2018年12月15日 星期六

新聞雜評(二百二十)

戴指相信法治為公民抗命提供理據 更新:2018/12/12 21:57

佔中三子等九人被控佔領行動期間,煽惑他人犯公眾妨擾等罪行,戴耀廷親自結案陳詞。他相信法治能為公民抗命提供理據,又指若果真是有罪,罪名就是在香港艱難時刻敢於散播希望,他不懼怕入獄,亦無悔這樣做。
陳健民、朱耀明、戴耀廷先後到庭,來到案件尾聲,戴耀廷親自上陣作結案陳詞。他一開始強調這宗是公民抗命的案件,三子發起佔領中環,是一場公民抗命的運動,原則是非暴力。運動源於一班深愛香港的香港人希望爭取真普選,化解深層次矛盾。他與一齊追尋民主夢的人一樣,為了憲法權利等了超過三十年,由大學參與民主運動到現在兒子都畢業,香港仍未有民主。
戴耀廷提到 2014 年,全國人大常委 831 的決定,代表香港選民不會有真正的選擇,香港人公民抗命去喚起關注,中國政府不公義違背了憲法的承諾,自己所做,都是為了維護香港人的憲法權利。
當 928 宣佈佔中,戴耀廷說只可能是意圖叫人來示威區,當時沒可能想到佔領示威區外的地方,又指警方有責任令市民在示威區集會,但警方封鎖往示威區的通道,認為警方必須為示威區外的阻礙及之後發生的事負責。到警方發放八十七枚催淚彈,戴耀廷指一切都改變了,事情不再是他們能掌控,當時最重要的,是帶領參加運動的人平安回家。他們之後用不同方法盡快結束佔領,即使大部分沒成效但已盡力。
戴耀廷指今次案件,以串謀及煽惑人煽惑作為罪名起訴,是過度、不合理及不必要擴展過失責任,亦因此提出抗辯,不應視為拒絕接受法律懲處,違反公民抗命的原則。他又指若果公開發言可以用於檢控,那麼所有公民抗命都扼殺於萌芽階段,社會出現寒蟬效應,合理言論都會被噤聲。
站在犯人欄的戴耀廷指,是為了守護香港法治才在這裡,相信法治能為公民抗命提供理據,又稱若真的有罪,罪名就是在香港艱難時刻敢於散播希望。他說入獄不懼怕,也不羞愧,又指即使最終是苦果都無悔地承受。
到庭旁聽聆訊的人明顯比之前多,坐滿公眾席,當戴耀廷完成長大約半小時的陳詞,部分人拍掌支持。

1. 「公民抗命的運動,原則是非暴力」 turn out 班佔派又唔俾黑警食飯、唔俾民眾返工返學,喊打喊殺,咁算唔算不再是「公民抗命」?
2. 「一班深愛香港的香港人希望爭取真普選,化解深層次矛盾」點解真普洱可以化解深層次矛盾,聽咗幾年都聽唔明,反而幾年以來,販民、黃C、笨土等人口中的「民主」,其實跟獨栽政權無分別,但因為有「民意授權」呢把尚方寶劍,隨時仲衰啲添。
3. 「由大學參與民主運動到現在兒子都畢業,香港仍未有民主。」咁即戴當家無叫佢家中少爺參加縮骨遮革命,所以能夠順利畢業喇!咁講法,戴少爺都唔係「深愛」我城咋喎!
4. 「全國人大常委 831 的決定,代表香港選民不會有真正的選擇」,真係好笑,當初831都係講緊由提名委員會提名二至三名特首候選人入閘參選等等,睇返你販民選垃圾會的「初選機制」,搞到又要勸退基哥又乜又柒,咪仲衰過831!
5. 「警方有責任令市民在示威區集會,但警方封鎖往示威區的通道,認為警方必須為示威區外的阻礙及之後發生的事負責」明顯係推卸責任!乜唔係主辦單位有責任令參加者在示威區集會嘅咩?照計,黑警只係負責維持秩序咋喎!唔係場面不受控制,黑警又點會封路呢?
6. 「到警方發放八十七枚催淚彈,戴耀廷指一切都改變了,事情不再是他們能掌控,當時最重要的,是帶領參加運動的人平安回家。他們之後用不同方法盡快結束佔領,即使大部分沒成效但已盡力。 」究竟戴當家知唔知自家噏緊乜?既然你承認事情不再是你所能掌握,咁「盡快結束佔領」的各種方法,當然係無成效喇!咁又如何可以「帶領參加運動的人平安回家」呢?人地聽唔聽你講先?真係幾年來都仲係度催眠自己,自我感覺良好。
7. 「以串謀及煽惑人煽惑作為罪名起訴,是過度、不合理及不必要擴展過失責任」你既然承認無設想過「和平與愛」會變成縮骨遮革命,咁當然起訴你的罪名就唔會同你原先所設想的一樣喇,死蠢!
8. 「若果公開發言可以用於檢控,那麼所有公民抗命都扼殺於萌芽階段」戴當家點教法律架?發表言論同煽惑他人根本是兩回事吧!
9. 「若真的有罪,罪名就是在香港艱難時刻敢於散播希望。」呢句究竟係結案陳辭定係韓劇台詞?咁L煽情嘅?
***
民主黨近六十人退黨 更新:2018/12/13 08:12

