2012年11月22日 星期四

It's time to change

人就係咁樣,永遠都係自我感覺良好行先。

未轉組前,妹大大老細作為地區行動部阿頭,一方面要攞威,一方面又要親民,所以特別多鬼點子,又要在公司網絡內寫blog喇,又要拍片喇咁;淨係呢啲古靈精怪無極限的要求,就已經夠搞到妹頭陀陀擰,更遑論上有好者,下有更甚的低一兩級的頭領了。本來以前仲有葵鼠,同事A、小寶同魔術師等人幫下手度橋,做下捉刀人、整下試玩版咁(雖然最後都係不了了之),但依家所有人都走哂,轉組的轉組,退休的退休,妹頭無人可用,相信反而落得清閒。

唔好以為呢種寫blog拍片懶new media的作風係中國人(包括香港人)先有,原來總部嗰便都係一樣文化。自從魔術師開始將廠仔啲火撲滅,成為總部網絡的臨時接管人之後,先發覺各所謂「高層」(講真可能只係高過妹頭一級)都係各佔山頭,一人一blog的風氣甚盛,有啲仲係video blog添!文字blog係咪請槍就唔知嘞,但拍片喇喎,邊嚟咁多資源呢又?

最搞笑係,好多「高層」都係唔知醜的,好似今日咁,魔術師正做到七竅生煙之際,忽然總部傳訊人傳來消息,要刪除某video blog的留言。原來該video blog的主人是位肥洋婦,個個同事都擦鞋留言,講下"You are awesome"等恭維說話,而偏就有人唔生性留言(原文乃英文):

「你真係好鬼肥(you are so fat), 快啲減下喇!(it's time to change)」

偏偏個blog又無留設定言監控,並沒有先過濾後出街,搞到總部要搵人叫魔術師馬上將之掃除…當然,魔術師做得掌管人,就一定記返低個IP俾總部,追唔追查就係佢地嘅事了。

美顏上司與頭領N得知後,要到直打跌;不過好笑還好笑,咁個留言其實都幾反映到現實嘅,inconvenient truth也。魔術師嘅笑點反而係,唔知點解啲高層梗係咁鬼鍾意出醜咁解啫。

 

2012/11/22 00:03:50 

4 則留言:

  1. 上堂時我D阿SIR的看法時,這叫「紆尊降貴」,顛覆上下級關係順便娛樂大眾,令樓下果D可以過癮一下喎。我即刻反駁OBJECTION啦梗係!我話佢地係堅想出風頭要萬人景仰呀,邊有娛樂大眾咁偉大。

    回覆刪除
  2. 我覺得在機構內,明明是中層卻又自認為自己很高很權威的高層,plasticlization 的情況是非常普遍。

    回覆刪除
  3. 「紆尊降貴」,扮親民,自我感覺良好,但事實上心胸狹窄.

    回覆刪除
  4. 資源就係咁浪費掉.

    回覆刪除