2017年10月5日 星期四

新聞雜評(一百七十二)

五團體發起遊行抗議威權管治 更新:2017/10/01 18:13

社民連、香港眾志和民陣等五個團體,下午在港島發起遊行,抗議政府的威權管治,及要求律政司司長袁國強下台。
遊行隊伍下午三時後由維園草坪出發,隊頭是一幅大型黑布,代表政府實施威權管治帶來黑暗,很多參與遊行的人士都響應大會呼籲穿上黑衣。有人展示有五顆黃星的黑色旗幟,圖案設計仿似變色國旗。
有遊行人士質疑政府在近期多宗官司中,以法律打壓反對聲音,將年輕抗爭者送入監獄。遊行隊伍沿高士威道、軒尼詩往金鐘,警方沿途封閉部分行車線。
有團體在遊行沿途設街站,為因佔領行動而被捕的人士籌集訴訟費。最早一批遊行人士下午約四時半抵達政府總部,主辦團體在這裡舉行集會,繼續抗議政府威權管治。
政府發言人回應下午的遊行,表示本港法官一向獨立處理案件,不存在任何政治因素,律政司亦一直依據法律,證據和檢控守則處理刑事案件,不存在任何政治考慮,特區政府尊重言論、示威自由,但該等自由並非絕對,市民行使權利時必須尊重法律。

1, 最近黃C又有新 terms,就係「威權管治」。查有時不太準確的維基:
威权主义(英语:Authoritarianism)或威權論在哲學中是一個政治哲學理論,其提出某個政府應要求民眾絕對服從其权威,並限制个人的思想和行為自由。政府上的威权主义指權力集中於單一领袖或一小撮精英。威权领导者時常任意行使权力而不考虑或利用现有法律去扩大权力,公民也通常無法透過自由競爭的选举來替換之。权力争夺与统治集团的自由競爭,是有限或不存在的。
真係有咁誇張得咁誇張。睇怕如果特衰政府真係「威權政府」,呢班黃C早就死無葬身之地,又點會無穿無爛個個禮拜搞遊行,遊完行就籌款呢?
2. 「以法律打壓反對聲音,將年輕抗爭者送入監獄」黃C呢句完全係睜着眼說瞎話。究竟點解班黃C個個都好似深信呢句歪理咁?佢地個腦係用乜嘢做?明眼人都知,判東北衝擊垃圾會案同痴瘋仔佢地入獄,係因為佢地嘅行為,而唔係因為佢地嘅政治主張。你睇白鴿黨年年行禮如儀,循規蹈矩,又幾時有人由被特衰正苦送入監牢?你班有青係要 make a difference 玩勇武玩違法達義,求仁得仁仲好意思懶正苦?
***
團體政總外紀念佔領運動三周年 更新:2017/09/28 22:23

今日是佔領運動三周年,有團體再在政府總部外集會紀念,參與的市民表示,三年過去,香港社會依然分裂,年輕人從政的代價愈來愈大。
三年之後,這個口號重現金鐘,一陣陣煙霧,模擬三年前的八十七枚催淚彈。周永康、羅冠聰、黃之鋒等多人入獄,九二八紀念日少了他們的身影,但變成為他們打氣的平台,有參與集會的市民表示,三年過去社會繼續分裂,青年從政代價更大,多個參與團體在現場擺設攤位,為社運籌款和售賣紀念品。
3. 真係好鬼好笑,又無死人,都唔知紀念啲乜,有乜好喊?用煙霧扮催淚彈,啱哂佔派一向的家家酒形象。呢啲「舞台效果」究竟係用乾冰定係燒香整出嚟嘅呢(燒香真係可以催到淚,效果像真啲)?

4. (左上)社混真係有樣睇,唔係三尖八角就係肥到圓碌碌,好似呢個肥唇軒咁,仲要戴到圓眼鏡,真係成隻布歐咁,同肥豬腱有得揮!

