2019年4月29日 星期一

尋芳安心

(幕開)
(已停定的的士車廂內。)
(兩男一女坐在後座,形成一個「嬲」字。)
(左手邊男子戴着鴨舌帽,女子則戴着口罩。)
右手男:不...不如玩大啲,送咗佢返屋企先吖!
女子:唔得!
左手男:依家你走先,跟住我返我屋企,佢返佢屋企。
右手男:堅?
左手男:係,堅。
右手男:...
左手男:你咪好似鵰兄咁做電燈膽至得架!你放心喇!我對咪咪嘅愛,就好似過兒對住佢姑姑咁,就算有郭二小姐呢位妹妹仔粉絮埋身,都唔會變心嘅!(唱)
「情若真 不必相見恨晚
見到一眼再不慨歎
情義似水逝去
此心托飛雁
遠勝孤單在世間」

(右手男不情願地下車離去。)
(車子開動。)
(座位空登時寬闊了好多。)
(男子與女子借機調較了坐姿。)
(女子雙手環抱着男子的肩膀,又隔住口罩吻了男子的臉一下。)
男子:(連忙將身軀縮下)心心,你想幹甚麼?這兒有其他人呀!)
(男子指了指的士司機。)
心心:(用胸脯墥向男子的手肘)老鼠哥哥~~你掛住家中的咪咪就得喇?你不喜歡我的咪咪嗎?
鼠哥:(囁嚅着)我...我只怕有人已生了疑心...
心心:(嗲聲嗲氣)怕乜喎~~你只係送我返我屋企啫!我又無話要請你入屋咖啡...
鼠哥:(淫笑了一下)嘻嘻,到時我就唔會再抑壓心底愛,順便就將你雙腿劈開!(跟心心合唱)
「(心)午夜期待 你未存在
灼熱難耐 又冷漠無奈
(心)冰結在外 火卻在內
我難忍耐 再沉苦海
(心)想把冰山變改
(鼠)無謂再抑壓心底愛
(心)冰山有災 請把冰山劈開
(鼠)能讓你舒發心底愛
(心)冰山鑽開劈開救災
(鼠)不應將愛心掩蓋
(心)火速救災 請把冰山劈開
(鼠)你午夜莫期待

(心心得意忘形,脫下口罩,便往鼠哥唇上親去。)
(心心同時把手按在鼠哥的褲檔上,有所動作。)
鼠哥:(大驚)你...你咪係度發姣喇!呢架車有車 cam 架!
心心:(嬌笑了一聲)嘻嘻!我剛才上車時已問過了司機,車 cam 係收唔到音架!
鼠哥:(一呆)喔...
(心心拉下了鼠哥的褲鏈。)
心心:(再嬌笑着)嚟喇!我知道你下半身係有需要嘅!(唱)
「誰似你這般欣賞我 誰也說不上你一般清楚我
問我可需要甚麼 願你終身交託給我
讓我一生好好把你照料 請讓我體恤你需要
為你獻出全部熱愛 從來沒缺少
如果今天將失去 眼前的一切 剩低清風兩袖也不計
唯獨你一個是不可給取替 是我生命裡的一切 Wooh
如早知今生跟你 有幸可相愛 在當初應更努力為未來
其實我知道 是可一不可再 下半生准我留住你 一直相愛」

鼠哥:(掙扎着)心心,你咪再煽惑我喇!俾我老婆知道唔得掂架!
心心:(從鼠哥的褲檔裡掏出一些物事)唓!原來你係怕老婆!唔怪得硬不起來喇!我仲以為你嗰度壞咗添!
(心心快速地加強了手法。)
鼠哥:(用手捂着口)吖媽爹...
心心:(柔聲)鼠哥你不用擔心喎!咸蟲大哥都講過,呢啲錯,係男人都會犯架喇!而且呀,你依家都處於半退休狀態,又無新歌出,隨時你老婆搵錢的能力都高過你...嘻嘻!如果要離婚,也不知是誰分誰的身家呢!
鼠哥:(有點猶豫)但,我怕佢唔會肯離婚。佢只會話呢個係主對佢嘅試練...
心心:(不屑地)嘿!再唔係,引你老婆去對面岸登台,乘機在玩遊戲時做手腳,即係好似那位樂隊的主音歌手咁...到時保險、遺產都係你架喇!呢度又無引渡條例,唔使驚喎!
鼠哥:(大喜)此計大妙!但就是難為了你,要你做小三!
心心:(再親了鼠哥一口)唔怕,到時我就話我生乳癌搏同情!
鼠哥:(一拍大腿)婊子無情,戲子無義。心心你兩者皆中,果然最毒就是婦人心!我唔知那位聰哥點諗,但要我活在老婆的陰影之下就勢係假!我!要~振~夫~綱!(唱)
「愛過也痛過 因失意獨愛靠緊我
冷箭撲向我 即使我獨個的跌坐
情人伴著到老始終不多
情愛每捉弄我
常在跌跌碰碰處境來渡過」

