2017年10月4日 星期三

魔術師資產配置(2017年10月)

行軍打仗,先應該確立戰略目標,然後再佈置不同兵種,以各種戰術達成目標。戰情發展亦未必會跟自己當初設想的一模一樣;作為指揮官,當然就是要審時度勢,戰事不利則想辦法減低損失,甚至棄守城池,戰事順暢則要鞏固勝果,再乘勝追擊,不過也要留意「窮寇莫追」的要點。戰事中死傷難免,指揮官不能用情太深,將死傷當成是數字並不是「涼薄」,而係要客觀地一視同仁,方能作出最好的決定,對每一位小兵的性命負責。
投資都係一樣,一分一毫就係「小兵」,投資策略就係要幫助自己達到財務目標的手段:唔係話唔可以輸,但投資者所作出的決定,一定要對「小兵的生命」負責。有些人患得患失,自命驚青但又不停地出出入入短線炒賣,賺嘅就沽輸嘅就坐貨無限補時,用收息來安慰自己,毫無章法可言,實非智者所為。
理論上本月的資產配置調配很簡單,股票:商品:房託:債券及現金為35.1:2.0:27.7:35.2,基本上就係沽出少許股票加上閒置現金買入房託便可以變回35:2:28:35的比例。以100萬股票組合為例,資金調配就係:
不過,由於魔術師較早前決定重整一次收息組合,一來減低 HSBC HOLDINGS PLC. 8.125% Perpetual Subordinated Capital Securities (HSEA.NYSE)及 HSBC HOLDINGS PLC. 8.00% Series 2 Perpetual Subordinated Capital Securities (HSEB.NYSE) 被贖回的風險;二來也可以提高資金運用效益,以達致平均7%息率的門檻;三來10月對的收息組合的現金流份可謂「大日子」:由於每月收息系列中由 HSEA 負責的10月股息已在9月尾除淨,同時由越秀房產信託基金(00405.HK)負責的11月的股息亦已由9月尾除淨(10月尾派發),時間點上剛剛好可以有足夠資金調動,同時重整1/4/7/11月及3/6/9/10月的收息組合,交叉調配美國企業債券及 REITs。既然如此,大龍鳳可謂唔搞唔得。
生活基金亦由於去舊公司返新工的關係,交通工具的比重有所調整。另外,魔術師兩年多前經蝗國大貓買落的亞洲股息基金,表現只屬一般(2016年4月至2017年3月回報為9.38%,2017年4月至9月半年回報為 9.28%,以上回報均已包括派息及匯率因素),每月派息又不平穩,時多時少,可預見性低,不能將之歸入每月收息系列,故此趁蝗國國慶假期後沽出,所得資金以洗頭艇方式調回我城,自行在沉船基金內成立魔術師酒色財氣組合(最衰就係非美帝公民買唔到 USA Mutuals The Vice Fund Investor Class Shares (MUTF:VICEX))!
至於房託組合,即使港股 REITs 的14天RSI低見30—40,本來唔係沽的時候;但魔術師的交易機制卻是以戰略目標為先,選股及技術表現第二,所以不沽不沽還需沽,最多手搵啲強勢少少的房託來幫手戥下腳。
最後,由於今次大龍鳳牽涉資金較多的關係,調配需時,根本不可能一日之內做得哂,只能儘快在切實可行的日期內完成。
***
本月魔術師資產配置為:
甲. 股票組合(35%)
1. 複式盈富基金
  • 盈富基金(02800.HK):行使認購期權增持。資金來自生活基金。
2. 生活基金
  • 新創建集團(00659.HK):因新工作地點主要在九龍,不用經常過海,比重由高減低至中,減持。(註:股息因素早已在市價反映,毋需考慮。)
3. 沉船基金
  • 領航標普500(03140.HK):增持,微調投資比重。
  • 摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金):表現一般,收息又唔平穩,全數沽清。資金轉至沉船基金各投資項目。
  • 貴州茅台 (600519.SH):酒色財氣組合之酒。市場上甚少純賣酒的 ETF,只有 Spirited Funds/ETFMG Whiskey & Spirits ETF (WSKY.AMEX),管理費為0.60%,但成交甚少,只好放棄,轉而向個股埋手。既然如此,蝗民的最愛,又點能夠唔捧場?資金由摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金)轉入。
  • VanEck Vectors Gaming ETF (BJK.AMEX):酒色財氣組合之財。市場上甚少純賭博娛樂的ETF,管理費為0.67%,持股包括濠賭股,故此股息部份有 Foreign source income,可以申請退稅。資金由摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金)轉入。
(圖片來源:VanEck Vectors Gaming ETF 官方網站, retrieved on 3 Oct 2017)
  • Global X Robotics & Artificial Intelligence ETF (BOTZ.NASD),市場上並無同類型的ETF,管理費為0.67%,持股竟然有 iRobot 同 Cyberdyne(未來戰士?)同埋魔術師屋企用開的電掣品牌ABB,可惜不在 IB 免佣系列之內。持股包括非美帝企業,故此股息部份有 Foreign source income,可以申請退稅。資金由摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金)轉入。
(圖片來源:Global X Robotics & Artificial Intelligence ETF 官方網站, retrieved on 3 Oct 2017)


