兩成
剛過去的周日是冬至,餐飲業界反映生意有好轉,惟未能延續至聖誕檔期,向來是慶祝聖誕熱門地點的中環蘭桂坊,在周二平安夜晚市的餐廳訂座率僅約50%。
至於趁聖誕期間外遊的港人也減少,旅遊業議會預期,今年聖誕假期外遊人數按年料下跌最多20%。
蘭桂坊晚市訂枱少50%
蘭桂坊協會總監張素媚周二於電台節目上表示,本月初開始社會運動稍為緩和,市面大致回復平靜,酒吧明顯多了客流及訂枱,惟平安夜餐廳訂座率一般只有約50%。她指出,客人仍然希望在特別節日外出用膳,但會避免在晚上外出,因此幸有午市生意可補救,估計整體蘭桂坊的生意較往年下跌20%至30%。
出席同一節目的旅遊業議會主席黃進達估計,今年聖誕節假期的外遊人數按年下跌10%至20%,與預期相若,主要與近來的旅遊意欲、社會氣氛及機位供應下調等因素有關。另外,今年聖誕及農曆新年假期相距不遠,市民或留待春節才外遊。
另一邊廂,訪港旅客情況未見好轉。商務及經濟發展局局長邱騰華在另一電台節目上表示,11月及12月首兩星期的訪港旅客人數按年減少超過50%。他指出,現時仍有40個國家對香港發出旅遊提示。不過,本地消費在過去兩星期有好轉,相信近日社會氣氛趨向平靜,有利經濟復元。
入境處公布,23日(周一)經各口岸入境旅客人次36.2萬,出境41.9萬人次。
此外,邱騰華再次批評「黃色經濟圈」不可行,質疑以「顏色」劃分生活及消費方式是否可持續和適合香港,反問:「一家人去食飯,難道要分開兩間酒樓?」對於有報道指出,有企業表明不聘請近幾年畢業的香港學生,又把面試地點轉移至內地,他稱同樣不贊成相關做法。
政府推出為期半年的「綠色生活本地遊」計劃,邱騰華解釋是為本港旅遊業加入新元素,打造更佳的旅遊體驗,吸引更多本地及海外遊客。黃進達則認為措施可協助業界發展更多旅遊產品,會吸引散客及學校團體參加。
在措施幫助下,黃進達估計團費會有雙位數百分比回落,可能不足100元便得以組團出發。

9. 政府都弗弗地。你愈講旅遊餐飲零售跌得勁,愈叫痛,咪即係話俾班拉燈仔聽攬炒成功,揸緊你的春袋囉!變態色魔梗係最喜歡聽受害人在胯下呻吟呼救,叫得愈大叫就愈興奮...班膠官真係咁純情,無睇過AV?
10. 邱騰華再次批評「黃色經濟圈」不可行,質疑以「顏色」劃分生活及消費方式是否可持續和適合香港,反問:「一家人去食飯,難道要分開兩間酒樓?」
一家人去飲茶,去黃去藍定係分開兩間酒樓,係人地「家庭內政」,人地可以協商,也可以「談判破裂」,你邱焗腸管得着麼?
***
伸延閱讀:
禾不是傷巷人

56 則留言:

  1. 其實而家啲人嘅反社會人格,會唔會係類似mouse utopia experiment嘅現象?
    人類的確經歷左一段少戰爭嘅時間,經濟發展又大幅改善平圴生活質素,然後都有盛行同性戀,隱青,性別愈趨中性之類嘅現象...
    反社會人格之餘此類都係令人口下降嘅因素...

    回覆刪除
    回覆
    1. 中文版簡略如下:

      Mouse Utopia Experiment(老鼠烏托邦實驗)

      //在鼠口下降階段,如果把一部分個體移到一個新的容器裡,它們並不會恢復到正常鼠類社會,而是繼續滅絕的腳步。

      「一切都回不了頭」

      //但是也有人說,鼠類在烏托邦裡的滅絕,是因為鼠類的基因變異率特別高,自然界裡變異的鼠類很容易死去,留下健康的雄性繁衍後代。 但是在烏托邦裡變異的個體得以生存下來,假以時日變異累積最終使整個群體走向滅亡。//

      其實起始只有4對老鼠, 近親交配易生問題, 咁又未必能完全放在人類社會上.

