2018年12月11日 星期二

Low tech 公主屋

魔術師真係唔明,點解我城班中剷咁鍾意將女兒當成係「小公主」?大佬呀,只有皇帝囡先係「公主」,你班中剷只係打工仔、樓奴、工資奴,唔好當自己係打工皇帝先得架(36:33—46:18)!
樓盤傳真 2018/11/24 2018/11/24 23:11

逆市奇葩有「白居二」市場,十月中開始陸續投入市場,有關買賣以數倍增長,預期十一月底新一期居屋攪珠後,將有一批落空的申請人回流居二市場。惟免補地價買入居二單位,須留意折扣率多少?折算市值是否有溢價? 而且居二屋苑普遍有一定樓齡,未必如願,做足二十五年及百分之九十按揭!
東涌東堤灣畔八百呎單位,分間七房出租,業主租金收入大增。在樓價和租金高企的香港,這些單位是否會很渴市?業主及租客有何要留意?
長實馬鞍山星漣海入伙,驗樓得七十八分,區內仍有四個新盤,超過一千二百伙相繼落成,居住環境愈住愈密。
六年前倉卒入伙,至今雜物堆積,在換樓前希望簡單裝修,處理雜物,同時又要迎合家中兩位小公主的喜好
戶主六年前一手買入大圍溱岸8號,無乜裝潢過便搬入,依家雜物愈來愈多要搵設計C執吓間屋;不過,為咗方便日後換樓,戶主唔想改間隔,就連廚廁都唔使執,所以就唔會搵鎢絲 sir 了:
由於唔改間隔,只係訂製傢私,那就好易辦。大門不合風水法度,開大細邊,意味着男主人會有個小三,尤幸設計C將細門用櫃封住,小三入不到門。櫃身由玄關通往客廳,再在客廳造電視櫃,將其中一個客房升高地台改成書房,咁就完成咗一半(左上、右上)。其中近玄關的企身櫃都用來作為鞋櫃之用,真係唔明一家四口點會有咁多鞋(左中);門旁有個箱仔,用來「留低鎖匙」,意味着大門唔係用電子門鎖,十分 low tech(右中)。廚廁保持原裝交樓標準,不過不失(左下、右下):

打開大門,一望空闊,由飯廳直穿出露台(左上)。在客廳梳化背靠的牆上,設計C造咗幾個層架,用來放相架同硬照,一副公主相(右上)。電視櫃造圓角,慎防小公主撼親頭(左中)。電視櫃伸延開去的層架就擺男女戶主的相架,一樣係唔用電子相架,延續 low tech 風格(右中)。飯枱後企新櫃,櫃下方放鋼琴(左下);另一邊櫃身偷空,又係放相架,打開櫃門就一箱二箱雜物同玩具,櫃身仲附設黑板俾小公主畫兒童畫,但企到去設計師頭咁高畫畫,實在好危險(右下)!

設計師在走廊與廳中設一道門,可以隔音,話男戶主玩音響(有咩?)時唔怕嘈親小公主訓晏覺(左上、右上)。走廊有壁佈板,用上貼上小公主的畫作(左下)。客房升高地台,另設大型企身櫃儲物,與及用窗台做書枱(右下):

主人房設計甚齋,只係床頭油藍色,明顯啲心機都用哂來服侍小公主;設計C並示範,小公主有時會來主人房跟媽媽訓,男戶主便可以在設計C所站的地方打地鋪(左上);主人套廁和甚為狹窄的衣帽間都不變(右上、左中)。最後就係主公主的閏房,睡床呈90度以上下格床設計(右中),讀稿把聲都幾 pure 幾 cute 嘅記者妹仲話女戶主有時又會走來跟囡囡一齊訓,咁男戶主就可以霸哂間主人房打JJ了。公主房以粉紅色作主調,再貼上波波點牆紙,搞到好似幼稚園咁(左下、右下),下手買家九成九唔啱用,梗係唔好豪裝喇!

23 則留言:

  1. 小三同風情、風靡、風塵有關多過同風水有關。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 「小三.風塵.畫」,呢個題目真係十足古龍味。

      刪除
  2. 公主這回事,咪同「千金」一樣囉,名嚟啫。

    開放式相架層架,負責掃塵那位,應該會每次清潔都破口大罵,因為要逐件清,清完D塵又跌落梳化又要掃多次,掃完又要歸位,然後無遮冇擋,一個唔覺意跌落嚟坐疏化就中頭獎....

    回覆刪除
    回覆
    1. //「千金」

      「千金」、「令愛」是別人對自己女兒的尊稱;相對來說,自己也會叫兒子做「犬兒」。「(小)公主」肯定不是什麼「尊稱」,而係意識形態上對自己女兒的嬌縱。

      //開放式相架層架

      同用開放式層架擺模型一樣。

      //一個唔覺意跌落嚟坐疏化就中頭獎....

      人地抹塵,你仲好似大爺咁坐係梳化度唔郁,中了頭獎也是活該。

      刪除
  3. 兩個公主究竟幾多歲,仲要用兒童廁板?

    //設計師在走廊與廳中設一道門,可以隔音,話男戶主玩音響
    男戶主睇AV玩JJ

    次紙喺左手邊,唔通全家都喺左撇子?

    回覆刪除
    回覆
    1. //仲要用兒童廁板?

      「小公主」嘛!

      //男戶主睇AV玩JJ

      老婆有女萬事足,老公欲求不滿。

      //次紙喺左手邊,唔通全家都喺左撇子?