  • iShares Global Healthcare ETF (IXJ.AMEX):人口老化和健康護理概念。自觀察名單加入。資金由摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金)轉入。
  • RCI Hospitality Holdings, Inc. (RICK.NASD):酒色財氣組合之色。專搞夜場,市場上並無同類型的 ETF,只有向個股埋手。資金由摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金)轉入。
(圖片來源:RCI Hospitality Holdings, Inc 官方網站, retrieved on 3 Oct 2017)
  • SPDR S&P Aerospace & Defense ETF (XAR.AMEX):酒色財氣組合之氣。戰爭軍工 ETF。持股跟市場上另外兩隻 ETFs iShares U.S. Aerospace & Defense ETF (ITA.AMEX)及 PowerShares Aerospace & Defense Portfolio (PPA.AMEX) 類似;但 XAR 的管理費最低,為0.35%(ITA 的管理費為0.44%,而 PPA 的 管理費則為0.61%)。資金由摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金)轉入。
(圖片來源:SPDR S&P Aerospace & Defense ETF 官方網站, retrieved on 3 Oct 2017
  • Vanguard 500 ETF (VOO.AMEX):增持,微調投資比重。資金由摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金)轉入。
  • WisdomTree Europe Hedged Equity Fund (HEDJ.AMEX) :增持,微調投資比重。資金由摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金)轉入。
  • 盈富基金(02800.HK)認購期權長倉:行使。
4. 強制性公積金
不變。
乙. 商品組合(2%)
1. 實物基金
不變。
2. ETF/ETN
不變。
丙. REIT組合(28%)
1. 個別股票
  • 越秀房產信託基金(00405.HK):減持,微調投資比重。
  • 置富產業信託(00778.HK):減持,微調投資比重。
  • 領展房產基金(00823.HK):減持,微調投資比重。
  • AGNC Investment Corp. (AGNC.NASD):增持,微調投資比重。
  • Hannon Armstrong Sustainable Infrastructure Capital, Inc. (HASI.NYSE):自觀察名單加入。綠色能源基建 REIT,夠哂正氣。每月收息系列:1/4/7/10月派息(根據往績,派息含 long term capital gain,由 IB 退回部份股息稅),每期股息雖然金額穩定,但仍會受市況影響,需定期調較投資金額,以獲取足夠股息。資金由405/778轉入。
  • New Residential Investment Corp. (NRZ.NYSE):自觀察名單加入。剝削美帝樓奴按揭,以邪制邪。每月收息系列:1/4/7/10月派息(根據往績,派息含 long term capital gain ,由 IB 退回部份股息稅),每期股息雖然金額穩定,但仍會受市況影響,需定期調較投資金額,以獲取足夠股息。資金由405/778轉入。
2. ETF
  • Vanguard REIT ETF (VNQ.AMEX):減持,微調投資比重。
丁. 債劵及現金組合(35%)
1. 債券基金/ETF
  • 安聯動力亞洲高收益債券基金 (美元) AMg 每月派息:加入觀察名單。主力蝗國地產霸債券,以邪制邪。每月收息系到:每月派息。
2. 收息證券/ETD
  • HSBC HOLDINGS PLC. 8.125% Perpetual Subordinated Capital Securities (HSEA.NYSE) ISIN: US4042807036:減持,升幅已巨,將資金轉投其他低溢價 Exchange Traded Debt (ETD, aka Baby Bond)及高息企業債券。
  • Aegon NV 8.00% Non-Cumulative Subordinated Notes due 2042 (AEK.NYSE) CUSIP: 007924608:新加入,待除淨後買入。荷蘭保險公司 Baby Bond,Baa1 (Moody's 14 Apr 2016)/BBB (S&P 20 Feb 2012),投資級別。每月收息系列:定息,2/5/8/11月派息,債息免稅。已過 first call date (15 August 2017)。資金由 HSEA 轉入。
(圖片來源:Aegon NV 8.00% Non-Cumulative Subordinated Notes due 2042 Prospectus
  • L Brands Inc Corporate Bond LB 6 7-8 11-01-35 ISIN: US501797AL82:新加入,待派息後買入。美帝女性內衣製造商債券,Ba1 (Moody's 28 Sep 2017)/BB+ (S&P 27 Oct 2015)。每月收息系列:5/11月派息,定息,債息免稅,Non-callable。資金由 HSEA 轉入。
  • Qwest Capital Funding Inc. Corporate Bond CTL 7 3-4 02-15-31 ISIN: US74913EAJ91:新加入。美帝電訊商債券,WR (Moody's 30 Jan 2014)/BB (S&P 9 Jun 2011)。每月收息系列:2/8月派息,定息,債息免稅,Non-callable。資金由 HSEA 轉入。
3. 強制性公積金
不變。
4. Mortgage Link
不變。
5. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)
不變。
***
搞完一輪中龍鳳後,每月收息表更新如下:

