2017年3月19日 星期日

新聞雜評(一百四十七)

旺角騷亂三被告暴動罪成案囚三年 更新:2017/03/17 20:21

去年旺角騷亂案,被裁定暴動罪罪成的三名男女今日被判入獄三年。法官斥責他們是暴徒,有意圖令警員受傷,罪行極之嚴重,告誡參與暴動的人要付上代價,代價有時還會很大。
三名被告被判即時入獄後由囚車押走。他們分別為二十三歲港大學生許嘉琪、二十歲學生麥子晞及三十三歲廚師薛達榮。
案發於去年二月九日凌晨。法官沈小民判刑時指,暴動罪是針對集體的暴力行為,不是著眼於個別人士。一人扔玻璃樽未必要長期坐牢,但二十至三十人扔就可能群情洶湧。而且很多玻璃樽都落在警員面前地上,碎片四濺,沒有警員受傷只是幸運,與暴動人士無關。片段亦顯示,暴動人士用盡全力擲物,有意圖令警員受傷,罪行極之嚴重。
法官認為,玻璃樽肯定是有人帶來,因為地上不會有那麼多玻璃樽,斥責他們是暴徒,毫無疑問是衝著警察而來。他重申暴力就是暴力,一旦使用了、造成的傷害,不會因為施暴目的而有分別。考慮到參與人數及暴力程度的確有危險成份,法庭不能姑息,懲罰要有阻嚇力。參與暴動的人要付上代價,有時代價還可能很大。決定判三名被告全部即時監禁三年。
法官早在裁決時提及,越南船民暴動案以五年監禁為量刑起點,他在判刑時稱今次跟船民案的分別,只是在於本案無預謀。三人的代表律師都表明會考慮上訴。今次是旺角騷亂首宗裁定暴動罪罪成判監的案件。
被判監三年的許嘉琪是港大學生。港大回應指,學生事務長有與學生保持聯繫。對於面對困難的同學,大學會給予支持,在有需要時提供協助,大學亦有既定程序,跟進判決後的紀律事宜。

1. 又係喎,如果將戴當家等三恥、與及馮莖陰、黃台瓜、琦天梁之類的笨土派頭面人物繩之於法,只會令佢地成為「烈士」,頭頂再加多幾個光環;反而將那些 nobody 重判,一來唔易有頭面人物為佢地出頭,二來殺雞儆猴,叫其他有青唔好咁輕易「跟大隊」,以為「罪不責眾」(由佔中時開始建立的錯誤觀念)便可以胡作非為。今次假法人都算做可以伸張到公義,正呀!
信報 2017年3月18日
黃台仰促反思事件成因
去年農曆新年旺角騷亂案,首先被判罪成的3名被告均入獄3年,同樣被控暴動罪的本土民主前線發言人黃台仰【圖】昨到庭旁聽後稱,不方便評論本案,但認為社會應反思,為何有人須以激進的方式上街表達意見。
對於會否覺得付出如斯代價感「唔抵」,黃台仰稱「無話抵唔抵」,並比喻沒有當時的黃花崗起義,便沒有之後的武昌起義,之後成功推翻清朝。他認為整個反對運動仍在進行,會否對香港社會造成影響仍屬未知之數。
涂謹申:須解決深層次矛盾
行政長官候選人曾俊華表示尊重法庭裁決,稱自己一旦當選,最重要的事「就係避免呢啲嘢再次發生,唔係話呢樣嘢發生咗去點樣處理,呢啲嘢根本係唔應該發生。」
立法會保安事務委員會副主席涂謹申說,尊重裁決及判刑,並指法院一向對暴力案件認真嚴肅對待,亦會判處具阻嚇性懲罰,不論被告是警察或示威者均按「同一條線」裁決;他指根據過往案例,判囚3年合適,但近年社會多撕裂情緒,須解決深層次矛盾,才可防止再次發生嚴重騷亂。
經民聯立法會議員、大律師梁美芬認為,3年監禁已非最重刑罰,估計法官已考慮被告年輕及其他因素,但對3人已是「好重、好大嘅一個教訓」;她認為事件起因是早於佔領行動時,「好多人觸犯咗法例冇受到懲罰,令很多參與者覺得,犯法唔會有啲咩嚴重影響。」故今次判決是清晰訊息,提示危害公眾秩序須負刑事責任。
另外,其中一位被告許嘉琪為港大學生,港大周五回應表示,學生事務長有與學生保持聯繫以提供協助,而校方將按既定程序,跟進判決後的紀律事宜。