      刪除
    2. //我的角色是聆聽。
      如果POPO摷到上嚟會唔會用肉身阻擋,定喺都喺乖乖交人又求情話阿sir我咩都唔知/失憶冇窩藏協助暴動疑犯...

      //獅子的口冒煙。
      請同時寫封信(反正有青都寫開)去米帝國會要求制裁奶共HSBC,畢竟總壇喺米帝敦倫金絲雀碼頭。亦順便燒埋銀包裡面嘅一張張獅子。

      //老鼠烏托邦實驗
      用野生嘅應該好啲。一嗰大籠又其實唔喺咁烏托邦(除非喺佔中時有青一齊瞓街咁XD),應該用通道連起一個嗰獨立嘅籠就啱啲.

      刪除
    3. //獅子的口冒煙。
      Stephen和Stitt捱得過三年零八個月,避得過畀蘿蔔頭溶咗當武器,但就鬥唔過「真的不懂上班、不懂寫履歷、不懂面試,各方面都在學習中」的有青。

      刪除
    4. 乜都唔識的孩子破壞力最大, 因為佢地係毫無目的嘅.

      刪除
  2. //獅子的口冒煙
    大细貓家裡係咪顿時自覺禁聲,個個上開街的黃中産怕被認出,彌漫白色恐佈?
    魔兄你的黃whatsapp群组,他們點睇獅子着火呢單嘢?

    回覆刪除
    回覆
    1. //有企業表明不聘請近幾年畢業的香港學生
      應該唔會咁清一色,只要上fb等查一查就知個底,好多洋腸HR都有咁做(怕咗啲極右人士)。講開極右,點解咁多有青(仲)用Pepe the frog嚟做文宣。係真白痴定係潛意識又係極端民粹主義。

      刪除
    2. //魔兄你的黃whatsapp群组,他們點睇獅子着火呢單嘢?

      我個黃C whatsapp group 主要係暴大物理系校友,當中最鍾意發言的都是黃師,係AL讀三年嗰班人,四年制暫取生出身的反而少嘢講。早幾個月前嘈過一輪,之後都無哂聲氣了。

      //講開極右,點解咁多有青(仲)用Pepe the frog嚟做文宣。係真白痴定係潛意識又係極端民粹主義。

      Wiki 如是說:

      https://en.wikipedia.org/wiki/Pepe_the_Frog

      In 2019, Pepe was used by protesters in the Hong Kong anti-extradition bill protests as a symbol of liberty and resistance.[10] Protestors, especially children and teens see it as a cartoon that “looks funny and captures the hearts of so many youngsters. It is a symbol of youth participation in this movement.” [11]

      刪除
    3. 我most of 家財大部分係HSBC,以我知道被裁既HSBC既高層或中層,一個半個都未有講過HSBC既不是,跟足賠償之如仲有多。黃能只會一個藉口製造一個藉口去打壓佢哋認為敵對的人。見到對火燒獅子,真係好傷心,佢哋已經全無人性,全無良知,全無良心。

      刪除
    4. 補充:HSBC係對客戶好好,所以我一直沿用。

      刪除
    5. //HSBC係對客戶好好,所以我一直沿用。

      作為股東,都要講句多謝支持先!大貓的服務算是 okay 喇,我都係長期客戶。

      //見到對火燒獅子,真係好傷心,佢哋已經全無人性,全無良知,全無良心。

      「銅猜子只是死物...」XD

      刪除
    6. > 「銅猜子只是死物...」XD
      星火D錢只不過係數字^_^
      二百萬支持者,一人蚊就二千萬,少事(^o^)

      刪除
    7. 係囉,200萬+1呀,一人捐100都兩億啦,都唔明做乜籌錢籌得咁辛苦。 XD

      刪除
  3. 不懂上班..... XDDDD
    不如話唔識抆屎啦. 巨嬰真係名不虛傳.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識返工卻又要阻人返工,真係諗唔明班手足諗乜。

      刪除
    2. 魔兄,呢個易明。自己唔想/識返,就梗係唔想人地返啦,魚旦論嘛。反而最奇怪/賤格係自己返工但又要支持人地罷工。

      刪除
    3. //魚旦論

      魚旦論講嘅係我本來都想食魚蛋, 但我唔想係食得咁開心, 所以寜願一拍兩散; 但係照計返工對有青來說, 並不是樂事
      XD

      //最奇怪/賤格係自己返工但又要支持人地罷工。

      見到人地罷工自己又可以有藉口唔返工囉!

