2007年8月2日 星期四

強勢小眾

香港警察,有鎗有警棍有手扣有胡椒噴霧,但係對住d「手無寸鐵」既示威者,就絕對唔可以用,甚至連公平隻揪都唔得,只能溫言相勸,「差佬打人呀!」好大罪架嘛.至於d「手無寸鐵」既「弱勢社群」「社會小眾」示威者,自然可以揪起鐵馬「手有長鐵」咁墥向警員,然後就話「點解咁對我」「香港好恐怖」,佢老闆,魔術師而家擔心刁民權過大多過警權過大喎,俾著響大陸,鎗就未必會開,但係警棍照頭毆,打到你變何俊仁先算.

悲 情 抗 爭   皇 后 珍 重
警 清 場 10 小 時   移 走 30 衞 士
【 本 報 訊 】 守 候 了 近 百 個 星 夜 , 勾 起 了 無 數 的 集 體 回 憶 ; 發 動 過 轟 轟 烈 烈 的 官 民 辯 論 , 悲 慟 無 奈 的 絕 食 抗 爭 。 就 在 保 衞 皇 后 碼 頭 的 官 司 下 周 二 ( 本 月 7 日 ) 開 審 前 夕 , 政 府 昨 「 清 剿 」 進 佔 皇 后 碼 頭 的 保 育 人 士 , 其 間 一 度 與 近 百 名 市 民 發 生 推 撞 , 最 少 1 人 受 傷 留 院 。 皇 后 碼 頭 在 昨 晚 9 時 「 失 守 」 , 警 方 在 行 動 中 移 走 30 名 留 守 碼 頭 的 人 士 , 拘 捕 3 名 男 子 。 記 者 : 雷 子 樂 、 吳 國 威 、 劉 永 明
滴  、 滴  , 時 針 分 針 踏 正 凌 晨 12 點 鐘 , 8 月 1 日 來 臨 , 地 政 總 署 勒 令 皇 后 碼 頭 示 威 者 撤 退 的 大 限 來 臨 。 這 一 刻 , 碼 頭 上 蓋 「 皇 后 SOS 」 燈 飾 還 在 閃 耀 , 氣 氛 緊 張 , 大 家 估 計 警 察 會 在 深 夜 清 場 。 時 間 一 分 一 秒 的 過 去 , 凝 神 戒 備 的 眼 皮 越 來 越 重 。 保 皇 衞 士 們 撐  疲 憊 身 軀 , 伴 皇 后 度 過 最 後 一 晚 。
清 晨 6 時 , 示 威 者 一 覺 醒 來 , 伸 一 伸 懶 腰 , 細 味 碼 頭 最 後 的 日 出 。 前 來 聲 援 的 市 民 亦 漸 漸 增 加 。 10 時 許 , 大 家 開 始 鬆 懈 , 周 思 中 、 袁 智 仁 幾 十 名 中 堅 分 子 一 起 到 附 近 公 廁 梳 洗 。 警 察 看 準 時 機 , 部 署 展 開 清 場 行 動 。
10 時 50 分 , 地 政 總 署 員 工 先 到 場 , 不 消 5 分 鐘 , 50 多 名 藍 帽 子 ( 機 動 部 隊 警 員 ) 用 鐵 馬 將 碼 頭 對 開 空 地 重 重 封 鎖 , 多 艘 水 警 快 艇 在 碼 頭 外 圍 游 弋 。
17 示 威 者 組 人 肉 鎖 鏈
碼 頭 內 , 只 餘 30 多 名 衞 士 們 勢 孤 力 弱 , 3 名 絕 食 者 陳 景 輝 、 陳 嘉 琬 及 王 浩 賢 馬 上 喝 葡 萄 糖 水 補 充 體 力 。 17 名 示 威 者 擋 在 3 人 身 前 , 手 繞  手 , 出 動 單 車 鏈 鎖 住 彼 此 的 手 臂 , 變 身 成 「 人 肉 鎖 鏈 」 。 衞 士 林 輝 更 將 單 車 鏈 綑  自 己 頸 項 , 反 鎖 在 皇 后 碼 頭 牌 匾 下 的 石 柱 。