2. 點解次次話笨土派唔啱,佢地就會話要「了解事情背後的成因」?話知你因為窮因為肚餓所以要偷條麵包,犯咗法就要坐監,「不信任法律」而逃獄就要加刑,刑滿出獄你有案底就唔係咁容易搵嘢做,這就是《悲慘世界》。
3. 當然,好似戴當家咁鼓吹「違法達義」,自己卻躲在大台睡午覺的「武林盟主」;又好似王ON9咁下下將班有青叫做「義士」,在旁吶喊助威的「懦夫」;又或者係黃台瓜叫班手下做「黃花岡烈士」,佢同琦天梁就搵埋游小三一齊出火;呢班大帝都係唔慌旨意會上身的。「殺君馬者道旁兒」呀,知冇?(哎,差啲唔記得,普遍有青的中文程度都唔係好得嘅添!拋咁多書包都唔知做乜?俏眉眼做給瞎子看!)
4. 黃台瓜話「社會應反思」,即係社會大眾要諗下自已究竟做錯咗啲乜,搞到而家「有青滿街」?唯一的解釋便是:扑嘢無用套囉!
5. Hea 曾話「避免呢啲嘢再次發生」,「呢啲事」係指咩嘢事?係指「魚蛋革命」,咁即係乜都應承哂班販民黃C笨土,定係叫班黑警「hea 做」,積極不干預班有青?唔拉人就唔會有「呢啲事」發生?
港大女生聞判拭淚 教師夢恐粉碎星島日報 – 2017年3月18日
【星島日報報道】許嘉琪、麥子晞和薛達榮從囚車押上法庭聽取判決,他們表現平淡,但當宣布判監三年時,見許嘉琪拭淚,另外二人較平靜。三人均沒有任何刑事定罪紀錄,其中許嘉琪更就讀香港最高學府,成績優秀,希望成為中學生或有特殊需要學生的老師,其夢想因定罪留下案底而粉碎,她兩年前曾因西貢前亞視廠房爆炸案被警方拘捕,但有不在場證據而獲釋。
港大發言人稱,學生事務長有與該學生保持聯繫以提供協助;對面對困難的同學,大學會給予支持,並在有需要時提供協助,大學有既定程序,跟進判決後的紀律事宜。據了解,大學不會直接革除被判刑的學生,需經過紀律程序,包括成立有校方、老師和學生代表的紀律委員會檢視個案,決定是否展開聆訊,過程中當事人會有辯解機會;而港大過往曾開除被判刑學生。麥子晞獲家人支持
現年廿三歲的許嘉琪在中學畢業後曾往英國進修兩年,案發時於香港大學修讀文學士及教育學士雙學位五年制課程,因本案審訊而休學一年,希望今年九月能重返校園升讀二年級,並希望到不同的中學教授英文,許的教授稱她上課時積極投入,而且勤奮向學,對未來職業充滿熱誠。許的大學輔導員、同學、鄰居等都稱讚她有無私的愛心,主動關心弱勢社群,義務補習,又擔任無償義工,自掏腰包照顧流浪貓狗。許嘉琪涉亞視廠房爆炸案
據了解,許嘉琪曾因一五年六月西貢蠔涌前亞視廠房爆炸案,被警方拘捕,但因當日有不在場證據,警方徵詢律政司指示後,未有對許提出起訴,惟其男友則涉案被拘控。當年有組織罪案及三合會調查科(俗稱O記)發現有人試爆炸藥,拘捕六男四女,並搜獲可製造高爆炸性炸藥「三過氧化三丙酮」(TATP) 的化學原料及製造煙霧彈的化學程式,被捕者中部分聲稱是一個「全國獨立黨」骨幹成員,疑有人不滿政改而準備進行破壞活動,警方事後起訴部分疑犯,案件仍在審理中。
本案年紀最小的麥子晞,案發時只有十九歲,於香港專業教育學院(IVE)修讀飛機維修工程文憑,因本案現已停學,但他希望能夠完成學業。他與父母、妹妹同住,在家人眼中他較內向、文靜、不多言;在實習時上司亦指他為人認真,盡力工作,得到同事讚賞。其父母透過律師指,無論如何都會支持兒子。
至於薛達榮已離婚,與前妻育有一名年幼兒子,父於約十年前離世,他獨力支撐家庭,照顧患糖尿病的母親及患精神病的兄長。他中五畢業,期後投入社會工作,由廚房學徒慢慢晉升至廚師,現時為部門主管,為支持家庭,辛勞工作,並堅持每月將一半薪酬作家用。在親友及前僱主眼中,他純品有愛心,工作勤奮,樂於助人,是家中經濟支柱。
6. 藍大果然係革命基地!許瓜皮呢條女又整炸彈又搞「魚蛋革命」(仲疑似有份參加「全國獨立黨」「整炸彈」?),仲講乜鬼「教師夢」?呢啲咁嘅危險人物,為免誤人子弟,好應該終身禁止佢參加任何類型嘅教育工作先至啱!
***
年輕人指以年齡排公屋次序不公平 2017/03/17 18:21