資產配置理念不變如下:
***
伸延閱讀:
iShares U.S. Aerospace & Defense ETF
PowerShares Aerospace & Defense Portfolio
Spirited Funds/ETFMG Whiskey & Spirits ETF
債基月息從本派?
回頭草(2nd edition)
魔術師資產配置(2017年9月)
魔術師資產配置(2017年1月)

23 則留言:

  1. //貴州茅台 (600519.SH)

    呢隻係好嘢!小弟第一注¥384左右買,中間走過幾次波幅不過仲蝕底咗,好彩我個人唔怕打倒昨日的我,追返之後都繼續有錢賺!

    另外呢隻股好處是每手價太高,蝗股最少100股都五皮嘢人仔,蝗民好多普通老散都買唔起,反面證明會長期在強者手中!

    另外酒色財氣,仲可以預埋27。馬交股唯一一隻無外資成份,阿爺實打隻好牌俾佢上。27作為在橫琴--阿爺獎勵聽話,所以送俾馬交做殖民地--落part的唯一馬交股,可見一斑。

    本來色以前有Magnum,可惜從頭到尾都是葉茂林啤殼之作...

    回覆刪除
    回覆
    1. //另外呢隻股好處是每手價太高,蝗股最少100股都五皮嘢人仔,蝗民好多普通老散都買唔起,反面證明會長期在強者手中!

      「價高即係貴」吖嘛!

      //另外酒色財氣,仲可以預埋27

      BJK 共持有40隻賭博娛樂股份, 其中銀河娛樂佔8.53%, 其最重倉股票之一.

      https://www.vaneck.com/etf/equity/bjk/holdings/

      BJK 派息有69.93% 係來自非美帝國土(例如我城),可以 claim 返股息稅.

