2012年10月25日 星期四

望 . 兩秒

(幕開)

(早上,路面冷清。)

(一輛巴士駛至,乘客魚貫而下。)

(一中年漢下了車,見路上無車,便快步走過馬路,去到一個有二十多級的平台,拾級而下。)

(石級下的路面有一白衣貌美女子,正要等路面無車才橫過馬路。)

(女子身材不高,帶着一頭捲曲的秀髮,嘴角微翹。)

(中年漢的腳步聲頗大,引起了白衣女的注意。)

(白衣女回頭一望,抬頭向上,然後又回過頭去,凝視前方。)

(兩秒後,漢子又行前了幾步,白衣女再回頭一望。)

(漢子四處張望,見並無其他人,手指自己鼻子,露出疑惑的眼神。)

(白衣女微一點頭。)

(漢子大喜,快步跑到白衣女的身前。)

漢子:小姐,乜你識我嘅咩?

白衣女:師兄,乜你咁無心肝,咁快就唔記得咗我嗱?我可是時時記掛着你呢!(唱)

「仍狂想 這幻覺多逼真

 聽到你聲音 猶像置身白雲

 是我未壓仰的興奮

 令我樂意傾心

 每隔兩秒我都想起你

 但我不懂使你心歡喜

 每隔兩秒我都想起你

 完全忘掉了自己」

漢子:你....你係?

女子:我咪係讀中文系,低你一屆嗰個師妹囉!師兄!

師兄:吓!原來係你!搞到我仲以為係玩「猜猜我是誰」添!講開又講,咪叫我「師兄」喇!我無做師兄好耐喇!(唱)

「師兄 何其動聽 充滿黑色 娛樂性

 叫我師兄 猶如贈慶

 全憑因愛受傷命名

 太受誘惑太感性 誰碰碰我也會有反應

 而老友說這叫暗戀症 神經最過敏的類型」

師妹:師兄你真係風趣嘞!講到好似豪哥咁!嘻,我唔叫你「師兄」,叫你咩嘢好喎!

師兄:你可以叫我「校長」!

師妹:(挽起師兄的手臂)原來師兄做咗校長,好威啊!

師兄:(苦笑)算係咁喇!

師妹:係呢?你太太呢?

師兄:(奇怪地)咦,你點知架!乜你唔係去咗外國升學,同我地失哂聯絡,你點解會知...

師妹:(幽幽地)當年我有啲朋友怕我變剩女,所以叫我回港多多參加人家的婚宴,睇吓識唔識到啲筍盤咁話。點知,有一次,去着的婚宴,男主角竟然就係師兄你...(唱)

「避開這一種舖張的快樂

 坐最遠的角落 我怕寂寞

 然而幸福感覺 叨光不算多

 同輩說:「赴更多的婚宴 對我有幫助」

 筵席散 要孤單歸家 已剩低我

 別人全部都找到 託付那位

 我的身邊 還是永遠 尚有空位」

師兄:乜...乜你有返過嚟咩?我...我記得好似無同你影過相,否則我一定會好似當年咁,將我地張相貼在水松板上架喎!

師妹:(嘆氣)我呢個無謂人,唔通仲嚟贈興咩?(唱)

「哪可春風滿面 來陪你應對與敷衍

 萬千雙眼面前 見識恩愛場面

 數年不見 願你任性不變

 再十年不見 你會跟她一家幾口糾纏

 然後漸漸暴露彼此缺點」

師兄:唉...俾你講中咗,一家幾口就真係幾口嘞,不過...

師妹:師兄,睇見你個樣,我都猜到幾分架喇!衰嘢唔好再提!(一手搭在欄杆上)敢唔敢同我「再續前緣」,同我一齊倚着欄杆傾天光!

師兄:(一手按在師妹的手臂上)怕你呀?唔好以為依家係朝早,聽日又唔使返工,我同你傾24小時都得呀!

師妹:乜你唔使返工咩?

師兄:呢啲嘢,留返拜山先講喇!係呢,師妹,點解你個樣好似無老過咁,成手又白又滑,後生過我成廿年!你係咪練咗「玉女心經」?

師妹:(咭咭地笑)嘻嘻,乜「玉女心經」呀?我去咗做醫學美容之馬!

師兄:你啲皮膚真係好滑,個身又香喎,不如你好似以前同我一齊搭船咁挨過嚟喇!

師妹:好呀!

(白衣女依言挨在漢子身上。)

師兄:有美相伴,呢次一定掂!(唱)

「忘掉的幸運 終於都可發生

 如絃樂響亮 融合我微暖體溫

 和你的心跟心接觸 改寫了結局 終止一顆心靈自我放逐

 和你的心跟心接觸 可使我預見 來年能以幸福歡呼掌聲結束

 你是路上唯一我的觀眾 我寂寞面容 熱戀中難以自控」

師妹:幸運?好呀!師兄,今晚溜溜長,我地做乜好呀?

師兄:(從褲袋裡掏出了一部智能手機)師妹你有無智能手機呀?今日一於陪我打機打天光喇!我就唔信「雀王會館」入唔到頭10名!

(幕下)

***

參考資料:

望 . 兩秒

「雀王會館」

那夜非夜

虛擬同寐

師妹還好嗎?

2012/10/24 23:39:32 

4 則留言:

  1. 哈哈哈,好抵死呀,逗我大樂到五體投地!
    有如此才情的讀者,更復何求!

    回覆刪除
  2. 過獎過獎。

    回覆刪除
  3. 我都覺得好抵死!而且用句有絕。

    回覆刪除
  4. 嘻嘻,呢味嘢講靈感嘅.

    回覆刪除