2018年3月13日 星期二

星雲鎖鏈破蟲蟲

有指姚松炎忽略傳統街站失基層票 2018/03/12 19:13

姚松炎在多個公屋選區都大比數敗於鄭泳舜,其中啟晴邨加上德朗邨已經輸逾一千七百票,有學者分析姚松炎偏重網上動員,忽略傳統的街站、洗樓,可能流失基層選票。
姚松炎是如何敗給鄭泳舜的呢?比對各票站的得票率,姚松炎在五個票站慘敗,包括啟德的兩條新屋邨,德朗邨及啟晴邨,輸三十個百分點,合共輸一千七百票,五個站、已經令鄭泳舜勝三千七百票。 
本台到啟晴邨,發現投票予姚松炎的、是少數。姚松炎承認比較少到兩條新屋邨,但問題是否只出在此?回顧前年立法會選舉,非建制派取得十六萬票,今次流失五萬五千票。
反觀鄭泳舜,不只完全承接蔣麗芸及梁美芬的票,更在低投票率下,反多獲得四千票。再看民主派的地區樁腳,民主黨五名區議員,只得涂謹申及袁海文的票全過給姚松炎。
而民協七個區議員的選區,有兩個、姚松炎的得票輸予鄭泳舜,連馮檢基的根據地麗閣都讓鄭泳舜贏八十四票。地區樁腳「失靈」,與初選的 PLAN B 爭拗是否有關? 
中大學者蔡子強指,基層選民重視政績,但姚松炎空降九龍西,正正忽視這點。姚松炎競選的「軍師」、連日在區內「踩單車」拉票的朱凱廸,則沒有回應策略是否出錯。
1. 嘩,殺死人咩阿瞬,成個 Chi Lam 咁,真係陽光大男孩呀!
2. 呢次補選係單議席單票制,亦即係販民日思夜想的一人一票真普選,結果黃C代表姚蟲蟲敗下陣來;真心唔知當初販民初選逼走咗馮撿機呢位「令人尊敬的對手」,唔知會唔會連民恃多年以民煮蛇齋餅建立起來的票倉都拱手讓人了。

3. 哈哈,蔡仔強呢次又講得啱喎!你睇班唔識上網、唔流連討論區的的公公婆婆幾咁 buy 阿瞬?講到底,呢班老港豬都係想有個「孫仔」關心下佢地,有需要幫忙時隨傳隨到,過時過節又有蛇齋黨贊助福袋,「貼地親民」,呢啲就係做區議員街坊保長積下來的著數嘞!當年吳明欽都做唔少地區工作,仲有上魔術師屋企做家訪添!票就係咁爭返來的。點似得你姚蟲蟲一副高高在上的讀書人模樣,好似魔術師咁 unapproachable 呢?
4. 「姚松炎競選的『軍師』、連日在區內『踩單車』拉票的朱凱廸」好搵唔搵搵埋朱仔呢啲鍵盤戰士做軍師,你估佢真係新西票王咩?佢係贏咗都唔知發生咩嘢事。唔係當日戴當家的「雷聲大行動」,睇怕朱仔就係「新西版哪吒」了!
***
民主派指會就九龍西敗選作檢討 更新:2018/03/12 21:03

今次九龍西補選是「單議席單票制」下,建制派首次贏到立法會議席,建制派解讀成市民認同政府取消部分議員資格,民主派則不同意這說法,認為只是一區策略失誤。
回歸以來同樣的硬仗打過三次,二零零零年余若薇對鍾樹根,二零零七年陳方安生對葉劉淑儀,到前年楊岳橋對周浩鼎,泛民的得票一直過半,直到今次。
莫乃光清晨在選舉中心接受訪問時指,市民的訴求是多方面,不應該再用「反DQ」單一訴求打選戰,未來會檢討。

5. 不認不認還需認,姚蟲蟲昨日下午接受訪問都親口承意:「呢次係唔輸得嘅!如果輸咗,就會發放出一個錯誤的訊息,俾正苦一個口實,就係DQ係啱嘅,有民意基礎...」,點知畸寶後來編輯了新聞片段才搵唔返段片。其實選民係唔係支持正苦DQ並唔係重點,反而係點解姚蟲蟲覺得選民用選票得出來的結果,只要唔係你贏,就係「錯誤的訊息」,而唔係反映「人民的意願」呢?
***
九龍西選區姚松炎鄭泳舜均已告急 更新:2018/03/11 22:11

