2017年10月24日 星期二

有青三氣魔術師

過咗中秋,打埋個風,天氣開始涼快;又係大家樂(00341.HK)推出時令單人火鍋斬人一筆吃過貴價晚飯的時候。魔術師身為股東,當然唔會錯過:


這天魔術師去到新裝潢完成的屯門錦薈坊二樓大檸樂晚饍。這所大檸樂頗為神奇,本來生意不差,但約半年前租約期滿便結業不再續租;但過了幾個月,大檸樂卻又在原址重用,只是削了約一半鋪面;而餘下的一半鋪面,卻給商場租給了美帝銀行。美帝銀行佔地下及二樓兩層,而二樓的銀行門口竟然要穿過大檸樂才能到達,都不知是那個天才想出來的走道。
晚飯時間,例牌人地,而且大檸樂的鋪而縮小了,人流就更加擠逼。魔術師要了海鮮火鍋,買完票後便馬上去找座位,只見全院滿座。剛巧收銀員身後有個二人座,其中一個背對住大部分顧客的座位坐了一名戴鴨舌帽的青年,正在低頭「玩電話」,對面的座位則放了一個背囊,桌面上杯盤狼藉,似是早已完事。
果然,有個樓面阿姐走來,問一問那青年,青年點點頭,阿姐便將杯算碗碟收去。
魔術師行上前去,指一指那背囊「坐」着的位子,好聲好氣問:「請問呢個位有無人架?」
青年頭也不抬,只在喉頭咕噥了一聲:「無人。」兩手繼續在「玩電話」,也不知道是不是在打機。
「原來是件有青。」魔術師心想。
其實,夜晚黑在室內,戴住頂鴨舌帽咁突出的造型,唔使問都知,九成係有青喇!
有青繼續忙着「玩電話」,絲毫沒有理會魔術師。
「請問呢個背嚢係咪你架?」魔術師耐着性子,希望有青「識做」;因為無論是以前美顏組的第三世界廠仔定係前僱傭兵的電車男,都係唔講到明唔 specific 唔做的。
「係。」有青回復水平視線,但依然唔望向魔術師。
魔術師開始有點生氣,但依然保持禮貌,劃公仔劃到出腸:「請問你可唔可以拎起個袋呢?」
「我唔想拎起個袋喎。」有青終於望向魔術師。
果然又係雙目無神,三尖八角的笨土相。
睇怕都係如果抱住個背囊,「玩電話」會無咁方便。
「但係呢度 full 哂喎。」魔術師怒火再升,但仍按捺住不發作,再說之以理。
有青回頭望一望,見魔術師所言非虛,卻兀自死撐:「坐多陣都唔得呀?」
魔術師即時升上一般對住佢「拍片」的衝動(對有青來說,被拍片放上網是大殺傷力武器),好不容易深呼吸幾下,才給這般衝動壓下來。
魔術師見有青如此不可理喻,便索性把只裝着一份人言報的斜孭袋放在枱上「霸位」,打算如果叫到魔術師的號碼,便叫阿姐把火鍋端來,自己就坐到有青的背囊上。
「你咪擺囉。」有青冷冷的說,然後又低頭玩電話。
魔術師站了一會,有個阿姐走來,叫魔術師:「嗰邊有個位呀,你過去坐喇!」
「係咩?」魔術師激鬼氣,以諷刺的語氣說出。
這時遠處座位有人離去,阿姐將魔術師帶來,一面快手執枱,一面跟魔術師說:「好多客都係咁架!」
即係咁,魔術師無論是光顧舊居小店,抑或是在連鎖店如大檸樂,都係食完就快走,唔會坐係度發呆撩牙玩手機,用杯奶茶來養金魚;如果見人多有人等位,魔術師更會加快速度,儘快食完,一來唔好阻住人做生意,二來也予人方便。
當然,魔術師無論在小店抑或是在連鎖店,都見過唔少食完嘢仲要霸住個位吹人撩牙捽腳趾的無聊人;後生有,維園阿伯都有,有時明明見到人地一家三口,坐得阿爸阿媽,個仔(青少年)在則邊罰站,無聊人依然係無動於衷,成尊佛咁坐係到唔知做乜。
面皮之厚,家教之缺乏,真在令人覺得比那些「蝗蟲」更差,真係唔好怪魔術師時常嘲諷有青。
呢個無公德,無家教的問題,似乎比「批鬥關愛座」更大問題。
***
伸延閱讀:
最後的出前一丁

16 則留言:

  1. 我會哄埋去睇佢手機,佢唔妥就回番佢果句「唔得咩?」
    如果你坐上佢袋,咁係損壞個人物品。你郁佢個袋,有乜依郁可以屈你偷咗佢啲嘢,乜乜77,好煩。
    不過你做唔到潑婦鬥唔過爛佬㗎啦!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. //你郁佢個袋,有乜依郁可以屈你偷咗佢啲嘢,乜乜77,好煩。

      唔通佢個袋有金勞??

