2012年11月9日 星期五

傻嘅都叻過你

嗱嗱嗱!係咪早就話咗呢?全球化吖嗱!壓抑成本吖嗱!貪未發展地區的人工平吖嗱!係咪衰呢!連總部自己都搞唔掂,搞到成班大帝屌鬼,第三世界同事幾平都係無用,火咪始終都係要靠香港人救!靠嘅咪又係魔術師與及一班同事嘅幫忙!

 

初來部門埗到之時,美顏上司成日都將「大把人叻過你」呢句話掛在口邊,魔術師一向都對自己各方面的「武功」都有返咁上下信心,所以成日都幾想見識吓係咪真係呢度係咪真係咁「叻人雲集」,但最後結果見到的都係成班第三世界的「廠仔」(林亞珍時代拎飯壺返工,謂之工廠妹;「廠仔」就是雄性版),睇死都係上司以為可以用來施下馬威的話語而已。如果「廠仔」都可以叫做「叻」的話,那麼終日深受受劉華「今時今日咁嘅服務態度唔得架喇!」這種意識形態影響的港人,又真係唔知算係咩嘢了。

講來講去,究竟「廠仔」衰乜嘢呢?

1. 文盲 - 寫低的資料,永遠唔睇;但係所謂「規矩」,卻又識得死咕咕咁照跟喎。

2. 腦退化 - 或係個腦從未進化過,叫佢做嘢就「哦哦哦」,好似明哂咁,仲可以好機械式咁重覆一線俾你聽;之但係結果呢,俾10樣嘢佢地做隨時就記得出4樣,而最後就只有1樣嘢做得好。

3. 懶於溝通 - 好喇,做完件事,問客戶接唔接 受(人地見件事都做完,自然唔會再理你),客戶無回應,廠仔就唔會跟進,所以件事就變成「未做完」。

4. Common sense is not common ﹣一係唔講,講親都係廢話;例如,魔:「點解個程式可以俾人訂到『負0.5個蛋榚』架?你有無常識架?」廠:「因為我個程式係咁咁咁寫...」。

魔術師又想起,從前老父工作的工場附近,總有一個自稱係「經濟學家」的瘋漢蹓躂,其成名理論就係:「經濟學的真理,就係『平嘢一定無好』嘞!」

信焉!

2012/11/09 00:11:54

沒有留言:

張貼留言