2012年12月16日 星期日

尖東試鏡

這晚跟隨攝影班導師到尖沙咀影夜景,大鄉里的魔術師終於見識到咩叫「被大陸同胞攻陷」的「盛況」,基本上成條街都係旅遊車(照片下半部),揸住枝定焦鏡連腳架要避人都真係幾難。

Picture

更離奇的是,同胞們果然當我地港人係「自己人」,也不理三七二十一,便逕自走到各學員(當然包括魔術師)的腳架、相機和鏡頭前指指點點,兼睇埋我地影成點。唉,香港人慣受西方教育,習慣人同人之間的social distance,尤其是係三九唔識七的陌生人,哄咁埋做乜呢?有啲仲離譜,企正係魔術師的鏡頭面前「欣賞」魔術師枝鏡。頂,你當你自己是食玻璃大的嗎?怪不得較自我中心、容忍度較低的年青人要大叫「光復」喇! 

要儘量避開好奇的途人,又要玩八星濾鏡,忽忙間只能試到如此效果:

Picture

這就是「幻彩詠香江」(以Nikon AF-S 24mm f/1.4G拍攝)?就咁閃閃閃,都好冷落下啫!:

 Picture

玩埋多重曝光。呢幅唔係玩墥船,而係同一幅影多幾次而已。有些同學玩人像、燈飾、維港夜景疊影玩得好的,仲試過俾同胞「問價」添!睇來收返三十蚊一幅都係一門幾好賺的兼職小生意(不過魔術師無心機去trial and error就是了)。

 Picture

試埋魚眼鏡(以Nikon AF 16mm f/2.8D拍攝):

 Picture

魔術師參加的這個攝影班認真神奇,竟然係女龍友多過男龍友的(以Nikon AF DC 135mm f/2D (無景深操控)拍攝):

 Picture

(至於魔術師有無俾人「撩」,就...)

2012/12/16 15:25:59 

12 則留言:

  1. 魔術師有無俾人「撩」,就...
    梗有喇 XDD

    回覆刪除
  2. 尖東海旁咁多年青貌美嘅女遊客,以專業影相佬形象出現唔係為咗獵艷咩?

    回覆刪除
  3. 我都唔係第一次俾女撩架喇!
    http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1488264

    回覆刪除
  4. 「記憶之中,我無講過我唔係為咗獵艷.」

    回覆刪除
  5. 你地星期六晚係尖東出現過?我都係附近喎!

    回覆刪除
  6. 竟然女龍友多過男龍友咁筍?哈哈,咁你有冇做佢哋嘅剝光豬男模任影先?又,有冇啲龍女喺入得魔術師法眼架?

    回覆刪除
  7. 哈,如果你見到一條傻佬右手拎住一個大National Geographic袋,左手一個細相機袋,背後一枝Manfrotto腳架,咁果個就係魔術師嘞.

    回覆刪除
  8. //竟然女龍友多過男龍友咁筍

    我入到班房都嚇咗一跳.
    //有冇啲龍女喺入得魔術師法眼架?

    「呢一點我不作評論.」

    回覆刪除
  9. 哈哈,當晚太多人,真係見到都唔出奇呀~
    當晚我影影下相,都聽到一大班自由行同胞講野,不過係對住一班龍友講野
    QUOTE
    不敗的魔術師 :
    哈,如果你見到一條傻佬右手拎住一個大National Geographic袋,左手一個細相機袋,背後一枝Manfrotto腳架,咁果個就係魔術師嘞.
    UNQUOTE


    回覆刪除
  10. 如果係在香格里拉對面,咁就可能就係我地囉.

    回覆刪除
  11. 我昨晚又經過尖東噴水池,真的見到一個National Geographic 的灰色大背囊的影友在影燈飾,還差點跌了鏡頭出來
    QUOTE
    不敗的魔術師 :
    如果係在香格里拉對面,咁就可能就係我地囉.
    UNQUOTE


    回覆刪除
  12. 咁論盡的,一定唔會係我喇!

    回覆刪除