五十九名民主黨黨員宣佈退黨,批評民主黨議員林卓廷在新界東處理黨內事務時,「隻手遮天」,濫用黨內機制。林卓廷表示指控嚴重失實,強調所有決定是根據民主黨機制共同決策。
決定退黨的五十九人大部份來自新界東支部,有五人是現任區議員,包括沙田區的丁仕元、北區的劉其烽及大埔區的區鎮樺等,矛頭都是指向民主黨議員林卓廷。
有份退黨的將軍澳民生關注組主席柯耀林指,關注組成員李柏棠在將軍澳都善選區工作多年,但林卓廷安排新界東支部的莊榮輝,在明年區議會選舉出戰同一選區,柯耀林形容是「人為撞區」,批評林卓廷濫用黨內機制。 
林卓廷發聲明回應指,指控嚴重失實,強調有關決定,是根據民主黨的機制共同決策,並非他個人決定。民主黨主席胡志偉則表示,尊重有關人士的退黨決定。他指在今次退選名單中,有十一人原本部署參選明年區議會選舉,因應今次事件,會與其他黨員再重新審視。
10. 是否「人為撞區」,魔術師不是住在 Junk Bay,無法評論,不過如果有人在區內服務多年,本來應該由自己出選,但領導層忽然派人空降,實行鎅自己人票,咁係人都知係要趕自己走的 signal 喇!賴死唔走的話,仲係男人嚟嘅?

