2018年11月20日 星期二

貓不理之屋

又話空姐屋主養咗三隻貓仔,但貓屋貓砂貓抓板窗網全無,三雙貓亦無上鏡,唔好話俾魔術師聽呢三隻貓係養在手機裡的電子寵物呀吓(36:27—47:15)!
樓盤傳真 2018/11/03 2018/11/03 23:14

追蹤三大銀行對十大屋苑估價,相繼下調 1% 至 6% 之間,但奇怪在於業主劈價幅度,甚至更低於估價 10% 至 20% ,是否反映樓價「超跌」還是銀行估價滯後?參照銀行三年前,也曾全面下調物業估價,當時樓價指數跌了 13% ,今次下跌規模引發負資產的問題會多大?
火炭御龍山「實力派」業主,無懼市況疲弱,憑開則罕有的特色單位,叫價「硬淨」,堅決零議價空間,即使寧願轉租不賣。持價力強的業主比比皆是,市場預示,將冰封二手交投。
荃灣西站柏傲灣臨近海邊,用遊艇、航海為主題,全屋弧形線條、會所仿遊艇設計。特色設計提高建築難度,這次能否挑戰成功?
上車家庭買入沙田第一城單位,要摒除上車盤的小小空間,決定把間隔大拆特拆,造成全開放式空間,讓兩口子與小貓咪都有充足活動空間。
第一城兩房單位,303呎,個景又唔係特別靚,今年三月買入,作價522萬。空姐做唔到一世,但倆小口做樓奴就做足一世了:

原則為眼鏡房格局(左上),設計師見二人世界不需要兩間房,便將之打通,再將牆移入,擴大了客廳空間;原來次所變電視櫃,廚房變次所,再從客廳撥出極小空間變成開放式廚房,順便屈戶主加鋪水電(右上)。門口玄關鋪上馬賽克地板作分隔(左下),然後...成個廳連廚房就一眼睇哂了:分體式冷氣機在梳化頂幫空姐吹頭,梳化前有小茶几,用地氈分隔空間(同時作貓抓板?),電視櫃亦係儲物櫃(可能用來放空姐個旅行篋),地櫃亦可以放少少嘢(右下):

由於倆小口是無飯煮婦,個廚房唔使咁 decent 又蒸爐又盛,簡簡單單就得,最緊要係雪櫃上有個巴黎鐵塔反轉再反轉的磁石貼,但奇怪的是理應最常用的微波爐卻放在高處(左上);煮完輕食就可以去到電視前的「飯枱」進食,順便好似隻貓咁阻住主人睇電視,再唔係坐多個人就阻住個玄關(右上)。次所以雲石設計,浴室寶同窗戶都在企缸內,通風認真麻麻(左下)。睡房以半透明玻璃作分隔,引入窗外光線,故客廳和「飯枱」分別只需射燈、盒仔燈和波波燈照明(右下):

睡房的半透明玻璃門在令男女戶主在床上身水身汗,又變形又走樣的身影倍感誘惑;如果覺得太熱,仲可以選擇半開門和全開門(左上、右上)。睡房以升高地台設計,但房門路軌容易藏污納垢(左中);房間內放上床褥後追平窗台,窗台便可用來擺嘢,而303呎的第二部分體機就吹住對腳(右中)。窗邊又有波波燈,不過唔知會唔會阻住男戶主扑空姐「媳婦兒」;窗邊唔見有窗簾路軌,唔通扑嘢時要用幅畫遮住(左下)?最後就係睡房另一角的書檯,至於有無預留空間擺化妝品就不得而知了(右下):



4 則留言:

  1. 上床猶如上台,似表演扑野多D。嘻嘻!

    回覆刪除
  2. //但奇怪的是理應最常用的微波爐卻放在高處(左上)
    可能空姐平時訓練有素,慣咗喺飛機頭頂艙擺嘢拎嘢 XD

    //去到電視前的「飯枱」進食
    得一張凳嘅,多數都喺坐喺梳化食囉

    //睡房以半透明玻璃作分隔,引入窗外光線
    其實客廳都夠光,唔明點解搞啲咁嘅嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. //可能空姐平時訓練有素,慣咗喺飛機頭頂艙擺嘢拎嘢 XD

      乜空姐唔係將人客的行李「飛」入頭頂行李倉嘅咩?

      //多數都喺坐喺梳化食囉

      拎住個杯面,成個乞兒咁。

      刪除