有獲配屋的中年單身人士認同,房委會應該協助較年長的人士入住公屋,但有年輕申請人表示,輪候超過十年仍未上樓,以年齡排先後次序不公平。
五十七歲的楊選輪候公屋七年,去年年底終於獲得配屋。他認同房委會應該協助多些年紀大的單身人士。
目前房委會每年編配最多二千二百個公屋單位給六十歲以下的非長者單身人士,但有十三萬三千多人正在排隊。計分制之下,年紀愈大,分數愈多,輪候上樓的時間就愈短。
陳小姐十三年前以單身人士身分申請公屋,當時她二十五歲,至今仍未上到樓,要跟妹妹一家住在劏房。她認為申請公屋以年齡分先後不公平。她希望房委會體諒年輕的單身人士處境,修訂有關政策,協助他們盡早上樓。
7. 公屋以往叫做廉租屋,用意是給年青家庭一個「休養生息」的機會,以較低廉的租金幫住戶減低生活使費,儲到錢之後換樓搬出,是為「公屋、居屋、私樓」向上流的換樓鏈(魔術師自己也是這樣的一路走來)。但係依家公屋愈起愈靚,而年青一袋人也只是為了有個「私淫空間」扑嘢便足夠,不會視「為地產霸打工」做樓奴為「人生志願」,所以將公屋俾年青人住基本上係「泥鯭籠」。所以如果係以「加快公屋流轉」為公屋政策最終目的的話,咁老年人輪先啲是對的,起碼就算班老嘢一樣係「賴死唔走」,佢地點睇都快「百年歸老」,自然流轉點都容易啲也。
***
信報 2017年3月18日
球千仞 場內場外
鶴投孤嶼 蟬過別枝
「我願意為香港而死!」屬香港永久居民的港隊教練金判坤說過。香港是不同國籍人士聚居之地,不缺過客專才,獨缺愛港之人。來自內地的港腳白鶴周四在微博發文,以「韓國人金教練」稱呼金判坤,批評對方不尊重自己,宣布退出港隊至「不再由韓國人金教練帶領為止!」往香港扔去一粒中韓薩德臭彈!
白鶴的所謂鄭重聲明,左一句「韓國人」、又一句「韓國人」,卻強調不存在政治,然中韓因薩德導彈防禦系統引發的外交風波在前,很難不令人有所聯想。他下午近四點發文後引起網民熱議,一開始還調侃稱不知道金的全名,不久發現網民情緒日益失控,有批評他不該炒作政治議題,有的要他講清楚教練如何不尊重!
「釣魚島是中國的」
周五凌晨白鶴再留言:「我在香港踢球,炒作對我沒一分錢意義!這個教練明知不會選你,當他說就跟着一起去比賽……作為一個男人一個正常人,請問這是尊重嗎?政治跟我無關。」球千仞先要指正這位東方防中,在亞冠主場對川崎前鋒前,曾在微博道:「釣魚島是中國的!」這是不是政治?
有行家說,白鶴很單純,對文字不敏感,球千仞不覺得他文字不好。他多番在微博寫下激昂文字,表達對家鄉河北保定和前球隊石家莊永昌的難捨難離,還曾借用樂隊五月天的《倔強》明志,「最美的願望一定最瘋狂,我就是我自己的神,在我活的地方……」可見他在聲明裏,兩番以「韓國人」稱呼金判坤,絕非亂寫一通。
至於教練不夠尊重的問題,白鶴周五解釋稱,既然無意派他落場就不該選他。球千仞覺得保良局小學生比他更倔強,竟連辱駡、下跪、吃草都能忍!再想德國名宿舒韋恩史迪加在曼聯的待遇,若用白鶴的真男人準則,「那根本就不是男人,也不是正常人!」不用你就不要徵召你?嘩!惡過朗尼!東方女教練牛丸小心啦!
內地網民也無意中說出白鶴的糾結,他2006年在中甲發展不如意,來港尋找機會希望回國發展,結果內地球壇捲起打假波風暴,他頭也不回就落腳香港。好啦!誰又想得到中國足球十年後大變天,球員薪水、獎金大暴漲。白鶴拿到香港人身份,卻遇上內地修例拿香港球員當外援,結果去年執包袱重返港超聯發展。
陷入中港夾縫
「白大哥!我欣賞你,老家也歡迎你,可惜你現在是外援身份!」一個單純的網民這樣寫。球千仞認識很多雙非學童,他們就面臨白鶴一樣的處境,來香港讀書要天未光起床,英文跟不上學習壓力大,卻又沒有內地戶口,不能在內地接受免費教育。他們的徬徨、無奈、落錯注,令人搖頭感嘆。
然而,「鶴盤遠勢投孤嶼,蟬曳殘聲過別枝。」白鶴完全可以再選擇去處,比如像吳群立、秦國榮那樣跳去美國。港隊不歡迎球霸,沒人比金判坤更大;也沒有南韓人、英國人、非洲人,只有香港人。你以為你是美斯,金判坤是高洪波嗎?不爽,請走;好行,唔送!

8. 哈哈!白鶴呢個名字,總係令魔術師諗起《北斗之拳》的南斗人物。其實,人老咗(唔多可信的維基百科話佢現年33歲),在運動場上慢慢退下來,甚至學似拿娒(Phillip Lahm)咁急流湧退,俾多啲機會後生仔唔好咩?選咗你,但唔派你上場要發爛渣,咁嘅態度,叫啲後備門將情何以堪?反正都無機會上陣,練波揸流灘都得架喇!說穿了,唔順教練,明知自己在退役前都無乜機會,面子尤關,於是便玩「依家係我飛你,唔係你同我分手」呢啲「輸人不輸陣」嘅自慰嘢就真。至於中韓正字,借嚟過橋嘅啫!
***
伸延閱讀:
維基百科:白鶴

25 則留言:

  1. //又係喎,如果將戴當家等三恥、與及馮莖陰、黃台瓜、琦天梁之類的笨土派頭面人物繩之於法,只會令佢地成為「烈士」,頭頂再加多幾個光環;反而將那些 nobody 重判,一來唔易有頭面人物為佢地出頭,二來殺雞儆猴,叫其他有青唔好咁輕易「跟大隊」,

    黃台瓜同倚天梁都孭緊簿嘞...不過先將d「nobody」重判,等花生友同「nobody們」覺得「幫人數完錢係真係會被人賣埋」的話,再重判呢兩條友就自然唔會有「烈士」效果。而家聽判都只是得黃台瓜,倚天梁似乎真係潛水得好緊要(咦?當年都藍大幫Ricci Hall攞Malayan Cup個熱血去撚晒邊)。

    //話時話,巷蜀問米JJ黨嗰班靜晒死咗去邊?

    我都呢度講下。整體黎講,呢班契弟由國師開始,就真係信「我地唔使理蝗國點諗,自己搞就得」;到樁秧雷厲風行玩DQ仲要引社會為數不少既人支持,佢地先知道呢個諗法是何等幼稚...尤其倚天梁,一被肥彭撥冷水先好似如夢初醒咁...所以周顯大師講得無錯,玩政治,讀歷史遠好過讀政政...

    個別例子如陳好癲,睇佢個憤世嫉俗樣九成是真心膠一名,我懷疑佢可能感覺even日常生活同搵食開始越來越多障礙(全世界所有正苦都會咁做),「熱血」開始消耗殆盡了吧?

    至於糧油...一講起糧仲痕港產片之王就諗起呢段片,仲有面出黎9吹咩:

    https://youtu.be/cBr3uAcGXkQ#t=56m08s

    //說穿了,唔順教練,明知自己在退役前都無乜機會,面子尤關,於是便玩「依家係我飛係,唔係你同我分手」呢啲「輸人不輸陣」嘅自慰嘢就真。至於中韓正字,借嚟過橋嘅啫!

    呢件事我就無乜意見,因為唔知裡面實情,而球千仞所講的用小豬做比喻亦有點不倫不類--因為曼聯是球會,球員是受薪員工;而龍獅軍是代表隊,隊員並無與足總簽約一定要出席徵召。

    //內地網民也無意中說出白鶴的糾結

    我又唔相信「落錯注」是其最大糾結:新例是在2016年1月1日生效,之前所簽合約的港澳台球員直至現有合約完結前仍然不佔外援名額,15年年底前當時中超的石家莊永昌已經開了新合約給他,但年齡原因只開一年、白鶴自己不願而拉倒(又話熱愛家鄉球會?);之後中甲梅州客家想搵佢仲開埋長約,點知肥仔梁唔知落佐乜野藥氹到佢返港踢東方...梅州份約應該夠佢踢到退役,有尾班車自己卻決定唔上,呢種心態不平衡似乎好難apply落佢呢個case.

