2018年11月6日 星期二

魔術師資產配置(2018年11月)

本來10月份股市大跌,魔術師就已預定調度資金準備入市,但勢估唔到,消息傳出話侵侵同習帝 friend 返,個市大升返唔少。既然魔術師早已訂下投資規律,每月資產配置以第一個周末的結算價為依歸,可供伯入貨量驟減;不過咁都無嘢好講,有現金用唔哂,唯調回 Mortgage Link 戶口備用,收住息先。
2018年10月結算下來,股票:商品:房託:現金及債券之比例為34.3:2.1:27.9:35.7,商品組合終於發揮出避險作用,可以沽出少許幫補一下資金調動,趁股票市場跌得較多便入貨;而且近期市況回彈,但又不排除侵侵又試玩嘢令股市大跌,為保留較多現金在手,部份資產轉換會經不影響現金流的強積金平台完成。
每100萬股票組合的調動如下:
***
本月魔術師資產配置為:
甲. 股票組合(35%)
1. 複式盈富基金
不變。
2. 生活基金
不變。
3. 沉船基金
  • Vanguard 500 ETF (VOO.AMEX):增持,微調投資比重。
4. 強制性公積金
  • 滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金:增持,保持月供。微調投資比重。資金從滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金轉入。

乙. 商品組合(2%)
1. 實物基金
不變。
2. ETF/ETN
  • iShares Gold Trust (IAU.AMEX):減持,微調投資比重。

丙. REIT組合(28%)
1. 個別股票
  • 泓富產業信託(00808.HK):增持,微調投資比重。
2. ETF
不變。

丁. 債劵及現金組合(35%)
1. 債券基金/ETF
不變。
2. 收息證券/ETD
不變。
3. 強制性公積金
  • 滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金:減持,微調投資比重。資金轉往滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金。
4. Mortgage Link
不變。
5. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)
不變。
***
每月收息表不變如下(每月收息系列以金框顯示):

資產配置理念不變如下:

沒有留言:

張貼留言