2020年1月9日 星期四

千萬苦行屋

主持話戶主一家早就移民楓葉國,但就斥資2000萬買入新樓壹鑾的兩間納米單位,一間放租、一間作為一家四口間唔時返我城住...但355呎住四個人,成千萬住得咁逼狹為乜呢?
樓盤傳真 28/12/2019 第四節 2019/12/28 22:46

香港人均居住面積只有161呎,今集設計個案,甚至要挑戰一家四口住下355呎的單位。然而,鑽石形開則,令傢俬擺位非常頭痛,設計師如何巧妙運用開則特點,締造空間感,達到戶主「小單位、大容量」的要求,成為是次設計最大的挑戰。
其實魔術師最唔明的是,既然戶主已是長居楓葉國,為乜又要一年返嚟我城幾次,仲要全家大細一齊返呢?其實魔術師最唔明的是,既然戶主已是長居楓葉國,為乜又要一年返嚟我城幾次,仲要全家大細一齊返呢?真係值得為咗一年返嚟幾年,用成千萬買間納米樓來「自住」?

主人房偏細,放到床放唔到衣櫃,設計師於是便將睡房牆拆去,拆成雙面櫃:向房的一面造衣櫃,向廳的一面造電視櫃(左上、右上)。主人房升高地台,門改趟門,節省空間(左中)。伴隨着懶高貴的金邊吊燈,就是凹凸不平花紋的床頭板牆紙(右中)。衣櫃藏到落地台底部,增加收納空間(左下),並且設有黃燈,方便戶主搵衫(右下):

設計師在玄關造咗個附有企身鏡的鞋櫃,可以先隔一隔,唔使俾人直望入廳(左上)。鞋櫃分三隔,上層儲物(右上),中間預留空間俾燈掣同埋放鎖匙(左下),下層就用來放鞋(密閉空間,勁臭!)同埋可以拉出凳仔俾戶主坐低換鞋:

客廳以簡約黑白設計,特式牆就是以雲石打造的 discount,呀唔係,係電視框(電視無乜可能掛在雲石上,鑽孔承重都要有問題,左上)。電視櫃有凹槽放影音器材,黑色鏡面設計增強空間感,上下燈槽柔和黃色滲燈「為家居帶來溫馨感覺」,加上同黑色鏡面裝飾櫃與黃色燈光「可以增加空間感和層次感」。裝飾櫃連接書檯和書櫃,書櫃後面本來是一扇大窗,但因為單位位處低層,望樓景無甚景觀,於是設計師便將大半個窗封掉(!),只餘下最底的小部份透光,並且讓戶主將窗台當成腳踏(右上、左中)。飯枱收在櫃內,要拉出來反來覆去來鋪好枱,但凳就唔知收去邊(右中)。爸爸媽媽入房扑嘢,兩個囝囝十歲,就要孖鋪訓梳化床(右下)。青少年血氣方剛,晨早起身自不然會蕉氣勃勃,你眼望我眼係就係會尷尬啲,不過一年間中先返吓嚟住幾次,都無乜所謂喇!

18 則留言:

  1. 沙發!

    //既然戶主已是長居楓葉國,為乜又要一年返嚟我城幾次//
    可能這戶主還有很多業務在香港要定期回來處理。

    好多移居他國的香港人其實好不習慣外國的‘hea’爆生活,大部分服務業(包括商店、食肆、銀行)你開工他開工,你收工他收工,你放假他也放假!在香港公眾假期逛商場,在外國公眾假期約不到親朋戚友公園野餐就只好在家發霉了。香港商店每日開到晚上10、11點,這裡除了超市開到9點,其他5點準時落閘,星期六日超市也只到5點。只有連鎖快餐店和油站便利店會24小時營業。

    香港可以找到晨咁早6、7點就開門的酒樓或粥麵店,半夜凌晨2、3幾點才落閘的糖水甜品打冷舗。外國通常早餐只有西式cafe,半夜最多只有酒bar(但這些bar好大機會不會在你徒步可達,喝了酒就不能自駕只好找家人朋友接或找烏巴,但自己的座駕怎麼辦?公共交通?除非你住在較繁華的大城市市中心或附近,否則半夜三更就...呵呵~)