5. (右上)周挺妹妹個樣無乜變,唔似游小三咁殘咗咁多。唔知周妹妹隔離嗰位背心妹又係乜水呢?
6. (左下)加泰隆尼亞公投真係俾西班牙政府射橡膠子彈喎!咁又西班牙算唔算係威權政府呢?
7. (右下)又籌款?黃C唔通真係開金礦?日又捐夜又捐,邊有咁多錢呀?
***
信報 2017年10月3日
美賭城槍擊慘劇 最少58死515傷
高空掃射音樂會觀眾 IS認責警否定恐襲
美國發生歷來最嚴重的槍擊案,拉斯維加斯賭城大道(Las Vegas Strip)周日舉行大型戶外音樂會期間,一名64歲剛開始退休生活的男子攜有10支槍,在附近酒店的32樓從高向在場2.2萬名觀眾亂槍掃射,至少造成58人死亡,515人受傷,槍手其後自殺身亡,雖然「伊斯蘭國」(IS)聲稱策動襲擊,但警方指無證據顯示與恐怖組織有關,相信只是「獨狼式襲擊」。
美國史上最殘暴血案
一連三日的「91號公路豐收音樂節」(Route 91 Harvest Festival)舉行最後一天表演,吸引了數以千計的人前往設置於曼德勒海灣賭場度假村(Mandalay Bay Resort And Casino)外的場地,觀看多名美國鄉謠歌手演出。在晚上10時45分(香港時間昨天下午1時45分)左右,一名槍手突然在曼德勒海灣賭場酒店的32樓,由上而下向在場觀眾開槍。
不少觀眾聽到槍聲後,立即蹲下伏低,也有人以為只是放煙花,到槍響持續才意識到是槍擊事件。觀眾以至台上表演的樂隊都慌忙逃命,走到舞台下方、車底、柱子後方等躲避,有人尋找家人,也有人大叫要找醫護人員照料傷者,或尋找保安人員保護, 場面一片混亂,出現人踩人的情況。
曾患精神病 槍手自轟
事發地點鄰近麥卡倫國際機場(McCarran International Airport),槍擊發生後該機場一度暫停航班升降。曼德勒海灣賭場酒店也被封鎖,讓警方特種部隊進內搜尋槍手,警察爆破入門,進入槍手上周四開始入住的房間,發現槍手已經吞槍自盡。該酒店周一早上重開。
警方後來披露,槍手是64歲的帕多克(Stephen Paddock)【圓圖】,居住在拉斯維加斯所在的內華達州。「伊斯蘭國」(IS)聲稱為事件負責任,表示槍手幾個月前改信伊斯蘭教,是他們的支持者。不過,警方消息多次重申,沒有證據顯示帕多克與任何國際恐怖組織有關連,但他有精神病患背景。
據報,帕多克剛開始退休生活,兩年前住進一間專為長者而設的新建住宅,警方搜查後,發現屋內整潔,有不少槍械,但在槍支擁有率高的內華達,尚算正常。他退休前任職住宅大廈物業經理。
警方相信他是單獨作案,之後曾追捕與他合住一間住宅的62歲亞裔女性丹利(Marilou Danley),但尋獲她後發現其與本案無關。



8. 呢單槍擊案又令魔術師想起,以前在讀書時期早已想像過,如果傷港好似老美咁,人人可以帶槍,咁會係咩嘢嘅光景呢?如果今時今日我城容許公民藏械,唔好以為黃藍大戰會開打,畢竟藍C只係受薪的僱傭兵,唔會同國家搵命搏;反而黃C笨土有其 belief,必定趁此良機大量入貨,以作巷蜀革命的勇武本錢,單挑老解此其時矣!
9. 最後,財務自由後如果失去人生目標,好易諗埋一邊!
***
仲延閱讀:
維基百科:威权主义
維基百科:魔人布歐
信報 2017年10月2日
西班牙橡膠子彈遏加泰獨立公投
警民浴血465傷 被轟過度武力
加泰羅尼亞自治政府昨天如期舉行獨立公投,西班牙中央政府繼續強硬打壓,警方充公不少票箱及選票,更發射橡膠子彈驅散群眾,警民衝突中,雙方共465人受傷,有平民滿身鮮血。自治政府譴責警方使用不必要武力,選前更臨時變陣,容許選民到任何一個票站投票。中央政府強調警方行動是迫於無奈,旨在沒收選舉用品,而非針對選民。
警方大舉搜查加泰羅尼亞各地票站,警員用斧頭擊碎一個運動中心票站的窗戶,強行闖入。於另一個小學票站,警員強行搶去票箱及毀掉布置,部分職員一度拒絕交出票箱,但沒有反抗。在場選民舉起手高呼「我們會投票」,振奮士氣。
警員強行闖入 搶票箱毀布置
在首府巴塞隆拿,警方發射橡膠子彈驅散群眾, 又有不少選民被拖出票站,多人受傷浴血。有短片顯示,部分民眾向國民警衞軍擲石,使後者急忙上車躲避。據報,有一名傷者遭橡膠子彈擊中眼部,已入院治療。465名傷者包括平民、警員及國民警衞軍。警方以拒絕服從及襲擊為由拘捕3人,其中一人是少女。
面對封殺,自治政府臨時變陣,在投票正式展開前宣布,選民可前往任何一個開放的票站,投下自行列印的選票。自治政府稱73%票站運作正常,主席普伊格德蒙德(Carles Puigdemont)亦臨時改往另一票站順利投票。惟部分票站網絡中斷,加上不排除警方在更多票站清場,封殺行動帶來的影響有待觀察。
自治政府呼籲受傷平民向歐盟提出抗議,普伊格德蒙德批評警方使用暴力是不必要而不負責任,使西班牙向國際暴露不光彩形象。自治政府前任主席馬斯(Artur Mas)要求首相拉霍伊(Mariano Rajoy)立刻辭職,為暴力狀態負責,指控對方是專制主義者。比利時首相米歇爾(Charles Michel)成為首名譴責今次暴力的外國領袖。
各方譴責 馬德里稱迫於無奈
西班牙中央政府駐加泰羅尼亞代表米洛(Enric Millo)稱,自治政府在選前45分鐘突然改變遊戲規則是史無前例,儼然鬧劇。他提到警方行動是「情非得已」,意在打擊非法公投,並非針對選民。西班牙內政部在Twitter上載片段,指摘加泰羅尼亞民眾帶小朋友上街抗議是極不理性。
現等候人龍 如「迷你革命」
過去週末,公投支持者與子女佔領至少160間學校過夜,讓票站昨早能如期開放。昨天還未天光,多個票站外已出現長長人龍,民眾歡呼互相打氣,氣氛熱烈。有退休人士熱淚盈眶,稱能投票決定加泰羅尼亞前途令他很滿足;另有人形容公投如「迷你革命」,向全球呼喊人權之聲。
公投將於昨晚8時(香港時間今天凌晨2時)結束,相信不會公布票站調查,未知何時有點票結果。不管公投由哪一方勝出【表】,勢令加泰羅尼亞與馬德里雙方的對立加劇。







