2017年10月19日 星期四

非理性消費

在《唔食飯都要玩模型》的留言中,ec 提及某些有關裝潢驗樓的 youtube 節目,但魔術師打開 youtube,卻給 sidebar 的 thumbnail 吸引了過去:

呢條女着成咁,究竟想搞邊科?魔術師當然就要 click 入去望下...


RTHK 香港電台
Published on Oct 2, 2017
在網路的虛擬世界中,社交媒體、色情內容和情慾關係,只在點指之間。今年,相片分享平台禁止用戶使用「#ptgf」的標籤,引起全城關注。#ptgf解作Part-time Girlfriend(兼職女友),是近年用戶利用社交平台「出租自己」,提供逛街、看戲、吃飯等陪伴服務,明碼實價,部分用戶更被指向客人提供性服務,激起社會上有關道德價值觀的爭議。然而,越多人抨擊「出租情人」金錢掛帥的價值觀,卻令更多人躍躍欲試,在社交媒體開設帳戶,成為別人的出租男女朋友。
本集紀錄了出租情人的最真實的自白:有人為了新鮮好奇,有人坦言希望賺快錢,有人卻悔不當初。一買一賣,你情我願,不過這種交易背後,有沒有挑戰社會的道德底線?又隱藏了什麼價值觀?
Julia(28)

1. 28歲嘅Julia,竟然俾啲 Ex 話自己蠢,淨係得個樣...咁如果以 J 小姐的樣貌作 benchmark,佢 IQ 睇怕會 below average 1 個 SD...
2. 同個咁嘅樣姐姐仔食飯,連手仔都唔俾拖,竟然要俾 1,000 個我城大洋,似乎我城班毒男真係人傻錢又多。
3. 又,唔知道 Julia 呢個稱號有無 patent 嘅呢?
(圖片來源:【200部AV】JULIA撐爆襯衫扣子 J奶塞衛生紙隨時會濕 台灣蘋果日報 2017年07月12日00:06 )
K先生(約30)

4. 呢位唔俾記者影生活照的「富二代」都幾好笑,周圍包女成個大滾友,食女無數咁,仲要同班 PTGF 討論佢地究竟係咪 G!咪就係好似「自決派」咁囉,換個稱呼唔叫自己做「巷蜀」、「笨土」,咁咪當堂「high 卡」過笨土多多聲,問人(中剷)籌旗都易啲!
Christy(21)

5. 呢位讀緊 BBA year 3 的妹妹仔咁大膽出嚟做?要知道物以類聚,人以群分,唔怕遇見同學仔咩?
6. 初頭掙扎住唔退出係因為唔捨得啲 like 同 followers,咁唔怪得偶像博客啲財商書可以出完一本又一本喇!
7. 睇呀 Christy 妹着住件背心仔同短群仔都係好一般,竟然做咗8個月金魚(當真?)之後就夠「上岸」財務自由?睇怕呢條「海岸線」,隨時唔會比大澳高得幾多,更加唔會去到海拔五十米的般咸道之上...
Julia

8. 「淨係得個樣」,但好有自信,同人傾兩句就知對方好人壞人的 Julia 又出場。一開頭就牙斬斬話唔怕俾人知出嚟做 PTGF,但記者一問到父母就即時啞咗(魔術師開始相信 J小姐的前男友們多啲),淨係話阿媽一定支持佢(做G?)。嗯,咁阿爸阿媽嘅嘢,自己仔女做乜都一定支持嘅;你睇痴瘋仔父母就知喇!
9. 睇返 J 小姐個相,佢個嘴仔原來係有少少歪的,仲要係上薄下厚,主為人寡情薄義,只重色慾,加上大話連篇...真係成個游小三咁款。
(圖片來源:北京易經學院:嘴唇面相知道爱情,嘴唇看情欲
Minnie(22)

