2018年10月5日 星期五

Discuss dog come

前幾個星期,魔術師在公司正忙得不可開交之際,手機忽然「撻着」(魔術師的 iphone 永遠係 silent mode)。拎起電話一聽,原來竟是(疑似,下同)基仔 agency(見《回頭草(2nd edition)》) 打嚟。基仔 agency 寒暄了兩句後,便馬上「入正題」,話有荀工介紹,問魔術師有無時間 discuss。
魔:不如你將資料 semd 俾我再講喇!乜都無好難講我有無興趣。
基仔 agency 見魔術師的回應太 generic,以為魔術師係唔想俾坐係身邊的人講乜話題,於是便自作聰明:如果你依家唔得閒,我遲啲再打嚟吖!
魔術師對呢啲 recruiter 早已失去耐性,為免愈講愈大聲,便離開座位行開講:你地班人點解咁鍾意傾電話 discuss?其實有乜好 discuss?你 send email 嚟,我有興趣自然會搵你。
基仔 agency:我地有個 opening,想問下啱唔啱你啫。
魔:你咪有我資料囉!啱唔啱我做你唔知嘅咩?
基仔 agency:份CV可能 outdate 咗吖嘛...
魔:我的學歷和工作經驗都無變,只係多咗呢一年的經驗啫。分別有咁大嗎?
基仔 agency:(無言)不如我地遲啲再傾。
魔:你成日想傾,我都唔知有乜好傾,再講落去都只係想 chok 我料啫。總之你 send 份 job description 嚟,我有興趣自然會搵你。
基仔 agency 無奈下只有收線,之後就 send 咗份 job D 嚟...
但,基仔都唔係叫 Kevin Yuen,封 email 亦無任何 details,真係DKLM。

然後,過了一個星期,魔術師在郵箱又收到份咁嘅 job description:

又係呢間不知所謂的 agency:Huxley(見《孤獨的推銷員》)。連 years of working experience 都無寫,真係唔知呢份工係 junior 定 senior,於是便當係 junk mail 無理會。
點知過咗兩日(即係周六周日),上星期一在公司又收到個「長途電話」。
魔術師嘆一口氣,拎起手機接過來電。對方一開口便是一把又尖又一輪嘴的咖哩婆聲音,當然又係話有份工啱魔術師,想 discuss。
魔術師等咖哩婆剛講完「discuss」呢個字,就打斷其話柄:There is nothing to discuss...
跟手便又抦咖哩婆:你地公司已經有好幾個不同的 consultants 搵過我。唔該我唔想係咁 repeatedly introduce myself,講我的 expectation 之類。總之你有工介紹就 send email 俾我,我有興趣自然會覆你。
結果,咖哩婆就 send 咗份咁無聊的 email 來:

點知,故事仲未完。
兩日之後,咖哩婆又再打嚟。魔術師又係等佢講完「discuss」之後,便問:你幾日前 send 過 email 俾我話有份 Client Digital Manager,依家係唔係講緊同一份工?
咖哩婆連忙 say yes。
魔:咁你唔使每隔兩日就 call 我一次架?咁 agreesive 做乜?我一陣間覆返你 email,你有資料可以俾返我再傾,okay?
於是,魔術師便覆了電郵,叫咖哩婆俾詳細資料,例如是否長工,job grade 係乜,年假有幾多等等。啱的話魔術師自會奉上CV。
一如所料,咖哩婆有去無回頭。
九月份呢一波的無厘頭「荀工獻給我」就此完結。
究竟,做 recruiter 呢行係唔係有打電話的 quota 要跑數?做乜成日都要同人 discuss?
***
伸延閱讀:
孤獨的推銷員
回頭草(2nd edition)

29 則留言:

  1. 我近排都「密謀作反」...唔係,應該係「勇武抗爭」緊,都收過一啲好無聊的agent打嚟:例如Eternity,擺明Jobsdb貼出嚟的工係呃人send CV俾佢地的,然後打嚟就問啲CV寫得清清楚楚的資料,成個對話我不下一次同佢講「份CV咪寫左囉!」...

    之前又有個咖哩婆打嚟,應該以前唔知幾時我send過CV俾佢地的,話想揾人寫software,然後一堆IT terms...我即刻話我係寫MCU的(我已經刻意唔講「Embedded System」),然後問佢知唔知咩叫MCU,佢真係好直接講「I dont know」...

    Agent嚟計,我覺得Bondwest同Michael Page幾好,唔會煲無米粥,真係做到嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 介紹同推銷的分別: 你講既係我想搵既野, 定係你想賣既野
      金牌sell屎總能令潛在顧客覺得佢想賣既野係你想要既野, 至於佢有無貨賣, 你最後有無買, 唔係重點

      刪除
    2. //「勇武抗爭」

      唔使做工資奴, 摩摩都離財務自由不遠矣.

      //打嚟就問啲CV寫得清清楚楚的資料,成個對話我不下一次同佢講「份CV咪寫左囉!」

      我真係唔明問呢啲問題嚟做乜, 測試求職者的口語能力嗎?

      //問佢知唔知咩叫MCU,佢真係好直接講「I dont know」...

