2007年8月22日 星期三

無糖童話(一)

七十樓的「無糖童話」.
魔術師的「無糖童話」:

志‧明:「魔術哥哥,講個故事俾我地聽啦,你好耐無講啦~」
阿妹豬:「係丫講啦哥哥~」
魔術師:「嘿嘿,要我講故事?得~咁,你地要點先?」
阿妹豬:「又係咁~ errrrrrrrrrrrr 」
志‧明:「得得得,魔術哥哥你又靚仔又叻,你咁叻,就講個故事俾我地聽啦,其他人講果d硬係無你講得咁好聽架囉~」

魔術師:「好啦,見你地咁乖,我就講故事啦!

從前,有個樣貌好標緻的優雅女生,大學甫畢業便入了一間設於金融中心地區的甲級善堂去滯世為懷。由於相貌娟好,同事們都很喜歡她。於是,這位女生便快快樂樂地在這間甲級善堂滯世為懷下去了。

講完。」

阿妹豬:「下?咁就完?無理由既,魔術哥哥你快d講埋落去啦~」
志‧明:「魔術哥哥你又靚仔又叻,你咁叻,個故事無理由咁單純架喎...咦~~講埋落去俾我地聽啦~」
魔術師:「好啦,見你地咁乖,我就繼續啦!

話說時代不斷進步,優雅女生發現天時地利人和皆備,便出來開門立派,自己創業.當優雅女生的營業額直線上升,自然便吸引了不少熟客,但同時卻又引來某些沒靈氣的歐巴桑行家.幸好,優雅女生才貌雙全,新產品點子源源不絕;而沒靈氣的歐巴桑行家卻因學識上眼界上的停滯不前而經營失敗,加上韶華暗去,最後落得著草而逃的下場.而優雅女生卻不畏歲月和環境既轉變,眼睛依舊明亮跳脫活潑,顧客對呢位樣貌好標緻的優雅女生的鍾愛便這級比那級的熱烈。

而那位著了草的貌似東施的沒靈氣的歐巴桑行家,為了跟人爭小巴座位,竟然跟同車的乘客分享腋窩的臭狐。

好,講完。」
志‧明:「......」
阿妹豬:「......哥哥,咁個故事其實有咩要旨呢?」
魔術師:「冇,你地有冇留意有某一種人鍾意用無奶油的隱喻來扮哂野丫?」
阿妹豬:「咩呀?」
志‧明:「......哥哥,個故事係咪真架?」
魔術師:「個故事可能係真既,又可能唔係,但其實我想講既故事又唔係呢個故事。」
***
是夜,根據七十樓式預言,魔術師,發了惡夢。

2007/08/22 00:28:21

5 則留言:

  1. 哥哥,仲有冇呀?繼續講落去吖。真架,其他人講果d硬係無你講得咁好聽架,我最鍾意聽哥哥你講故事架嘞,講多啲喇。唔該吖!

    回覆刪除
  2. 野唔制呀




    呀嗲域快d放完假啦

    好想有個結果
    又又

    我 bid 到既紅色手袋收到啦

    係我生平第一個香奈兒呢

    回覆刪除
  3. 嘩,我都鍾意聽哥哥講故仔!(哈,唔知突然殺出個佬出黎會唔會打擾哥哥既雅興呢?)

    回覆刪除
  4. 不敗的魔術師2007年8月23日 清晨6:28

    小珠:
    妹妹叫到,即刻講左個「機械人的故事」啦,果幾聲「哥哥」難道是白叫的麼?
    C.M.:
    難道你看不見「志‧明」嗎?

    回覆刪除
  5. 其實真係好好笑

    哈 哈 哈

    回覆刪除