2017年10月21日 星期六

港燦理財(十三)之找換店初體驗

魔術師在《魔術師資產配置(2017年10月)》一文曾提及要將摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金)沽出並換馬為若干美股及蝗國A股,日前趁蝗國放完長假期,便登入大貓蝗國網上銀行落單。想當年(見舊文《港璨理財(十一)》),魔術師仲要親身以 return home card 上去深圳罰抄 disclaimer 去買基金,現在卻已經能夠在網上進行買賣,大貓的 IT(Fintech?) 真箇「一日千里」😓



大貓以魔術師未減去2.5%認購費之前的本金計算,2015年7月買入,到現在2017年10月沽出,以基金單位價格計算,28個月以來回報為 —7.17%,派息率是7.49%。而根據魔術師自己的紀錄,計埋每月派息以 XIRR 計算,年回報為4.71%,成績只屬一般;加上派息不太穩定,時多時少,不能將以納入為每月收息組合,沽清換馬倒是合理。
為了要把人仔調回我城換馬,如果不想以螞蟻搬家方式搬錢的話,便只好倚靠找換店作為「人仔洗頭艇」(多得摩摩和肥B指點(見《一切由糧單開始》))。第一件要做的事,便是要將蝗國大貓網上銀行的第三方轉賬限額加大:

然後魔術師就要親自帶同身份證明文件和地址證明到找換店開戶;然後第二日再以 whatsapp 問價(兌換率),落單;由於款額超過10萬人仔,找換店會免去手續費。找換店提供了蝗國銀行戶口和收款人資料後,魔術師便又用蝗國大貓網上銀行進行同城轉賬(個銀行分行 list 真係柒到爆,要找到目標銀行及分行並不是易事):

輸入好資料後,便要輸入保安編碼器的密碼(記住,要用蝗國大貓版本的保安編碼器,千萬不要用我城版本,否則輸入數次錯誤密碼後,賬戶便是被鎖死):

轉賬成功後,截圖將「確認書」以 whatsapp 傳回找換店,待找換店確認後便會叫魔術師取款...仲要係現金!

魔術師實在唔慣拎住一疊疊銀紙走來走去,不過無辦法喇,由於魔術師在不同銀行均持有唔同現金戶口,以便過數去唔同的 broker 買美股和A股,今次亦唔例外,要手動分開疊錢去存了。
***
伸延閱讀:
魔術師資產配置(2017年10月)
一切由糧單開始
港璨理財(十一)

11 則留言:

  1. //個銀行分行 list 真係柒到爆,要找到目標銀行及分行並不是易事

    因為大貓蝗國分行太少了,所以乾脆唔諗group晒落一張list。大行如工行建行,一定揀晒省-市-區/鎮/縣先再出list的。

    //由於魔術師在不同銀行均持有唔同現金戶口,

    蝗國跨行可秒間到帳,而家仲取消埋跨市手續費,係咪突然覺得我城好落後? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊睇錯了,原來是過戶去“其他本地銀行”。

      不過國內大行全部都會先出晒其他common大行的logo,點擊入去再跟省市區鎮縣揀地區分行的。

      刪除
    2. //國內大行全部都會先出晒其他common大行的logo,點擊入去再跟省市區鎮縣揀地區分行的。

      大貓要行全球化嘛! 就不用妄想要有蝗國特色的介面了.

      //仲取消埋跨市手續費,係咪突然覺得我城好落後?

      依家我城銀行的跨行轉賬, 好多時係付款方唔收手續費, 而收款方收. 我有次用美帝銀行轉去創傷銀行便領了嘢, 美帝轉出是免費的, 創傷存入時卻扣了我幾十個大洋! 搞到我以後都係寫支票俾自己算了.

      刪除
  2. 嘩最後張現金相好有土豪feel, 諗起Dan Bilzerian啲圖 XD。 螞蟻搬家我試過(米幣),坐飛機瞓都唔敢瞓,諗返都覺得自己好柒。

    回覆刪除
    回覆
    1. // 螞蟻搬家我試過(米幣)

      來來回回真係 time cost 都唔少。 如果使少少錢便搞得掂, 真係唔需要親自出馬.

      刪除
  3. 說起來想請教魔術師有冇係"FUN"超市用人仔入過人仔債/產品的經驗?
    但我未開戶,估計要用人仔本票入數去"FUN"超市
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. //請教魔術師有冇係"FUN"超市用人仔入過人仔債/產品的經驗?

      我未真正幫襯過 Fun超市, 不過你的問題, 只需看 Fun 超市的 FAQ 便有答案:

      http://www.fundsupermart.com.hk/hk/main/faq/faq.svdo?id=2409#15

      Q: 我可否寄外幣支票給貴公司?

      A: 目前我們只接受港元,美元和人民幣支票(支票須由香港銀行發出,並在本地結算)。除上述2種貨幣外,我們不接受其他貨幣的支票。
      但您可透過電匯方式,以港元、美元、人民幣、澳元、歐元、日圓、英鎊、新加坡元及瑞士法郎貨幣付款。

      請在上網提交認購指示時注明付款貨幣。

      刪除
    2. 謝謝你既回答
      OH~睇來我既問題太笨了,甘只有電匯過數

      刪除
  4. //魔術師實在唔慣拎住一疊疊銀紙走來走去,不過無辦法喇,由於魔術師在不同銀行均持有唔同現金戶口,以便過數去唔同的 broker 買美股和A股,今次亦唔例外,要手動分開疊錢去存了。

    拎茄薯咁大膽我就真係唔敢試,反正都有電子支票,何不叫找換店直接入錢俾你,收妥後再自行以電子支票方式分配到各本地銀行自己名下的戶口?

    回覆刪除
    回覆
    1. //何不叫找換店直接入錢俾你

      我都有問過找換店可否代入銀行戶口, 但給拒絕了, 可能因為我是新客吧...

      刪除