2019年4月6日 星期六

唔使覆的讀者來信:奇異對話

話說讀者來郵,分享了她的一件烏龍事。
事緣讀者跟魔術師一樣,都是對 Whatsapp voice message 非常不感冒(見舊文《我最討厭的Whatsapp功能》):
話說,我不喜歡收到 Whatapp Voice Message, 本來一眼可以看明白的訊息,用聽的會慢很多,在家還好,在外還要插耳機才聽到。但無奈,像S這類駕車人士,Voice Message 的確較為方便。今天S 和朋友駕車 "四圍貢", 間中發 Whatapp 問我意見。
我見她發的 voice message 一個接一個,便也 "回敬" 一個 voice message 給她。 奈何, 我平常多會使用語音輸入變成文字,若要輸入符號,就會講符號的名。今天錄音時,一時改不了這習慣,雖然講到一半發現 "唔對路",但手忙腳亂之下,還是發了出去。S 也很快地回覆了兩個字。於是,我又多了一個自我嘲笑的機會。
附上奇異對話,供 "欣賞"。
魔術師當然唔會將讀者提供的語音 MP3 檔上載至 Youtube 或 Facebook,於是便想用電腦 speaker 將 MP3 播出,然後再借 Siri 把口讀返出嚟,點知試咗好幾次都唔掂...
第一次 trial 係最好的:

之後試咗幾次,都係唔成功,無厘頭到完全唔知點解。唔通係讀者有少少港女式懶音?同埋讀出標點符號時的停頂太耐?

最後,魔術師忍唔住,食完飯之後靜靜地坐低讀一次:

嘩,幾乎一擊即中!真係嚇親!可能 Siri 只係認得魔術師把聲?再試:

只係將「鶴藪」誤譯成「學,」。咁都算係飲得杯落喇!
至於「S 也很快地回覆了兩個字」,Siri 只需試兩次,便能夠認得出(可能得兩個字無懶音?):

至於第一次 trial,則幾乎笑死魔術師:

似乎同 Siri 的對話更奇異喎!
又,個語音輸入咁搞笑,豈不是有排要 edit?
***
伸延閱讀:
舊文:我最討厭的Whatsapp功能

2 則留言:

  1. Siri 好情緒化,是女人中的女人,你不可以期望,而只可以接受,無奈!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. Siri 是可以選擇男聲的,不過感覺有點基,好難接受吧。

      刪除