2018年10月8日 星期一

上山下鄉勞動屋

戶主住到山旯旮咁遠,班酒肉朋友都無離棄佢,成日要上戶主屋企圍威喂開 party。為咗呢份兄弟姐妹情誼,花43萬裝潢完之後又點算貴呢(37:20—46:35)?
樓盤傳真 2018/09/08 2018/09/08 23:31

今年最大型新盤南豐日出康城 LP6 生不逢時,開售正遇著樓市回調,再加推之承接力受考驗,而新地應變之道,包括將大盤分多期推出,同時低調將部份項目轉售為租。
香港作為全亞洲第三宜居城市,或者本地人不識欣賞,但本港樓市之中尚有吸引外國人移居的單位,而且不一定又大又貴,更正好彌補本地客市場缺口。
今年 7 月 1 日起,買入物業要額外繳付 350 元,作為新成立「物業管理業監管局」的經費,為何物業管理與買賣掛勾?徵費機制是否合理?
爾巒 466 呎兩房單位,打通一間房、半打通廚房,客飯廳有如 600 呎般大,再善用十呎以上樓底解決儲物需要。
男女戶主二人世界,但工作繁忙,放工後需要休閒生活,但所謂「休閒生活」就係「下廚」,睇嚟洗碗洗碟洗鑊抹廚房都唔算攰;煮完好嘢食就梗係要大宴酒肉朋友,所以好地地一間466呎的僅僅夠兩房的蝸居,又要左搞右搞要增加空間:

設計師將客房和客廳打通,擴闊客廳空間,又將原來客房的區域變成開放式工作間,工作休閒兩用(左上、右上);不過咁開揚男戶主就無得睇AV了。設計師又將客廳地台升高,用作儲物,並一直延伸至主人房;除鞋櫃外,地台設計都需要揭蓋才可以打開,要拎嘢時便要將啲傢俱搬嚟搬去;而且傢俱不能太重太大件,只能放下小飛俠作裝飾(左中、右中)。作為客仔又自稱成日OT返到屋企好鬼攰的戶主咁都接受到,真係唔話得。飯廳刻意無整地台,以示劃分區域(左下)。另外,由於設計將客房拆去,露出了橫樑,戶主便要在橫樑壓頂之下工作(右下)。

設計師將廚房改成半開放式,將廚房靠飯廳的牆身拆去半截,改為吧枱連飯枱,拓闊空間,可以招呼到更多客人,又可以方便戶主一邊表演廚藝一邊同友人吹水(左上、右上)。廚房內備有焗爐咖啡機等,中慘生活設備一應俱全(左中)。半開放式廚房亦可與客飯廳分隔,只需關上玻璃窗和玻璃門,即可隔絕油煙,而且廚房內係用電爐,不怕一不留神燒炭焗死自己(右中、左下)。由次廁還算企理,便保持原裝交樓標準(右下)。

主人房一入門外接工作平台,變相要逼住保留走廊(左上);結果就係床的另一邊要做窗台櫃(右上),與及地台要升高兩層來儲物(左下)。不過地台櫃掛唔到衫,所以衣櫃就要搬出廳,放在工作間的後方(右下)。

錦田爾巒466呎,戶主600萬買入,剛好可以做按保,8成按揭上會,即係首期要俾120萬。用43萬去裝潢,裝完仲要好似走難咁將啲枱椅搬嚟搬去打開地台拎嘢,十足十魔術師中小學時的「浮動班」咁,認真係貼錢買難受。

2 則留言:

  1. 男女戶主二人世界,拆咗嗰房,第時有B瞓邊呀。定喺唔生?有"公猴洞穴"噃.

    書桌燈似喺Paul Smith 設計嘅Anglepoise,盛惠一百六十米幣。

    //戶主住到山旯旮咁遠,班酒肉朋友都無離棄佢,成日要上戶主屋企圍威喂開 party。
    //作為客仔又自稱成日OT返到屋企好鬼攰的戶主
    照理住得咁遠,除非工作唔喺市區,每日應該都會用唔少時間返工返屋企,仲有心情時間搞咁多嘢嘅。大家一齊去深圳仲方便喇。深圳"「飲食、娛樂、交通、服務」全都勝過香港"㗎!

    回覆刪除
    回覆

    1. //第時有B瞓邊呀。定喺唔生?有"公猴洞穴"噃.

      住咁遠讀名校好辛苦的,都係淨係有高潮算了。

      //書桌燈似喺Paul Smith 設計嘅Anglepoise

      咁都認到?好嘢。

      //每日應該都會用唔少時間返工返屋企,仲有心情時間搞咁多嘢嘅。

      每日應該都會用唔少時間返工返屋企,仲有心情時間搞嘢 - 有公猴洞穴都無用喇!

      刪除