那 邊 廂 , 約 50 名 衞 士 想 趕 回 碼 頭 , 與 阻 截 的 警 察 推 撞 半 小 時 , 有 人 擦 損 , 其 中 May 姐 激 動 得 暈 倒 。 「 我 個 女  碼 頭  面 , 我 可 以 跪 林 鄭 月 娥 ( 發 展 局 局 長 ) , 畀 我 入 去 啦 ! 」 長 毛 致 電 律 師 林 展 偉 到 場 , 但 警 方 指 現 場 無 人 被 捕 , 不 讓 他 進 入 。
中 午 12 時 20 分 , 警 方 正 式 清 場 。 5 名 身 穿 藍 色 工 作 服 、 戴 眼 罩 的 警 員 手 持 鐵 剪 , 手 起 剪 落 , 人 肉 鎖 鏈 應 聲 折 斷 。 示 威 者 沒 有 反 抗 , 只 放 軟 身 軀 , 任 由 警 察 抬 走 。 在 外 圍 被 阻 進 入 碼 頭 的 衞 士 , 不 滿 警 員 不 用 擔 架 抬 走 3 名 絕 食 者 , 指 做 法 不 人 道 , 一 度 鼓 譟 , 拍 打 工 地 圍 板 抗 議 政 府 奪 去 市 民 公 共 空 間 。 第 一 波 清 場 行 動 在 下 午 1 時 45 分 終 完 成 , 歷 時 約 3 小 時 。 皇 后 碼 頭 失 守 , 只 餘 下 7 名 衞 士 留 守 在 上 蓋 。 烈 日 當 空 , 他 們 向 百 多 名 被 分 隔 到 百 米 以 外 空 地 的 支 持 者 高 呼 誓 保 皇 后 。
8 時 許 完 成 整 個 行 動
下 午 2 時 , 警 方 部 署 第 二 輪 清 場 行 動 。 舊 天 星 空 地 的 示 威 者 施 展 「 回 馬 槍 」 , 齊 數 「 1 、 2 、 3 」 , 再 打 鑼 打 鼓 衝 向 警 察 防 線 , 希 望 能 重 返 皇 后 碼 頭 , 一 度 搶 去 警 員 6 個 鐵 馬 , 氣 氛 緊 張 。 近 200 名 藍 帽 子 警 員 到 場 增 援 , 抗 爭 者 馬 楚 明 被 警 員 追 捕 時 , 一 度 躲 入 車 底 , 同 伴 Juilian 上 前 阻 止 , 報 稱 被 打 傷 肋 骨 。
至 4 時 許 , 9 名 全 副 游 繩 裝 備 的 藍 帽 子 爬 上 碼 頭 上 蓋 頂 部 , 衞 士 阿 仁 一 個 不 慎 , 被 警 員 捉 住 以 膠 塑 帶 反 鎖 雙 手 , 送 上 消 防 升 降 台 返 回 地 面 。 餘 下 的 衞 士 , 退 守 在 上 蓋 邊 緣 , 衞 士 阿 東 更 「 差 錯 腳 」 幾 乎 跌 下 。 部 份 衞 士 用 鐵 鏈 綁 住 自 己 , 警 員 再 出 動 鐵 剪 協 助 清 場 。 17 歲 的 阿 草 堅 持 到 最 後 , 單 獨 與 警 員 對 峙 一 小 時 , 最 後 被 兩 名 警 員 制 服 , 以 膠 索 反 鎖 雙 手 拘 捕 。
經 過 接 近 10 小 時 的 抗 爭 , 警 方 在 晚 上 8 時 45 分 完 成 整 個 清 場 行 動 , 工 人 展 開 工 程 , 用 圍 板 封 蓋 皇 后 碼 頭 。 被 抬 離 場 以 及 支 援 的 衞 士 在 舊 天 星 附 近 集 會 , 深 夜 才 散 去 。