立法會補選投票,剩下不足半小時就結束。截至下午九時三十分,超過八十四萬名選民在地區直選投了票,佔三區登記選民總數不足四成,比二零一六年換屆選舉同一時段的全港投票率低十二點六個百分點,而九龍西選區投票率則有百分之四十一點四五。
九龍西有三位候選人,姚松炎得到泛民支持,而鄭泳舜則有建制派支持,他們都指投票率低,令自己選情嚴峻,反而獨立候選人蔡東洲稱有信心搶走兩邊的票源。
姚松炎是六位被取消立法會議員資格中,唯一一位參與今次補選,他晚上到黃埔拉票,遇上對手民建聯鄭泳舜的助選團。姚松炎指投票率低,令自己選情嚴峻,宣布告急。 
鄭泳舜代表民建聯出戰,他亦打告急牌。除了建制派的立法會議員之外,還有多位前高官支持他,晚上前食衛局局長高永文與他一起拉票。 
曾經是民建聯成員但已經退黨,報稱獨立的蔡東洲整個上午和兒仔繪畫,他指不會拉票,又指即使沒有政黨支持,亦有信心可以搶到民主、建制派的票。
九龍西大約有四十九萬選民,是今次補選三區中選民最少,同時亦是候選人最少的一區。
6. 呢條就係上述的新聞片段,已經由中午訪問變成依家姚蟲蟲在夜晚講:「建制派打假波,已經不是公平選舉,不是君子之爭,所以不得不告急」喂!咩叫「打假波」,「不是公平選舉」?有無證據?如果只係亂噏,咁豈不是仲衰過689話「有證據證明縮骨遮革命背後有外國勢力支持,日後會有證據拎出來」?
7. 「他們都指投票率低,令自己選情嚴峻」咁搞笑嘅?乜唔係投票率高有利販民(支持者都靠自己意願行出嚟投票),投票率低有利蛇齋黨(掌心雷老人鐵票一車車送到)嘅咩?
8. 「候選人最少的一區」仲好講,淨係班販民搞初選,已經搞到人見人怕喇!
9. 販民仲有機嘅!快啲搵一輝嚟,使出鳳凰幻魔拳將阿瞬打到傻咗,等佢宣誓時亂胡言亂語,咁咪可以DQ再選過囉!
***
港島區有助選活動遭指罵情況混亂 更新:2018/03/11 22:10

立法會補選投票,剩下不足半小時就結束。截至下午九時三十分,超過八十四萬名選民在地區直選投了票,佔三區登記選民總數不足四成,比二零一六年換屆選舉同一時段的全港投票率低十二點六個百分點,而香港島選區投票率則有百分之四十點七三。
港島區候選人的拉票活動早上出現混亂,有人以粗口指罵民主派區諾軒的助選團,更發生推撞。新民黨陳家珮嚴厲譴責暴力,黨主席葉劉淑儀更質疑有人嫁禍。警方將案件列作糾紛處理,暫時沒有拘捕任何人。
代表民主派,要取回被 DQ 議席的區諾軒,第一站九時許到香港仔中心牌坊。助選活動未開始,多個人圍著指罵,亦有人推撞,有人聲稱要支持愛國愛港人士,事件擾攘了十多分鐘。幫區諾軒站台,正正是被 DQ 議席的香港眾志羅冠聰,和被 DQ 參選資格的周庭。他下午去西營盤街市外面宣傳,有民主黨多個元老和他拉票,他聲稱競選車輛離開時,被手持新民黨陳家珮單張的人士阻擋。 
陳家珮下午到北角拉票,除了黨主席葉劉淑儀以及多個建制派議員幫她站台,還有多名紀律部隊前高層到場支持,她嚴厲譴責暴力行為,強調事件與自己陣營無關。
曾經是激進民主派的任亮憲稱自己是獨立無黨派,更加珍惜每張選票,又稱自己不會打告急牌。政綱表明嚴防港獨的伍廸希則表示知道自己沒有勝算,稱如果自己拿到百分之三的選票,已經當作勝利。
港島區合資格選民有近六十三萬,二零一六年建制及泛民的得票比例,是幾區之中差距最小。
10. 都話巷島係中剷集散地,大部份人都會以藍血貴族,站在扯旗山頂睥睨眾生,自不然特別 buy 黃C。販民出動劣師黨元老幫手站台亦無打錯算盤,不過搵埋痞瘋仔同羅37一齊打氣就未免太趕客了,白白浪費了站在旁邊傻笑的周可愛挺小妹妹...