21 則留言:

  1. 個捐款箱貼咗個"不設找贖",唔通有人真喺會問找錢咁騎呢?

    //如果傷港好似老美咁,人人可以帶槍,咁會係咩嘢嘅光景呢?

    14X新XX和XX開大片。

    //黃C唔通真係開金礦?日又捐夜又捐,邊有咁多錢呀?

    去少幾次日本都得嘅,如果唔會死嘅話。

    //最近黃C又有新 terms,就係「威權管治」。

    李氏新加坡就喺一嗰囉,人哋打埋滕添。

    //加泰隆尼亞公投

    巷蜀抽水都唔好抽加泰隆尼亞,人哋佔總經濟五分一,傷巷算喺乜,稅都唔使上繳...不過原來香港JJ支持巷蜀嘅咩?原來佔中喺好似要加泰隆尼亞咁獨立公投唔喺單純要真.普洱?



    回覆刪除
    回覆
    1. //個捐款箱貼咗個"不設找贖",唔通有人真喺會問找錢咁騎呢?

      嘩, 你真係好鬼 attentive to details!

      //14X新XX和XX開大片。

      「以和為貴」

      //去少幾次日本都得嘅,如果唔會死嘅話。

      哈哈, 下一篇影評會寫...

      //人哋佔總經濟五分一,傷巷算喺乜,稅都唔使上繳...

      傷港可以向米帝美帝哭訴, 加泰學唔到的.

      //人哋佔總經濟五分一,傷巷算喺乜,稅都唔使上繳...

      上得床梗係要牽被冚.


      刪除
  2. //社民連、香港眾志和民陣等五個團體,下午在港島發起遊行

    示威變示弱,即使將遊行人數講大過黑警十倍都無用,反更顯自曝其短

    //睇怕如果特衰政府真係「威權政府」,呢班黃C早就死無葬身之地

    嚴格嚟講,現在的蝗國同解嚴前的寶島都是「威權統治」,而一直的李加坡、和戴夫人仆樓梯前的我城亦比較接近。威權統治不同極權統治,無咁易死人的。

    我城的畸形在於終極主權屬於一個威權正苦,但本地的管治方式卻又容納很多威權統治本不容許的自由。

    //(左下)加泰隆尼亞公投真係俾西班牙政府射橡膠子彈喎!咁又西班牙算唔算係威權政府呢?

    一講到國家主權,邊咁易咁多民主俾你講。美帝自己由米帝獨立,但個憲法都唔容許每個州自決脫離聯邦的,當年南方要獨立最終都靠戰爭解決。

    另外你可以支持「加泰隆尼亞」學生罷課,但請不要聲援「西班牙」學生。馬德里大把市民支持西班牙黑警暴力鎮壓。外國有人聲援你地班黃C笨土時,講成支持「蝗國」的XX做YY唔通你地會接受?連咁既基本正字用字都用錯,仲學人出嚟晒?