警 方 說 一 名 52 歲 男 子 被 控 襲 警 , 今 日 在 東 區 法 院 提 堂 ; 一 名 17 歲 男 子 仍 扣 查 ; 另 一 名 42 歲 男 子 在 瑪 麗 醫 院 留 醫 。
絕 食 衞 士 自 覺 贏 了
嚐 第 一 口 粥   「 恍 如 隔 世 」
【 本 報 訊 】 一 場 歷 時 118 小 時 的 絕 食 抗 爭 , 未 能 令 發 展 局 局 長 林 鄭 月 娥 收 回 成 命 , 只 換 來 警 方 鐵 腕 清 場 。 皇 后 碼 頭 最 終 失 守 , 但 參 與 絕 食 的 三 名 「 本 土 行 動 」 成 員 均 認 為 自 己 贏 了 , 「 我  喚 起  公 眾 對 文 物 保 護 、 公 共 空 間  關 心 。 」 粒 米 不 沾 六 日 五 夜 , 不 是 人 人 捱 得 住 , 參 與 絕 食 年 紀 最 大 的 陳 景 輝 ( 25 歲 ) , 分 享 絕 食 後 嚐 到 第 一 口 粥 的 味 道 : 「 有 一 種 恍 如 隔 世  感 覺 。 」   記 者 : 黃 偉 駿   蔡 建 豪   翁 煜 雄
三 名 絕 食 人 士 陳 景 輝 、 王 浩 賢 與 陳 嘉 琬 , 昨 日 清 場 時 為 抗 議 警 方 的 無 理 , 拒 絕 被 救 護 員 抬 走 , 結 果 一 一 遭 警 員 合 力 抬 離 現 場 。 陳 景 輝 在 混 亂 中 連 眼 鏡 也 丟 掉 , 抬 出 來 時 要 由 其 他 戰 友 扶 坐 在 輪 椅 上 , 但 心 繫 皇 后 碼 頭 , 稍 事 休 息 吃 罷 一 碗 粥 , 他 又 跟 其 他 人 衝 擊 警 方 防 線 , 聲 援 堅 守 在 碼 頭 頂 的 幾 名 戰 友 。 他 激 動 的 情 緒 久 久 未 能 平 復 , 「 我  算 係 咩 人 , 只 不 過 想 保 留 皇 后 碼 頭  歷 史 , 點 解 警 方 要 咁 對 待 我  ?
女 將 被 送 上 救 護 車
有 人 批 評 本 土 行 動 成 員 是 「 刁 民 」 , 但 陳 景 輝 說 , 他 們 留 守 皇 后 碼 頭 的 過 去 八 個 月 , 每 天 寫 文 章 、 辦 文 化 講 座 、 導 賞 團 , 從 香 港 歷 史 檔 案 館 搜 集 資 料 , 自 備  材 向 公 眾 介 紹 皇 后 碼 頭 的 歷 史 , 「 起 碼 1,000 個 中 、 小 學 生 參 加 過 我   導 賞 團 , 呢 班 細 路 仔 問 我  , 點 解 皇 后 碼 頭 唔 可 以 同 我  共 存 ? 」 異 見 者 來 碼 頭 「 踩 場 」 , 他 們 一 定 跟 其 講 道 理 , 「 公 共 空 間 就 係 要 畀 大 家 有 唔 同 意 見 表 達 。 」 任 職 侍 應 的 陳 媽 媽 對 兒 子 百 分 百 支 持 , 「 我 有 時 唔 係 好 識 , 但 政 府 好 多  都 唔  , 低 下 階 層 一  保 障 都 冇 , 社 會 要 有 人 出 聲 。 」