9. 嘩,睇身型就知 M 小姐係大山婆,仲要係單親媽咪,睇怕都係無知少女俾人滾大個肚嗰隻。
10. 做 PTGF 的好處是 flexible working hour,有 work life balance 呢個賣點,真係第一次聽見,不得不俾一個讚你。
11. 但 M 小姐最後都逃不了做 G 的命運(竟然有人「出高價」,再次證明我城的毒男界別真是人傻錢又多),仲要俾客人侮辱強暴勒索,真係何苦來由。
黑警
12. 魔術師同好多 layman 一樣,以為在傷港做 G 都係唔犯法嘅,但原來係唔俾「拉客」;一旦「提出以性服務換取金錢」,就可以用呢條「為不道德目的而唆使他人」的刑事控罪來告,今次真係長知識了。
林小妹

13. 呢位負責拯救 PTGF 同援交妹的 NGO 總幹事林小妹,塊面雖然瘦啲,但睇上去個樣正氣同順眼得多,勝過J小姐實在太多。
14. 林小妹走去中小學推廣性教育(游小三正氣版?),今次嘅講座「有唔少準教師」來聽...在座成班有青咁樣,呢度唔通係人之患大學?
***
伸延閱讀:
社區法網 > 性罪行 > 為維護公眾道德而訂立之性罪行與賣淫相關罪行 > 為不道德目的而唆使他人
唔食飯都要玩模型
AV狂想曲(十三)之 《雞蟲的二十一口釘(Twenty-one Staples on Whoremaster)》

35 則留言:

  1. 果個Minnie一啲都唔mini,改名做BigMac可能都仲會找掘到屬於佢既Niche market...

    回覆刪除
    回覆
    1. //果個Minnie一啲都唔mini,改名做BigMac可能都仲會找掘到屬於佢既Niche market...

      菠蘿包無菠蘿 XD

      刪除
  2. 香港真好多有錢人..或者講系香港, 3幾千蚊對好多人泥講, 係跌都跌佐

    見到我城PTGF 有價有市,
    就聯想到, 強調中港區間既人中, 港女出力不少,
    佢地既既得利益被大陸女人咬佐一大舊,
    之前獨市吊高泥賣, 被大陸女人大量湧入,
    被搶走大量市場分額(中港婚姻佔佐一半)
    仲由三十年前只有"無用中坑"返鄉下娶老婆既低端市場,
    到近十年被蠶食埋中高端市場, 比如:國貨城
    唯有不斷強調入口貨皆為次貨, 本地薑先係身份象徵

    1000個我城大洋, 系大陸可以做到乜?
    系我城可以做到乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. //到近十年被蠶食埋中高端市場, 比如:國貨城

      逆向來講, 就連蔡少芬都俾張晉嗒埋添!

      //唯有不斷強調入口貨皆為次貨, 本地薑先係身份象徵

      港男對港女有保護主義, 但港女卻要「走出去」,食洋腸...

      刪除
    2. // 食洋腸...

      無計, 我城男子不爭氣. 咁大個人仲玩玩具.

      刪除
    3. 有啲人好 proud of being kidult 的.

      刪除
  3. 可能我城毒毒覺得俾得起3千D女質素高D同埋少D飛行里數, 同埋係正宗3粒星

    回覆刪除
  4. 我都睇左, 比錢約咁既女仔出街我食自己好過,
    PTGF同G分別在於, PTGF我有選擇權, 可以揀接定唔接, 之但係, 佢又知G一定無得揀客?

    回覆刪除
    回覆
    1. //我都睇左, 比錢約咁既女仔出街我食自己好過, //

      我寧願好似O架仔咁, 搵D "虛擬女友" "陪"我

      都係假既之嘛

      而且, 至少係"女神"先吖

      刪除
    2. //比錢約咁既女仔出街我食自己好過

      可能班毒L呢食自己都唔識.

      //PTGF我有選擇權

      咁「客人」都有選擇權, like 定唔 like.

      //搵D "虛擬女友" "陪"我

      日本好似有呢一類的機械人.

      刪除
    3. //日本好似有呢一類的機械人.//

      我指既係住"系"部 TAB/NOTEBOOK 裏面, 類似"他媽個池"果款虛擬女友

      刪除
    4. // 佢又知G一定無得揀客?

      佢認為....

      刪除
    5. //類似"他媽個池"果款虛擬女友

      Illusion 出過好多呢類 H game...

      //佢認為....

      都係自我感覺良好啫.

