2007年8月1日 星期三

魔術點唱(六)

唔覺唔覺,魔術點唱又收到好幾封來信.
首先,係大師寫黎點俾阿七十妹妹既,至於有乜含意,就真係唔明解喇.
???
跟住呢,係惡女話要點俾佢果位喊包男同學.

然後係小珠祝佢既好友生日快樂,「能換上新的心情去迎接新的一天」咁話喎.

跟住既呢封信,都係同生日有關既,係香水妹妹點俾佢朋友,同成家人聽.
???
又到左最後一封來信,又係張太寫黎,叫阿女得閒同呢位仁兄傾下:

2007/07/31 19:35:31

10 則留言:

  1. 「世界太美好,不需要消沉」
    我O係公司偷偷地聽

    由頭笑到落尾

    多謝你。

    回覆刪除
  2. 大佬(師):

    玩咩

    嗚嗚


    嘩未聽過囉哩首歌

    你地史前動物泥架?

    回覆刪除
  3. 好感動!唔係因為我係你嘅名單裡面,而係你設置呢個點唱站嘅一份心思。真係好感動呀!好多謝,多謝有你咁有心同咁用心嘅人喺呢個世界裡面。可唔可以錫你一啖呀?

    回覆刪除
  4. 贊成小珠建議,喂,七十、小珠,我哋一擁而上,一人錫一啖啦!
    仲有,七十,你究竟近排點?

    回覆刪除
  5. 好煩

    連letter of resignation 都要作文咁作
    (冇野撈後我一於轉行做設計)

    回覆刪除
  6. 70, 你講真架?真係做設計呀? 好吖!
    其實寫辭職信要唔要好似作文咁係你自己想唔想啫,你想講嘢咯,咪寫,唔係嘅,兩句都得架。

    回覆刪除
  7. 不敗的魔術師2007年8月1日 晚上10:14

    阿七十,反正你雙失在即,不如就由你負責約小豬同惡女出黎啦.
    嘿,最難消受美人恩啦呢次.

    回覆刪除
  8. 死人頭,唔做又唔出聲!

    點呀,想搞咩呀?

    (呵呵!我地肆無忌憚o係人地地頭講自己O野,好O野!)

    回覆刪除
  9. 我真係唔錫呀

    魔術師

    好認真架庥

    你估係果 d 呢____ 既男人咩

    回覆刪除