2019年4月7日 星期日

水電鋪的貓仔(十三)

小學都學過,貓科係夜行性動物,畫伏夜出,日頭睡大覺,夜晚才走出來活動,而水電貓就是其中的典型,佢幾乎都訓到中午都唔起身的(可能有飯食會醒一醒)。可能係因為佢窩在床裡捲成一團貓餅的睡姿實在太可愛,店家主人特意把床仔放回鋪內,避免途人撩醒佢。水電貓發起惡來隨時會咬人的!

難得日間見佢在人字型坐係門口舔毛,魔術師便走去望下佢,點知隻衰嘢一感覺到有目光便馬上停下來怒睥返轉頭。搞到魔術師要扮望其他嘢,好一會後水電貓放下了戒心,繼續梳毛,才影到呢幅相。

某夜,魔術師返回龍門居食街「掃街當晚餐」(其實都係打包拎返屋企食,雖然要搭車,但返到屋企啲食物都仲係熱的),一落車便見到有個嬸嬸蹲在已關門的水電鋪門前哄水電貓。原來這天水電鋪關門後,沒有帶貓回家,獨留貓仔看鋪(也可能是關鋪時水電貓出外視察,未及返歸),似乎十分危險,但看來這種「散養」方式也是懶了的,鋪面留有一小洞可以讓水電貓自由進出。唯一的危險除了是有歹人會將水電貓捉走,便是怕食環在附放毒餌滅鼠,水電貓容易誤服出事,呢一點鋪主應該會留意嘅。

見水電貓在鋪前左望右望,魔術師走埋去睇吓。今次佢無話惡恨恨,反而喵了一聲便走來在魔術師腳邊轉了一圈,挨了一下,留下氣味宣示主權。

魔術師買完吃的便歸家去了。翌日早上再來,見水電貓安然無恙,又在大覺訓。

16 則留言:

  1. 你下次側側身行埋去(避免直行是為避免引起敵意),然後伸隻手指在佢鼻哥前面,除非真係好驚人(但佢會在你腳邊轉了一圈,挨了一下,明顯唔驚人),否則總會俾下面聞兩嘢。如果佢認為你友善,就會哄個頭撞你手指,佢中意既就當係認識咗你啦!無興趣就會唔理你,咁你就由得佢走開便是。

    //水電貓發起惡來隨時會咬人的

    貓咬人係好奇或過份親暱的表現,力度通常不大,有人話唔熟貓性就唔好同太細(細過半歲)既貓仔玩,因為佢地好奇就會咬人,人被咬受驚可能反而會整傷隻貓。但大咗既貓係唔多咬人的。

    貓發惡係會出爪。

    //獨留貓仔看鋪(也可能是關鋪時水電貓出外視察,未及返歸),似乎十分危險
    //便是怕食環在附放毒餌滅鼠,水電貓容易誤服出事

    呢樣嘢貓遠比我地想像中醒目,而且貓最揀飲擇食,絕對不用擔心。

    回覆刪除
    回覆
    1. //如果佢認為你友善,就會哄個頭撞你手指,佢中意既就當係認識咗你啦!

      水電貓唔驚人的, 不過佢發唔發惡好睇心情. 下次無人我先同佢玩下, 有主人睇住我不敢造次.

      //但大咗既貓係唔多咬人的

      係嘅. 「隻瞄會唔會咬人架!」係港女式問題 XD 真正識的就係問「隻瞄會唔會抓人架!」

      //貓最揀飲擇食

      又係. 貓揀飲擇食的原因是要補充身體所缺乏的營養.

      刪除
    2. 貓仔細嗰時遊戲中學習打獵,會時不時出吓爪出吓牙咁。

      刪除
    3. 通常母貓會教,又或者同兄弟姐妹遊戲中學習,再唔係就要靠貓奴了。

      刪除
  2. 用點耐性方能令水電貓卸下武裝。
    我個blog,歡迎瀏覽。
    https://yip0212.blogspot.com/2019/04/blog-post_7.html?m=0

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝告知, 但我唔係財博,亦不喜歡一來便叫人賣廣告.

      刪除
    2. 看文不留言是我懂你說的話,沒有想問的就自然不留言了,要讚你DSE三篇文寫得真解氣。
      我家有隻主子喜歡輕咬奴才去表達自己肚子餓了,此主子性格高冷得很,奴才叫牠牠多不理會,抱牠牠也不太喜歡,牠只喜歡坐在我腳上伸長雙手坐着,我不起來牠就不走,每次都坐到我腿痠痠的,名副其實的奇葩主子。

      刪除
    3. //看文不留言是我懂你說的話
      //真解氣
      //性格高冷
      //腿痠痠
      //奇葩主子

      文法奇惟, 讀來別扭又拗口, 不是我那杯茶, 請了.

      刪除
    4. 國語寫就係咁,用番廣東話寫就係你杯荼,請了。

      刪除
    5. //看文不留言是我懂你說的話

      無端端用埋呢啲文法不通的「國語」,才是奇葩呢.

      同情地理解, 應該是「你所寫的我都看得懂,所以就沒有留言了」.

      另外, 講到好似好嘢要問才留言, 這只會是伸手黨的玩法. 你睇下人地點留言, 我又點樣回覆再算吧.

      刪除
  3. 正呀,又有貓相睇,佢坐喺門口嗰張相,成個波咁,究竟佢平日食乜嘢,食到自己圓轆轆。莫非幫食街捉老鼠?XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 水電貓可能同主人一齊食午飯 XD

      刪除
    2. 啲貓食糧有幾受,即係有幾消化好重要,我家隻奇葩貓檢回來時瘦骨嶙峋,而家都有八斤重,而我屋企隻皇上由出世養到十歲都係鋼條身型,大家都係食埋同一種糧,但皇上唔受糧就養唔壯,不過佢動作靈巧,彈跳力及速度十分高,見人就哄過去,好親民。

      刪除
  4. 呢段時間係置樂附近蒲,都有唔少舖頭貓架!可能附近係街市同食肆,米奇比較多,養下貓,驅下米奇。

    回覆刪除