2017年10月3日 星期二

撳鐘仔DIY

話說魔術師家裡的門鐘是上手業主留下來的,應該是從屋苑入伙開始便用到依家。某日,魔術師網購紅酒,速遞員到來,按門鐘不響,速遞員竟然走回樓下找保安員打電話上來找魔術師(點解唔拍門?),魔術師始知門鐘壞了。拆開一看,原來是漏電池水,狀甚不雅,也就不拍照放上網了。
於是魔術師便開始搜羅新式門鐘的資料,看是看上了這一個型號的電子防盜眼,防盜眼上附有門鈴,只要來人一按制便會被拍下照片:
(圖片來源:MUL-T-LOCK GotU+3130 官方網站
但問題是,現有原裝安裝在門牌下方的門鐘按可以怎麼辦呢?

擾攘了一輪,反正魔術師家也不是時常有外人造訪,於是便無可無不可的拖延住了。
終於,由於返舊公司的新工作在即,魔術師再也按捺不住,的起心肝要將這電子防盜眼入手:

安裝也很容易,看盒背的說明,絕對可以DIY搞定,不用付出500多元的安裝費:

盒內配件齊備,計用:主機本身,鏡頭連門鈴,三種長度、用來給的鏡頭的訊號線通過連接主機的管子,以配合各式大門的厚度,一個用來扭實那管子的Y字型小工具,用來儲存照片的 Micro SD 記憶卡,與及說明書等等:

主機用的是4粒AA電池:

假設盒子是木門,連接起來就是這樣:

其實原裝門鈴製只是給魔術師拖延的藉口,只要把按鈕撬起,剪斷電線,再以物料遮蓋便成。

原來的傳統防盜眼扭得頗緊,魔術師要用長鐵間尺借力才可以鬆開:

由於魔術師只得一個人一對手,無法一面安裝同時又拍片(莫講話魔術師無 Go Pro 頭盔,就算有都無可能戴住頭盔裝門鐘咁異相),唯有等安裝好才拍照;門外的電眼是這樣子的:

訊號線由室外穿入室內,再連接主機,對好鐵片的位置插入,再扭緊螺絲便成:

同牌子還有更先進的型號 GotU+ 5140,備有內置記憶體,無需記憶卡,同時支援 motion sensor,電子防盜眼只要感應到前方有物體移動便會拍下照片...
咁豈不是保安巡更又影,清潔工倒垃圾又影,魔術師返工放工自己行近出門口都影埋一份?仲有無柒啲呀!
雖然魔術師屬於唔貴唔買,唔最勁 model 唔買嗰種人,但呢個 function 魔術師真係接受唔到囉!

4 則留言:

  1. //咁豈不是保安巡更又影,清潔工倒垃圾又影,魔術師返工放工自己行近出門口都影埋一份?仲有無柒啲呀!

    如果影得夠遠,影埋隔離老婆勾佬呀,影埋肥豬��又想坐紅van去西貢打書釘食魚柳bell呀,都得 XD

    我都要裝嗰新鐘仔,呢嗰可以考慮吓,我亦都諗過聯繫到手機app嗰啲。出咗街都知道邊嗰對我屋企有性趣(冇保安員)。

    回覆刪除
    回覆
    1. //如果影得夠遠

      影得好遠架!成條走廊影哂。當然motion sensor 版就要睇下佢有幾敏感先會trigger到。

      //我亦都諗過聯繫到手機app嗰啲。出咗街都知道邊嗰對我屋企有性趣(冇保安員)。

      村屋?

      我又唔慣下下將啲片連落手機,好似 IP cam 咁。

      刪除
  2. 請問魔兄解像和感光滿意嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔錯,走廊睇得好清楚。我費事影到隔離屋所以無截圖啫。

      刪除