2019年12月1日 星期日

魔術師資產配置(2019年11月結)

隨着黃C在區選大勝,暴大保你大兩大要塞被 PoPo 攻陷,侵侵又簽了《傷巷人權法》,777又話搞 review committee,我城亂局暫時緩和起來;但我城股市及經濟環境卻似有濟後表現,硬不起來。本月埋單計數,房託組合雖然比上月下跌1.95%,但依然能力守第一位,收報每單位我城貨幣(下同)$146.37。沉船基金僅輸一個馬鼻,依舊守第二位,收報$146.23,較上月微跌0.95%。第三位是複式盈富,收報$142.20,較上月跌2.01%。
生活基金表現依然差強人意,佔第四位,收報$128.60,較上月跌1.19%。第五位是強積金組合,看來是因為每月買入,C忽墥棍有幾次低位入到恆指基金,加上債券基金表現穩定,本月竟能逆市較上月微升0.81%,收報$126.07。作為合格線的現金及債券組合(Mortgage link 與存款除外)緊守第六位,收報$117.41,較上月微跌0.12%。
金價反彈無力,商品基金收報$116.43,較上月跌2.14%,又跌回合格線下。
本月魔術師屋企樓價估值(大貓、小貓、阿爺)無變動,故此資產淨值隨各投資項目輕微回落,收報$17,218,較上月微跌0.45%。淨流動現金則因為借入信用卡分期而有顯著升幅,較上月升9.74%。

魔術師雖然借入信用卡分期,但多了現金作備用周轉,部分則可以用來投資高息短債,而負債方則被攤分至短期負債及長期負債,資產負債表反而更為健康;重點就而要管理好 cashflow,不致一個海嘯冚來搞到自己無褲着。

最後就係魔術師資產淨值跟以72法則(即每六年翻一倍)的 actual、planned、 與及 恆生指數的 benchmark 做比較。可見實際資產淨值落後 planned 已有數月,要達至「每六年翻一倍」並不容易;但係坊間好多理財顧問依然係用「72法則」來做解說,真係唔知佢地的功夫是否如此厲害。本月 beta 值為0.33,correlation 為54.95%,跟上月的變動不大。
***
伸延閱讀:
借定唔借?還得到先好借!

29 則留言:

  1. //777又話搞 review committee,我城亂局暫時緩和起來

    不如777搞場上北京叫「和你北」,睇下誰有種上去一五一十北晒出嚟。
    尋晚旺角放咗TG,睇嚟未停。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新聞報導少咗,看似缓和,但晚上仍然有堵路,放火,同“私了”。昨晚被人以鉄板打頭的人兄,都唔知醫唔醫得番。

      刪除
    2. 我地要接受現實:
      1. 傷民都熱愛民主投票,以選票選出代表他們政見的代理人。
      2. 現在大部份傷民都是黃C,其核心思維就是「反對中共對我城的管治權」。
      3. 黃C選民各有深淺,心中未必支持黃C的所有行為,包括鶳,破壞店舖、解散警隊;但選票所能表達的意見是很有限的,基本上是賦權勝選人可以做任何他們喜歡做的事,即使是政綱無寫,甚至違反政綱。選民可以做的,就是等下屆 vote them out。

      明乎此,就可以知道「局勢稍為緩和」不等於「暴亂完全停止」(黃背心搞咗成年都未完),畢竟我城仲有大把無業遊民(aka 學生)是「低成本抗爭者」。

      往好的方面想,選到的和理非應該唔該帶隊出嚟搞事,否則被 popo 抓到被判刑的話就會失去議席,所以岑哥仔等人應該唔會帶頭出來搞事。少咗和理非掩護,勇武派的氣勢應該會無咁勁。

      刪除
    3. 未死得一直傻,報導話佢報失手機,仲報到失即清醒,一個人去清走路障行為,唉~吾鼓勵啦,不值得。

      刪除
    4. //岑哥仔等人應該唔會帶頭出來搞事。少咗和理非掩護,勇武派的氣勢應該會無咁勁。

      岑哥仔同長毛一齊搞個遊行,我覺得班友直頭天真到想拉晒佢哋揾美國拯救庇護而順勢入藉。咁樣搞落去,質佢哋恐襲鎮壓佢哋,特朗普都會贊成“乜都安撫晒你哋班兩頭蛇,攪虧我哋中美貿易”,成班跟美狗。

      刪除
    5. 可能特朗普話:乜有D咁L忤逆既中國人既,背中叛港,實在有趣

      刪除
    6. //吾鼓勵啦,不值得

      我地要懂得保護自己呀!