      刪除
  5. //咁如果以 J 小姐的樣貌作 benchmark
    //睇呀 Christy 妹着住件背心仔同短群仔都係好一般,竟然做咗8個月金魚(當真?)之後就夠「上岸」財務自由?

    你唔好理,就系個樣夠普通/鄰家女孩feel先構成另一種premium。太sharp的話會對毒男做成壓迫感,在毒男市場反為不妙(當然高質貨亦唔會吼柒男market)。

    //睇怕呢條「海岸線」,隨時唔會比大澳高得幾多,更加唔會去到海拔五十米的般咸道之上...

    可能系阿姆斯特丹水平~

    //仲要係單親媽咪,睇怕都係無知少女俾人滾大個肚嗰隻
    //做 PTGF 的好處是 flexible working hour
    //仲要俾客人侮辱強暴勒索,真係何苦來由

    各有前因啦,每個人有每個人的難處...

    //以為在傷港做 G 都係唔犯法嘅,但原來係唔俾「拉客」;一旦「提出以性服務換取金錢」,就可以用呢條「為不道德目的而唆使他人」的刑事控罪來告

    的確傷港賣淫並不犯法,如果是嫖客先「提出以金錢換取性服務」,咁即使之後應承或講價就連「為不道德目的而唆使他人」呢條罪都無犯;所以141啲女女應鐘開門後系唔會出聲的,一定要「潛在客戶」先開口問價才會回應。

    //強調中港區間既人中, 港女出力不少,
    //唯有不斷強調入口貨皆為次貨, 本地薑先係身份象徵

    都話囉,「港女」系我城唯一(或接近唯一)光憑「笨土」就可以獲得超高溢價的「產品」...

    //被搶走大量市場分額(中港婚姻佔佐一半)

    而家好似多咗好多巷女面對現實嫁蝗男...

    //到近十年被蠶食埋中高端市場, 比如:國貨城

    國貨城可能當年最霉時被姚正菁奚落無錢,之後拍個機車廣告就在寶島一炮而紅,從此對巷女敬而遠之,轉向「深耕」蝗語市場

    //1000個我城大洋, 系大陸可以做到乜?
    //系我城可以做到乜?

    其實上面都唔系吳下阿蒙了,「人肉市場」計其實1000個我城大洋都開始做唔到啲乜。
    不過當然性價比是另一回事。

    //比錢約咁既女仔出街我食自己好過

    好多毒毒要既系要人陪伴...

    回覆刪除
    回覆
    1. //「人肉市場」計其實1000個我城大洋都開始做唔到啲乜//


      比較下 J 中女(28歲已經係中女)個服務收費同內容

      //每小時收費一千元

      自己跟客人約會不涉及任何身體接觸//

      1000個我城大洋點都仲可以搵個國貨妹妹陪伴好幾個小時, 同作出有限度既身體接觸啦 XD

      最保守估計, 我城中女 貴 國貨妹妹 5 倍以上

      Unbelievable!!

      我唔用開名牌貨, 真係接受唔到產地同品牌(?)做成既溢價 - 最大鑊係呢個產地出品出名係 身材平平皮膚麻麻

      刪除
    2. //比較下 J 中女(28歲已經係中女)個服務收費同內容
      //1000個我城大洋點都仲可以搵個國貨妹妹陪伴好幾個小時, 同作出有限度既身體接觸啦 XD
      //最保守估計, 我城中女 貴 國貨妹妹 5 倍以上

      姑且當J女講真(有無上電視借度二吊高嚟賣都系未知之數),咁呢個系我城獨有market,上面又真系好似未聽過有呢類“齋吹唔做”既需求。頂多所謂“出租情人”系過年帶返鄉下呃老竇老母--不過呢樣與性無關,不是同一類服務。

      幾個鐘內玩得開開心心,唔只有限度接觸啦,隨時車埋都仲得。

      我城中女就點都唔會貴國貨妹妹5倍,不過同一個價錢就一邊中女一邊妹妹囉。

      //真係接受唔到產地同品牌(?)做成既溢價

      為免魔兄呢度變另類討論區...要離下題

      米帝夾硬要“皇國產”溢價既後果:

      https://www.theguardian.com/uk-news/2017/oct/16/delays-and-drips-mark-great-western-railways-new-train-launch
      https://www.theguardian.com/uk-news/2017/oct/17/more-teething-problems-on-gwrs-brand-new-intercity-express-train

      刪除
    3. //就系個樣夠普通/鄰家女孩feel先構成另一種premium。

      但係...阿J小姐始終對「淨係得個樣」呢幾個字幾有違和感.