      刪除
    4. //見到人地罷工自己又可以有藉口唔返工囉//

      唔係
      心裏面就係反中亂港
      但係自己飯碗要緊,罷工無佐飯碗就驚餓死
      有人唔緊張飯碗去"幫自己出啖氣" ,咪好支持囉

      --Dogdogchi

      刪除
    5. 「攬炒不自炒」,廢事連假都蝕埋 XD

      刪除
  4. //不懂上班、不懂寫履歷、不懂面試,各方面都在學習中
    又係填鴨式教育嘅錯,大家都以為好多嘢都係伸隻手問人地就會比你,而家有個機會比佢地,咪睇下佢地識唔識珍惜。
    現實歸現實,如果請完佢地發現有唔妥,班良心僱主一樣會狠心炒人,唔通真係永無止境咁蝕咩!

    //班膠官真係咁純情,無睇過AV?
    用八達通都要人提,證明班膠官都幾脫節下,我驚佢地唔單止冇睇過AV,仲要唔知咩係AV! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //仲要唔知咩係AV

      膠官做主角啦嘛,洗乜知呀。話說坊傳不宜睇那麼多AV,似話睇得正嘢多,返番嚟現實就和理虧,你知喇,現實係殘酷㗎嘛。

      刪除
    2. //現實歸現實,如果請完佢地發現有唔妥,班良心僱主一樣會狠心炒人,唔通真係永無止境咁蝕咩!

      良心僱主當做善事咁請班有青嘅, 做啲嘢照計都唔慌係高技術類型. 長貧難顧, 求神拜佛黃色經濟圈 run 得掂, 有青當係生招牌證明自己係黃店, 生意可以捱得住; 否則一旦炒人, 裝修可期.

      //我驚佢地唔單止冇睇過AV,仲要唔知咩係AV!

      純情小白兔 XD

      //和理虧

      政府就和你虧, 軟又不軟, 硬又不硬.

      刪除
    3. //做啲嘢照計都唔慌係高技術類型

      難得telegram個平台比呢啲工種,佢地都肯要,即係班有青都想證明比其他人睇自己會自食其力,想搞好黃色經濟圈。
      我認為佢地有嘢做嘅話,會開始明白一分耕耘一分收獲呢個道理,唔會郁啲就裝修私了。始終工作會令有青獲取社會經驗,認清現實,開始識處事同待人接物,希望有青更籍此可以揾到一技之長,有個寄託。
      其實我會唔會樂觀咗少少lol

      刪除
    4. 你呢個正能量值得嘉許呀!

      如果佢地做嘢投入的話, 對公司鋪頭會有歸屬感, 亦該唔會同意郁啲就裝修的(呢個就係同理心); 同埋返工有個寄託,對多啲唔同嘅人, 都會無咁容易鑽牛角尖, 諗埋一邊. 如果可以行返正途, 都係一件好事來的.

      刪除
    5. 我負面得多。
      昨晚响北角經過一問米豬連,h人青蛙貼,黃色經血圈做賣點,大把人等住幫襯,生意好好。
      用排除異己手法,錢就會自己棃。
      而成班黃人圍埋,只會講同一方向,誇大失實既嘢,只人走得更極端。若你女同事同你講,無啦啦比警察渣,冇FC下,渲染比FB更深刻。

      刪除
    6. //而成班黃人圍埋,只會講同一方向,誇大失實既嘢,只人走得更極端。若你女同事同你講,無啦啦比警察渣,冇FC下,渲染比FB更深刻。

      咁就真係要問吓, 「被男警拍打過, 是否會嫁唔出」喇! XD

      正面啲諗, 就算係黃店黃老闆, 都無可能免費養懶人的. 有青要做才賺到錢, 以自己的「生命」(勞勳力)去換取「死物」(錢), 都算是對社會運作開始有暸解. 行出一小步比半步都唔行會好得多.

