2012年10月2日 星期二

遲來的觀後感:《恐怖旅舍(Hostel)》/《恐怖旅舍第二站(Hostel: Part II)》/《救參96小時(Taken)》

近年香港社會矛盾不斷,年輕人參與度日增,一旦有甚過火行為,輿論普遍都以「後生仔嘛,包容吓喇!」去鼓勵社會大眾不應對年輕人太嚴苛。之但係,以「核心價值輸出國」的老美來說,其主要外銷產品:荷里活卻不乏「勸勉」年輕人不要放縱(尤其是在性方面)的電影。最經典的例子莫如1980年的《黑色星期五(Friday the 13th)》),往後幾乎所有的B級狂殺片的最後生還者都是比較「純情」的女孩,而胸大無腦的女配角就只有在愚蠢的尖叫聲下成為殺人狂的祭品。

看官如果覺得1980年版的《黑色星期五》太古舊的話(其實掹車邊都算是80後),那麼2005版重拍的《恐怖爉像館(House of the wax)》應該頗對一眾宅男口味,單就是Paris Hilton的死法就夠好看:

Picture 

***

色字頭上一把刀:《恐怖旅舍(Hostel)》

同年還有一套虐殺片《恐怖旅舍(Hostel)》,講嘅係兩名美國大學生到東歐去,名為背囊遊,見識世界,實為獵艷,亂搞性關係。二人伙同路上遇到的「朋友」,一起去到斯落伐克的「人間天堂」。但事實上該「天堂」卻是由一個獵殺組織操縱:

Picture

組織專門向那失蹤了也無從追究的自遊行下手,尤其是那些下身主導追求「個人空間」的美帝,就是最佳的獵物,並提供場所、工具、清理一條龍服務,滿足「會員」們變態的虐殺慾望,包括剪腳筋、燒焊器燒眼等:

Picture 

Picture

 本片主調灰暗,主角亦並非什麼英雄,只係一條色鬼雞蟲,尋花問柳尋出個禍來,絕對唔會有打敗組織的可能,最後能逃得性命已是上上大吉...

***

金錢就是實力:《恐怖旅舍第二站(Hostel: Part II)》 

Elite Hunting組織實力強橫,上集的主角最後亦難逃毒手。第二集的主角就由變三名男大學生變成意大利藝術盛女三名,足見色慾不分男女,性別平等是也。

竟然要用美男計去溝咁嘅哨牙盛女,呢位貌似洪金竇的型男為咗組織真係大犧牲:

Picture

眾多受害人點死法按下不表,最頂癮就係「有錢就可以做會員」,只要受害人有錢,就可以將本來的會員「買」下來當獵物(女主角反撲起來可不是省油的燈,大剪鉗侍候呢位因為成日被老婆恰所以本來要殺佢的「會員」):

Picture 

***

拳頭就係最後的實力:《救參96小時(Taken)》

因為有續集,所以便先找來風評不俗的第一集睇吓,果然係絕無冷埸的動作片,甚至緊張過科幻大片《超級戰艦:異形海戰(Battleship)》(甚至令魔術師覺得捉本片的bug是有點吹毛求疵)。本片又係講美國青少年唔聽老父的謹慎論,獨自與同學去歐洲遊玩,以致被人口販子擄走的故事;結果Liam Neeson大發神威,以一敵百,拯救愛女,將壞人打個落花流水,毫無慈悲憐憫,亦沒有婆婆媽媽的包容,拳拳到肉腳腳精彩,總之係大快人心,並帶出全片主題:

1. 行使正義(或公義?),最緊要就拳頭夠硬;

2. 牙斬斬串串貢,唔係唔得,不過最緊要夠實力,得把口講係無用嘅(香港的反對派?),否則俾人打鑊金捉去坐電椅時酷刑拷問時,你就唔會笑得出了(如果係香港的反對派,最多只會投訴「差人打人」吧?)。

Liam Neeson「好言相勸」,但係綁匪不以為意,仲要串串貢:

Picture

"Good luck"咁串嘴吖嗱,電椅侍候:

Picture

***

伸延閱讀:

《超級戰艦:異形海戰(Battleship)》:外星人侵略地球,就是註定要失敗

 2012/10/02 02:40:38

10 則留言:

  1. 我都好鐘意睇恐怖片. 昨晚看了STAG NIGHT 2008年的 個人覺得是一部很不錯的B級恐怖片. 不過中文譯名有些令人提不起興趣, 叫單身漢派對. 唔知你睇過未呢?

    回覆刪除
  2. 不敗的魔術師2012年10月3日 清晨6:28

    呢齣我未睇過.
    剛剛看了有關的WIKI, 感覺上有點像cliver baker (Hallraiser 針頭人的創作者)  的midnight meat train

    回覆刪除
  3. 睇埋 expendables 2, 就會發現中國女子還有拋媚眼的份兒, 雖然那個中國女子並不地道; norris chuck 就更經典, 咁都俾倒個位佢. 明明係一班老野懷緬過去, 唔知李連杰做咩黐埋去呢?

    回覆刪除
  4. 因為要「種族平等」,所以要加返啲亞洲人角色落去,呢啲就係美式偽善。

    回覆刪除
  5. Hostel都係玩核突,只有最後廁所一幕大快人心。

    回覆刪除
  6. Saw好睇好多.

    回覆刪除
  7. QUOTE
    不敗的魔術師 :

    因為要「種族平等」,所以要加返啲亞洲人角色落去,呢啲就係美式偽善。UNQUOTE



    啫係fedex個廣告咁, 一係做送貨員, 一係做騰雞 iris chan...

    回覆刪除
  8. 梗有一班刁民在左近:
    飢餓遊戲(The Hunger Games)
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hunger_Games_(film)
    In a Jezebel article published March 26, 2012, Dodai Stewart reported that several users on Twitter posted racist tweets, criticizing the portrayals of Rue, Thresh and Cinna by African American actors.

    回覆刪除
  9. 有冇諗過睇《罪迷宮》?

    回覆刪除
  10. 不敗的魔術師2013年11月1日 上午8:52

    多數都係等出碟先.

    回覆刪除