2018年10月30日 星期二

楢山節考屋

主持人話男戶主同屋企人從小住到大,住咗30年,依家要結婚,由男戶主一家人變夫婦兩人,所以就將間屋變成倆小口的安樂窩...咁同住的屋企人去咗邊呢?主席人臨尾又話均益大廈樓價從高位回落一成,仲可以補貼裝潢費...咁,斷估無理由男戶主將層樓加按,用買納米新樓嚟俾屋企人住掛? (36:52—47:35)
樓盤傳真 2018/10/13 2018/10/13 23:10

行政長官林鄭月娥第二份施政報告,顯示出政府對香港中短期土地及房屋供應,已經無能為力!「明日大嶼」需要大家放眼二十年後才實現新供應?以「土地共享」去包裝公私營合作,主動權始終在於發展商?而整幢工廈活化,有何誘因令業界嚮應?
屯門卓爾居,低層兩房單位同時放租放賣,叫價 700 萬元,叫租 14,000 元,面對區內新盤吸客,以貼市價放盤,是否能夠脫穎而出?
政府近年大力推大灣區概念,新一代住屋問題,是否需搬至大灣區解決?第一站先到語言文化較接近的澳門,檢驗單位質素是否適合港人移居。
長情屋主住在同一地方三十年,經歷人生不同階段。新婚在即,決定把 371 呎西環舊樓大翻新,變成黑金色型格安樂窩。
均益大廈樓齡40年,得300幾呎仲要招呼朋友聚會,真係他媽的交遊廣闊。女主人仲要自細識彈琴,娶得入門當然要預埋部琴:

由於舊樓主力牆較少,設計師便將所有間隔牆拆去,將兩房變一房,增加採光;再將原來的黑廁和廚房變成衣帽間和次所,廚房就搬去廳的另一邊做開放式,水電位當然又要大執(左上、右上)。鋼琴放在主人房與衣帽間相差的空位,又可以擋一擋大門直沖,算是不錯的設計(左中),但鋼琴上方的層架未免有點唔等使(右中)。客應與飯廳以橫樑分隔;客龐係用射燈,而飯廳就有吊燈,懶有情調(左下)。電視牆用女主人最喜愛的金色做條子點綴,內藏暗門至睡房;300幾呎間屋仲要擺張按摩椅,睇電視要乜斜對眼,否則就要面壁,認真不明所以(右下):

開放式廚房乜爐都有,仲要有金色把手作裝飾;分體式冷氣竟然放在廚櫃頂,下方放兩盤花,冷氣機滴水可作灌溉之用(左上)。紅酒櫃無處容身,要放出廳,梳化隔離(右上)。地板以斜紋鋪砌,懶係玩嘢;留意椅腳都要係金色,以配合女主人喜好(左下)。不過,更大塊的是一入門口見到的金色牆,內有舊階磚一塊,是由舊屋裝潢中拆下來,是男戶主的成長回憶云云(右下):

唔知係唔係唔夠筆直,主人房得張床,同埋幾個地台櫃,十分單調(左上、右上)。衣帽間亦只係得個櫃同層架,最叻又係金色把手(左中)。次所趟門以無框設計,金色把手唔少得;掛衣/毛巾掛勾係用「人」形設計(右中)。坐廁洗手盤係純白設計,不過廁紙架離坐廁稍遠,如果要坐係度換廁紙會稍覺不便(左下)。企缸特色牆具3D效果,男女戶主鴛鴦戲水時倍添樂趣:

6 則留言:

  1. 每次睇塞內設計系列都覺得d業主好有錢...郁下都幾十至一百幻

    企缸特色牆具3D效果 > 又一頭都暈系列

    回覆刪除
    回覆
    1. //郁下都幾十至一百幻

      睇下間屋幾大,同埋使唔使拆牆造喉,使唔使造廚廁。本案300幾呎用成50萬算重本。

      //頭都暈

      可能潮流興3D掛?

      刪除
    2. //可能潮流興3D掛?
      3D肉蒲團

      //如果要坐係度換廁紙會稍覺不便
      不便便沒有問題

      //主人房得張床,同埋幾個地台櫃,十分單調(左上、右上)
      主持妹妹屈喺側邊就覺得好細間房。又有一半床頭對窗邊個咁好彩呢。

      //衣帽間亦只係得個櫃同層架
      三百幾尺就唔好搞咩衣帽間啦。丟左啲無謂衫先啦。

      //分體式冷氣竟然放在廚櫃頂
      將啲廚房味吹到周圍都喺

      個切計C叫kilo都幾攪笑,生嗰仔就叫hecto? deca?

      刪除
    3. //3D肉蒲團

      我記得有一幕係玩貼住玻璃,壓扁波波來扑嘢的。

      //不便便沒有問題

      女主人都要尿尿掛?

      //丟左啲無謂衫先啦。

      女主人用來擺鞋。

      //將啲廚房味吹到周圍都喺

      可能係無飯煮婦,最多煮個麵食。

      //個切計C叫kilo都幾攪笑,生嗰仔就叫hecto? deca?

      設計C個仔 乳名叫 mini,大左叫 mega

      刪除
  2. 爐頭上面係冷氣, 真係冰火二重天

    而家D人結婚真係唔諗住生下一代, 到時又再間返兩間房, 又要幾十萬

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能屋企人有幾層樓,可以靠父母幹。

      刪除