2018年12月26日 星期三

片片楓葉情

話時話,前妹頭組的心腹手下S太,都係在早年移民了楓葉國,然後回流我城搵食,但又對楓葉國念念不忘,準備退休後返去養老(好似拉三打四價值大師都係一樣)。乜楓葉國真係咁多住嘅咩(35:45—46:05)?
樓盤傳真 2018/12/08 2018/12/08 23:21

大發展商終於低頭,由信和牽頭開出觀塘凱滙,呎價約 17,387 元,相比東九龍新盤低百分之十至二十,開則亦走正常化路線,市場期待此壓軸大盤帶領樓市由谷底回穩。至於凱滙所在的觀塘市中心重建計劃,商業部份仍未收地,綜合發展大計暫只屬期票一張!
一手樓市不再開出高溢價,而是貼近二手,買家可以在一、二手之間游走,不介意樓齡的話,更可以進駐名校網、傳統高尚住宅區。
將軍澳南藍塘傲入伙,屬區內地價最高項目,發商之一是郭炳湘創立的帝國集團,買家將質素視之如新地樓,實情質素是否相似?
從加國回流香港二十二年,對加國環境念念不忘,待女兒出嫁,一於把家居大翻新,重拾加國情懷。
呢位周太,成個 look 都好鬼藍血,梗係要住巷島,唔會諗去大欖買間獨立屋同鄭司長做趁鄰居喇。如今趁阿女出嫁,便急急腳搵返個做得自己阿女的妹妹仔設計C搞搞間屋了!

妹妹仔設計C竟然將衣帽間設在一入門口的客房(左上、右上)。櫃門以鏡面設計,又加升高地台,未免有啲寒酸(左中、右中)。揭開地台的最低一級竟然係鞋櫃,冚返埋鋪上軟墊就可以坐上去換鞋(咁麻煩!);張軟墊坐蝕咗坐爛咗都唔知點算(左下、右下):

妹妹仔設計C將廚房改成開放式(左上),但係廚房離飯廳都幾遠(右上)。廚房內藏大型雪櫃和蒸焗爐等,周生周太兩公婆加埋工人姐姐睇怕都用唔哂(左下)。廚房牆壁用楓葉瓦仔砌成,讓周太一面煮食(工人姐姐可以坐埋一邊),一面懷緬在楓葉國眼光光數手指的日子(右下):

客廳除咗要有飾物櫃展示周太的琉璃古玩(左上),自稱好貪靚嘅周太就話就咁油灰水係唔能夠接受嘅,仲話要妹妹仔設計C陪佢揀牆紙,結果又係揀咗楓葉紋的(右上)。藍血人就最扮嘢同埋奄尖夾聲悶,妹妹仔設計C要做佢生意真係唔容易。梳化背的矮櫃內藏懶係藍血的米式 high tea 杯碟(左中)。妹妹仔設計C將飯廳與工人房之間的牆壁拆去,以櫃來分隔(右中),記者仔身後的就是通往工人房的暗門(左下)。記者仔身後就是通往工人房的暗門。呢間工人房係由女房改建而成,係塞內設計系列中最豪華嘅,有衣櫃仲有書枱添(右下),足證真・藍血人為免有乏身份,係唔會虧待工人姐姐的。

主人房門亦是以間門設計(左上),綠色企身櫃配以金色條子,有點兒老土(右上)。轉彎入到房,係兩張單人床,明顯周生係要匿係被窩內打JJ(左中)。床頭板設有燈槽,窗台又係整咗櫃,不過一直俾太陽哂住,好易會變色(右中)。主人套次門竟然有手柄,入到去企缸有張凳仔同防滑氈,睇嚟周生行動可能有啲不便(咁仲要分床訓?)...

***
伸延欣賞:

2 則留言:

  1. //但又對楓葉國念念不忘,準備退休後返去養老
    最好就唔好啦,有病同所有人慢慢排隊,人哋冇養和㗎。

    //呢位周太,成個 look 都好鬼藍血
    好少真人上鏡,好有自信呀吓

    //明顯周生係要匿係被窩內打JJ(左中)
    周生用中間嗰部移民前嘅懷舊電話,撥嗰輪去173173173每六秒六毫

    回覆刪除
    回覆
    1. //有病同所有人慢慢排隊

      仲要唔好諗住買美股逃稅,人地同美帝有引渡協議的。

      //好有自信呀吓

      周太:「邊條粉腸敢笑我!?」

      //173173173每六秒六毫

      依家行出街,話想做問卷就得喇!

      刪除