2018年11月30日 星期五

搞乜鬼無線上網

是咁的,魔術師其實也是一名低頭族,慣於午飯時間「智能手機送飯」,一面食飯,一面上網睇吓乜 sir 教人買樓做債基疊增,食住笑都唔知幾咁過癮。
點知,近期在某些商場午飯時,好多時都係上網不能,load 唔到網頁,明明在公司甚至在街上都無呢個問題...
細心一睇,原來係呢個 icon 作怪!
撳入 iPhone 個 settings 一睇,唔知點解竟然自動企圖 login 呢個乜鬼+X哥的 hgc 無線網絡!

再按 details,就爆咗個畫面叫魔術師入 username 同 password!由於 login 唔到,結果就係魔術師上上下網 load 唔到的原因!

DKLM,邊有人知係條街或商場度某個免費無線網絡的 username 及 password 架?
又,個 iOS 唔通食咗X?乜唔係 set 咗 ask to join network 嘅咩?做乜問都唔問就同魔術師 join network?
要解救?好簡單,就係唔用 WiFi 就得了!

其實唔只商場,老麥都有呢種要 login 的無線網絡。魔術師就真係覺得嘥Q氣,用得街邊的無線上網,稍有警覺性的都只係會做些消閒嘢,聽下歌睇下片睇下網頁咁,而唔會真係用呢啲阿公網絡去做銀行交易等牽涉敏感資料的舉動。所以魔術師覺得如果我城要搞智慧城市,容許市民大眾上網,大可提供 unsecured wireless network,順便訓練埋市民大眾分清楚幾時可以用公家網絡,幾時應該用私人網絡。
又,魔術師覺得最好的我城免費 unsecured wireless network,就係九巴車上的無線上網:

上網時間為15分鐘一節,每個IP每日可以用上2節,fair enough:

只消按一按「接受條款」便可以搞定,都唔知幾方便。

不過,在巴士上網有一個弱點,就係唔係架架車有得上網。魔術師試過有一次,唔為意自己坐緊嗰架車係無 Wifi 的,但就可以照常按 login上網;不過,無幾耐就斷咗線(理所當然)。原因就係,魔術師按 login 時,架車停緊燈位,魔術師 login 的是隔離架巴士的 WiFi...

6 則留言:

  1. 會唔會隔離巴士有個靚女開了她手機的HotSpot,意慾跟你的手機接上?嘻嘻! 

    回覆刪除
  2. 嗰D要login嘅wi-fi係俾join咗流動wi-fi plan嘅客用嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 777又話打造智慧城市,仲以為可以隨時隨地有hotspot無線上網添!!

      刪除
  3. 我都有遇過魔兄既情況,我遇到的是在馬路邊每部巴士經過身邊,佢都會自動連一連佢既wifi,依家自己一忘記停了wifi功能就會遇上呢類傻事

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係停咗Wifi,GPS就無咁準,真係煩過膠。

      刪除