2007年8月4日 星期六

回憶‧分享

魔術師自細便不喜歡成為相中主角,除了小時不懂事時被爸媽擺佈拍下一些照片,由小學至大學的生活照實際是寥寥可數,大多只是一些key events例如校慶和畢業禮之類,所以當而家魔術師參加朋友婚宴看DVD既時候,有時會不禁想:「點解可以有咁多生活照架?」

少拍照,主要原因,一來當時相機和菲林都貴,爸爸等閒不動用佢果部萬能達,二來魔術師自懂事之後,最愛單刀赴會,自己一個人,又影甚麼相呢?然後讀了金庸的「俠客行」,學了石破天的思維,便想:真係有紀念性既,自然會記住,照片只是一種輔助工具,幫你去抓住那一刻的時空,如果不值得回憶的話,再多相片也是枉然.頓時覺得自己不用呷檸檬茶便已經成了一位「小小哲學家」.
再拾起相機拍下生活瑣事,是多得數碼相機的普及(到現在魔術師依然不習慣用手機拍照).數碼檔案不用沖哂,成本極低,所以可以拍得很濫,很多絕對不會用菲林拍下的無聊時刻,也會成了硬碟的一部份.而其中的重點,便是分享.
回憶,獨樂樂,是個人的,想到甜蜜處,自顧自的傻笑;想到傷心處,暗自下淚.
分享,眾樂樂,可以是當時有份一起參與的人的「集體回憶」,也可以是和親人朋友的交流.
各有千秋.
2007/08/03  23:22:29

6 則留言:

  1. 而我

    是非常喜歡拍照的

    也喜歡拍下喜歡的人

    在親友、同事、朋友聚會中,我總是拿著相機拍呀拍,因為看到相片,會令我憶起快樂的時光。
    看相片,也是獨樂樂,讓人歡喜讓人憂。

    回覆刪除
  2. >>真係有紀念性既,自然會記住
    我都係咁。如果唔記得,咪即係唔係咁重要囉。又或者老人癡呆唔記得晒,咪即係個天話畀你聽係唔駛記個囉。

    回覆刪除
  3. 我以前旅行時會影好多相,既係為左分享,亦係想留住此時此刻。
    不過一次旅行時同團有一班發燒友,面對大好湖光山色,佢地一d都無停落來欣賞,反而一到就set腳架裝鏡頭攞景...
    我望住佢地果種投入執著,忽然覺得我唔要好似佢地咁。之後就影少好多相,覺得成個人輕鬆曬。
    你依篇,點解風格突變?

    回覆刪除
  4. 乜我寫野有「風格」既咩?
    你咁回覆,令我諗起某半港女泰山同事,佢係跑山唔係行山,淨係dup低頭係咁跟住人跑,我問佢行過邊度,有乜景色,佢一概唔知.

    回覆刪除
  5. Well,數怪哥哥當然有強烈個人風格啦,依個留言又正常反啦。
    又,我都講唔到我去過邊度行山既,我只係跟住人行嫁咋。

    回覆刪除