      //太sharp的話會對毒男做成壓迫感,在毒男市場反為不妙
      //上面又真系好似未聽過有呢類“齋吹唔做”既需求。

      周末周日會寫《軍中樂園》,到時再講。

      //所以141啲女女應鐘開門後系唔會出聲的,一定要「潛在客戶」先開口問價才會回應。

      忽然諗起《手》的華小姐.

      //「港女」系我城唯一(或接近唯一)光憑「笨土」就可以獲得超高溢價的「產品」...

      笨土男可能係不屑以蝗話同蝗妹溝通,變成逼住要搵港女啫。

      //而家好似多咗好多巷女面對現實嫁蝗男...

      都係睇住蔡少芬做人辦.

      //國貨城可能當年最霉時被姚正菁奚落無錢,之後拍個機車廣告就在寶島一炮而紅,從此對巷女敬而遠之

      港女真係俾咗唔少推動力鞭策港男(包括我)發奮向上.

      //當然性價比是另一回事。

      所以笨土男開始向呆灣發展, 一齊「連線」...

      //好多毒毒要既系要人陪伴...

      我就慣咗一個人, 根本唔需要人陪, 人多反而覺得唔自在.

      //比較下 J 中女(28歲已經係中女)個服務收費同內容
      //1000個我城大洋點都仲可以搵個國貨妹妹陪伴好幾個小時, 同作出有限度既身體接觸啦 XD

      J 中女個 list price 簡直係趕客.

      //最大鑊係呢個產地出品出名係 身材平平皮膚麻麻

      近年港妹身材有改善...

      //幾個鐘內玩得開開心心,唔只有限度接觸啦,隨時車埋都仲得。

      都話摩摩係識途老馬.

      //Karen Boswell, managing director of Hitachi Rail Europe, said: “Nine years of hard work has gone into making today happen, from creating a brand new factory and workforce, to establishing modern maintenance facilities from Swansea to London.

      可以賴條鐵路連列車都係 assembled in 米國...

      刪除
    4. //近年港妹身材有改善...//

      有青應該要小心,高度懷疑身材好既“港妹”身上流住港血唔夠純正,已被蝗血染污,堅持愛平板

      刪除
    5. //J 中女個 list price 簡直係趕客.//
      我唔知男人眼光。係我打開部腦,見到J樣,價錢都唔使睇,next。

      //近年港妹身材有改善...//
      近年港妹中意去韓國。

      刪除
    6. //高度懷疑身材好既“港妹”身上流住港血唔夠純正,已被蝗血染污,堅持愛平板

      身體是很誠實的, 我就唔信班有青的小弟弟會反蝗

      //見到J樣,價錢都唔使睇,next

      你梗係唔知點解人地咁有自信頂嘞!

      //近年港妹中意去韓國。

      吸埋港男啲精血去整整佢.

      刪除
  6. J中女開直播煮飯得嗰九嗰人睇,真喺戥佢可憐..

    //同個咁嘅樣姐姐仔食飯,連手仔都唔俾拖,竟然要俾 1,000 個我城大洋

    冇講清楚陪食飯細節,講真如果一嗰鐘頭,J中女粒聲唔出低頭玩手機兼擺嗰臭黑面,咁同搭枱食飯有咩分別呢。喺咪要講明一嗰小時內含有意義句子若干及不得玩手機?