11. 又,家珮姐真係要樣無樣,要身材無身材,拍埋隔離容靚靚真係低兩班波,真係「伴娘索過新娘」,唔怪得孽瘤無眼睇喇!
***
新界東選區候選人多但投票率低 更新:2018/03/11 21:27

立法會補選投票時間,剩下一個多小時。截至下午八時三十分,超過七十七萬名選民在地區直選投了票,整體投票率是百分之三十七,比二零一六年換屆選舉同一時段的全港投票率低十個百分點。而競爭最激烈的新界東選區,投票率是百分之三十五點五三。
新界東選區雖然共有六位候選人,但投票率反而一直是三區中最低,各候選人有不同解讀。 
入夜後,工聯會的議員到將軍澳為鄧家彪拉票。而泛民的梁國雄亦呼籲支持者不分派別,票投范國威。兩邊陣營選舉日都告急,鄧家彪於早上十一時已經開始催票。范國威見投票率低迷,下午三時多亦打告急牌,又回應了一些聲稱怎樣都不會投他的本土派。 
已經第五次選這區的方國珊,對於投票率低迷,她認為是民主派與建制派的行為令市民厭倦。獨立候選人黃成智只有自己一個拉票,他認為補選氣氛冷淡,反而對自己有利。第一次參選的趙佩玉,沒有留在新界東拉票,而是朝九晚九在立法會外面祈禱。獨立無黨派的陳玉娥拒絕接受錄影訪問,她指目標是取回保證金。
12. 新東其實無乜好講,咖喱飯雖然同彪叔叔一樣都係海軍鬥水兵,但論名聲飯始終係議會舊將,秤先過彪叔叔完全無懸念。

43 則留言:

  1. 次次都檢討, 檢左21年郤無寸進
    6/4之比都20年, 有心搞一早同政府傾...政治係COMPROMISE, 唔係反反反
    今日泛民落得如此下場, 禍乃自招

    可惜DQ案後一整代人都俾人DQ, 如果班老海鮮肯整合利益交棒俾黃屍小朋友可能仲有得玩多陣 (公民+本土)
    不過嘛...班民主老海鮮仲養緊妻活緊兒供緊樓, 點會咁輕易交棒?
    內鬥依舊, 只等建制夠票便一網將班垃圾成擒

    回覆刪除
    回覆
    1. //政治係COMPROMISE, 唔係反反反

      最弊販民愈來愈唔係真心搞政,而係醉心做「政演」

      //班民主老海鮮仲養緊妻活緊兒供緊樓, 點會咁輕易交棒?

      話明政演,當然係出糧最緊要.

      刪除
    2. //政治係COMPROMISE, 唔係反反反

      呢篇講得幾好笑

      http://linepost.hk/?uid=23799.7.0.0

      泛民主派的死穴就在這裡, 他們口中的民主, 太大; 而他們的能力和影響範圍, 又太小。 不相稱。

      刪除
    3. //太大
      //太小

      我反而諗到甜嘢 XD

      刪除
  2. “嘩,殺死人咩阿瞬,成個 Chi Lam 咁,真係陽光大男孩呀!”

    我覺得佢似HARRY哥哥,大少覺得佢似http://artiste.tvb.com/main/artistedetail/ottochan

    無責任分析:4個位都係顏值最高勝...

    回覆刪除
    回覆
    1. //我覺得佢似HARRY哥哥//

      同意, HARRY 哥哥都唔失禮吖, 撈得幕前點都叫靠面口搵食

      //無責任分析:4個位都係顏值最高勝...//

      陳家佩點都好過區諾軒卦

      功能組別, 洋腸永遠高華人一等喎

      刪除
    2. //大少覺得佢

      阿瞬又未至於係大隻仔...

      //HARRY 哥哥都唔失禮吖

      總之係明星口面...

      //4個位都係顏值最高
      //陳家佩點都好過區諾軒卦

      哎...家珮姐佢哀在哨牙...

      //功能組別, 洋腸永遠高華人一等喎

      學陶藝才子話齋,「崇優」吖馬!

      刪除
  3. 如果區兄被人翻燒基本法的舊帳和見日本右翼的新帳, 可能又有dq要補選。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家都係推落假法人度。

      刪除
    2. 最on9系個“覆核王”竟然要入禀DQ舜仔...

      件事on9在:
      - 將亡國興入禀DQ區諾軒、扮民既“被輸打贏要”僅有光環都敗晒
      - DQ舜仔既rationale同之前DQ笨土自絕派既一樣,咁即係間接承認呢個rationale好合理

      原來反對派都有好多豬隊友...

      刪除
    3. //原來反對派都有好多豬隊友...

      問題係要以「民主建港」硬屈成「建港國」,係連丁點說服力都無,與笨土自絕派不嬲都話「巷蜀是一個選項」不可相提並論,只係學摩摩話齋「間接承認呢個rationale好合理」。呢個長洲覆核王真係識法律?

      https://zh.wikipedia.org/wiki/郭卓堅
      郭卓堅(1940年-,英语: Kwok Cheuk-kin),外號「長洲覆核王」,香港人,持中華民國護照及英國公民身份。父親為中華民國國民革命軍軍官,小時候舉家前往重慶,待香港重光後才回港讀書[1],1950年代於國立臺灣大學法律系畢業[2],1989年前曾任職司法機構。1989年到北京聲援學運,6月7日他在北京被帶到上海公安招待所軟禁一年,幾經波折才回到香港。港英政府後來知道他被中共軟禁,給予他居英權,更曾建議他離開香港,但他沒有想過移民。
      2017年10月13日,擁有居英權的郭卓堅向《香港01》記者透露,自己已萌去意,認為「香港已經無法治,不值得留戀」,打算2018年夏天赴英國終老。[5]

      方向報呢篇又真係搲爛面鬥爛仔,幾好笑:

      http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20180315/00184_009.html
      定風波:輸打贏要 迫於無奈
      有市民入稟法院,要求DQ在立法會港島區補選中獲勝的區諾軒,原因是區曾主張自決,曾公開焚燒疑似印有《基本法》封面的紙張,且揚言不排除再有類似行徑。反對派陣營批評此舉是「輸打贏要」。
      反對派政客果然天真無邪。作為政治上的對手,互相打擊乃天經地義,不「輸打贏要」,難道要對家登報道賀,又或者約埋打邊爐慶祝?反對派政客們不妨捫心自問,換作你逮到對家的「小辮子」,還不是一樣如獲至寶,窮追猛打。講多無謂,食多會滯,如今反對派唯一可以做的,就是「睇吓個官信邊個」。
      如今要市民承受「輸打贏要」的罵名,特衰政府絕對難辭其咎。區諾軒不應獲得參選資格,並非甚麼新鮮觀點。別的不說,就是本報「龍門陣」專欄作者,便提出過類似看法。事實上,當局DQ標準含混不清,早就備受詬病,區諾軒問題只是冰山一角而已。
      又例如姚松炎,之前才因宣誓問題失掉議席,當局憑甚麼相信他「今是昨非」?更何況,姚松炎支持自決的言論班班可考,為甚麼最後竟獲批「入閘」?「網開一面」背後的神邏輯,當局至今仍解釋不清。幸好姚松炎自己不爭氣,在選舉中打了一場爛仗,否則「輸打贏要」者肯定陸續有來。說到底,確認書作為一種預防制度,總得有事實依據,一個人過往的言行,就是其中一個最客觀指標,總不能拍心口「講個信字」。情況正如一個有案底證人在法庭作證,其可信程度也會被法官質疑。
      作為花生友,欣賞「民主鬥士」的精彩演出也是賞心樂事。有人死撐不是燒《基本法》,而只是燒印上《基本法》的紙張。哈哈,不如說是有故世親友平常最愛讀《基本法》,燒給他/她看門口吖,笨!
      傳媒人 史弘毅

      刪除
    4. 我不嬲覺得扮民今次“反DQ”好自相矛盾...

      你要反DQ,原因不出以下兩個:
      1) 做了什麼事都不應DQ,即使做了正苦認為要DQ的事
      2) 被DQ的前蟻員或意圖參選人根本沒有做應該DQ的事

      以上兩個理由是mutual exclusive,只能取其一。

      自相矛盾在歐諾軒辯解自己燒基本法(Copy?),一辯解就露了底:
      - 做什麼事都不應DQ的話,你辯解嚟做乜?->違反了1
      - 辯解即是表達“我無做過”,咁即是其他被DQ的系因為做過,所以DQ就好合理?->違反了2

      除非扮民反DQ即是話:
      我即使做過法律或憲制上被認為DQ是合理的事,DQ都是不合理的(再加什麼因為威權正苦不公義...blablabla)

      所以點解笨土巷蜀(不含自絕)派會咁唔妥扮民...起碼陳好癲等人會認為遊戲規則有違自己同支持者價值觀,就乾脆唔玩,唔會好似扮民(含自絕派)想左右逢源討好所有反建制既人

      //又真係搲爛面鬥爛仔,幾好笑:

      慘得過复核王自己又搲埋一份.

      刪除
    5. //2) 被DQ的前蟻員或意圖參選人根本沒有做應該DQ的事

      呢個理由自然係易入口啲.

      // 做什麼事都不應DQ的話,你辯解嚟做乜?->違反了1

      所以 out豬 應該唔係呢個意思.

      //辯解即是表達“我無做過”,咁即是其他被DQ的系因為做過,所以DQ就好合理?->違反了2

      「我無做過(可以被DQ的事)」唔等於「其他被DQ的有做過(可以被DQ的事)」,畢竟誰也不代表誰, 所以沒有違反了2

      //我即使做過法律或憲制上被認為DQ是合理的事,DQ都是不合理的(再加什麼因為威權正苦不公義...blablabla)

      呢個係正解. 因為法治而死, 威權正苦訂下的都是不公義的法例, DQ是打壓反對派的工具等等...

      //好似扮民(含自絕派)想左右逢源討好所有反建制既人

      痴獨仔話「如果民意支持一國一制,佢地都會支持」,但又唔見佢到寫落去JJ綱領度, 話一國一制都係二次前途談判選項之一喎!

      刪除
    6. // 威權正苦訂下的都是不公義的法例, DQ是打壓反對派的工具等等...

      既然係威權正苦, 不公義就一定架啦.佢哋唔係天真到, 認為不公義嘅正苦, 會做好事啊?! 講嗰個痴, 信嗰個呆....香港真係死得.

      刪除
    7. //佢哋唔係天真到, 認為不公義嘅正苦, 會做好事啊?!

      所以我斬唔知點解班有青會去投訴「黑警打人」嘅!

      刪除
  4. 繞虫炎無乜扮民主派大佬幫佢拉票
    得個豬西迪, 唔知拉票定係倒米

    鏡頭轉過去港島區諾軒,
    余老味, 涼瓜杰, 糊塗偉, 偉大領袖黃瘋瘋眾星伴月

    如果話輸九西一席, 係扮民主派唔齊心
    我同意
    但好多新聞矛頭指向光頭基
    唔係呀?!
    傳統扮民主派大佬白鴿黨攻民黨去佐邊?
    無心同扮民主派新秀"自決派"抬轎
    佢地一樣要揹鑊

    可能扮民主派大佬既如意算盤係第一輪補選俾自決派低票過關
    第二輪補選就可以塞住自決派把口, 全部可以自己派人

    港島同新東就跟預定劇本進行,
    九西就玩大佐, 輸埋個位
    都仲要利用埋個剩餘價值,
    推晒落光頭基度, 等佢唔敢系第二輪補選舉手

    扮民主派內部既政治醜惡到呢

    回覆刪除
    回覆
    1. //得個豬西迪, 唔知拉票定係倒米

      痴痴呆呆, 坐埋一檯.

      //傳統扮民主派大佬白鴿黨攻民黨去佐邊?
      //無心同扮民主派新秀"自決派"抬轎
      //可能扮民主派大佬既如意算盤係第一輪補選俾自決派低票過關
      //第二輪補選就可以塞住自決派把口, 全部可以自己派人

      信報 2018年3月13日

      社評 社評

      地區補選首嘗敗績 泛民內訌咎由自取

      民主派的「蠶蟲師爺」最令人詬病的是造成初選內訌,本來的機制是憑得票定出參選者的優次順序,排第一位的是姚松炎,他如果不幸被取消資格,改由排第二位的馮檢基頂替。弔詭的是有人企圖推翻機制,所持理由竟然是若馮檢基出選的話機會渺茫,要求放棄Plan B而另定Plan C云云,結果馮檢基在壓力下聲稱以大局為重而自動退出。此舉等於泛民採用自己最痛恨的「篩選」和「欽點」策略,陣中不少支持者不滿「屈基」事件違背程序公義。既然初選內訌不得人心,那麼姚松炎票源流失自然不難理解,最低限度,他在馮檢基所屬民協的根據地處處碰壁,民協票倉反而是鄭泳舜得票較多。

      民主派參與這次補選的其中一個訴求是反DQ,偏偏身為DQ受害人的姚松炎成為地區直選唯一落敗者,建制派所說「市民認同政府DQ決定」或者略嫌誇張,然而毋庸置疑者,是反DQ的悲情牌不太管用,要是缺乏扎實的地區工作,又沒有衷誠合作的團隊精神,理性選民未必願意給予神聖一票。民主派必須及早在姚松炎身上汲取教訓,否則第二輪補選的兩個席位說不定還是會拱手相讓於建制派。

      //推晒落光頭基度, 等佢唔敢系第二輪補選舉手

      睇個樣基哥早已意興蘭珊,例不如光榮引退算吧.

      刪除
    2. //陣中不少支持者不滿「屈基」事件違背程序公義。既然初選內訌不得人心,那麼姚松炎票源流失自然不難理解,最低限度,他在馮檢基所屬民協的根據地處處碰壁,民協票倉反而是鄭泳舜得票較多//

      人言報輕輕都係屈機

      你估張票真係寫佐光頭基個名,
      光頭基系自己果區選區議員都輸佐呀老細

      所謂"民協根據地", 係要求貼身服務既一群
      民唔民主唔關我事, 我只要蛇齋餅粽- 社區服務
      光頭基掛住去"爭取民主", 唔同我蛇齊餅粽, 我就改投個妹妹仔
      就係咁簡單

      蟯虫炎系咁既區民要求下, 失分係必然
      識得跟曾鈺成落區, 仲要好自然同婆婆傾計既陽光男孩阿舜得分亦好自然
      https://www.youtube.com/watch?v=qLDqUJOXrgQ

      刪除
    3. //光頭基系自己果區選區議員都輸佐呀老細

      雖然係輸, 但爛船都有三斤釘, 收歸埋啲殘兵敗將選票都夠炒埋一碟架!

      //民唔民主唔關我事, 我只要蛇齋餅粽- 社區服務
      //唔同我蛇齊餅粽, 我就改投個妹妹仔

      基本上好多港豬都係咁.

      刪除
    4. //基本上好多港豬都係咁.//

      港豬? OUT 晒O勒, 多謝台灣文青發明佐個新詞: 小確幸 ^O^

      刪除
    5. //多謝台灣文青發明佐個新詞: 小確幸 ^O^

      呆灣文搞的用詞真係極盡肉麻骨痺之能事。

      刪除
    6. // 識得跟曾鈺成落區

      原來十年前已經開始落區了.

      刪除
    7. 所以姚蟲蟲被人話「唔做正經嘢」...

      信報 2018年3月15日

      專訪
      姚松炎:無地區服務去邊都輸
      不應空降九西 六大原因致敗
      姚松炎常形容自己的人生像飛行棋,總是前行幾步又被「打回頭」,怎料接近退休之齡時也不例外:當選建築、測量、都市規劃及園境界議員卻被DQ;過了初選、入閘兩關,最終卻在補選一役鎩羽而歸。姚松炎連日來一再致歉,他接受本報專訪時也坦言:「DQ6(即6名被取消資格議員)如果唔係我出,件事冇咁災難。」

      敗選以來,各方紛紛批評其選舉工程:少接觸基層居民、文宣字句離地;對於種種指摘,姚松炎都一一承受,像被狠批設計簡陋的環保橫額,他說原意是希望尋求突破、令選舉橫額更多元化,「我既然輸,一定一切都係我錯,呢個唔需要爭辯」。對於落選,他歸納出六大原因:策略不善做錯決定、太遲起動選舉工程、資源不足、無經驗、無政治聯繫、選前無地區服務。

      落區愈少得票愈少

      當中,他最大反思是作為無政黨聯繫的候選人,不應急就章轉戰九龍西。姚松炎解釋,基層地區需要長期地區服務,然而他既非政黨、地區組織成員或區議員,更是最後一刻才臨危受命轉戰九龍西,故難以一早接觸當區居民,也令居民出現「你都冇幫過我」的印象,故即使有樁腳願意支持亦難過票,「市民意見係中肯,你應該一早落嚟服務,唔係有選舉先落嚟」。因此他也推斷,就算落戶港島、新界東,他亦無提早進行地區工作,「應該去邊度都係輸」。

      翻查票站數據,姚松炎失票最多的均是基層地區,當中啟德南、北兩區可謂重災區,他被民聯建鄭泳舜拋離高達1748票。然而查看街站日程,選舉前的10天,姚松炎只得一次在啟德擺街站。

      說起那1748票,姚松炎不無感嘆,但他否認棄守該區,只坦言時間有限,「一定要有取捨」。他形容其選舉策略是「穩守突擊」,先穩住民主派基本盤,故多在前年「票倉」地區擺街站,冀說服選民相信他會堅守民主理念,並嘗試以新方法主攻得票率低的地區。然而結果顯示,落區愈少,得票也愈少,因此有地區人士形容他「唔做正經嘢」。說到這裏,姚松炎也難掩落寞,一再承認是政治判斷失誤,「而家回頭睇,我一定錯,如果唔錯唔會輸」。

      數算下來,短短45分鐘的訪問, 姚松炎最少說了9次「錯」字;要說選舉期間所犯的「錯」,還須連繫到他與民協馮檢基的初選爭議。媒體昨報道,有選民不滿馮檢基初選後備受攻擊,最終雖投姚松炎一票,卻不禁「含淚」。然而姚松炎認為,提及初選爭議的市民不多,料對選情影響不大,「風波係政圈自己睇法,公眾層面唔係一個重要議題」。被問到選舉期間他與傳統民主派的矛盾似乎浮面,日後如何修補關係,姚松炎則強調所謂矛盾多為謠言,「一直在民主派裏面,都係非常友好協作,睇唔到任何大家矛盾,我亦唔需要特別去修補」。

      從政路向待民主派檢討

      回想當日點票,姚松炎在前段一直領先,其後鄭泳舜卻逐漸收復失地反超前,猛虎終究不敵地頭蟲。姚松炎當日被攝得眼泛淚光,他昨則坦言選前有民調說他會落敗,已有心理準備未必順利當選,因此不難接受結果。

      至於日後從政之路該如何走,他強調還須待民主派作檢討,若是他個人因素導致敗選,「咁我就唔適宜再參選」而應改任幕後工作;但若他被要求換屆選舉時再戰九龍西,當明年區選時大概也得先出戰九龍西。

      採訪、撰文:邱榕瀅

      刪除
  5. //嘩,殺死人咩阿瞬,成個 Chi Lam 咁,真係陽光大男孩呀//

    好多選民的確係睇樣黎選, 尤其係無政治傾向嘅港豬, 呢方面阿舜完勝蟑頭鼠目嘅蟲炎. 聽講佢係曾鈺成重點栽培出黎.

    回覆刪除
    回覆
    1. //呢方面阿舜完勝蟑頭鼠目嘅蟲炎. 聽講佢係曾鈺成重點栽培出黎.

      哈, 曾城城佢自己都有啲蟑頭鼠目喎!

      刪除
    2. https://www.youtube.com/watch?v=qLDqUJOXrgQ

      睇返泥條片, 曾鈺成係酸酸地 - 個衰仔咁受婆婆觀迎既

      刪除
    3. 哈哈,直程係阿婆殺手喇!

      刪除
  6. 今次真係開心死,不枉我趕返去投票,霎時覺得自己一票好重要。XD

    姚蟲蟲的死因,好多分析文章都會講,不過我想講的係:(唔知算唔算人身攻擊) 見到姚蟲蟲個樣,我就諗起電影死侍的真面目
    https://youtu.be/g0nyhNA87Rs?t=79
    老牛油果 VS 陽光大男孩,乜都唔洗講。

    不過,最主要都是輕敵。以為呢個位實食無黐牙,便大意失荊州。

    其實唔只蛇齋黨派野,販民都有派:
    http://www.linepost.hk/?uid=20171.7.0.0

    我覺得最後嗰句最正:「所以議員究竟做啲乜? 就是氹你俾票他囉!」
    今次姚蟲蟲就係氹唔到人俾票佢囉!XD

    //今次九龍西補選是「單議席單票制」下,建制派首次贏到立法會議席,
    依家的傳霉真係唔專業,呢次只能講是回歸後首次。唔可以唔提就無發生過,95年立法局選舉,蛇齋黨的嫻姐同張漢忠就是單議席單票制下贏到議席,或者可以捉字虱,呢個係立法會而唔係立法局。

    //但論名聲飯始終係議會舊將,
    其實彪叔叔都係議會舊將嚟,供完會有個不成文規定,新丁可以從功能界別出,但只能做一屆,想繼續棧戀權位的話,請自行努力打開局面玩直選,係龍係蛇就睇你自己啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. //老牛油果 VS 陽光大男孩,乜都唔洗講

      男神女神唔係得黃C獨有的!

      //今次姚蟲蟲就係氹唔到人俾票佢囉!XD

      我覺得姚蟲蟲係不屑去「氹票」,應該係慣咗選不義的功能組別.

      //依家的傳霉真係唔專業,呢次只能講是回歸後首次。唔可以唔提就無發生過,95年立法局選舉

      哈哈, 依然笨土邏輯,原來我城的歷史得21年,仲短過蝗國.

      //新丁可以從功能界別出

      由不義的功能組別出咗線都叫人留意唔到佢,反而參加直選時仲有啲 noise,咁彪叔叔都算失敗矣。

      刪除
  7. 新東其實先得意
    如果保蝗過票俾哪吒
    犯民就又失一席
    “敵人嘅敵人就係朋友”
    保蝗連毛主席嘅訓示都唔聽

    回覆刪除
    回覆
    1. 比較返2016換屆選舉+補選, 哪吒有3.4萬票
      直接加埋彪叔叔果15萬票, 係會多過煩過西18萬票

      不過世界發生既事件係互動既
      參考埋2016年補選條數
      楊戇Q: 16萬
      周頂頂: 15萬
      哪吒: 3.3萬
      湖北琦: 6.6萬