    順帶一提:箇個無氣既李志豪就係同期上左尾班車而家仲踢緊梅州客家的,肥仔梁說過佢唔好上去結果失敗...我一直話佢國安跟操段片令我絕望,係指笨土足球的訓練質量,單純個人而言,李志豪三張幾野仲要外闖而且由完全跟唔到失敗過、至到次一級可以立到足,呢樣我是十分佩服的。

    回覆刪除
    回覆
    1. //不過先將d「nobody」重判,等花生友同「nobody們」覺得「幫人數完錢係真係會被人賣埋」的話,再重判呢兩條友就自然唔會有「烈士」效果。

      「公義」始終都會得到伸張.

      //「我地唔使理蝗國點諗,自己搞就得」;到樁秧雷厲風行玩DQ仲要引社會為數不少既人支持,佢地先知道呢個諗法是何等幼稚...尤其倚天梁,一被肥彭撥冷水先好似如夢初醒咁...

      呢班有青得把口,叫幾句口號在妄想世界呃到班妄民瘋狂按like,點知一走入現實即刻配哂形,咩6萬票三分天下唔講就唔存在,宣誓玩嘢即時被DQ(唔知如果hea曾當政會唔會「容許呢啲事發生」), 玩魚蛋革命咁得戚即刻就被判監, 真係跟嗰個死嗰個,學武松話齋:「把兄弟們心也冷了」.

      //懷疑佢可能感覺even日常生活同搵食開始越來越多障礙(全世界所有正苦都會咁做)

      佢有return home card 先講喇!

      //一講起糧仲痕港產片之王就諗起呢段片

      哈哈, 飛的仲要播快鏡!

      //而球千仞所講的用小豬做比喻亦有點不倫不類--因為曼聯是球會,球員是受薪員工;而龍獅軍是代表隊,隊員並無與足總簽約一定要出席徵召。

      打太公波又的確可以話退出就退出的.

      //梅州份約應該夠佢踢到退役,有尾班車自己卻決定唔上,呢種心態不平衡似乎好難apply落佢呢個case.

      可能心態上佢已經變成了傷民.

      //李志豪三張幾野仲要外闖而且由完全跟唔到失敗過、至到次一級可以立到足,呢樣我是十分佩服的。

      唔知笨土波迷又會唔會視李志豪為二五仔呢?
      又, 同樣情況或者都可以apply落堅仔度...

      刪除
  2. //同樣被控暴動罪的本土民主前線發言人黃台仰【圖】昨到庭旁聽後稱,不方便評論本案...
    //他認為整個反對運動仍在進行,會否對香港社會造成影響仍屬未知之數。

    你哋班人9縮"不方便評論",冇晒影,仍在進乜X行呀。



    回覆刪除
    回覆
    1. //仍在進乜X行呀。

      飛機維修進行中, 暫時打唔到住.

      刪除
  3. 黃台仰講得無錯,社會應該反思一下,為何這麼多年青人以激進方式上街?…………

    美國心理學家正開始研究,為何反社會人格障礙在年輕一代急劇增加?究竟是甚麼原因使Antisocial Personality Disorder在年青一代大幅度增長?

    回覆刪除
    回覆
    1. //為何反社會人格障礙在年輕一代急劇增加?

      因為生理成熟速度>心理成成熟速度>個人經濟成熟速度

      刪除
    2. 所以有一班成日話耕田?

      刪除
    3. // 所以有一班成日話耕田?

      仲出埋書, 叫人復姦喎....DKLM... 屋都唔夠住, 仲要人去姦田. 真係ON 周周....

      刪除
    4. 有本書, 我係啲大型書店度見到. 講咩復姦喎. DKLM...我真係想知邊銀樣到真係要姦田嗰時, 個口面一啲黑過鑊底. 到時又話九政府點解唔幫佢哋(資助).....

      刪除
  4. D仆街民鼠人,閃得就閃,可憐三條可憐蟲,咁就一世。幾條友反社會反到傻到。做教師,散播歪理,洗腦教育。做飛機維修,整空難。厨師,落毒。拿,我黄絲思維,因為班人行業加上反社會人格,所以先咁諗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 青山新症真係無改錯名, 成班友學梁山好漢咁上山聚義喇!

