2018年12月20日 星期四

阿茂整餅屋

新婚夫婦買入850呎南區兩房豪宅,仲用成球嘢裝潢添。主持人話類似單位5月份成交價呎價約為34,000,應該勁過弊少間所謂西貢村屋獨立屋,好心班妄民信徒就唔好好似未見過大蛇屙尿咁先得架(34:50—47:00):
樓盤傳真 2018/12/01 2018/12/01 23:29
屯門菁雋,細通全港、亦貴通全區,最細開則 128 呎,大致等同住在一個貨車貨斗內,向下挑戰人體活動空間之極限!無視樓價正在下跌,市區重現八、九成按保門檻的上車盤源,打開銀碼「坐五、望四、甚至見三字頭」的缺口。
新居屋結果終於揭曉,向隅申請者開始投入居二市場,其中一個熱門區份就是將軍澳。對於白表客,是否會回流私人市場則成疑。
新地西半山「巴丙頓山」年初開售,由於入場門檻高,令銷情緩慢。其實樓盤開則,已為投資者設想,可靈活改成套房,方便分租。
位於淺水灣道 37 號的單位,最大特色是有兩扇弧形窗,是特色亦是設計局限。
此屋景觀甚佳,左青龍右白虎環抱兜收,海灣水流寧靜,間有船隻行過,為聚水格局;不過可能男女戶主都唔信風水玄學,男主人要粗獷(!)設計,女主人就要高貴 decent,於是設計C又要負責搞到間屋古靈精怪:

由於倆小口無工人姐姐,於是設計C便由工人房着手,將之拆去,換來的是開放式廚房、擴大了可以客套兩用的主次、與及衣帽間、衣妝間等(左上、右上)。客廳因為要遷就景觀,於是梳化位就對住個窗(左中);為免男女主人成日坐起梳化望住個海,眼定定望得多會變精神病,設計C於人又將電視牆整到可以旋轉,可以擰出嚟對正梳化,旋轉櫃側仲可以擺啲小擺設(右中)。真係豪宅當成係納米樓裝潢,整咁多機關都唔知做乜,只會多隻香爐多隻鬼,旋轉櫃個鉸咗都唔知點算。梳化背後係仿皮湖水藍色牆紙配黑鋼框邊加滲燈,十分型格云云(左下)。客廳隔離的走廊位有暗門,是主人房的出入口(右下)。

主人房睡床都算正常,係床頭張几仔簡陋咗少少(左上),其他企身大櫃(右上)同埋天花盒仔燈、滲燈(左中)等都係一般,之不只一般唔現玩嘢就係最好,simple is the best。主人房有門通往主次(右中),以黑色右材打造岩石 feel,沐浴間淋浴浸浴兼備,洗臉面亦是訂製夠兩人用,但馬桶卻無整到兩個(左下)。主次可以通住衣帽間,然後出返飯廳,此之謂「客套兩用」(右下);但係好地地一間豪宅,點解要搞埋啲咁嘢呢?

衣帽間以金鋼設計,加埋射燈效果,正好俾女主人用來哂包包(左上)。衣帽間對出係化妝枱(右上),日間可見窗外翠綠山巒景緻,景觀都算無得頂(左下);之但係,設計C竟然在化妝間側邊擺咗層層疊的洗衣乾衣機(右下),十分煞風景,查實使唔使咁「善用空間」呀?

返出去開放式廚房,爐頭對出就係有如茶餐廳二人卡坐的飯枱,旁邊牆身仲要偷空懶係嘢咁擺幾枝酒係度(左上、右上);「茶餐廳飯枱」仲可以有機關拉長,真係好聽就叫「骨子」,唔好聽就叫「寒酸」(左中)。廚櫃伸延到大門邊變成鞋櫃(右中)。客房無裝潢,留返第日俾戶主生BB用(左下),但客房在屋的另一角,同主人房相隔甚遠,如何照顧?唔使驚!雖然主持人話無工人房,但有客次(右下)囉!

6 則留言:

  1. 本身已經騎呢,改完係the square of 騎呢囉!

    回覆刪除
  2. 廁所靚過餐檯,喺廁所開餐好過!嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 裝修比我感覺就係慳埋慳埋D位黎嘥

    回覆刪除
    回覆
    1. 最嘥位就係個客廳同埋個包包 display room.

      刪除