      //乜有D咁L忤逆既中國人既,背中叛港,實在有趣

      中國有種特產叫「漢奸」

      //岑哥仔同長毛一齊搞個遊行,我覺得班友直頭天真到想拉晒佢哋揾美國拯救庇護而順勢入藉。

      相對來說, 尋日同今日都算係小事. 暫時當住係地震後的餘震喇, 無咁快完全無事嘅.

      //成班跟美狗

      我覺得舉米字旗、星條旗比掟汽油彈更可惡.

      刪除
  2. 魔兄你好,有一個題外話想請教你。
    我剛找回那張美帝領事發出証明我唔係美帝公民嗰張紙。但已經係 2018 年2月既事, 想請問仲可唔可以用嚟申請 ITIN?

    唔該晒!
    M

    回覆刪除
    回覆
    1. //我剛找回那張美帝領事發出証明我唔係美帝公民嗰張紙。

      唔明你講乜. 申請ITIN 是要寄你本護照正本或有相有簽名的 certified copy (by 美帝領使)。詳情請見《假扮美帝公民入領事館做公證(2017)

      刪除
    2. 係呀我就係搵番張有相有簽名的 certified copy (by 美帝領使),不過我呢張野既時候已係 2018年 2月,張 copy 上面有 chop 咗過日期。

      唔知而家先寄呢張 certified copy 去申請仲得唔得?

      Many thanks!
      M

      刪除
    3. 唔知. 我不是IRS, 不能代答. 你可以寫email 去問咗先.

      刪除
    4. 好的明白 謝謝!

      M

      刪除
  3. 睇環球大趨勢,似乎世道係會越嚟越亂,無論係天災或者人禍,樂觀地想,這大概是黎明前的黑暗吧? 希望各位好好保重,養精蓄銳地去面對吧,前路也許是艱難,就互相扶持好了。

    回覆刪除
  4. "(黃背心搞咗成年都未完)"

    認真, 樂觀地睇, 連沙士都會, 勇武總會完。但應該係會每隔年來一次, 有下一代真心要考慮下俾佢地去外國 / 大陸讀書
    我有前輩囡囡剛入我等暴大year1,雖然無去前線, 但黑衣先來一round爆門, 跟住防暴又來一round 爆門, 加上身邊超過70-90%同學peer pressure又易迫推出去做傻事, 難得停左成個sam, 前輩即刻安排短期課上星期平靜week去左韓國

    回覆刪除
    回覆
    1. //身邊超過70-90%同學peer pressure又易迫推出去做傻事

      要有案底坐過監才算有精彩人生...

      稱如喪屍遊戲 人人想走互相猜疑 理大逃脫者:盡見人性 不放棄「發夢」
      明報 2019年12月1日 星期日
      【明報專訊】理大一役,逾千人被警方圍困,13日後校園才解封,逃亡故事陸續曝光,在感人肺腑的手足情故事以外,也有兩名相識10年、一起走在運動前線的逃亡者說,在擔心被捕與逃脫心切的過程中,見盡人性真面目,形容猶如活在「喪屍遊戲」當中,人人都想自己走先,無暇理會其他「手足」,並出現互相「套料」打探逃生路線的情况,甚至有被困者開始失去理性,無視眼前危險而寧願相信虛擬資訊去逃走。縱使體驗過被警察貓捉老鼠般的困局,又在理大旁的港鐵路軌狠狠跌傷,但二人稱相比逃走過程,被困時的精神壓力才是「最難頂」,惟兩名90後男生都矢言不會放棄「發夢」。