      刪除
    2. // 成班友學梁山好漢咁上山聚義喇!

      咁都要棚人有本領先得喎.....

      刪除
    3. 佢地做唔到天罡星,最多做地煞星,例如鼓上蚤時遷.

      刪除
  5. 貼一篇有少少關係的題外話:

    https://hk.wxwenku.com/d/257657

    我係從一個微信公眾號睇到呢篇文的,蝗國的公眾號有上萬個,受歡迎的隨時有幾十萬人subscribe,每日或定期推出類似文章。

    相對我城fb上極多的無營養的潮文,我城前途真的令人擔心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從上次魔術師介紹咗一篇知乎講動物會唔會拜神之後,我都鐘意响果到盪。
      最近 FB 有班人係到嘈聲音係咪聲波,我都去知乎睇下人哋係點睇,明白多咗。
      我鐘意呢啲唔知熟唔熟於懶人包嘢,因為有時唔知邊到入手好。
      而且,人哋緊係揀啲有趣嘅,用一啲易明嘅方法講,好睇過書! XD XD

      刪除
    2. //相對我城fb上極多的無營養的潮文,我城前途真的令人擔心。

      哈哈, 我城中剷經常以中古歐洲的貴族思想,以「小公主/小王子」去培育出一代又一代的港女/港孩, 心理上根本就是「城堡」建設者.

      //我鐘意呢啲唔知熟唔熟於懶人包嘢,因為有時唔知邊到入手好。

      懶人包係俾人睇完就that's it 可以扮專家, end of story; 你睇嗰啲係普及文章,有興趣者可以繼續搵資料鑽研,無興趣深入暸解亦可以當通識學些少皮毛,唔算係懶人包.

      刪除
    3. //唔算係懶人包.//
      我以爲所有簡易版都屬懶人包添。真係唔識分。
      不過人哋連回應都有水準過香港班FB人。
      我咁樣比較,侮辱咗人哋添。 XD
      人哋睇香港人FB,以為香港人淨係識粗口同閙人。
      唔好講養份,唔乸爛啲嘢都已經要還神!

      刪除
    4. //哈哈, 我城中剷經常以中古歐洲的貴族思想,以「小公主/小王子」去培育出一代又一代的港女/港孩, 心理上根本就是「城堡」建設者.
      //中產往下掉落也比城堡內的人要容易得多,這導致了今天中國的中產階級成為最具有身份焦慮,不安全感最重的一羣人,往往需要通過消費主義的標籤來維持內心的自信和自尊。

      呢啲就係明明住外城的身份,心理上當正自己住城堡,但另一方面又焦慮自己跌出鄉野--所以要做怪獸家長保住下一代學歷以維持留在外城。惟單靠學歷和穩定工作是不能擠進城堡的。

      或者就是呢種"想入城堡又驚跌出鄉野"的矛盾心態造就"中剷是無知的代名詞".

      刪除
    5. //人哋睇香港人FB,以為香港人淨係識粗口同閙人。

      今晚在波友whatsapp grp有人post咗呢條link:

      https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1396061970433107&id=544318285607484&_rdr

      對於嗰個"Tai Ming Chan"既留言,我在grp內俾咗評語: 好明顯vocab不足,重作

      刪除
    6. //呢啲就係明明住外城的身份,心理上當正自己住城堡,但另一方面又焦慮自己跌出鄉野--所以要做怪獸家長保住下一代學歷以維持留在外城。

      明明自己又唔係有錢, 卻又睇唔係人地「窮」;由於害怕自己子女會有「窮」的一天,所以就變身怪獸嘉獎...

      //人哋睇香港人FB,以為香港人淨係識粗口同閙人。

      又令我諗起部門內的小妹E, 唔返返下工爆粗係唔安樂的.

      //對於嗰個"Tai Ming Chan"既留言

      哈哈,呢位人士充分表現了基層人士無法向上流的不安與噪動... XD

      刪除
  6. 殺君馬者道旁兒,殺法治者護法黨。

    //對於會否覺得付出如斯代價感「唔抵」,黃台仰稱「無話抵唔抵」,並比喻沒有當時的黃花崗起義,便沒有之後的武昌起義,之後成功推翻清朝。//

    之後成功軍閥割據,之後成功日軍侵華,之後成功中共統治。黃瓜台果然愛國愛黨。世事都被看透了...

    回覆刪除