      //本來色以前有Magnum

      幾乎唔記得咗呢隻笨土夜場股. 不過人地美帝真係提供服務的, 唔似我城咁保守, 要遮遮掩掩, 廁紙包頭.

      刪除
    2. 本地酒有生力啤,可惜成交太少,同埋業績一般

      刪除
    3. //「價高即係貴」吖嘛!

      佢地都會用「貴」呢個term,但的確好多蝗民老散都只系攞一萬幾千嚟炒股,用五皮買一隻股系佢地不敢想像的。

      //BJK 共持有40隻賭博娛樂股份, 其中銀河娛樂佔8.53%, 其最重倉股票之一.

      因為我自己對27外所有馬交股都唔系咁鍾意,認為最終政策都會向27傾斜,而曾幾何時的土皇帝何生旗下的更會長期無運行(佢地自己管理過時亦是原因),覺得「一籃子」買晒會降低回報率。

      //不過人地美帝真係提供服務的, 唔似我城咁保守, 要遮遮掩掩, 廁紙包頭.

      哈,Magnum只提供clubbing場所,無「付費服務」提供,麻甩佬有無下文要靠自己本事,唔系俾錢就得的。

      當年大富豪就真係有「付費服務」提供而又想上市...但據聞其中最大阻力是我城法例是不容許提供性服務的場所,咁年報點樣交待「full escort」的相關事項呢?

      不過既然我城禁賭都可以容許境外開賭的公司上市,咁開宗明義在符合當地法律下在境外提供付費性服務的公司,其實應該都可以上市呀 XD

      //本地酒有生力啤,可惜成交太少,同埋業績一般
      //啤酒地位點同茅台比?

      系都買168啦。

      刪除
  2. 魔兄幾隻新收息股都幾吸引,會研究一下

    回覆刪除
    回覆
    1. NRZ 同埋 CTL、GNW 債券好多網友都有喇.

      刪除
    2. AEK同LB我都係第一次見咋

      刪除
    3. 仲有 HASI 都係我新發現.

      LB 有 Victoria Secrets, 夠哂香艷.

      刪除
    4. 恆指18000點時開始月供3000 2800盈富基金, 自恆指上到28000點後, 放哂盈富基金, 買入US Stock GOOGL, BRKB and BABA

      刪除
    5. Brk.B 真係一絕. 我都唔明言必畢菲特的價值投資信徙點解唔入返啲旗艦股?

      刪除
    6. BRKA 仲絕

      不過又甘講, BRKA 又好, BRKB 又好, 2隻都冇息派, 變相冇現金流

      刪除
    7. 又咁講,收唔到股息,個人又真係無咁踏實。

      http://dreamandinvestment.blogspot.hk/2017/10/klarman.html?showComment=1507275796772#c6108172486502437283

      刪除
    8. 而家我重係起始階段,仲好FRESH, 現階段著重本增值多於股息收入

      刪除
    9. //現階段著重本增值多於股息收入

      咁係應該嘅, 可以多啲成長股都得. 千萬不要相信那些什麼後生仔可以大把機會去輸的鬼話; 輸就係輸, 輸金錢事小, 輸時間輸青春事大.

      刪除
  3. 多謝詳盡分享,甚有參考價值, 為快裸辭的人點燃明燈。

    快裸辭的人點

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔使興奮到 copy and paste 都錯喎! XD

      刪除
    2. 剛外遊回來看到魔術C兄精彩的貼文
      XD XD XD

      刪除
    3. 哈, 我又唔係講打拳, 可以有幾精彩呢?? XD

      刪除
    4. 近排講到最精彩好似系《反黑》啵!

      刪除
  4. 單係隻LB就夠精彩,
    你介紹完再上佢官網研究,
    就明白study債券都可以甘FUN XD

    回覆刪除