    //正宗3粒星

    "J女咁低級一定唔喺真.傷巷人"

    //呢位唔俾記者影生活照的「富二代」

    其實巷台點搵呢啲奇葩,始終都唔喺CCTVB嗰啲咩巷女節目。

    //但記者一問到父母就即時啞咗(魔術師開始相信 J小姐的前男友們多啲),淨係話阿媽一定支持佢(做G?)。

    佢阿媽做盛行?XD

    //魔術師同好多 layman 一樣,以為在傷港做 G 都係唔犯法嘅

    我好傻好天真咁仲以為只要唔喺妓寨做個體戶就OK添。真喺長知識X2

    //米帝夾硬要“皇國產”溢價既後果

    真喺要車毀人亡。呢排大家睇歐帝點樣玩米爆所以忽略晒呢啲嘢。其實米帝啲鐵路好柒,唔喺遲就喺罷工; 巷鐵真喺好得多啦,都唔明有啲人點解郁啲就嘈。又,文中某乘客一年來回敦倫車費要米幣一萬,如果喺我城要俾十萬巷幣一年車費仲唔嘈到拆天。

    回覆刪除
    回覆
    1. //J中女開直播煮飯得嗰九嗰人睇,真喺戥佢可憐..

      咁眼利!!

      //喺咪要講明一嗰小時內含有意義句子若干及不得玩手機?

      商品說明條例幫到客人,有懷疑請致電海關舉報.

      //"J女咁低級一定唔喺真.傷巷人"

      J中女連河國榮都比唔上.

      //其實巷台點搵呢啲奇葩,始終都唔喺CCTVB嗰啲咩巷女節目。

      CCTVB 最叻就係搵真.波波妹.

      //巷鐵真喺好得多啦,都唔明有啲人點解郁啲就嘈。

      主要係因為傷港無真普洱.

      //文中某乘客一年來回敦倫車費要米幣一萬,如果喺我城要俾十萬巷幣一年車費仲唔嘈到拆天。

      肯定係因為米鐵年年蝕錢, 要不停地加車費之故!

      刪除
  7. //無計, 我城男子不爭氣. 咁大個人仲玩玩具.
    //所以笨土男開始向呆灣發展, 一齊「連線」...

    不能否認,我城受米帝統治長時間,以前巷男的確有一種東亞人種普遍不具備的“西式男子氣概”(劉華同國貨城就是佼佼者),這亦是男巷星在大中華遇神殺神的原因之一;可你地而家個個玩kidult,簡直就是自毀長處,呆妹又點會吼抖你地呢?事實上,傷民在寶島的煞食程度,早就大不如前了.

    //乜唔起D蝗妹有快感啲咩?
    //因為毒毒溝唔到本土女女嘛...可能
    //笨土男可能係不屑以蝗話同蝗妹溝通,變成逼住要搵港女啫。

    同其他動物唔同,人類的性器官其實唔系生殖器,而系大腦。大腦一營造出巷女系名牌既preception,其他客觀感官刺激既水平就變得次要。

    好似講得好玄,但原理同食嘢食回憶是一樣的。

    //周末周日會寫《軍中樂園》,到時再講。

    哈,睇完套戲就撞啱ptgf,都幾應景

    //港女真係俾咗唔少推動力鞭策港男(包括我)發奮向上.

    我地一齊睇睇國貨城呢個改變其一生的“被撥水”:

    https://www.youtube.com/watch?v=i6qQthNIbJ0

    順便睇埋之後添食之作“你是我的Qiǎo Kè Lì”。呢句嘢講得字正腔圓,以當時其蝗語水平,相信都練習過N次也。

    https://www.youtube.com/watch?v=CCpNnxerv0s

    //我唔知男人眼光。係我打開部腦,見到J樣,價錢都唔使睇,next。

    乜嘢taste既男人都有。

    //我好傻好天真咁仲以為只要唔喺妓寨做個體戶就OK添

    視乎邊個開口先:“性工作者”開口先就是“提出以性服務換取金錢”,“性消費者”開口先就是”提出以金錢換取性服務“,同屬“為不道德目的而唆使他人”的刑事罪行;但遲開口嗰個就無事,第三者無證據證明邊個開口先、純粹只有“性交易”行為就更是關人個關。所以黑警掃黃只能拉無三粒星的,因為入境旅客的“逗留條件”是不能工作,而“性工作”在我城是合法工作的一種;要放蛇拉三粒星,就一定要等對方先開口兜答才行。