    //最後,財務自由後如果失去人生目標,好易諗埋一邊!

    蝗國好多人屋企被拆遷後賠幾百萬,都算即刻財自,結果好多都幾年內冤枉嚟瘟疫去

    //自治政府在選前45分鐘突然改變遊戲規則是史無前例,儼然鬧劇

    我剩系睇佢42%投票率都當結果有效,就知道龍門任佢搬。

    //指摘加泰羅尼亞民眾帶小朋友上街抗議是極不理性

    呢句咁唔啱黃C聽,梗系威權正苦講架啦

    //另有人形容公投如「迷你革命」,向全球呼喊人權之聲

    不過好似所有西方國家官方都唔支持你地啵

    //現等候人龍 如「迷你革命」

    另外呢件事我最討厭系碧基。大大聲話支持加獨,但又死死地氣去西班牙國家隊集訓。講到咁叻做乜自己唔退隊?唔好忘記西班牙國旗有皇室徽號,而國王已經響埋反對加獨,咁你效唔效忠先?個領隊又on99,選條麻煩友入嚟主動撕裂?

    馬德里就真有好多人在國家隊訓練場地外排晒長龍等兩個鐘頭,就系為咗噓碧基.

    //不過原來香港JJ支持巷蜀嘅咩?原來佔中喺好似要加泰隆尼亞咁獨立公投唔喺單純要真.普洱?

    佢地一早用自瀆...啊唔系,系自決嚟包裝.

    回覆刪除
    回覆
    1. //不過好似所有西方國家官方都唔支持你地啵

      如果喺邪惡政權一早拆晒天喇。其實嗰公投冇約束力,投票率低,中央政府根本就唔使搞咁多嘢俾位人上,真没底氣。

      刪除
    2. //真沒底氣

      學ec話齋,人哋佔總經濟五分一,真係影響中央政府的自信。

      呢件事隨時倒反轉教精返阿爺。我城班有青就算啦,反正佢地從來唔會從歷史和世界大事吸取教訓,而只會在自己幻想中反芻....sorry,反思.

      刪除
    3. //即使將遊行人數講大過黑警十倍都無用,反更顯自曝其短

      新聞都懶得報誰對誰錯.

      //威權統治不同極權統治,無咁易死人的。
      //但本地的管治方式卻又容納很多威權統治本不容許的自由。

      習慣了港式「自由」,的確會對蝗國那一套不以為然(尤其是以互聯網與言論的封閉)。威權是否就等於無自由?我又覺得未必,只是蝗民DNA就是慣走法律罅(就呢一點而言,傷民想唔認係蝗國人都唔得),不能留有空間叫佢地自律,「一放就亂,一亂就管,一管就死,一死就放」。

      //當年南方要獨立最終都靠戰爭解決。

      又remind我戲子陳嗰句:「唔係下下要講打講殺嘅!」

      //你可以支持「加泰隆尼亞」學生罷課,但請不要聲援「西班牙」學生

      我始終覺得,過去幾十年傷港搵錢太容易,造成傷民變成差不多先生,凡事馬馬虎虎就得的性格。

      //蝗國好多人屋企被拆遷後賠幾百萬,都算即刻財自

      今晚寫。

      //我剩系睇佢42%投票率都當結果有效,就知道龍門任佢搬。

      算好過販民的「五區公投」喇!

      //帶小朋友上街抗議是極不理性

      傷港中剷:要俾小朋友感受下個氣氛嘛!

      //碧基。大大聲話支持加獨,但又死死地氣去西班牙國家隊集訓。
      //國王已經響埋反對加獨,咁你效唔效忠先?

      又好似美帝咁,出場玩侮辱國歌?

      //中央政府根本就唔使搞咁多嘢俾位人上,真没底氣。

      上 coporate communications 第一課,傳聞抹黑嘅嘢無需要急急澄清,否則只會愈描愈黑,講多錯多。等件事沉澱下之後再出聲明唔遲。

      //呢件事隨時倒反轉教精返阿爺。

      有時我真係覺得巷噢/終亂辦的官員,有時程度真係唔係太夠,成日都太過急就章出來講嘢。Dirty work 應該留返俾墥棍搖去做吖馬!

      刪除
    4. //威權是否就等於無自由?我又覺得未必

      同意。李加坡同小蔣時的寶島就系例子。甚至有老外直指,“西方民主國家的自由,80%以上蝗國人民現在都享有”。當然唔系話咁就足夠,但請唔好講到呢個系0同1的binary、非黑即白的問題。

      呢個就系我近年咁唔鍾意倪匡的原因:當年你成日過去同古龍飲酒叫雞,充分享受威權下的自由,由唔見你為李敖柏楊阿扁出過一句聲?

      //有時我真係覺得巷噢/終亂辦的官員,有時程度真係唔係太夠

      小明呢代開始好啲勒,起碼好過啱啱被清算的李剛一代。上一代成日以為穩住權貴就得,據聞許士淫好多大花筒的使費,就系由李剛供應的。

      刪除
    5. //“西方民主國家的自由,80%以上蝗國人民現在都享有”

      寫得有啲歧義。我意思是“蝗國人民現在都享有西方民主國家80%以上的自由”

      刪除
    6. //蝗國人民現在都享有西方民主國家80%以上的自由

      同意呀, 都唔知班黃C販民講到殺人政權咁恐怖做乜? 但又真係有港豬信先抵死喎!

      //請唔好講到呢個系0同1的binary、非黑即白的問題。

      唔用二分法, 又點恐嚇到人呢?

      //請唔好講到呢個系0同1的binary、非黑即白的問題。

      哈哈, 許係人都話係尿揮有打電話俾佢.

      刪除
  3. //都算即刻財自,結果好多都幾年內冤枉嚟瘟疫去//
    冇財務管理知識。點解窮?畀舊錢佢都唔識錢搵錢。就算安安份份咁將舊錢分配好都唔識,重要亂咁花。唔窮就有鬼!

    回覆刪除
    回覆
    1. //就算安安份份咁將舊錢分配好都唔識,重要亂咁花。唔窮就有鬼!

      哎, 又係留返今晚寫.

      刪除
  4. 呢排另一單小事蓋過黄屍大雜會就係傷港快運停飛日韓。一如所料,攻民飛機譚只抽機管局同民肮處,一句都唔鬧間公司。黄屍既思維,就算算專業都忘記。不過當佢知道該公司有阿爺背景,唔知會唔會咁專業呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. //黄屍既思維,就算算專業都忘記。不過當佢知道該公司有阿爺背景,唔知會唔會咁專業呢?

      專乜鬼業? 黃C不嬲都係喪屍, 只會聞到殺人政權陣味先去咬.

      刪除
  5. 人家國王演說強硬到極, 只差未把那三個字講出口而已
    港獨細路以為全世界望住就唔敢殺人?如果到最後加泰這次流血收場,
    證明民族大義面前, 什麼都第二, 中國外國解決方法都一樣, 簡單直接, 就那3個字而已

    回覆刪除
    回覆
    1. 話明「殺無舍」, 梗係殺班無產階級喇! 呢樣嘢我信689做得到喎!

      刪除
  6. [貪得意]的譚得志 (人民力量副主席) : “是甚麼來的? “…”這是塊黑布”!!!…

    直情當世人眼盲無腦.
    敢做不敢認, 衰格成咁 , 仲夠膽行出泥問人攞錢? 慳啲啦.
    同擲三文治條廢柴一樣, 淨識埋啲[語言偽術] : [我以為佢會接住咋, 點知佢咁”縮骨”會避開….]

    呢種表面攞便宜口吻 , 除了佢本人[自我感覺良好]非常有快感之外 , 觀眾只覺佢下等, 成個下九流混混咁.

    玩咗咁多年都仲可以有咁嘅 [人才] 出現 , 經常霸佔電視畫面 ,故鄉有運行矣….
    roger

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我又唔覺得有好多港豬 buy 貪得意 同 吾聞軟 呢兩條友; 不過在比例代表制之下, 佢地只要拉到一班死忠粉絲就可以贏到席位, 所以有大把誘因叫佢地去做大戲.

      刪除
    2. 佢父母幫佢地安嗰咁嘅名先把鬼火.....
      roger

      刪除
  7. 仲有伊拉克庫爾德族人既獨立公投...咪又係俾老美同成個西方威權忽視左...

    今次遊行都搞笑啦,唔攻擊林鄭反而攻擊猿國強,好明顯係冇野好X又死都要搵d 野X 下...咁囉...

    班加民,又唔帶傘又唔帶頭盔又唔帶竹枝,乜都冇就上前衝,咁唔得嫁。笨土派好應該成立間咨詢公司,將抗爭技術傳入加國賺下歐羅囉~ 我記得香港好似有間用西班牙文名叫...釘你舌毛?

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔攻擊林鄭反而攻擊猿國強,好明顯係冇野好X又死都要搵d 野X 下...咁囉...

      即係行禮如儀囉!

      //笨土派好應該成立間咨詢公司,將抗爭技術傳入加國賺下歐羅囉~

      班DLSM無visa工作正架,梗係收比特弊喇!

      刪除