2018年11月5日 星期一

四季茗茶精選2018

英記一年一度的八折周又開始了!當然又係魔術師入貨的時候!

今年秋天淨飲大紅袍,發覺未免有點寡;反正如果唔係只選岩茶,青茶也有不少選擇(多謝Lee Carey 於 2017年12月19日 下午9:34 提供),於是便入手貢品觀音王與鳳凰單欉;再加埋秋天屬金,顏色屬白,便又揀選了白茶中的白毫銀針。

其餘就係補充返消耗咗的存貨,花費有限:
  • 春天(正月、二月、三月)飲花茶,魔術師只係幫白龍珠香片「補倉」。
  • 夏天(四月、五月、六月)飲綠茶,照舊都係「獅峰龍井、然後碧螺春、再雀舌龍井」的選擇;不過由於兩者尚有存貨,於是便只補入獅峰便是。
  • 秋天(七月、八月、九月)飲青茶、岩茶,魔術師選先飲貢品觀音王、然後大紅袍、加上白茶(秋天五行屬金,色澤為白)中的白毫銀針、再鳳凰單欉。
  • 冬天(十月、十一月、十二月)本來應該飲紅茶,但魔術師就改飲黑茶(冬天五行屬水,色澤為黑),由於九年陳的「頂舊普洱」尚有存貨,今次補倉的對象是疑似十二年陳的「家藏普洱」。
註:魔術師持有英記茶莊(08241.HK)。
***
仲延閱讀:
四季茗茶精選

18 則留言:

  1. 銅鑼灣鵝頸橋鴻興泰茶葉唔錯,可以看一看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 裝修舊派,但不少熟客光顧,有心尋寶必有所得。

      刪除
    2. 原來如此。先紀錄在案,再睇。

      刪除
    3. 我剛去鴻興泰買了些茶葉,果然是好介紹,一看就知靠得住,老闆很好人,又識做生意,買得開心,以後可以幫襯佢。我已經好幾年無買茶葉,除左送禮買福茗堂,英記又唔鍾意。
      多謝!

      刪除
  2. 英記的茶都幾貴,品質普普通通

    回覆刪除
  3. 淘寶上找
    紅茶 正山堂
    普洱熟茶 品質好一些的有福今/今大福
    普通的可以考慮 大益
    普洱生茶/老茶 無研究就別買,一定比人殺到一頸血,有興趣飲就再比資料你
    岩茶 唔識,無研究
    白茶 炒貴了
    六堡 大牌子基本可以
    龍井 好的一定貴,唔好的也可以好貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提供,但淘寶我就唔敢試了...

      刪除
    2. 另一間入門普洱熟茶之選也可以考慮國企中糧系「中茶」,專門店開設在油麻地廟街。

      刪除
  4. 老兄,如果常喝茶,別忘記要注意體質適合什麼茶。

    龍井不能久存,當季喝完較好。

    回覆刪除
  5. 獅峰龍井英記賣二千八一斤咁平!?

    福茗堂茶莊網上標價是$2380/38g, 大約計三萬六一斤!

    市面一般賣的大路貨是由綠茶樹和嫁接培育的龍井混合種植的新品種"龍井43号", 簡稱"龍三", 價錢每斤由两三百至一千左右都有, 未飲過幾萬一斤咁貴的龍井, 唔識比較

    初學茶

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶葉似住宅單位,平有平買,豪有豪玩,我多數只買中價茶葉,幾萬蚊一斤我都飲唔起架。

      刪除