年 紀 最 小 的 王 浩 賢 , 絕 食 期 間 大 部 份 時 間 躺 下 休 息 , 相 比 上 次 參 加 保 衞 天 星 的 49 小 時 絕 食 行 動 , 今 次 感 覺 辛 苦 得 多 , 「 虛 脫 得 好 緊 要 , 捱  頭 三 日 之 後 , 個 人 已 經 非 常  , 好 彩 有 班 義 工 醫 生 同 護 士 照 顧 住 我  。 」 吸 取 上 次 經 驗 , 今 次 只 安 排 了 三 人 參 與 , 讓 其 他 人 負 責 支 援 , 「 絕 食 要 好 多 人 背 後 支 援 , 如 果 個 個 都 絕 食 , 好 多 實 際 工 作 就 冇 人 去 做 。 」 今 次 絕 食 期 間 , 家 人 與 女 友 均 十 分 擔 心 他 的 健 康 , 所 以 每 日 也 要 電 話 向 他 們 報 平 安 。

絕 食 唯 一 女 將 陳 嘉 琬 被 抬 離 現 場 時 , 一 度 要 送 上 救 護 車 , 幸 最 終 並 無 大 礙 , 毋 須 送 院 ; 轉 眼 間 又 坐 在 輪 椅 上 陣 , 敲 打 鑼 鼓 聲 援 堅 守 在 碼 頭 頂 的 本 土 行 動 成 員 。 參 加 絕 食 前 , 她 沒 有 告 知 家 人 ; 參 加 絕 食 後 , 家 人 因 為 居 住 地 點 偏 遠 及 工 作 關 係 未 有 前 來 探 望 , 但 她 說 家 人 已 經 漸 漸 改 觀 , 父 母 均 叮 嚀 她 事 事 小 心 。
少 年 享 受 街 頭 抗 爭
本 土 行 動 在 皇 后 碼 頭 佈 下 的 兩 道 防 線 , 警 方 昨 日 花 近 10 小 時 才 完 全 攻 破 。 其 中 留 守 在 碼 頭 頂 跟 警 方 周 旋 至 最 後 一 刻 的 阿 草 , 年 紀 只 得 17 歲 , 但 街 頭 抗 爭 經 驗 非 常 豐 富 。 他 原 名 王 創  , 05 年 底 世 貿 示 威 期 間 , 曾 跟 韓 國 農 民 並 肩 作 戰 , 與 他 們 通 宵 死 守 在 灣 仔 告 士 打 道 後 被 捕 , 當 時 只 得 15 歲 。 他 當 時 說 , 自 己 很 享 受 街 頭 抗 爭 。 今 次 參 與 保 衞 皇 后 , 是 跟 友 人 保 衞 天 星 時 , 醒 悟 到 市 民 對 公 共 空 間 被 剝 削 的 無 助 , 於 是 主 動 請 纓 留 守 在 碼 頭 頂 , 作 為 最 後 防 線 。
絕 食 者 小 資 料
陳 景 輝 ( 25 歲 )
嶺 南 大 學 文 化 研 究 系 二 年 級 學 生 , 單 親 家 庭 長 大 , 去 年 參 與 天 星 碼 頭 清 拆 抗 爭 被 捕 ; 熱 心 於 社 區 發 展 工 作 , 推 動 可 持 續 發 展 項 目
王 浩 賢 ( 23 歲 )
香 港 大 學 動 植 生 物 工 程 學 、 社 會 學 系 二 年 級 學 生 , 去 年 底 參 與 保 護 天 星 碼 頭 49 小 時 絕 食 的 16 名 學 生 之 一 , 不 滿 政 府 填 海 摧 毀 市 民 公 共 空 間
陳 嘉 琬 ( 25 歲 )
自 由 撰 稿 人 及 從 事 藝 術 工 作 , 積 極 參 與 保 衞 中 環 天 星 及 皇 后 碼 頭 運 動 , 並 設 計 了 特 別 紀 念 T 恤 , 不 滿 政 府 胡 亂 清 拆 歷 史 建 築
資 料 來 源 : 《 蘋 果 》 資 料 室
點 滴
新 丁 人 鏈 護 皇 后17 名 組 成 人 鏈 保 護 絕 食 三 人 組 的 示 威 者 之 中 , 原 來 有 六 、 七 人 均 屬 於 社 會 運 動 新 丁 , 部 份 人 更 是 首 次 參 與 靜 坐 抗 爭 。 升 中 七 的 梁 玉 熹 並 非 本 土 行 動 成 員 , 但 被 絕 食 三 人 組 感 動 , 自 發 來 到 碼 頭 聲 援 。 見 識 過 警 方 清 場 手 法 後 , 他 說 : 「 我 想 像 唔 到 香 港 係 一 個 咁 恐 怖  城 市 。