11. 無論你點有道理都好,你俾人投訴,就一定你唔啱,呢個係我城一貫的「職場倫理」,聞J黨諸君做咗咁多年人,無理由唔知。胡椒偉咁都仲要攬高佬廷,又話係機制云云。你咁小眾的「民主投票」機制,梗係可以用「多數人的暴力」去迫小眾「尊重」你喇。之前基哥同 plan B 之爭已經有辦俾我城班港豬睇,販民係幾咁「民主」嘅呢!
***
信報 2018年12月12日
球千仞 場內場外
香港腳發作? 斬腳趾啦!
港足真是一對香港腳,隨時隨地都會發作,真是搽愛X堅也沒有用。不是嗎?上任3個月的教練「白咖喱」加利韋特(White),周一晚在試用期滿前一刻辭職,球圈和體育傳媒圈又痕又痛!去年11月金判坤跳船,一年後輪到白咖喱,難道港足真是對又臭又癢的臭腳?
根據Google和廣告所指香港腳起因,是腳趾長時間處陰暗潮濕狀態,或腳部大量出汗導致的皮膚疾病;眾所周知香港足總向來缺乏陽光和透氣,港足變成香港腳不奇怪。發作時腳趾又癢又痛,不搔無以止癢、一搔又見痛,正好與港足成績低落,罵不是、不罵也不是的處境相同。
去年11月前教練金判坤跳船,經過數月神秘的聘請過程,今年9月10日白咖喱忽然上任,這一年港足直情「熬」到臭不可聞兼真菌爆發。前女董事就不滿整個招聘缺乏程序公義,聲言有白咖喱她就走,結果該女董事走了,卻沒想到白咖喱在試用期(12月10日)滿前也劈炮。
多情自古白咖喱
白咖喱執教5場比賽取得2勝2和1負,帶領港隊取得明年東亞錦標賽決賽周,表現和成績均令人滿意。與金判坤的「為香港而死」不同,白咖喱說過希望球員為香港而死,既然不包括自己在內,難怪閃電向香港足總辭職。據悉,他的合約有3個月試用期,剛好在限期前跳船,一蚊也不用賠。
球千仞對足總高層很不滿,他們都是球壇老江湖!不是初出社會的純情小鮮肉,何以一而再、再而三被教練欺騙感情?據悉白咖喱將執教某日乙球隊,港足竟連次級聯賽球隊也不如,真擔心將來除了本土教練外,還有哪些教練願意執教
足總將重新進行全球招聘大行動,主席梁孔德說:「預料需時數個月,因要依照程序。」不期然令人想起某女董事之前的言行,難道白咖喱之走與程序紛爭有關?當然,白咖喱和梁孔德均雙雙予以否認,表示純粹出於個人考慮!這實在令香港球迷難以接受!
白咖喱的合約還剩1年多,當初應該是深思熟慮下的決定,何以突然在試用期滿當晚離去?這樣的求職者恐怕會嚇怕未來老闆。而一再出現鬧劇也將令香港足總口碑盡失,將來尋找新主帥將更不容易。因此,足總最好公開更多聘請細節,讓港足曬曬太陽,殺殺真菌!
球千仞事後請教過體記們,他們都承認被白咖喱殺個措手不及,因上輪聯賽還看到他出現在港超聯看台,仍然關心港足球員的表現;港足助教郭嘉諾也透露,之前還與對方挑選省港盃球員名單。可見,種種跡象表明白咖喱走得突然,難道港足之「癢」遠非香港腳般簡單
港足由來最易醒
不過,根據3個月前台灣球圈的反應,部分球迷對離台赴港的白咖喱不以為然,甚至批死此子將當港足是跳板。當初大家還覺得台灣在吃傷心酸辣粉,結果不幸為對方言中,真不知是寶島球迷眼光好,還是白咖喱確實是亞太地區的球壇田伯光?
不管怎樣,港足的脆弱感情再次被欺騙,煮熟了的白咖喱也將淋在日式吉列豬扒上,米既已成炊?足總就港足未來幾個月有何打算?即將舉行的省港盃和東錦賽有何應急措施呢?希望有關方面給港足和球迷們一個交代!
前港腳陳肇麒得悉消息也在Facebook炮轟白咖喱:「話嚟就嚟,話走就走?又話die for HK?騎牛揾馬最叻係你!」哎!老馬如陳七也受不了香港腳的折磨,看來不是用愛X堅所能解決的,不如乾脆斬腳趾?這也許是一了百了的方法。
加利韋特
年齡:44歲
出生地:修咸頓
執教球隊:英屬處女島、巴哈馬、關島、上海申鑫、 中華台北、香港

12. 睇怕球千仞都係做工資奴做得太耐,連咁嘅膠文都寫得出。「莫道你在選擇人,人亦能選擇你」咩叫「欺騙感情」??俾着魔術師係白咖哩,聽到高層話有你無我,仲唔無難挽屐走​!我城足球未必連皇國次級聯賽球隊也不如,係我城足腫啲權鬥同辦公室政治太令人生厭啫!白咖哩唔會嚇怕未來老闆,係我城足腫嚇怕未來的教練人選(足球教練係賣家市場,唔應該用「求職者」呢個字眼)啫!呆灣班迷仲話我城足球係「跳板」,真係食懵咗!
13. 「前港腳陳肇麒得悉消息也在Facebook炮轟白咖喱:『話嚟就嚟,話走就走?又話die for HK?騎牛揾馬最叻係你!』」D,陳柒有無搞錯?白咖喱有話 die for HK?人地打份工,依足程序辭職,有乜問題?你做球霸唔通唔轉會?
***
伸延閱讀:
全國人民代表大會常務委員會關於香港特別行政區行政長官普選問題和2016年立法會產生辦法的決定