      刪除
    7. //不懂上班、不懂寫履歷、不懂面試,各方面都在學習中

      參選區議員啦 成4皮1個月 諗諗自己份人工真系汗顏
      會考可以0分 工作履歷可以系社運人士 如果有幾年經驗再撈個社工嘅title 做埋立法會議員都得 真系時勢造英雄

      刪除
    8. //會考可以0分
      佢話請議員助理prefer無乜學歴,如果學歴高過佢的話,擔心佢地會有一種「自我為中心」的感覺。
      https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=309095943341049&id=153300521509664

      刪除
    9. //會考可以0分

      仲要連偽俊都畢唔到業, 蛇齋黨葉冬冬咁都要輸, 真係要反省下自己點解咁乞選民憎.

      //佢話請議員助理prefer無乜學歴,如果學歴高過佢的話,擔心佢地會有一種「自我為中心」的感覺。

      我地要尊重選民神性、理性的一票啊.

      又, 我一向都推薦有線新聞, 現在Agnes條link 改返做非手機版:

      當素人當上區議員

      (梁凱晴OK靚, 可以做光明版游小三!)
      (不過, 最尾有線新聞 OTT App Promo 個記者妹陳惠恩好似仲可愛啲... XD)

      刪除
    10. 民主派:民主派都要派派派,嗰蛇齋餅糭都喺一嗰媒介去了解社區..
      梁凱晴BB:就算我哋自己唔鐘意蛇齋餅糭,但始終有啲嘢都要惠及街坊..

      果然有四萬人工就識妥協讓步呀吓

      嗰記者問佢喺唔喺覺得自己喺偶像派區蟻員,竟然聽唔出弦外之音(冇實力)仲笑得咁開心

      第二個由老竇一齊陪謝票阿媽做美勞手工咭嘅,頭都未梳未瞓醒咁嘅樣,又俾嗰塔門士多舖黑面阿嬸窒到應...慢慢同啲村長村民鬥智鬥力喇

      個會考0分但"social冇問題"嘅就真喺好笑,點可能請到低過你學歷㗎,會考負分?中三畢業?好似啲昏君用宦官咁..
      飯民咁失策唔快快手安排定啲有能力嘅助手俾佢?拎到手好牌都唔珍惜。

      //陳惠恩好似仲可愛啲
      X2,我為咗呢句而click XD

      刪除
    11. 謝謝 ec 的 transcript XD

      //嗰記者問佢喺唔喺覺得自己喺偶像派區蟻員,竟然聽唔出弦外之音(冇實力)仲笑得咁開心

      話佢係像派區蟻員,即係曲線讚佢靚, 俾着港妹梗係開心喇! XD
      人靚有着數, 如果做得好可能可以晉身垃圾會, 好似客靚靚成日傻笑就得

      //由老竇一齊陪謝票阿媽做美勞手工咭嘅,頭都未梳未瞓醒咁嘅樣

      呢個嘢個樣真心唔開胃, 塊面好似月球咁. 又要老豆老媽出馬, 十足港孩. 睇怕下次未必選到佢.

      //點可能請到低過你學歷㗎,會考負分?中三畢業?好似啲昏君用宦官咁..

      個大學生來應徵, 佢話希望對方份CV用中文, 希望呢位大學生能夠「發現呢個不足」... 拉燈網已經話要搵手足幫佢, 佢肯唔肯俾人幫就係另一回事.

      //飯民咁失策唔快快手安排定啲有能力嘅助手俾佢?拎到手好牌都唔珍惜。

      販民應該吼住呢類素人的席位.

      //我為咗呢句而click XD

      嘻嘻!

      刪除
    12. 我又反而覺得可以吩咐依班後生做嘢喎,依啲新人經驗淺或學歷低,始終會恭恭敬敬,至少唔會高高在上,你敢帶777去公厠參觀下索下,落區工作揾下依班初哥又睇下係咪好啲。
      如果班友仔成日講解散警隊,篤人鬧人,完全冇建樹嘅話,咁就收硬皮都得。

      刪除
    13. //依啲新人經驗淺或學歷低,始終會恭恭敬敬,至少唔會高高在上

      黃色新人,無經驗都唔代表會恭恭敬敬喎,難炒人嘅工種仲可以博炒咁款架啵

      //睇怕下次未必選到佢

      但人地都穩袋納稅人嘅:四皮幾*12*4

      刪除
    14. //依啲新人經驗淺或學歷低,始終會恭恭敬敬

      正常人就係會聽人講. 黃C 就未必, 佢地會視「聽人講」為跪低的. 遲啲寫.

