2012年10月17日 星期三

AV狂想曲(一)之飲米青正義聯盟

(以下故事,純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。)

在某娛樂場所的貴賓房內,一名挺着大肚腩的中年男子攤坐在梳化上,左擁右抱,雙手不停在兩名妖冶女子的胴體上梭巡。

一名瘦長男子半跪在沙發旁,陪笑道:「老闆老闆,我啱啱度咗條絕世好橋,如果老闆肯出少少錢開戲,一定可以賺幾個開!」

胖漢拿起威士忌杯,呷了一口:「朱仔,乜你識寫甜古架咩?我蕭氏出品嘅AV,質素一向有口碑,你份劇本又可以有幾把炮呀?」

朱仔:「我呢個古仔,係劇情AV,唔會為埋牙而埋牙,最重要係反映現實,賺人熱淚,配合超誇張的搞嘢情節,唔係一般AV咁簡單架!」

蕭老闆:「好喇,咁你講嚟聽吓喇!」

朱仔:「個故事嘅男女主角,係一對年輕的未婚夫婦,男嘅叫正氣哥,女嘅叫寶寶,佢地本來係本市東北區過着幸福的耕作生活...」

蕭老闆:「該煨囉!後生世仔走去耕田!乜真係有人咁7架咩?」

朱仔:「嘻嘻!我同唔少朋友都係咁架!夠型可以佔道德高地吖馬!」

蕭老闆:「咪講咁多廢話喇!唔好唔記得你依家係sell緊AV橋俾我,道乜鬼嘢德吖!」

朱仔:「係係係...話說某日,有個叫波叔嘅政府高官來解說,話要收地搞發展,原居民個個都應承,男女主角無辦法,唯有簽紙作實。點知因為佢地唔係原居民,賠得雞碎咁多,淨係夠佢地響一幢唐樓內租劏房住。咁劏房隔音差,後生仔女需求又大,無可能響房裡面搞,結果佢地只好上呢幢舊樓的天台搞,仲要俾周圍屏風樓偽豪宅的住戶睇哂!第一幕肉搏戲就係天台露出嘞!」

蕭老闆:「嗯,有意思有意思,跟住呢?」

朱仔:「某個深夜,正氣哥在路上執紙皮,點知就俾車墥到,司機仲不顧而去添!正氣哥送院救治,雖無性命危險,但以後就不能人道嘞!」

蕭老闆:「嘩,仲有無牽強啲呀?」

朱仔:「老闆,呢條係伏線嚟。正氣哥住院期間,睇返新聞,原來佢出事𠴱晚,有個官飲咗酒揸車,俾記者跟蹤,所以開快車脫身,撇甩咗啲記者之後,就經過正氣哥的出事地點...」

蕭老闆:「真係好戲劇性喎!」

朱仔:「高官自稱話去搵老婆,而佢太太亦上鏡支持佢,呢個時候,正氣哥先發現原來個官係波叔,佢老婆就係間劏房嘅包租婆!兩小口唔忿氣,到得正氣哥養好傷,就趁某次遊行示威,走去衝擊波叔!」

蕭老闆:「喂,你呢個劇本係咪AV嚟架?講多過做嘅?」

朱仔:「咁劇情片要醞釀吓至係架馬!戲肉嚟緊架喇!呢個時候大奸角開始出場嘞!話說男女主角去狙擊高官,警方以噴霧對付,點知,警察頭兒禿鷹暗地掉包,將胡椒噴霧換成哥羅方,男女主角被人一噴,就暈低咗喇!」

蕭老闆:「睇嚟開始嚟料喇喎!」

朱仔:「響女子覊留室裡面,寶寶遇上另外幾個示威人士:丙丙同文文。佢地傾起上來,大家對寶寶的際遇都好同情,其中丙丙原來係一名痴女,對寶寶由憐生愛,咁就搞咗場女同!」

