2018年11月3日 星期六

嘉里酒窖

是夜魔術師跟妹頭組,包括已轉會同業的妹頭洋腸上司比達。十幾人一圍枱要傾嘢本來就唔易,仲要成班人之間夾隻鬼就更麻煩。果然,返緊工仲要做工資奴的就講子女經,同埋問吓比達公司請唔請人;已退休的就講健康,包括食雞唔食皮(魔術師真係接受唔到,食雞唔食皮不如唔好食)、行吓山(魔術師腿傷後,蟻行者路徑就不了)、練下字(呢樣啱魔術師)、仲有人問魔術師如果退休有乜嘢做,會唔會做 youtuber 網紅直播表演等等,搞到魔術師都以為自己已踏入退休之年...
當然,由於同事間工資奴佔大多數,所以話題漸漸地傾向了子女經。魔術師開始感到納悶,好在帶咗左手邊枝2009年男伯爵(Château Pichon Longueville Baron)去飲:
由於是日係放工後直接由公司出發,到約定的餐廳晚餐,魔術師當然唔會笨到晨早由屋企拎枝酒返公司再出發,最好就可以在網上訂貨,再指定送貸日期,直送到公司,最多提早去 Marketplace 買兩個紙袋來裝。魔術師用開呢間網上酒窖就完全提供到呢項服務:最低消費我城貨幣1,400便可免費送貸,今天訂最快明天送(亦可指定送貨日期),非常貼心。

估唔到魔術師只係訂得兩枝酒,酒窖今日一早10點便送到公司,仲連六枝裝紙箱一大個(魔術師都覺有點浪費)。魔術師捧住個箱返埋位,夠哂高調,搞到坐在魔術師附近的兩條洋腸過來八卦。有青同事 Chi Lam 竟然問魔術師一枝酒使唔使300,魔術師只係話:「加多個位,1字喇!」



(圖片來源:Kerry Wines, retrieved on 1 Nov 2018)
不過,最令魔術師激氣的是,飯局中前妹頭組的車匙竟然話另外兩枝百幾蚊的酒好飲(其實係易入口),果然品酒人人口味唔同,Robert Parker 等評分只作參考。畢竟飲落肚的是自己,而唔係 RP!

10 則留言:

  1. //仲要成班人之間夾隻鬼就更麻煩
    成晚咪要人人講鬼話?該煨..

    //包括食雞唔食皮
    食少啲甜嘢仲實際喇。

    //會唔會做 youtuber 網紅直播表演等等
    學X sir開投資班仲發 XD

    //魔術師捧住個箱返埋位
    嚇死,唔喺執嘢... XD

    //搞到坐在魔術師附近的兩條洋腸過來八卦
    喺唔喺又調咗位?好似以前冇咁多洋腸。酒同波最易引起洋腸八卦. 以前囡囡都得,但喺而家人人怕咗唔敢掂呢啲話題囉

    //飯局中前妹頭組的車匙竟然話另外兩枝百幾蚊的酒好飲
    可能佢食嘅嘢咁啱夾嗰支酒。

    //其實係易入口
    格魯吉亞酒可能會啱佢又唔傷荷包

    回覆刪除
    回覆
    1. //成晚咪要人人講鬼話?該煨..

      鬼話呢啲嘢,有得妹頭招呼佢.

      //喺唔喺又調咗位?好似以前冇咁多洋腸。

      唔係調咗位. 係因為自從山竹打完風, 好多同事都發現 work from home 的 beauty,所以個個都借啲易快閃...咁啱米國啲大花筒又鍾意輪住來我城出差兼用阿公錢遊埠,所以就多咗班洋腸了;就連之前偽ABC囡囡的座位都佔據埋。

      又,終於證實到,班專用pat pat同人打招呼的偽ABC囡囡, 是來自德X 的...

      又又,今個月遲啲又調位喇!

      //格魯吉亞酒可能會啱佢又唔傷荷包

      車匙(女的)是石頭鑽不出血的.

      刪除
  2. //飯局中前妹頭組的車匙竟然話另外兩枝百幾蚊的酒好飲(其實係易入口)//

    會唔會是你支靚酒未瞓醒呢?

    回覆刪除
  3. //食雞唔食皮不如唔好食//
    去盡啲,不如炒餸唔落鹽,唔用醬料,清蒸啦...

    //魔術師腿傷後,蟻行者路徑就不了//
    魔術兄仲有後患?

    回覆刪除
    回覆
    1. //去盡啲,不如炒餸唔落鹽,唔用醬料,清蒸啦...

      魚清燕都仲okay,雞就...

      //魔術兄仲有後患?

      始終都係易攰啲。

      刪除
    2. //始終都係易攰啲。
      得閒係屋企或者公司(殘廁)做下深蹲,唔洗一星期就會感覺得有變化,而家我每日都做200下,而家膝痛無咗,行路都有力咗!!
      係時候搞下「健康資產配置」,鍛鍊返XD

      刪除
    3. //而家我每日都做200下

      咁我都要由少試起先.

      刪除
    4. 用隻壞腳做single leg squat先,可以用張比較高啲既凳嚟做,由淺入深(唔係九淺一深)

      刪除
    5. D. 真係好鬼有AV feel...

      https://www.youtube.com/watch?v=aclHkVaku9U

      https://www.youtube.com/watch?v=nu8DUisv9U8

      刪除