13 則留言:

  1. 爭取普選同化解深層次矛盾有咩關係?
    //沒可能想到佔領示威區外的地方// 咁即係佢無能啦!咁就唔好學人搞集會啦!
    //警方有責任令市民在示威區集會// 使唔使幫佢籌埋錢呀?整埋咖喱魚蛋佢哋一路食一路玩呀?痴痴地!
    //警方必須為示威區外的阻礙及之後發生的事負責。// 咩邏輯嚟㗎?咪掟左催淚彈趕走佢哋囉!佢又冇好好安排,搞到立立亂就叫人哋去負責?
    //警方發放八十七枚催淚彈,⋯⋯,事情不再是他們能掌控// 根本一開始佢就控制唔到,搞到失控先要放催淚彈。
    //是過度、不合理及不必要擴展過失責任⋯⋯,不應視為拒絕接受法律懲處,違反公民抗命的原則。// 咁所以咪惡法囉!咪公民抗命囉!啱晒佢口味啦!
    //合理言論都會被噤聲。 // 下?佢而家咁唔合理都俾佢講喎!
    //罪名就是在香港艱難時刻敢於散播希望。// 香港俾佢搞到無希望就真啦!
    //搞到又要勸退基哥又乜又柒,咪仲衰過831!// 佢仲鬧啲選民唔選佢!XD XD XD

    呢隻帶子究竟點樣教法律㗎?識唔識寫劫案陳辭㗎?作文咩?又要自己講,又捉唔住重點。睇嚟佢真係好想練葵花寶典!

    唔得,好眼瞓,聽日睇埋佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. //整埋咖喱魚蛋佢哋一路食一路玩呀?痴痴地!

      到時又搞魚蛋革命.

      //咪掟左催淚彈趕走佢哋囉!

      哈哈, 笑咗. 班有青肯咁順攤就好囉.

      //根本一開始佢就控制唔到,搞到失控先要放催淚彈。

      的確如此.

      //佢而家咁唔合理都俾佢講喎!

      去青山仕佢講都得.

      //佢仲鬧啲選民唔選佢!XD XD XD

      唔選佢的就係港豬.

      //作文咩?

      要0分重作.

      刪除
    2. //爭取普選同化解深層次矛盾有咩關係?//

      所謂"深層次矛盾", 就係點解有錢人咁有錢, 我咁窮
      有普選, 班政棍雞犬升天, 自己就大把水, 又可以學呆灣民賤黨週圍安插自己友去半政府機構做高薪閒職
      佢地班[[自己友]]既"深層次矛盾"(窮)O米就解決佐

      其他人, 三幾日鬧下大陸人, 滿足下佢地打飛機既慾望, 就OK 啦

      刪除
    3. //所謂"深層次矛盾", 就係點解有錢人咁有錢, 我咁窮

      可以學下弊少爺、大賭李+X、慾火燎心等人之發跡方式. 明天寫.

      //佢地班[[自己友]]既"深層次矛盾"(窮)O米就解決佐

      埋到堆都係「manager your own career」的方式嚟嘅.

      刪除
  2. 戴當家今次揹唔起個鑊,要卸膀甩身。整番辯詞,只喺顯露,佢肩背喺無骨既!

    回覆刪除
  3. 現在的民主黨明顯告訴香港選民他們是一個不重視地區工作的黨, 黨中央大員派自己馬房收割前線深耕細作的地盤, 這個黨能辦實事就有鬼。
    地區工作, 現在居然只有部份實幹型本土派和禮義廉才肯出力, 預視了十年後是這兩派對決。

    回覆刪除
    回覆
    1. //黨中央大員派自己馬房收割前線深耕細作的地盤, 這個黨能辦實事就有鬼。

      有汗出無糧出, 官逼民反,民不得不反.