      //不過你做唔到潑婦鬥唔過爛佬㗎啦!嘻嘻!

      咁我又真係過唔到自己嗰關。

      刪除
  2. //魔術師要了海鮮火鍋

    最後覺得好唔好食呢?

    //有個樓面阿姐走來,問一問那青年,青年點點頭,阿姐便將杯算碗碟收去。

    碗碟都收埋仲唔X走!

    //「我唔想拎起個袋喎。」有青終於望向魔術師。

    喺有青最懷念嘅米國就會喺咁:
    洋腸A: Is it free? 大波鬼妹B: Yes. A:即攞起B嗰袋"放"喺地下。

    //對有青來說,被拍片放上網是大殺傷力武器,

    話佢喺"死支那蝗蟲"應該都會有效。

    //「係咩?」魔術師激鬼氣,以諷刺的語氣說出。

    或「啲大陸嚟嘅就喺咁衰㗎啦!」(假設阿姐唔喺,以免得罪無辜)

    //似乎比「批鬥關愛座」更大問題。

    最攪笑就喺「傷巷關愛座」,原意都唔喺咁,而家攪到冇人敢坐,「吉」咗喺度。

    //面皮之厚,家教之缺乏,真在令人覺得比那些「蝗蟲」更差

    我阿爸喺內地坐公車多數有人會讓:「爺爺請坐」(唔一定喺關愛坐),傷巷就一半半喇或者喺瞓著咗見唔到咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. //話佢喺"死支那蝗蟲"應該都會有效。
      //或「啲大陸嚟嘅就喺咁衰㗎啦!」(假設阿姐唔喺,以免得罪無辜)

      唔記得邊個寶島論壇睇過,話online game撞到最多無謂trash talk既就係傷民,而想激嬲下佢地,最有效係扮唔知問:

      你是大陸人嗎?

      刪除
    2. //「我唔想拎起個袋喎。」

      「咁我幫你拎起佢囉。」

      刪除
    3. //最後覺得好唔好食呢?

      Okay 架,隻蝦幾大隻,但星斑腩就差少少。

      //碗碟都收埋仲唔X走!

      我唔明點解後生仔,臉皮竟然厚成咁。

      //洋腸A: Is it free? 大波鬼妹B: Yes. A:即攞起B嗰袋"放"喺地下。

      Free for 波波?

      //話佢喺"死支那蝗蟲"應該都會有效。
      //或「啲大陸嚟嘅就喺咁衰㗎啦!」(假設阿姐唔喺,以免得罪無辜)
      //online game撞到最多無謂trash talk既就係傷民,而想激嬲下佢地,最有效係扮唔知問: 你是大陸人嗎?

      哈哈,·我城有青真係柒遍大中華。

      //咁我幫你拎起佢囉。

      擺返係佢面前!

      刪除
    4. //最有效係扮唔知問:你是大陸人嗎?

      講真回歸後出世嘅嗱住本特衰護照嚴格嚟講喺冇得唔認唔喺, 至多只可以話我不是共匪, 或者話我都貼咗個"香港國"嘅label喺本特衰護照封面....

      刪除
    5. //話我都貼咗個"香港國"嘅label喺本特衰護照封面....

      「護照失效,原機遣返」

      刪除
  3. 魔兄真係好鍾意食大家樂😎
    我Prefer茶記多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶餐廳我只會幫襯慣常去的小店。

      運鎖店來說,大檸樂和美心算是較對我的口味。

      刪除
  4. //「我唔想拎起個袋喎。」有青終於望向魔術師。

    我幫你拎. 即刻拎起, "放"係地下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有青隨時會周竪瘋上身,猛咁鬧粗口。

      刪除
  5. 魔兄食完,條有青走咗未?我嗰區大把呢D柒頭皮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有留意住佢, 條友應該坐咗成10分鐘之後先走!

      刪除
  6. 自我中心嘅人確實唔少,尤其而家呢個 me generation

    BTW,印象中呢篇文已經唔係第一篇寫激親你/嚇親你嘅事,希望將來你唔會儲齊一個《三戲/三氣魔術師》系列

    回覆刪除
    回覆
    1. //希望將來你唔會儲齊一個《三戲/三氣魔術師》系列

      唔會喇!我近來都少咗好多牢騷。

      刪除