      明報記者 何進康
      H和K(化名)相識近10年,都不是理大生,自6月起經常一同「發夢」,參與反修例抗爭。11月17日下午,兩人前往支援理大,看見正門被封鎖,遂從Z座圍欄爬進去,兩人當時沒覺得奇怪,「前門打仗梗係後門入」,只本着「邊度要人就去邊度」,希望盡快趕到衝突現場支援。

      見急救員撤離方知不妙
      理大正門戰火連天,當時有人突然告訴兩人「啲First Aid(FA)全部撤離」,大批急救員又似是正收拾行裝,他們才心知不妙,「開始要搵路走」。性格較剛烈的K說,他其實很想留守,可是H逃走意欲大,「主要驚被捕,唔想負法律責任」。K不想讓好友孤身上路,才一直跟隨H尋找逃走路線。

      K認為校園內氣氛原本眾志成城,齊心抵抗警方進攻,不過遭圍捕的消息傳開後,大家逃走心切,漸各自組成小隊,互相猜疑,形容如同活在「喪屍遊戲」當中,眾人均以自身安全為首要考量,也體驗何謂「人性」。K舉例,各個由三四人組成的小隊碰面時,會互相「套料」打探有何逃生路線,但同時不希望自己的計劃曝光,恐怕太多人知情會減低逃走機會,「寧願自己走到先」。

      互套逃走路線 各有盤算
      K憶述,在逃走過程中,他們一度匿藏在教學大樓內,發現大樓內有更多「手足」,輾轉十幾人逗留在同一漆黑的房間內。K形容當時大部分人均打算「匿到警察走為止」,H起初亦覺得「警察打完,凌晨就會走」,然而警方至翌日清晨仍重重包圍理大,令H感到意外,心裏亦「頂唔順」,「覺得就咁坐喺到冇用,好想好想快啲走到」。

      H說,「喺入面心情起伏好大,聽到有路走就覺得有機會,去到發現已錯失良機,又會覺得其實冇路走」。H又說,他不會錯過任何機會逃走,連「爬坑渠」也認為值得考慮,只是抵達渠口後認為危機太大,同伴亦阻止,才不得不放棄。被問到是否為求逃脫不顧一切,H形容當時已無暇理會其他「手足」,認為留守、逃走與自首之間,純屬個人選擇。H尊重其他人的選擇,「例如我唔會批評啲人點解去自首」,但也不會覺得自己有責任留下或協助其他人逃走。

      從未考慮自首 寧願一博
      H和K在校園各大樓來回數十次,由起初棄掉裝備喬裝「街坊」,到後來「喺垃圾筒執番個豬嘴嚟戴」,打算趁校外示威者「圍魏救趙」時殺出去,結果均無功而還。可是兩人從未考慮自首,認為此舉不智,覺得自首與逃走時被捕均會被控暴動,「點解唔博一博?」

      K說,被困過程中他一直很冷靜,但其他被困者卻開始失去理性。K舉例,不少人見「Live Map(網上實况地圖)」顯示正門沒有警察,便打算從正門衝出去,最終被一網打盡,他不禁反思,「Live Map都係靠人報料更新,但肉眼睇都知正門一定走唔到,咁都衝出去係咪失去理智呢?」

      嘆被困者失理性盲信網上資料
      後來,H和K找到可行的逃走路徑,從校園Z座闖入港鐵路軌離開,惟兩人走到連接Z座的天橋時,發現天橋已遭縱火,火舌高逾半個人。K形容穿越天橋就如「馬戲團跳火圈」,雖然兩人成功穿越,但K卻質疑被困者為何縱火燒橋。他明白燒橋乃慎防警察從Z座攻入校園本部,但事實上當時仍有眾多「手足」身處Z座,或正前往Z座逃走,天橋是唯一接駁點,批評燒橋者「跟本冇足夠考慮其他手足」。

      最後,兩人到達Z座,看見逾20人準備逃走。然而大樓外橋上早有警員戒備,每當有人郁動,橋上警察便會用電筒照射,指罵或嘲笑「見到你啦!縮返入去啦!」,令在場各人不敢輕舉妄動

