2018年12月30日 星期日

水電鋪的貓仔(十二)

2018年壓軸一篇,就係由榮升「鎮店之寶」的水電貓擔綱演出,仲加送腳掌肉球添!

基本上,在寒冷的日子,水電貓都只係得個「訓」字。不過,由於貓係夜行性動物,水電貓日頭訓到夠,唔知夜晚黑會唔會走出來捉老鼠?

早前天氣較為暖和,水電貓才會走出來活動下手腳,兼周圍巡視:



水電貓是非常警覺的,見到魔術師接近,馬上便豎起尾巴眼超超:

就算是在室內用後腳在脖子搲緊癢,見到魔術師提起手機,便馬上停下來擺出一付兇惡樣,怪唔得店家要寫 disclaimer 喇!

8 則留言:

  1. 第一次見到水電貓的凶狠眼神,但是它那看上去圓圓的白色肚皮,又好吸引,估計它有不少fans。XD

    順祝2019新年快樂啊,希望2019帶給水電貓和大家一個溫暖的新年!

    回覆刪除
    回覆
    1. Same to you!

      水電貓個肚又白,四蹄踏雪, 實在太可愛;可能吸引好多人撩佢, 搞到佢成日發睥四.

      仲有就係...今日下午4:30收到 contract renewal...睇嚟係間艇仔 agency HR not doing their job!

      刪除
  2. //今日下午4:30收到 //

    「今時今日,咁嘅服務態度係唔得㗎!」

    萬一員工唔簽,放完假就冇人返工,咁唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗諗下,就算無人工加,都可以簽住先. 一來賣個人情俾包青天上司(相對那些跳船走人的僱傭兵),二來可以keep 住份糧單, 過三個月可以搞轉按.

      刪除
  3. 是呀,可以簽住先,再慢慢跟進加人工的事情,大公司要加人工,可能要一層層審批,process 比較長。就算加唔到,包大人都欠左你一個人情。

    回覆刪除
    回覆
    1. True,其實我「損失」並唔多。調返轉頭諗,用「唔加人工」來賣個人情俾包青天上司(同埋佢上司),都算係抵。

      刪除
  4. //今日下午4:30收到

    假期收contract renewal?email定電話?

    //其實我「損失」並唔多

    來年大公司加薪睇嚟都係麻麻,就算renewal唔加,魔兄個suck cost都不大啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係 31 December 4:30pm 先啱 XD

      //suck cost

      「臭你又舔!?」 XD

      刪除