    //又,文中某乘客一年來回敦倫車費要米幣一萬,如果喺我城要俾十萬巷幣一年車費仲唔嘈到拆天。

    條鐵路由倫敦去威爾斯卡迪夫,里程約兩百幾公里,即是大約我城去到清遠;當膠鐵收三百人仔一程,平均一年來回坐五十次,都系30000人仔嗻。一年車費一萬鎊,真的頗為過份。

    不過若是一年來回“敦倫”,要既費用當然唔同 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //以前巷男的確有一種東亞人種普遍不具備的“西式男子氣概”(劉華同國貨城就是佼佼者)//
      真係睇唔出咩西氣。
      國貨城根本係渣男一個。

      //呆妹又點會吼抖你地呢?事實上,傷民在寶島的煞食程度,早就大不如前了.//
      始終,呆男媽寶文化,令港男有一定程度吸引!

      刪除
    2. //呆妹又點會吼抖你地呢?事實上,傷民在寶島的煞食程度,早就大不如前了

      如果鬥小鮮肉娘娘腔 (target to 母愛 market), 港毒男就不是蝗、呆、泡菜等地的對手了.

      //國貨城根本係渣男一個。

      郭當年最先都係走小鮮肉路線.

      //大腦一營造出巷女系名牌既preception,其他客觀感官刺激既水平就變得次要。

      又loop: preception is their reality

      //呆男媽寶文化,令港男有一定程度吸引!

      母愛真偉大...

      //呢句嘢講得字正腔圓,以當時其蝗語水平,相信都練習過N次也。

      當時國貨在我城銷情不利,走出行一轉,當然係早就狠下決心,下苦功練習,點似得依家班有青咁,只係識叫「我要乜乜乜」...

      //黑警掃黃只能拉無三粒星的,因為入境旅客的“逗留條件”是不能工作,而“性工作”在我城是合法工作的一種;要放蛇拉三粒星,就一定要等對方先開口兜答才行。

      客人同服務提供者鬥「開不了口」,唯有靠 body language 搭救. XD

      //一年車費一萬鎊,真的頗為過份。

      可能又係同啲隧道公司加價一樣,使用率低要蝕錢,便要申請加價。

      刪除
    3. //當時國貨在我城銷情不利,走出行一轉,當然係早就狠下決心,下苦功練習,點似得依家班有青咁,只係識叫「我要乜乜乜」...

      天王老K啲蝗語就好過黑桃K嘅"神啫撚撚呔撚"喇

      刪除
    4. 大家應該無睇《我們十七歲》,國貨城的「港普」非常純正,而且係好多基本的表達都詞不達意,轉唔到channel咁......

      刪除
    5. 天王老K ?
      黑桃K?
      神啫撚撚呔撚?

      我暈喇!

      刪除
    6. //國貨城根本係渣男一個。

      私德不在討論之列。

      //郭當年最先都係走小鮮肉路線.

      一半半啦。寶島"機車"普及,當年騎"機車"騎得有型有款夠man會好煞食,除咗國貨城外,王傑爆紅都是靠此一着.

      //神啫撚撚呔撚?

      當年老K新打返嚟我城出咗隻"笨土蝗語"精選CD«請把我的情感帶回家»,我明顯聽得出佢唱得好辛苦而且好多字唔啱音,不過睇多次黑桃K呢個廣告,就真係覺得嗰句“你是我的Qiǎo Kè Lì”講得太好了:

      https://youtu.be/Xx_XBHSigv4

      刪除
    7. //除咗國貨城外,王傑爆紅都是靠此一着.

      坐「機車」要坐得似《Terminator 2》中的阿諾, 咁先叫有型!

      //神啫撚撚呔撚
      //https://youtu.be/Xx_XBHSigv4

      原來係呢個! 笑咗! 唔怪得甘閣汽車的廣告中,古仔唔使講對白了。

      刪除
    8. //我暈喇!

      見有留言話"國貨城根本係渣男一個"就諗起呆灣「太陽花女王」張買春list嘅天王老K黑桃K, "三天叫一次", 咁就無啦啦有咗啲啲roger風格了。XD

      刪除
    9. //咁就無啦啦有咗啲啲roger風格了

      係我懶去 Google 啫! Roger 嗰啲, 真係無法 Google 的.

      https://star.ettoday.net/news/595146

      刪除