2012年11月20日 星期二

是日晚飯

連日救火,餐餐無啖好食。好在魔術師唔係住豪宅區,就算夜晚十一、二點返到屋企,樓下大把嘢食,都唔怕餓親。做到心火盛,自然想買嘢減壓,一時間血拼不來,便只好買嘢食,話知自己眼闊肚窄,一於買咗先算。

排骨蒸飯、雞翼、冬蔭功湯,承惠62大元。更想不到的是,樓下小店的冬蔭功,用料竟然毫不含糊,還有一大隻蝦,真係估佢唔到。

真係架!諗諗下住豪宅,出入鬼迷咁遠,夜馬馬想搵餐食真係唔係咁易,少咗好多樂趣!當然,香港有某些近西九偽豪宅,附近就係大角咀舊區,到時又有CEO Living,又有街頭小吃,都唔知幾過癮。

 Picture 

18 則留言:

  1. 住豪宅區的人自己開車有邊度去唔到食嘢...

    回覆刪除
  2. 就好啦!

    我住在Brisbane,9時過後就什麼都沒有。

    回覆刪除
  3. RE a: 咁不如話住豪宅D人,根本唔駛自己去買野食tim XD 但重點好像不在此wor ......

    回覆刪除
  4. 睇黎幾好味,尤其個冬蔭功 ^^

    回覆刪除
  5. 邊間有賣冬陰功的- -

    點解我唔覺的:(

    回覆刪除
  6. 如果唔講投資,我真係寧願住西九好過半山咯,淨係半山某啲路真係斜到呢,唔夠訓隨時拗柴。

    回覆刪除
  7. 揸出揸入無哂癮!

    回覆刪除
  8. 所以呢,香港有佢可愛的地方,非逼不得已都唔想移民...

    回覆刪除
  9. 咪係, 今次到同事A無情趣了.
    不過佢興自己煮(照計A食得冬蔭功架喎!)

    回覆刪除
  10. 嘿,你發雞盲了,唔使我帶你去下化?

    回覆刪除
  11. 個冬蔭功真係非常正,今晚幾乎又想食,真係又發現好野!

    回覆刪除
  12. 半山喎,講出黎好聽啲,有lifestyle啲已經值回票價喇!
    我有港女夫婦同事,死都要住跑馬地,300呎都照殺,最緊要講出來夠proud!

    回覆刪除
  13. 偶爾咁吃沒什麼大問題,但若經常咁吃宵夜法,膽固醇會好恐怖的。。。

    回覆刪除
  14. 我煮梗係最好...

    QUOTE
    不敗的魔術師 :

    不過佢興自己煮(照計A食得冬蔭功架喎!) UNQUOTE


    回覆刪除
  15. 心情唔好,食野真係一種減壓方法來的!

    回覆刪除
  16. 你啲仔好難搵到啲識煮飯的港女老婆喎!

    回覆刪除
  17. 傻啦,佢地自己學識煮使乜靠人。我的家教凡事親力親為不求人呀。與其緣木求魚不如退而結網嘛。
    你擔心下佢地所有港女都睇唔上眼仲好啦。不過娶妻求淑婦嘛,正路其實佢地唔會同港女走在一起就是了。總有人地呀媽同我諗法相近的。 :P
    QUOTE
    不敗的魔術師 :
    你啲仔好難搵到啲識煮飯的港女老婆喎!
    UNQUOTE


    回覆刪除
  18. //你擔心下佢地所有港女都睇唔上眼仲好啦。不過娶妻求淑婦嘛,正路其實佢地唔會同港女走在一起就是了。總有人地呀媽同我諗法相近的。
    中學生應該談戀愛, 落訂是也.

    回覆刪除