2012年10月10日 星期三

此老紀不同彼老紀

國民教育科之爭,似乎告一段落,但大聯盟似乎唔係咁諗:

鮮魚行學校將如期開設國民教育科

2012-10-08 HKT 17:10

已經開設「德育及國民教育科」的鮮魚行學校校長梁紀昌表示,即使委員會建議政府擱置課程指引,學校亦會如期在下周五,上第一堂德育及國民教育課。

梁紀昌表示,推行課程時學校會參考舊有的「德育及公民教育」的指引,但科目不會改名,教材會由校方自行編製,學校歡迎家長觀課,目前已有30名家長表示會出席首堂德育及國民教育課了解情況。學校推行科目一年會再作檢討。

梁紀昌認為,政府在國民教育事件上抵受不了外界壓力,亦沒有尊重過往開辦課程的機制。他又認為教育局局長吳克儉不稱職,處理問題時掉以輕心。梁紀昌說,社會上部分人士思考能力下降,問題非黑即白,沒有其他中間想法。

Picture

Facebook真係好恐佈,忽然之間又有好多「朋友」大讚梁校長「咁先至係教育」了,咁怪獸家長們先前擔心什麼?做咩反應咁大?為甚麼認為國教科係「搞佢地個仔」?抑或佢地assume左大部份校長老師都係壞人?

點解又唔見有市民大眾、網民、校友等去圍鮮魚行小學,將向「沒有獨立思考能力」、「老師講乜就信乜」的小學生洗腦的梁校長拿出來批鬥?陳昔知、黃痴瘋點解唔狠批梁校長?究竟係真反國教,定係借題發揮反政府?

 

梁校長:

您好!素聞鮮魚行學校向來有教無類,關懷基層、弱勢同學,不遺餘力;校長與各級老師對教學之熱心和義舉,令人動容。

近日本港因國民教育事件,鬧得沸沸揚揚,然校長仍能以持平心態觀之,是其是非其非,不受輿論影響,靠政治撈油水之宵小見之,能不汗顏?

晚輩深受梁校長所感,現隨函附上捐款支票乙張,冀能支援學校發展,為弱勢同學稍盡綿力。

祝 教安

晚 XXX敬上

Picture 

2012/10/10 00:50:45 

8 則留言:

  1. 這老紀是有勇氣有良知的老紀,叫人尊重!

    回覆刪除
  2. QUOTE
    laulong :
    這老紀是有勇氣有良知的老紀,叫人尊重!


    UNQUOTE



    很同意!
    我們得要有良知去辨別、判斷,但仍要有勇氣去表達、去實踐;而是否願意於千萬人之前拿出這份勇氣,就必須要有一份對生命的真正熱誠,與及要真正懂得尊重生命。

    回覆刪除
  3. 呢位梁校長真係值得敬重,有心有力有原則。

    你又講得啱,點解冇人圍佢學校呢?Facebook亦唔見人批鬥佢。

    回覆刪除
  4. 呢啲就真係「雖千萬人,吾往矣」了.

    回覆刪除
  5. 咁即係話黃痴瘋陳昔知佢地怕左人地夠正氣喇! 呢班人唔係宵小仲可以係咩嘢?

    回覆刪除
  6. 梁校長幫助基層學生,出自真心,幾咁正氣,奸邪之輩見之,自行摺埋,邊個夠膽抽水?

    回覆刪除
  7. 我不覺得陳惜姿是野蠻的人,唉,只能講國教上,双方信念南轅北轍,缺乏互信。

    學民思潮近日有点變質,以前反國教,我可尊重你立場,但近日升旗礼等,开始为反而反,没有以前纯粹,我倒不喜欢了,反共,是以前民主党的舊路,这样兜兜转转,原来没走出新局面,有点失望。

    梁校长感动的地方有两:”我们不可一味唱好,也不可一味唱衰,對中国不好的地方,我们要教学生有承担,谋求改变“ 平实但有道理,一起改变,道理就是那样简单。

    二是他在教育局多年,愿意跳出來執教,并挑战杀校政策,好有guts ,难得他说话不沾官腔,有傳媒缘(另一是林超英),所以大家都锡住他,这是平日積下的资產

    回覆刪除
  8. //我不覺得陳惜姿是野蠻的人,唉,只能講國教上,双方信念南轅北轍,缺乏互信。
    陳女士第一日開吳黑劍開會,就無任何讓步的企圖,呢個只係政治姿態,講到政府好似衰人咁而已. 會用啲咁嘅策略,我只能話佢並不是佢講到自己咁正義.
    //但近日升旗礼等,开始为反而反
    中秋夜走去特首府做騷,叫特首出來見佢幹麼?特首之前唔係見過佢喇咩,佢以係以躹躬回應,仲好得戚添.咁嘅態度,人地仲使乜理佢?
    唔好話我聽細路仔大哂呀!
    //梁校长...大家都锡住他,这是平日積下的资產
    咁即係唔關國唔國教事,而係玩針對喇!

    回覆刪除