2012年11月25日 星期日

覆讀者來信(21 Nov 2012)(一)-北斗慚悔拳

感謝讀者又再來信問魔術師對時事的看法,先生前先生後,實在愧不敢當。因工作事忙,延至現在才回覆,而且更要分篇作答,還請見諒。

***

讀者問題之一,係想知道魔術師對有關鬧爆文化、理性討論 、激烈抗爭的看法。魔術師還未看過CCTVB的節目,只好留待下回再評,現在先講讀者所引用「皇上」在某網上節目以「北斗之拳邏輯」對「和稀泥文化人」評論(以下片段含有極多粗言,敬請留意):

 

最令魔術師氣憤的,就係「皇上」連鮮魚行學校的梁紀昌校長如此古道熱腸之人都唔放過,被譏為「投共」(應該係講緊辦國民教育吧?),「燒數簿」之餘,再將梁校長比喻成「為照顧細妹而濫殺無辜的拳王手下」(00:00-08:30),唔會因為扶咗阿婆過馬路(教好學生)就唔係敵人(「投共」就係敵人)。如此偷換概念,要受「北斗懺悔拳」折磨的,恐怕是「皇上」自己吧?

 Picture

魔術師對《北斗之拳》的理解係,無論壞人做壞事的背後有甚麼苦衷(例如希恩(シン)),做咗壞事始終係有報應嘅,而替天行道的就係武功高強的正義使者拳四郎。阿婆在核戰後的社會中並非沒有生存的價值,而係貫徹了《楢山節考》中的老人為後生仔的生存而自我犧牲的精神而已。武論尊(《北斗之拳》的作者)可沒為「有故事」的壞人說項喎!

跟「皇上」的理論相反,在《北斗之拳》這個核戰後的亂世之中,武力就是一切,這是殘酷但又不能不承認的事。在拳王的絕對武力面前,拳四郎即使要宣揚「愛」,也只能以雷奧更強的「無想轉生」以暴易暴將其擊倒,而唔係係度得把口嗌口號。

至於「皇上」聲稱要「打倒中國共產黨,需要好多人參與,亦需要龐大的行動力」(17:00-17:10),呢番言語,明顯係要造反喇!咁無嘅,香港又無23條,無佢乎嘅。作為一個小市民,魔術師只能放長雙眼睇下「皇上」點樣搞革命囉!老共(以至整個中國歷史裡的開國皇帝)都係槍杵子裡出政權,天下係要打返來的,而唔係用把口講返來的,又睇下「皇上」可以發起幾多革命軍囉!最緊要「皇上」要好似曹操咁站在陣前打仗喎!「皇上」咁英明神武,又有型(13:55-14:15),應該唔會好似《銀河英雄傳說》中的特留尼西特咁,猛咁叫人去戰場去送死,自己就留係大後方咁狗熊嘅!

***

註1:「皇上」一句說話裡助語詞之多,近乎泛濫;魔術師不明白加入如此「大量」的助語詞對溝通有何幫助,亦對此類語言句式有極大的理解障礙,聽咗一陣就唔係太想聽,不過本着「沒有研究就沒有發言權」的原則,只能硬着頭皮聽一陣,如各位發現魔術師對「皇上」的看法有錯,敬請不吝指正。

註2:魔術師發覺自己真係對「皇上」大不敬,直程係犯咗死罪!

***

伸延閱讀:

「你已經死了!」

***

不推薦伸延視頻:

熱血時報 笑死朕 第96集: 剖析鬧爆文化:

 

 

2012/11/25 00:42:52 

14 則留言:

  1. 可能佢覺得係咁爆粗就等於「型得起」呱,同時吸引下d 憤青咁囉。我都係睇完TXB 個節目想搵d 反對聲音聽下先咁岩搵中呢個,聽到Part 2 都無興趣聽埋Part 3 了。記起你有看北斗之拳所以link 埋佢。不過相比起粗口,更令我睇唔順眼既係佢老婆...係又笑唔係又笑,都唔知做乜(x)!

    回覆刪除
  2. 香港人咁鍾意聽「粗口騷」(至少係一種「獵奇心態」),相信係因從小太壓抑,家長老師唔俾小朋友講粗口之故。
    又,「笑死朕」之所以「笑死朕」,就係因為阿皇后成日淨係識傻笑出醜掛?

    回覆刪除
  3. 聽咗一陣,我真喺唔喺幾聽得明"皇上"嘅金口玉言。
    做得"皇上",都應該有後宮三千啦呱。

    回覆刪除
  4. 具深度的書有富修養的讀者,淺薄的表演者自然亦只能吸引無腦的粉絲。如此這般的皇上,得此皇后,也順理成章吧。

    回覆刪除
  5. 只能怪我等凡夫俗子見識淺薄,無資格去明白皇上的龍旨.

    回覆刪除
  6. 沒有傻傻的皇后,哪能襯得起皇上的英明?

    回覆刪除
  7. //不過相比起粗口,更令我睇唔順眼既係佢老婆...係又笑唔係又笑,都唔知做乜(x)!
    其實個節目係咪有性暗示,想強調皇上有個"天然呆人妻"云云?

    回覆刪除
  8. 太重口味鳥!

    回覆刪除
  9. 謝謝樓主介紹,原來都是癲狗翻版!這就是香港的創意?刁那媽!
    爆粗有甚麼難?為甚麼爆粗的都是麻甩佬?有冇搞lun錯?咁落後!點解那位阿姐要給那條麻甩佬用爆粗來性騷擾?
    為甚麼那位阿姐不爆粗媽叉那條麻甩佬?為甚麼阿姐就是那麼正經,之後給麻甩佬隨意爆粗,甚至阿姐要對著爆粗哈哈笑?隨意任人意淫?
    這是前衛?佢老味!兩字說明,垃圾!

    回覆刪除
  10. 留言發表,再看其他留言,方知原來兩公婆。看他們年紀,應該是今天說的所謂香港中堅70後。香港沈淪靠佢地。
    原來兩公婆叫床之聲都可以拿出來賣,佩服,佩服!
    佢老味!這樣的賤男人還有臉見人?
    唉!香港社會,笑貧不笑娼,信矣!

    回覆刪除
  11. 我有啲懷疑皇后係咪智力有問題...

    回覆刪除
  12. 係笑粗不笑傻就真.

    回覆刪除
  13. 最正的是,皇后竟然係信佛既...
    http://pdf.wenweipo.com/2011/02/17/c02-0217.pdf

    回覆刪除
  14. 不敗的魔術師2012年12月5日 清晨7:21

    傷港人對宗教(天/基/佛)的虔誠度,不嬲都得啖笑.

    回覆刪除