(心心見鼠哥硬了起來,大喜。)
(鼠哥不期然用手按着心心的後腦,將她的頭壓向自己的褲檔。)
心心:(用力撐住)鼠哥,你咪咁心急喇!就嚟到我屋企喇!上到去,包你有樓有高潮!
(車子忽然一陣顛簸,心心不期然地在鼠哥的尖端上親吻了一下。)
鼠哥:(極度亢奮)哇!唔得喇!我要爆喇!
心心:(大驚)喂,你要忍住呀!呢度係車廂!
鼠哥:(胡言亂語)叔叔不行鳥!橫笛直簫心心你真TMD厲害!再忍我怕會生前列腺癌呀!你就給我發洩在你的臉上吧!最多俾你戴返個口罩嘞!(唱)
「過去我也曾在此 與她風中相擁抱相注視
計劃未來事 用雲彩寫我名字
一起歡呼一起歎息 永不分作二」

心心:唔得!
(在千鈞一髮的時刻,心心將鼠哥的出口重新導向,射在司機椅背上。)
(車子忽然剎停。)
司機:(轉過頭來)喂!好喇你地兩個!搞到我架車污糟邋遢!你地快啲磅返50萬俾我做清潔費!如果唔係,我有片為證架!有畫無聲一樣咁好睇!
(幕下)
***
伸延閱讀:
社區法網:法庭會如何處理或分配夫婦在離婚後的財產?
潮語字典:壞咗嘅人
【冷知識】《射鵰英雄傳》「玉簫劍法」點吹都得? 笛同簫怎樣分(香港01 2017-05-12)
佔中通識(五十二)之活出精彩人生
黃指正草擬指引平衡攝錄與私隱 更新:2019/04/27 22:16

早前有的士乘客在車廂內被攝錄的影像流出,個人資料私隱專員黃繼兒表示,已寫信予有關人士,希望他們向公署投訴,但仍未收到,又指現正與運輸署草擬指引,平衡攝錄與私隱的問題,未有時間表。
的士車廂影像流出後,個人資料私隱專員黃繼兒曾經公開呼籲有關人士向公署投訴,他指之後還走多了一步。
他指的士車廂可以合法攝錄,以便司機及乘客有爭拗時用來調解,不過不能夠侵犯到個人私隱,包括不可以隨便拍攝樣貌、錄音,任何辨識到乘客身份的情況都不可,現時正與運輸署草擬指引。
現時至少有十八輛的士已安裝鏡頭,客人上車時只拍到側面,坐下時拍攝背面,沒有錄音,都符合公署的原則。但是的士業界指,這樣拍攝其實沒太大用處。他指希望指引可以放寬,讓他們錄音。
林榮基憂逃犯例修訂離港赴台定居 2019/04/26 17:14

銅鑼灣書店前店長林榮基星期四離開香港,到台灣打算定居,他憂慮逃犯條例修訂後,自己會被引渡到內地。
立法會議員毛孟靜在 Facebook 貼出相片,她星期四到機場送別林榮基。林榮基擔心《逃犯條例》修訂後,政府不能保障港人安全,自己可能會被引渡回內地受審,所以打算到台灣定居,並考慮在當地重開銅鑼灣書店。
林榮基二零一五年曾被內地扣押八個月,期間上電視認罪,二零一六年回港後,內地以「違法經營書籍銷售」通緝他。

2 則留言: