2018年10月2日 星期二

Genworth 派錢改債劵條文

魔術師日前收到 Interactive Brokers(簡稱 IB)通知,戶口中持有的兩只債劵會有 corporate actions,要求魔術師回應:
於是魔術師便找 Google 神查詢了一下,得知原來本次投票是有關修改債劵的某些條文,排除掉某些子公司「陀衰家」令有關債券違約的可能性,從而減少阻礙被中國泛海控股集團(China Oceanwide Holdings Group)收購的負面因素。如果今次投票通過了修改條文,則對所有相關債券的持有人有效(包括沒有投贊成票的債券持有人),而有投贊成票的持有人,每持有$1,000面值(帝幣,下同)的債券便可獲派$2.5的 consent fee(沒有投贊成票的持有人就沒份兒了):
(圖片來源:Genworth > Investors / News Releases / Archive / Archive / Genworth Announces Consent Solicitation for its Outstanding Notes 09/14/18,retrieved on 30 Sep 2018)
再睇清楚份 consent soliciation statement,要改嘅條文就係呢一條,對債券其他的 payment terms 並無影響:

(圖片來源:GENWORTH HOLDINGS, INC. Consent Solicitation Statement September 14, 2018,retrieved on 30 Sep 2018)

至於稅務方面也是老規矩,只要填好 W-8BEN,確認 Consent Fee 不是 Effectively Connected Income (ECI),基本上 consent fee 的收入便是免稅:
(圖片來源:GENWORTH HOLDINGS, INC. Consent Solicitation Statement September 14, 2018,retrieved on 30 Sep 2018)
如果讀者網友持有上述 Genworth 債券,魔術師建議細讀 consent solicitation statement,並在限期前作出回覆(不同經紀行可能會有不同的截止日期)。
本文純粹分享魔術師本人的投資心得,並不構成任何投資要約或建議。

14 則留言:

  1. 擺明用公家錢收買債主投贊成票?
    感覺這樣的公司... 有點不妥

    回覆刪除
    回覆
    1. 債券是企業發行的,不用公家錢用誰的錢?
      作為債券持有人,你會無條件任意讓企業改條文?我覺得這不叫「收買」,而是叫「補償」。

      刪除
    2. 如果是補償,理應是一旦通過,不論是不是投贊成票,也應獲得consent fee吧?

      刪除
    3. 既然是 consent fee,為甚麼不 consent 的也會有補償呀?人家是有offer,是不同意者自行 forfeit 而已。
      猶如舊區重建,如果主張「不遷不拆」的釘子戶可以獲得跟同意搬走的居民一樣的補償待遇的話,那豈非是對同意的人不公平?

      刪除
    4. 拿舊區重建比喻既話,即係半數人願意搬走,釘子戶就該被無償剷平了?
      係咪應該將新舊條款債券拆成兩份,分開買賣比較公平呢?

      刪除
    5. //拿舊區重建比喻既話,即係半數人願意搬走,釘子戶就該被無償剷平了?
      //分開買賣比較公平呢?

      保留釘子戶,分開買賣是否較公平?最佳例子就係海明閣。

      刪除
  2. 我只持有小量,在收到信息的第一天就全部投了贊成。

    回覆刪除
  3. 魔兄真好,有呢篇嘢再有人問起我就直接俾呢篇哩佢睇,唔使再答佢,哈哈。
    我投咗贊成票。

    回覆刪除
    回覆
    1. 問得嚟都截止喇!

      又,乜 Google 好難用咩?風兄那邊的網友竟然搵唔到?

      刪除
    2. 就係話揾唔到,仲問我點揾...

      刪除
    3. 啲人都弗弗地, 我就咁打 genworth solicitation document sep 2018, 第三個 search result 已經係份 document 完整版...

      刪除
  4. Many Thanks, Magician.
    Your explanation is perfect! I voted in favor too.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,不過世上總有人喜歡挑骨頭的。

      刪除