      可以見到, 建制票/哪吒得票基本就係15萬同3.4萬
      煩過西呢, 就承續佐楊戇Q基本既16萬, 再加埋湖北琦其中既2萬
      湖北琦剩餘既4.4萬, 就係哪吒多佐既3萬票既來源
      估計係因為扮民主派一向都係新東贏成條街
      系贏梗既心態下, 佢地就可以任性地唔投煩過西, 以示對美金扮民主派既不滿

      一旦建制要過票俾哪吒
      扮民主派既支持者會有危機感, 就會歸隊投返俾煩過西
      哪吒就算有建制加埋自己票 : 18.5萬票
      都會輸俾煩過西既楊戇Q加埋湖北琦大部份既票:20+萬票

      單單選舉中, 建制要系扮民主派手中要贏到新東,
      唯有系扮民主派有嚴重既內鬥下先得,
      否則, 佔有52%票既扮民主派係任建制點布陣都唔會輸

      刪除
    2. // 哪吒

      呢個人相當有嫌疑.......
      新東係扮民嘅票倉, 蛇餅要攪新東, 難..... 基本呢區俾扮民洗腦洗到見到大陸人都會著哂火, 就算人哋只係行過, 無得罪佢哋.

      刪除
    3. //如果保蝗過票俾哪吒

      你肯定哪吒一定會上演《義犬報恩》?

      //系贏梗既心態下, 佢地就可以任性地唔投煩過西
      //扮民主派既支持者會有危機感, 就會歸隊投返俾煩過西
      //都會輸俾煩過西既楊戇Q加埋湖北琦大部份既票:20+萬票

      琦天梁班笨土粉絲照計唔會支持咖哩飯, 唔去投都唔出奇.

      //基本呢區俾扮民洗腦洗到見到大陸人都會著哂火, 就算人哋只係行過, 無得罪佢哋.

      可能係東鐵沿線, 蝗民特別多.

      刪除
    4. //基本呢區俾扮民洗腦洗到見到大陸人都會著哂火, 就算人哋只係行過, 無得罪佢哋.

      無調查過,但據斷估無痛苦計,覺得呢區係舊港人分到早期公屋及搬入去年輕舊港人多,但又無九西咁草根...呢類人最易被扮民洗腦.

      刪除
  8. //中大學者蔡子強指,基層選民重視政績,
    地方選舉梗喺要睇政績為主㗎啦點解講到好似好新奇嘅嘢咁(或者喺暗指啲高端扮民不切實際)。爛面嗰政績就喺得一個宣誓玩嘢,點解要再選你呀。

    //姚松炎競選的「軍師」、連日在區內「踩單車」拉票的朱凱廸,
    硬喺覺得成浸呆灣偽文青味。

    //快啲搵一輝嚟,使出鳳凰幻魔拳將阿瞬打到傻咗
    一輝阿瞬喺兄弟嚟嗰啵,唔通禮義廉都會有真.兄弟....

    回覆刪除
    回覆
    1. //地方選舉梗喺要睇政績為主㗎啦點解講到好似好新奇嘅嘢咁

      「依家係選垃圾會呀!你估係選區議員咩。講嘅議題梗係要 high level 啲架喇!」

      //硬喺覺得成浸呆灣偽文青味。

      話說朱仔已被冠以「九流軍師」之名號。

      //唔通禮義廉都會有真.兄弟....

      「民主建港國.真兄弟」

      刪除
  9. 販民就係唔肯承認一個簡單嘅事實:販民支持者減少緊

    販民支持者大多都係中慘同被中慘養大嘅偽中慘,M形社會之下中慘越來越少,新一代趨向笨土,射落海都唔會含x投票俾你班老鬼呃飯食

    基哥先係今次補選贏家,充分反映乜野係真·關鍵少數派,你班販民損毀初選時DQ我,補選時我就反DQ你條虫

    回覆刪除
    回覆
    1. //販民支持者減少緊

      無理由架?說好的六四比呢?

      //M形社會之下中慘越來越少,新一代趨向笨土,射落海都唔會含x投票俾你班老鬼呃飯食

      激進搵唔到大錢架!所以先有溫和販民呢樣嘢...就算只是做個偽中慘,幾百萬身唔少得吧?

      //基哥先係今次補選贏家

      人地做「民間特首」,佢就做「民間垃圾會議員」。

      刪除
  10. 魔兄有無興趣講下今次11月九西補選?

    我自己就覺得好神奇,由投票率/人數、雙方陣營得票、以至每小時投票率/人數變化都同3月接近一樣...

    最開心係淫哥+光頭基都少過欣妹,連“界票”呢個藉口都廢埋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 會呀,明晚出。等我籌夠飛先。

      星期六人言報已經有篇膠文可以講下。

      刪除