自從楊利偉講左一句「自我感覺良好」,一干強勢小眾便彷彿找到了葵花寶典,練成了便無敵天下.所以絕食死了(當然無可能)便是為碼頭以身相殉,俾人抬走食返野咪「自覺贏了」,我地係鬥唔過班警察之麻!
魔術師覺得件事已變成被一班「社會失敗者」(註:呢度係以香港社會主流價值觀角度評論,並非魔術師個人意見,係人都知香港社會主流重視搵錢多少,行頭,社會地位(即乜乜師,律師,醫生,CEO,老闆等)為成功失敗的標準)假借皇后碼頭去宣洩對政府,社會,地產商和貧富懸殊不滿的集體行為.訓街,絕食等都係手段,佢地本來就係無乜機會成本(圖片轉載),


倒不如將自己有咁可憐裝得咁可憐,苦過梁天來,再將政府妖魔化,變身成聯同大地產商欺壓貧苦大眾既大壞蛋,各警員就係董超薛霸,咁仲唔贏取哂愛心爆棚濫情到無倫既香港人同傳媒既attention?一有人幫政府,馬上便會被呢班「受害者」同「先知」定性為「未覺醒既香港人」,仲有人敢反抗呢班「強勢小眾」?
仲有就係班傳媒(惡妹妹唔好鬧我),好似歐十十所言,由樂樂盈盈到七一六四都會訪問下d細路,聽住班正處於換牙階段既小朋友用無牙風爐方式咁講「班哥哥姐姐好可憐」「好唔捨得」,天真的臉龐伴著兩行清淚,彷彿是落入凡間既天使為愚昧既世人將先知殺死一樣,幾咁有震撼力呢!
響新聞組,也有提議話唔使理班刁民,用圍版封住先,封佢十天八,睇下班刁民幾時識躝出黎.唔好以為講笑,大角咀真係有地產商咁做(資料來源):


仲有,呢句先正:
「我婆婆睇電視講左一句野:『唔知伊班人,第時死左老豆老母會唔會守七日七夜.』」
2007/08/02 11:50:24

5 則留言:

  1. 看電視現場直播,我真有點感動,為警察哥哥姐姐們那份幾乎可以用得上無微不至來形容的工作態度而感動.但可惜,完全感動不到那些佔據碼頭的人.
    我想,跟那婆婆的觀感相同的人不少.不知道他們的父母有知感想.  

    回覆刪除
  2. 係何俊仁面前用警棍照頭毆,打到個個變何俊仁先算.
    同場出現30個何俊仁...呵呵!

    回覆刪除
  3. 好似淨係佢地有呀媽生, d差人一樣有呀媽生架,相比起來d差人係社會棟樑,但依班人就係社會嘅廢柴

    回覆刪除
  4. 點解你呢一篇開頭既說話咁適合今日用

    是否應驗了「歷史總是重複自己」這句話

    回覆刪除
  5. 不敗的魔術師2014年9月29日 上午9:09

    呢篇嘢7年前寫的,香港人真係7年之癢...

    回覆刪除