      好的agency 應該有專人處理每個 specialist 的項目吧...

      //金牌sell屎總能令潛在顧客覺得佢想賣既野係你想要既野, 至於佢有無貨賣, 你最後有無買, 唔係重點

      佢無嘢賣/客戶無買, 即係做唔成生意, 金牌個屁.

      刪除
    3. //唔使做工資奴, 摩摩都離財務自由不遠矣.

      梗唔係,我都係騎牛揾馬啫,未有底氣裸辭。只不過我覺得既為「工資奴」,乜唔係應該只睇住份糧而六親不認咩?點解咁多人會安於一個「性價比」極低的僱主而絲毫無跳槽既念頭?而家又唔係叫你裸辭,你老細出手又唔見得特別高...

      係咪純粹認命?但好多工資奴都係高薪中慘喎!例如魔兄舊公司個Chem Chem地上司.

      刪除
    4. //只不過我覺得既為「工資奴」,乜唔係應該只睇住份糧而六親不認咩?點解咁多人會安於一個「性價比」極低的僱主而絲毫無跳槽既念頭?

      你睇返宅宅以至一眾港豬的想法:要逼返工係工資奴的生活, 但又唔敢或無能力去搵過好的奴隸主(甚至同個奴隸主商議一下在某些特殊情況下的上班安掛都唔敢/肯), 呢個就係「安於性價比」的現實情況...主要就係好似乜sir 話齋, 我城大部分人都係庸才. 結果就係雖然班港豬成日話奴隸主刻薄自己, 但心底裡卻認為自己是 overpaid,出到外面無信心搵返個更好 paid 的.

      //魔兄舊公司個Chem Chem地上司.

      黃C上司有啲似係 Django 裡面的 Samuel Jackson

      刪除
  2. 迫D 茂利用 Linkedin 啦 起碼可以睇清楚先black & white 回覆
    我地身為被獵既 仲可以好簡單咁有三個選擇: Yes / may be later / No XD ~~
    基本上依家D Agency 實在太多白撞了

    回覆刪除
    回覆
    1. //仲可以好簡單咁有三個選擇: Yes / may be later / No

      我依家都係答, 無concrete job description 的, 一概不回.

      刪除
  3. 我寫呢個留言,係因為我有野要 discuss。
    哈哈哈哈哈哈哈!笑屎禾啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. //因為我有野要 discuss。

      Discuss 係雙向的說.

      刪除
  4. //基仔 agency 寒暄了兩句後,便馬上「入正題」,
    「我喺哈里王子」

    //咖哩婆:please feel free to recommend anyone within your professional network
    嘩我X,懶成咁,想人自動送上門?

    //咖哩婆:Please let me know what time will you (其實應是you will) be available
    https://www.businessinsider.com/stop-saying-let-me-know-when-works-for-you-2011-4?IR=T



    回覆刪除
    回覆
    1. //The more time slots you suggest the better

      但港豬通常有選擇困難症.

      刪除
  5. 我十月一號假期都收到agent call,佢哋跑數之前都唔留意下香港係咪假期

    回覆刪除
  6. 啲job description又寫到不盡不實咁,就係留空間嚟同你「DISCUSS」,DIS你條命咩,好似係電話講說服力會大好多咁,寫得清清楚楚自然有人搵你啦,啲AGENCY完全無發揮其功能,只係淪為蛇頭,唔夠人就周圍打電話拉夫咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. //好似係電話講說服力會大好多咁,寫得清清楚楚自然有人搵你啦

      我覺得白紙黑字最清楚, 根本好多要講嘅嘢都可以用文字表達.

      刪除
  7. 佢哋有數跑架, 否則咁落力做咩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就更應該無竇不落,而唔係花時間去白墥吧?

      刪除
  8. 其實係有TARGET跑的
    要打幾多個電話同埋MAKE 到幾多RECOMMENDATIONS
    MP 都係咁的制度
    如果無野番得皮幾兩皮老底頂唔到幾耐的

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似無底.....

      Lawrence

      刪除
    2. //要打幾多個電話

      慘過做call centre

      //同埋MAKE 到幾多RECOMMENDATIONS

      客仔唔理睬的算不算 recommendations?? XD

      //好似無底.....

      保險佬:「可以借糧」

      刪除
  9. Email寫曬所有詳情咪得,冇背景資料discuss d咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係怕覆得太detail你會自己去私底下去申請?

      刪除
    2. 詳細資料始終都要俾我的, 難道佢可以隱瞞直至見工為止.

      如果呢班 recruiters 只係得 information encapsulation 呢招, 最後都係 send 返去聘請機構的 generic HR email, 而唔係可以將份CV 「直達天庭」, 咁佢地都幾無 value 可言.

      刪除
  10. 地產經紀行有假盤,假買家,假業主
    獵頭人也有假POST,假求職者,同假客戶
    別太認真,呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有圖有真相!
      非Linkedin既人
      相都冇張 冇Title冇公司 鬼知你堅定流呀XD

      刪除
    2. //地產經紀行有假盤

      呢排有地慘佬話要對假盤說不喎!

      //相都冇張

      有相都可以係假(見網上情緣騙案) XD

      刪除