      刪除
    15. //我又反而覺得可以吩咐依班後生做嘢喎

      多啲人吩咐佢地做野就好了,等多啲人睇到佢地真面目

      刪除
    16. //多啲人吩咐佢地做野就好了

      要落實真街坊訴求啊!

      刪除
    17. //博炒咁款

      如果真係炒又可以話“後生就係原罪,俾人針對”“社會不公,年輕無上流機會”...
      無敵..

      刪除
    18. //要落實真街坊訴求啊!

      面對長者訴求,可以話:“廢老返屋企訓啦,咁多嘰咭,阻住地球轉,攞晒啲資源”
      面對非黃人士訴求,可以話:“無良知無資格講咩要求”
      面對黃絲訴求,可以話:“同聞煮無關嘅事priority就無咁高架啦,我地要追求高層次啲”“點可以做啲益埋廢老同藍絲嘅野架”
      然後資源就可以用落黃店,班手足同黃絲度了

      刪除
    19. //“後生就係原罪,俾人針對”“社會不公,年輕無上流機會”...

      可以搞「年青經濟圈」, 夠年歲就自動被踢走...

      //面對長者訴求
      //面對非黃人士訴求
      //面對黃絲訴求

      幫你都得, 去幫襯黃店儲齊印花先喇!

      刪除
    20. //昨晚响北角經過一問米豬連,h人青蛙貼,黃色經血圈做賣點,大把人等住幫襯,生意好好。
      用排除異己手法,錢就會自己棃。//

      黃屍著數就"Lam"佐, 我黃屍俾人炒佐泥搵工, 你唔係唔射下我O夏

      --Dogdogchi

      刪除
    21. //黃屍著數就"Lam"佐

      傷巷人樣樣嘢都三分鍾熱度,尤其是要有實質付出,通常都會斤斤計較。你睇「光時」就係example.

      刪除
  5. 我覺得blog主一路都用有青去切入來討論黃屍好似有些不足,雖然有青多黃屍,但香港每個年齡組別都有不低或非常高比例的黃屍,有時我都懷疑黃屍價值才是香港的核心主流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 電視露親面啲歲數層多數白髮蒼蒼,睇落有成50幾勾,通常幹後盾揸車接應,上次有個咪話中產完事後咪揸車送幾個不肯亮相既妹妹回家。

      //有時我都懷疑黃屍價值才是香港的核心主流。

      班黃能吾搞咁多屎忽嘢,話之佢喺屋企嘈到打爆個電視都吾理佢哋,但佢哋出嚟搞爛個場就勢係假。

      刪除
    2. 傳個人都可以有立場,我唔反對佢地仇中搞巷蜀,但唔該「行動要與口號一致」,班黃C咁不滿殺人政權在我城的管治,說請攻打政總、垃圾會、禮賓府、警總、老解,顯示自己的真正實力,而唔係變身成為「高牆」去以恐怖手段去打壓商家市民。

      //香港每個年齡組別都有不低或非常高比例的黃屍,有時我都懷疑黃屍價值才是香港的核心主流。
      //通常幹後盾揸車接應,上次有個咪話中產完事後咪揸車送幾個不肯亮相既妹妹回家。

      反中仇共不嬲係我城核心價值。

      黃色老年人仇共,很可能是親身經歷;佢地體力有限,最多只能在旁打氣,宣揚仇恨,這個尚且能夠「理解和明白」。
      黃色中年人尤其是係中劇親最衰。佢地經歷過轆死,永不原諒殺人政權,但同時又享受到改革開放帶核的制益,呢班人內心是充滿矛盾的;加上人到中年有家庭負累,作為怪獸嘉獎為了子女前途,當然唔會叫自己子女衝,所以最多都係做後援「贖罪」,例如揸家長車接送。
      我通常以有青切入,主要係佢地講就天下無敵,做就有心無力,好多時都扮哂勁但其實好幼稚,自相矛盾、雙重標準(例如根本就搞唔起罷工,卻偏要以阻人返工去達成目標);但卻又被傳霉、黃中黃老吹捧到上天,有啲似嗰啲名大於實的球星。如果班後生真係實鋪實作咁去搞革命嘅,我反而唔會笑佢地,仲會好專敬佢地添!