      應該係「收樓時就係咁」。

      刪除
  4. 其實電子門鎖有什麼好處呢?
    一旦大廈停電或電池用盡,門鎖就好high tech地自動打開,或忘記了指紋開不到,那就很好笑了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個留言比較低質,有點像是某位被我趕出場的網友的留言。

      //大廈停電

      電子門鎖跟大廈供電無關係。

      //電池用盡

      可以用外接9V, 也可以用實體鎖匙(不過通常不會放在身邊)。

      //自動打開

      無電係唔會自動打開的。

      //忘記了指紋開不到

      寫得出呢句的人就更好笑了。

      以上無point 之 argument,足證沒有調查研究就沒有發言權的道理。另外,電子門鎖對緊急惰況是十分有用的,尤其是好似魔術師呢類獨居人士:
      https://magicianyang.blogspot.com/2017/11/blog-post_19.html

      刪除
    2. 補充資料
      https://www.info.gov.hk/gia/general/200003/18/0317136.htm
      可能魔兄仇人多,間中容易認錯人,但我唔記得自己幾時比人趕過出場
      想趕我出場可能要封鎖匿名,因為我無login

      刪除

    3. //讓市民瞭解何種電鎖裝置可安裝在走火通道例如大廈入口及/或天台出口的門,作為大廈保安之用。

      明顯我成篇文我係講緊家居裝潢,refer 嘅係屋企大門的電子鎖,你拉三打四(好懷念的 terms)講大度出入口同天台大門做乜?根本用途都唔同。

      //想趕我出場可能要封鎖匿名,因為我無login

      可以架,如果繼續有呢類純粹搗亂的留言的話。

      刪除
    4. 純粹搗亂?只係好奇想問下你點解覺得電子鎖咁好啫?
      點知你好似以為電子鎖只有你屋企果種,咁我無意見了。
      無得匿名留言我就唔會留言囉,又唔會死既,封囉!
      T.K.

      刪除
    5. //T.K.

      以前有位TK 叫黑人,不過應該消失了。

      //點知你好似以為電子鎖只有你屋企果種,咁我無意見了。
      //一旦大廈停電或電池用盡,門鎖就好high tech地自動打開,或忘記了指紋開不到,那就很好笑了...

      我點會唔知有其他種類的電子鎖?我公司都用緊啦!我再重申,我個context 就係講緊家居大門嗰隻,而唔係用來鎖大廈出入口用的。睇返,你寫「大廈停電」、「自動打開」,似乎係講緊鎖大廈大門的鎖;但又寫「電池用盡」、「指紋」(「忘記指紋」是甚麼意思?請解釋),似乎又講緊家居電子鎖,好似係你自己亂寫一氣吧?

      //只係好奇想問下你點解覺得電子鎖咁好啫?

      去年我受傷入院,都係因為電子鎖可以用密碼讓救護員入屋,才不用爆門,去年已經寫過。

      再前一點,我大伯(住沙田的堂家姐)因為出倒垃圾無帶鎖匙,給風吹關了門,以致後來要爆門入屋,被伯娘罵了一頓,老人家看不開離家一整晚,最後只尋回大伯的遺體,舊文亦有寫過,輪不到你這渾人在此尋釁生事:
      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2590176

      刪除
    6. 我不是你認識的黑人
      我quote消防處那篇文,是想話你知早在2000年已經有分停電會自動開或自動關兩款,用乾濕電的都有,解鎖方式除左密碼,拍卡,亦有指紋解鎖,而家居電子鎖設計亦與大廈電子鎖亦係大同小異,唔信你去五金鋪搵下
      我不喜歡電子鎖,因為電力固障或者電池用完就會麻煩,天氣潮濕電子零件固障亦係問題,後備匙係開倒,不過你要有喺身
      T.K.

      刪除
    7. 哈哈哈哈哈!笑死嬸。差啲以為魔術師住後樓梯呀!笑得我!然後有個畫面,啲保安用指紋開門巡樓,又成班鄰居排着隊入指紋定點樣?咪住。逃生應該唔使對指紋。咦?咁指紋點用㗎呢?好亂呀!

      刪除
    8. TK:

      //用乾濕電的都有

      請問有哪個牌子型號的家居電子鎖是用濕電的呢?

      //指紋解鎖,而家居電子鎖設計亦與大廈電子鎖亦係大同小異

      大廈電子鎖用指紋來開?請問是哪一間大廈呢?

      //我不喜歡電子鎖,因為電力固障或者電池用完就會麻煩,

      電池用完係所有用乾電的電器都會遇到的事。家居電子鎖來說,電量低會響會有警示,如果無電都唔換係個人低智的問題;而且人在屋外可以外置9V緊急開門,人在屋內用手柄機械式開門,看不出有很大的問題。
      唔知道潮濕餓到零件故障的 threshold 係幾多,不過我用咗電子鎖9年都未試過壞,卻是真正的個人經驗。

      話你胡混搗亂,主要係你寫嘅嘢夾纏不清,明明係講緊家居忽然就跳去講大廈用途,然之後又不斷穿插來講。同情地理解,你在文字上表達和組織能力有極大問題。

      C嬸:
      //差啲以為魔術師住後樓梯呀!

      又係喎,否則忽然走去講大廈用的逃生門做乜呢?

      刪除
    9. 本想回覆,發現魔兄可能封鎖了匿名,寫了的字按過發佈就不見了
      唔想重寫,亦無謂再摶魔兄同情,算了

      刪除
    10. 我沒有封鎖匿名,係你自己多疑而已.

      刪除
  5. //老人家看不開...//

    三寸之舌,可以是活人劍,也可以是殺人刀⋯⋯唉,望老人家RIP

    回覆刪除
    回覆
    1. 伯父都去了有十多二十年了, 伯娘前年也仙遊了, 俱往矣.

      刪除
  6. “小时候,以为公主是住在城堡里的;长大后才知道公主是在KTV包厢里。”

    https://zhidao.baidu.com/question/1446108045982177700.html

    回覆刪除