      被困38小時 摸黑路軌狂奔
      H說,當時是凌晨5時許,他們已被困38小時,認為日出後逃走機會更渺茫,不得不孤注一擲。他跟門口「哨兵」說準備好,便與K及另外兩人箭步跑出,其間有警員向他們擲物,一個金屬罐從他頭上飛過,又聽到有人呼喝「前面伙計截住佢」,但H沒收步,沿路軌跑了三四分鐘,終於抵達安全地點,登上「家長車」,亦在車上看見跑在後面的K亦成功逃脫

      由於當時尚未日出,兩人摸黑在路軌狂奔,均摔了一交。H的小腿被碎石割傷,又甩了一隻鞋;K則橫身摔在路軌上,腰間被割傷,留下一道長長疤痕。兩人均說能夠逃脫純屬幸運,被困經歷卻不會令他們不再「發夢」,K說日後仍會站在最前線,「至少唔會退後」,H則說會比以往更明哲保身,「承受唔到後果就唔好企咁前」

      刪除
    2. 有心人應該好好整理呢類訪問,從探討心理和人性角度,好文青地提出批評同諷刺,唔好俾黃屍大台文宣隱惡揚善,歌功頌德,扭曲歷史

      刪除
    3. 女生如在那段期間有月事來,怎麼解救

      刪除
    4. //兩人均說能夠逃脫純屬幸運,被困經歷卻不會令他們不再「發夢」//
      「林夕」這種字眼真的懶浪漫得令人佢嘔!是「做人無夢想同條咸魚有乜野分別」的夢,還是發白日夢的夢?
      看完整篇日月神報報導,一粒字都無提到H同K呢這兩位有青的夢是甚麼,做記者問都唔問下,以為心照不喧嗎?

      刪除
    5. //一粒字都無提到H同K呢這兩位有青的夢是甚麼,做記者問都唔問下,以為心照不喧嗎?

      其實係啦,發夢都要問下自己憑乜可以發夢,個夢自動飛埋嚟咩,未玩

      刪除
    6. //一粒字都無提到H同K呢這兩位有青的夢是甚麼,做記者問都唔問下,以為心照不喧嗎?

      文宣至高境界:語焉不詳,任由看倌自行發揮,出事不負文責,立於不敗之地,高手高手高高手

      刪除
    7. //好文青地提出批評同諷刺,唔好俾黃屍大台文宣隱惡揚善,歌功頌德,扭曲歷史

      我只識寫甜故。

      //女生如在那段期間有月事來

      7 仔有M巾搶。

      //H同K呢這兩位有青的夢是甚麼
      //發夢都要問下自己憑乜可以發夢
      //語焉不詳,任由看倌自行發揮,出事不負文責,立於不敗之地

      大家唔係好熟拉燈仔語言。「發夢」是小學雞式的 disclaimer,同「千祈唔好XXX」一樣。例如話「我地去保你大掟汽油彈」,佢地會話「我發夢同班手足去保你大掟汽油彈」、「千祈唔好去保你大掟汽油彈啊!」。佢地認為咁樣就無 disclaimer,告唔入煽勳罪。

      刪除
    8. 原來成班拉燈仔患有夢遊症。只係夢遊時掟汽油彈、掟磚,只係夢遊時打爛哂啲玻璃同搶野。

      刪除
    9. 保理大有好幾個黑人牙膏守護把守喺學校周邊地方,似係非洲人,可能佢哋係馴獸師擅長與猛獸搏鬥。

      刪除
    10. //原來成班拉燈仔患有夢遊症

      請包容精神病人.

      //黑人牙膏

      黑人牙膏又點? 拉燈仔有火魔法師, 唔通黑人唔怕被人淋電油?

      刪除
    11. //黑人牙膏又點? 拉燈仔有火魔法師, 唔通黑人唔怕被人淋電油?

      未淋已經被制服。

      想當年濠江風聲鶴唳之時,連班葡警都嚇到走返去葡萄牙,最後都係喺前殖民地請咗班非洲人做特警。

      刪除