    外國中式食肆甚至亞洲式的一定不及香港多,多年前已多華人聚居的大城市,如悉尼、舊金山、LA、劍橋、牛津、溫哥華、奧克蘭...會好一點,但中式也不是港/廣式呢~更重要的是,外餐不便宜啊!香港$2X多已有不錯的一份早餐包飲品,以澳洲為例AUD1X一份,不包括那杯當地人(和香港中產)至愛的咖啡,匯率換算即起碼三倍差距!但更要命的是,不少港人喜歡的各款粥品+油炸鬼,這裡應該要DIY了。但可惜食材不夠新鮮,品感自然不同。

    所以習慣了香港方便又多姿多彩的不夜城生活,個個都好掛住香港的XD我這邊的港人(其實國內的同樣)真的好多都一家大細每年港一兩次探望父母親友(順便中轉去其他地方旅行!),有個住了十多年依然不適應,話會回港退休的!

    //真係值得為咗一年返嚟幾年,用成千萬買間納米樓來「自住」?//
    成千萬,每晚兩萬(灣仔Grand Hyatt千呎套房)計,夠豪住各式酒店500天!不過戶主可能覺得住酒店的$是支出,買樓是資產,還可升值,以前的數據來看,港樓升值能夠比楓葉國強多了!但跑馬地這位置也不是多方便吧。不過地段好保值。Location, location, location!

    回覆刪除
    回覆
    1. //可能這戶主還有很多業務在香港要定期回來處理。
      //真的好多都一家大細每年港一兩次探望父母親友

      咁自己返嚟就得喇! 莫非係老婆唔放心? 兩公婆返咗嚟, 兩件港孩又無人照顧, 所以焗住全家起行? 順便探吓四大長老.

      //習慣了香港方便又多姿多彩的不夜城生活,個個都好掛住香港的

      傷民就係咁賤, 笑人工資奴, 又話人只係掛住賺錢, 但又要享受人地提供的上佳服務.

      //買樓是資產,還可升值,以前的數據來看,港樓升值能夠比楓葉國強多了!

      新樓溢價高, 而且細單位, 脫手唔易. 可能係怪獸嘉獎買俾兩個仔的.

      刪除
  2. //為乜又要一年返嚟我城幾次
    做非居民避大家拿稅, 及/或每年回港幾次拎啲現金回加...

    //你眼望我眼係就係會尷尬啲
    可以開嗰電視睇唔好睇AV就得XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //可以開嗰電視睇唔好睇AV就得XD

      電視牆後面係櫃, 阿爸阿媽肯定聽到電視播緊乜 XD

      刪除
  3. 看不明白這間屋的間隔,封了的大窗從外面看明明是很長的,但回到室內看,卻只有梳化旁小小的一截?還有兩邊的露台都不見了?

    回覆刪除
    回覆
    1. //封了的大窗從外面看明明是很長的

      請留意圖則., 從外面看的應該是睡房窗.

      //還有兩邊的露台都不見了?

      梳化床尾對住的落地玻璃就是露台門.

      刪除
  4. //為咗一年返嚟幾年,用成千萬買間納米樓來「自住」?
    我個晚一聽到呢句開場白,真係O哂嘴... 一年返來幾次的話,次次返來住four season都抵過買呢個單位+裝修費、管理費、水險、火險啦!
    //因為單位位處低層,望樓景無甚景觀,於是設計師便將大半個窗封掉(!)
    劏房同黑廁最慘就係無窗,但戶主偏偏封咗自己隻窗,何苦呢?
    其實屋主如果真係長住楓葉國,間屋本身細極都有個譜,但每次返到傷巷都要住得咁逼,真係made sense?還是,他真的適應唔到每次講any body home的時候,要十幾分鐘至有人應?

    回覆刪除
    回覆
    1. //我個晚一聽到呢句開場白

      原來你都係樓傳 fans! XD

      //每次返到傷巷都要住得咁逼,真係made sense?

      都唔明點解唔去住酒店. 就算係買兩個單位俾阿仔,都可以放住租先, 唔使做擠逼戶.