      刪除
  4. //民主黨近六十人退黨

    我覺得呢篇講得最有趣(雖然大頭個低胸真係...)

    http://www.linepost.hk/index.php/blogger/6108-yn181214b02

    //加利韋特

    根據Gary White wiki,佢在2012年開始執教關島,直至16年5月;而關島的世界排名,由佢執教開始就升得好快,但一唔教就直插無水花:

    https://www.fifa.com/fifa-world-ranking/associations/association=GUM/men/index.html

    佢教台灣亦將排名大幅提升,但呆民好似對佢風評欠佳;加埋關島在其“事前事後”的區別,雖然我無對其執教生涯有研究,但感覺到佢職業操守好似”有啲嘢“。

    //前女董事

    為何唔開梁芷珊個名?

    //「莫道你在選擇人,人亦能選擇你」

    搵施丹同真.摩佬囉...

    //「話嚟就嚟,話走就走?又話die for HK?騎牛揾馬最叻係你!」

    又回帶:

    2006-07年度球季,因遭南华球迷不停地以粗言问候,在比赛中曾举中指向球迷,因此成为部分南华球迷的责骂对象,此后陈肇麒更在网上讨论区表示“永远不会加盟南华”。2008年5月,传闻以80万港元转会费,加盟死敌南华,果真说话如放屁一般。

    在转会南华后,陈肇麒曾经公开表示即使人己转会南华,但他的心却永远留在杰志,可见他对杰志的忠诚。(哥们,你病这么重,你妈知道吗?)

    https://sports.qq.com/a/20160207/005968.htm

    回覆刪除
    回覆
    1. //低胸

      仆你個街,卿姐嚟嘅!

      //根據劉慧卿的邏輯,香港的選民應該投票給建制派,因為建制派背後的中共最有實力
      //「政治是講實力」,其邏輯就是「有強權,冇公理」。由一個一生人都以「政治道德」為感召要選民投票給她的政客口中說出來,真是無恥之極。

      我聽見新聞報卿姐的「實力論」的時候,都即時諗起呢句.

      //李卓人,選輸了不要賴香港人心淡,不要賴亞基,是陳凱欣比你有實力。

      笑咗!

      //但感覺到佢職業操守好似”有啲嘢“
      //此后陈肇麒更在网上讨论区表示“永远不会加盟南华”。2008年5月,传闻以80万港元转会费,加盟死敌南华,果真说话如放屁一般。

      唔明,教練離任, 球隊表現就打回原形, 咁唔係彰顯咗個教練係有料, 可以提升班波一個層次? 至於騎牛搵馬, 搵工跳槽, 傷民優而為之,無資格話人.

      //施丹

      我想神丹教拜仁呀!

      刪除
    2. //唔明,教練離任, 球隊表現就打回原形, 咁唔係彰顯咗個教練係有料, 可以提升班波一個層次

      因為Gary White個手法有啲似殺雞取卵,或學術啲講句,“非可持續發展”。如果留意關島呢幾年比賽紀錄,會發覺佢一離去後連友賽都好少(這是排名直插的重要原因),似乎當政期間並無對宏觀架構有建樹(例如整體踢法、人才發掘、對國家隊備戰支援的SOP),而佢已經執教咗四年...

      呆民對其評價為一面倒傾向歸化球員,以短期快速提升實力為目的。

      一個好好的對比是以前費蛇個副手、教過皇馬同葡萄牙的奎羅斯,做咗伊朗主帥後,對伊朗的深遠影響。

      刪除
    3. 補充一句:除非Gary White離開後關島足協經濟有問題(但美帝屬地似乎講不過去),否則佢好似在位期間hold住啲嘢唔放,臨走時亦唔做handover,搞到一離開就倒瀉籮蟹...例如安排國際友賽的人際網絡.

      刪除
    4. //會發覺佢一離去後連友賽都好少(這是排名直插的重要原因),似乎當政期間並無對宏觀架構有建樹(例如整體踢法、人才發掘、對國家隊備戰支援的SOP),而佢已經執教咗四年...
      //以短期快速提升實力為目的
      //好似在位期間hold住啲嘢唔放,臨走時亦唔做handover

      可能關島足總都係關人個關, 只係當白咖哩係個僱傭兵,無handover亦是正常(同魔術師部門一樣,遲啲講).

      刪除