蕭老闆:「搞咁耐先有第二幕,怕唔怕觀眾割椅呀?」

朱仔:「咁要靠電影宣傳搞好啲,做好期望管理喇!在覊留室室裡面發生嘅事,原來都被禿鷹經CCTV睇到哂;於是禿鷹就捉咗寶寶佢地三個出來,要佢吹漲正氣哥。寶寶雖然好努力,但係正氣哥吹極都唔漲,於是禿鷹便在正氣哥眼前將寶寶『就地正法』了!」

蕭老闆:「連『丈夫目前凌辱』都玩埋,你是在影射早前本市在某警署內發生的案件嗎?」

朱仔:「我話明呢個故事反影現實嘛!呢個時候,波叔係證人室出嚟,見到咁嘅情況,見禿鷹玩得咁過癮,又想玩埋一份。丙丙見勢危,就發揮痴女本色,馬上除哂衫引誘二惡,仲主動要求元『鷹之指』,欲仙欲死,大搞兩王一后3P大派對!」

蕭老闆:「痴女?你唔怕俾婦女組織投訴?」

朱仔:「痴女代表女性性解放,又點會俾人投訴呢?兩人玩完丙丙,波叔就轉搞寶寶,禿鷹就想向文文埋手,仲嗌PA召集全警局人等輪玩痴女...」

蕭老闆:「朱仔,睇唔出你瘦掹掹,面無幾兩肉,估唔到你諗埋啲嘢咁重口味呀吓!」

朱仔:「多謝老闆讚賞!文文見形勢危急,忽然口中唸唸有詞,煙霧同時爆起!」

蕭老闆:「咁神怪?」

朱仔:「原來文文係退隱江湖多時的『子宮俠』!煙霧散去之後,文文已經成功『變身』,變成只穿丁字內褲的俠女!『子宮俠』比痴女更痴,主動接過眾警察、波叔、禿鷹等,來個大群交,呢場就係本片嘅重頭戲,高潮所在!」

蕭老闆:「好激吓喎!」

朱仔:「係呢個時候,『子宮俠』運起『吸X大法』,將所有在場成年男子吸乾吸淨,X盡人亡!與當年Terminator血洗警局的場面不遑多讓!最後結局就係,『子宮俠』救出正氣哥、寶寶同丙丙,決意重出江湖,同時又多咗三個好朋友,一齊步出警局!片尾曲就係『猛龍特警隊』!」

蕭老闆:「嗯,咁呢套戲片名係乜好呢?」

朱仔:「不如就叫『飲精正義聯盟』喇!」

蕭老闆:「咦,夠哂無厘頭,有賣點喎!」

朱仔:「我都諗定伏線開續集架喇!即係好似啲西片咁,響end credit roll完之後,一架黑色房車開到,司機開門,步出一名不見面目的男子,黑西裝上有兩枚襟章,左狼右鷹,係被打倒的奸人禿鷹的頭頭,男子就在警局救出了一名十四歲的男童,佢係禿鷹個仔,因為未發育而未被『子宮俠』吸乾,倖免於難。最後,大佬目送『子宮俠』四人離開的背影,同少年講:『鋒仔,記住佢地,佢地就係你嘅殺父仇人喇!』無錯,鋒仔就係最強的復仇工具!」

蕭老闆:「嘿!咁續集名不如叫『復仇極惡聯盟』喇!」

朱仔搓着雙手:「老闆明察!老闆明察!」

***

2012/10/16 23:43:00 

4 則留言:

  1. 又真係幾好笑,蕭生唔揾你寫劇本真係sai 哂

    回覆刪除
  2. 估唔到第一個回應係女仔,足證「3D肉蒲團」係有唔少女觀眾!

    回覆刪除
  3. 哈哈,春色無邊警察局,X 盡人亡是父仇!

    回覆刪除
  4. 「恨是高山仇是海,路斷星滅我等待」
    下集寫吓「白毛仔」先得!

    回覆刪除