      刪除
    2. //原來你都係樓傳 fans! XD
      我就係連希特拉都cut唔到的有線財經台fans!每個星期都當《樓盤傳真》的占占占和裝修環節當係笑片咁睇!

      刪除
    3. //每個星期都當《樓盤傳真》的占占占和裝修環節當係笑片咁睇!

      X2!!

      刪除
  5. 其實咁樣睇法,即係話個樓市點都唔會跌,買完樓移民又得,就算回歸我城又起碼有個竇。攬炒?應該係炒咗年輕嘅一代先⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. //攬炒?//

      小學生幻想03-04年咁, 樓價插水, 炒樓發達果班上晒IFC 排隊, 一街銀主盤求佢地買.....

      我成日同阿媽講(其實講俾其他家人聽), 世界唔同晒, 依家 D 壓力測試好嚴,
      正正經經去銀行做按揭上車既, 好夠實力, 唔會好似03年咁一推就冧
      再者, 那怕真係冧, 你估係輪到蟻民執到咩?
      海外大把游資準備炒你底
      佢地有得玩財技唔怕跌, 入市勇過蟻民好多, 唔駛好似蟻民咁驚未到底一入市再跌, 跌都係俾佢地掃晒

      攬炒都係 D "手孟"車邊入到市既高級小小蟻民仆街, 上佐岸果班只會更發

      -Dogdogchi

      刪除
    2. 所以就係唔明有青們仲希望攬炒嘅原因係咩,佢地口中話要打倒上咗岸嘅一群,但係咁做就正正益哂佢地班大戶。越係咁做,受損嘅最終係自己。
      跟住又要政府幫手養,沒完沒了,而上咗岸嘅咪dump少少錢做下show(個數目好似好大,但對佢地黎講係0.1%都唔知有冇),班人又會受落。
      好似某youtuber一炮過捐40萬比臘腸新聞,講真佢靠樓賺嘅錢起碼多呢個數100倍啦,得閒講下幾句'人話'氹下fans開心囉。


      btw 你呢番說話我老豆老母同我老豆老母所強調嘅一樣 XD

      刪除
    3. //即係話個樓市點都唔會跌,買完樓移民又得,就算回歸我城又起碼有個竇。
      //依家 D 壓力測試好嚴,

      壓測大幅度削減槓桿, 加上辣招, 傷民儲儲埋埋好鬼有錢, 坐貨能力特強, 一招無限補時就夠屈死你.

      //攬炒都係 D "手孟"車邊入到市既高級小小蟻民仆街, 上佐岸果班只會更發

      靠份人工去供樓的真.工資奴咪PK 囉!

      //而上咗岸嘅咪dump少少錢做下show(個數目好似好大,但對佢地黎講係0.1%都唔知有冇),班人又會受落。

      我成日都唔明由班上咗岸的劣律主理的劣C黨點解成日都話要籌款?

      //好似某youtuber一炮過捐40萬比臘腸新聞,講真佢靠樓賺嘅錢起碼多呢個數100倍啦,得閒講下幾句'人話'氹下fans開心囉。

      Bob 叔... 不過我無睇

      刪除
    4. bob啲煮食片同旅遊片都幾好睇,不過愈黎愈有錢後,好似愈黎愈離地,近幾條片已經唔想睇,四十萬對於佢黎講唔算係啲咩,但就可以俾一大班人J..
      達哥就..唉
      黃黑真係好屈機
      想問下大家對米帝皇室單新聞嘅睇法,我一見到,唔知點解直接就諗到美帝好勁,脫歐第一擊,呢個唔知係咪第二擊呢,又或者係我偏見

      刪除
    5. //不過愈黎愈有錢後,好似愈黎愈離地

      我就無乜時間睇 youtuber。照計呢個 business model 唔可能長期 sustainabile,人會老體力會減點子會用盡,只能在短期內收割。

      //對米帝皇室單新聞嘅睇法

      我完全無覺得似係CCTVB宮心計的膠劇橋段,又係大家族的虛偽,同埋永遠無可能上位、不愛江山愛美人的少爺...

      刪除
  6. 設計師expect 人地睇電視會盲嗎? !!

    回覆刪除