      刪除
    3. 中老嗰班,加多樣衰,係自專心。七八九十年代,接濟内地,雞虫更當D大陸女唔係人。
      依家人地落㴝花錢,内地精英更變為公司主管或阿頭,情何以堪?

      刪除
    4. //内地精英更變為公司主管或阿頭

      仲要人地以蝗話同你溝通, 你唔識聽唔識講, 點算?

      刪除
    5. //黃C價值系香港主流

      同意 睇吓網上許多的眾籌或者睇吓星火的8千萬就知啦 70後80後主要出錢 90后00后主要出力

      刪除
    6. //70後80後主要出錢

      一人捐返一千幾百都唔只8千萬喇!

      刪除
  6. 我班黃C中學同學都好盞鬼, 一邊小九大陸, 瘋傳冇人能證實嘅新聞, 轉頭又話去淘寶買咗Game, 問大家點樣入大陸chat group去upgrade, 精神分裂到....

    回覆刪除
  7. 政府啲回應有幾可係有啲智慧㗎!

    回覆刪除
  8. 連"捉鬼死全家"呢D文宣都出埋, 即係默認有好多唔係黑警扮啦
    燒埋HSBC, 越來越亂來可能會影響到背後金主? 台灣大選後可能會好轉
    絶對相信事情一定會完結, 但唔希望係靠新SARS完結

    回覆刪除
    回覆
    1. /絶對相信事情一定會完結, 但唔希望係靠新SARS完結

      True. 就如無人會料到佳仔謀殺案會引伸到咁大件事, 同樣事情也可能會因為一些很意料不到的事情而結束.

      //連"捉鬼死全家"呢D文宣都出埋, 即係默認有好多唔係黑警扮啦

      我睇得明你嘅邏輯,但睇唔明拉燈仔究竟想點.

      冇鬼派又想屈鬼係手足,捉唔捉鬼係現場決定

      支那男為奴女為娼

      1 日前

      冇鬼派有一樣最on9既理論就係成場運動所有嘢都係手足做,完全屈話冇鬼?

      大家諗下點解有d嘢係警甴做 你係都要話手足做先?

      第二點:手足,勇武絕對唔會因爲網上言論而休息 6月9號自今老蕭,泛民都不斷話有鬼嫁 但我地和勇都唔會割蓆 因為大家都知真係有鬼 而我地信前線 信現場會有決定

      所以分化撚 收皮啦

      強調一點:一日冇獨立調查委員會 一日都唔可以排除大部分裝修係由喬裝狗做 而所有捉唔捉鬼係由現場 前線決定

      五大訴求 缺一不可 不分 不篤 不割


      髀加蕉

      1 日前
      樓主有一個概念搞錯咗
      唔支持捉鬼唔代表認為冇鬼
      而係就算嗰件事真係鬼做嘅
      只要佢做嘅嘢冇偏離目的
      咁既然有人出手去做,又有咩唔好?
      事後做唔做無賴去認戰功係另一回事
      因為做嗰件事喺呢場革命入面根本係做得啱嘅

      光復香港 時代革命
      五大訴求 缺一不可
      香港獨立 唯一出路
      加入工會 全民三罷


      一個人行走

      1 日前
      捉鬼最on9一件事
      係最後變成所有人都捉鬼
      而唔係防鬼

      捉到真手足就仆街
      前日有單捉鬼仲要
      搞到罩都要除埋...

      就算現場手足決定,有能力分人同鬼
      沒能力捉個D人,又扮撚哂野
      唔撚聽手足解釋,最後咪玩撚完

      刪除
  9. 其實班暴徒係咪落唔到台?仲未完既?
    同埋最近有同事被警察拉左,佢有無罪就唔知了..無返工了

    回覆刪除
    回覆
    1. //其實班暴徒係咪落唔到台?仲未完既?

      缺一不可呀!核爆都唔割呀!齊上齊落呀!無大台呀! 邊個敢同政府傾, 邊個敢袋住先, 邊個就係鬼! 根本班有青就set 到啲 rules 死哂, 無可能俾自己落台.

      刪除